Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  120  |  121  |  122  |  123  |  124  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/06/2019 08:27 PM

Joshua
In plaats van mijn zusje nog maar te gaan controleren, besloot ik zelf ook wat losser te worden. Ik had de laatste fles vodka en dronk hier een slok uit. Tot nu toe had ik nog maar 1 potje verloren dus heb ik alleen mijn sokken uitgedaan. Als Emilia haar 3e potje verloor beet ik op mijn lip. Ik zag de jongens verlekkerd kijken en gaf ze een veelbetekende blik dat ze niks mochten doen en haar ook niet onder druk moesten zetten. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 02/06/2019 03:04 PM

Dakota
Ik haalde een hand door mijn haar en keek naar Scott die Emilia wat drank aan wou bieden. 'Verstandig. Die hondsdolle geilerds hier maken daar wel eens misbruik van.'zei ik tegen Emilia. 'Niet dat er nog veel drank over is.' zei ik en liep naar Scott. 'Je gast is in goede handen. Nu is het jouw beurt.' fluisterde ik in zijn oor. Hij grijnsde en sloeg zijn arm om mij heen. Gelukkig was zijn kamer hiernaast en hoefde ik niet de hele school door. 'We zien jullie morgen wel weer.' zei Scott die de deur voor mij openhield. Als blikken konden doden lag Scott nu op de grond. Joshua was het hier totaal niet mee eens.

Joshua
Mijn blik gleed door de kamer. Er lag overal wel rotzooi. Kleding, drugs, lege drank flessen. Mijn blik gleed weer naar Dakota. 'Misschien moet jij eens naar je eigen advies luisteren.' zei ik haar. Als ze vervolgens met Scott mee ging beet ik mijn kaken samen. Ik wou hem nu echt voor zijn smoel rammen. 'Kom op, man. Het is Dako. Dat komt wel goed.'zei Oscar. Ik schudde mijn hoofd en liep naar de plek waar Dakota net zat. Mijn blik ging naar Emilia. 'Doe je mee? Drugs en drank is niet verplicht.' zei ik tegen haar met een klein glimlachje.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 02/06/2019 12:09 AM

Dakota
Helaas verloor ik het volgende potje en dronk het laatste van de fles leeg voordat ik overeind kwam en langzaam stripte voor de heren. Ik stond met mijn rug naar ze toe terwijl ik langzaam de broek van mijn billen liet glijden. Ze begonnen te joelen wat mij liet lachen. Ik deed mijn broek uit waardoor ik nu in enkel lingerie zat. Ik ging terug zitten als vervolgens Scot met Emilia binnen kwam. Ik glimlachte. 'Scottie!! je bent laat.'zei ik met een lachje. 'Of juist optijd.'zei hij met een knipoog. Doelend op dat ik al goed onderweg was naar mijn laatste kledingstuk. 'Leuk dat je er bent Emilia.' zei ik met een oprechte glimlach.

Joshua
Tijdens het nadenken hoorde ik mijn telefoon afgaan. Een foto van Max. Hij had een foto gemaakt van Dakota die in haar lingerie in de kamer stond met een bijna lege fles Vodka. Ik zuchtte. Eigenlijk zou ik haar moeten laten, dan zou ze zich morgen ochtend vanzelf wel gaan schamen. Toch verkreeg ik het niet over mijn hart. Ik liep naar Oscar zijn kamer en opende de deur. 'Dako.' zei ik en zag dat Scott erbij was gekomen en Emilia er ook bij was gekomen. Ik glimlachte naar haar. 'Broertje van me.' zei ze en ging om mijn nek hangen. 'Je bent zat en half naakt. Doe wat kleren aan.'zei ik tegen haar. 'Waar slaat dit nou weer op? Het is nightwatch. En ik doe wat ik zelf wil.' zei ze lichtelijk geïrriteerd nadat ze me los had gelaten.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 02/05/2019 11:36 PM

Dakota
Ik dronk straight uit een fles vodka die inmiddels door mijn doen al voor 3 kwart leeg was en legde mijn kaarten neer. 'Full house motherfuckers.' zei ik met een lach en keek naar de heren voor mij. We deden strippoker en ook al was ik goed in poker, ik zat hier in enkel nog mijn broek, string en bh. Oscar en Max keken balend en gooide gefrustreerd hun kaarten neer. 'Waarom spelen we überhaupt nog met jou?' vroeg Oscar. Ik lachte. 'Kom op. Uit die broeken.' zei ik en keek hoe hun zich van hun een na laatste kledingstuk ontdeden. 'Zou Rosilia niet ook nog komen?'vroeg Lissa die op het bad lag waar ik tegenaan zat op de grond. 'Ze zei van wel. We zien haar wel komen.' zei ik tegen haar en dronk nog een slokje vodka. 'Next deal.' zei ik terwijl ik de kaarten schuddelde en weer begon te delen.

Joshua
Zuchtend lag ik op mijn bed en staarde naar het plafond. Ik had met geen enkele meid afgesproken. Echt zin had ik er uiteindelijk niet in. Mijn gedachtes gingen alleen maar naar Emilia. Ik had echt gehoopt dat het permanent zou zijn dat ze kon lopen. Mijn engelkant had echt oprecht het beste beentje met iedereen voor, vooral de mensen die ook aardig tegen mij waren. Het was alleen meestal zo dat mijn duivelkant dat ook weer een beetje overschaduwde.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 02/05/2019 11:16 PM

Joshua
Ik glimlachte. 'Als er een tijdelijke oplossing is, moet er vast ook een permanente zijn.'zei ik tegen haar en haalde mijn schouders op als ze begon over haar broer. 'Hoef jij geen sorry voor te zeggen. Hij leert het nog wel.' Zei ik tegen haar en keek op als Lissa aan kwam gelopen. 'Nee, je hoort het wel.'zei ik kortaf en negeerde haar verder omdat ik nu met Emilia in gesprek was. 

Dakota
Eenmaal in de kantine ging ik zitten en dronk ik van mijn bloodbag terwijl ik naar Rosilia keek. Ze bleek met haar gedachte ergens anders te zitten. 'Wat ga je doen na school?' vroeg ik haar. 'Geen idee, jij?' vroeg ze. 'Naar Oscar zijn kamer. De jongens en ik wouden wat gaan kaarten met drank ofzo. Een beetje in de sfeer van Nightwatch komen morgen.'zei ik haar. 'Oké, ik ben er bij.'zei ze met een glimlachje. 'Top.'zei ik. Zolang ze in mijn buurt was, dan was ze tenminste niet bij die Ron.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 02/05/2019 10:32 PM

Dakota
'Ja en blijkbaar de verkeerde.' riep ik Ron nog na en deed mijn kluisje dicht. 'Waarom niet?' vroeg Rosilia en ik keek haar met een vernietigende blik aan. 'Wat denk je zelf? Hij is niet goed genoeg voor jou. Je kent de geruchten en dat wat mijn broer zei is waar. Hij liet zijn zusje in een rolstoel huilen. Zoiemand wil je niet.'zei ik tegen haar om een reden te bedenken waarom het niet zou mogen. Met een zuchtje liep ik naar de kantine nadat ik een bloodbag had gehaald.

Joshua
Ik had de joint doorgegeven aan Oscar die over Nightwatch bezig was. Opzich had ik er wel zin in, maar aan de andere kant ook weer geen zin aan het gezeik wat erbij kwam kijken. De joint kwam weer terug bij mij waarna ik een hijsje nam. Mijn blik viel meteen op Emilia als ze buiten kwam. Ik gaf de joint aan Max en liep naar haar toe. 'Hey.' zei ik tegen haar en glimlachte. 'Je loopt weer. Heeft je vader toch de cure gevonden.'zei ik met een glimlachje.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 02/05/2019 01:16 PM

Dakota
Ik keek naar die Ron en bemoeide me er verder niet mee. Hun fight. Ik haalde een hand door mijn haar en keek op als het meisje van gister uit de rolstoel gewoon binnen kwam wandelen alsof ze nooit iets anders gedaan had dan lopen. Ik keek naar Max die een seksistische opmerking maakte naar haar en rolde mijn ogen. Ik zag ook meteen dat Josh hem een stoot met zijn elleboog gaf. Normaal riep Josh het hardst, maar bij die Emilia leek het anders. En dan mocht ik geen zwak hebben voor Ron, maar hij wel voor Emilia? Nou, dat dacht ik toch even niet. Als de bel ging stonden we op om te gaan en ik keek Rosilia na die richting Ron liep. Ik liep achter haar aan en trok haar aan haar arm weg. 'Niemand houdt van desperate, meid. Ik waarschuw je niet nog een keer.' zei ik tegen haar en keek nog een keer terug naar Ron met een emotieloze blik in mijn ogen om vervolgens met Rosilia en Lissa naar mijn kluisje te lopen.

Joshua
Met een grijnsje bleef ik naar Ron kijken die denkt eventjes op te staan en mij een klap op mijn smoel te geven. Hij probeerde maar. Al snel werd hij tegengehouden door zijn zusje. Ik keek haar bewonderend aan. Ze kon weer lopen. Een glimlachje verscheen op mijn gezicht, maar die werd er snel afgeveegd door de opmerking van Max naast me. Ik gaf hem een stoot met mijn elleboog en schudde mijn hoofd. Als de bel gaat liepen we de klas uit en gingen we naar buiten waar een grote fontein stond. Ik ging op de rand zitten en haalde een jointje uit de binnenzak van mijn jasje.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 02/02/2019 03:44 PM

Dakota
Zuchtend ging ik zitten en keek uit het raam. Dat ik de dochter van de directeur was betekende niet dat ik er zomaar mee weg kon komen als ik spijbelde. Het betekende ook dat ik geen onvoldoendes mocht halen en dat ik altijd mijn best moest doen. Wat ik ook wel deed. Ik was een echt papa's kindje dus ik wou hem zo trots mogelijk maken. Josh daarentegen is een moederskindje, maar hij heeft ook nooit een band met onze vader gehad. Misschien omdat het niet zijn biologische vader is, maar hij wist dat zelf niet. Hij heeft wel vaak genoeg met mij erover gepraat dat hij zich anders voelde en niet op zijn plek in ons gezin. Ik heb het hem nooit mogen vertellen, daarom praatte ik er eigenlijk liever niet met hem over. Natuurlijk kon ik het niet zomaar afkappen als hij erover begon. We praatte over alles samen dus dat zou extra opvallen. Wanneer die Ron binnen kwam en zich voorstelde keek ik hem even arrogant aan. Zijn blik wendde al snel af naar Rosilia die naast mij zat en begon te blozen. Ik gaf haar een stootje met mijn elleboog en schudde mijn hoofd.

Joshua
Als we eenmaal in de klas zaten keek ik naar Max die naast me zat. 'Hij meent zich heel wat hè? Alleen omdat hij een Lincoln is. Uitschot.'zei hij. Ik knikte en hoorde wat hij zei over mijn smoking. Een lichte grijns krulde mijn lippen. 'Ik laat in mijn verschrikkelijke smoking tenminste geen hulpeloos meisje in een rolstoel huilen op haar eigen feestje.'zei ik tegen hem waardoor de klas een beetje geschokt was. 'Of misbruik mijn macht over mijn maids die ik vervolgens verplicht seks met me te hebben. Daar lust jij wel pap van of niet soms?' vroeg ik en keek op als de docent binnen liep en met de les begon.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 02/02/2019 02:45 PM

Dakota
Wanneer hij de kantine in kwam gelopen keek ik hem na. Eigenlijk hoopte ik dat hij aan een tafel ging zitten met de middeklasse. De jongens en meisjes die opzich wel populair waren en veel vrienden hadden, maar natuurlijk niet zo belangrijk als ons. Hij nam plaats aan de tafel met het uitschot. Misschien moest ik hem zo ook maar beschouwen. Als een stuk uitschot. Zo behandelde hij dat meisje gisteren ook. Ik beet op mijn lip en keek op als de bel ging. De lessen zouden beginnen. Niet dat ik er zin in had. 

Joshua
Ik keek naar de jongen die de kantine in liep. Etterbak dat hij was. Ik gunde hem absoluut niets. Ik haalde een hand door mijn haar en keek op naar Oscar die bezig was over een lekker wijf van het cheerleading team. 'Nightwatch komt er aan. Fix haar dan.'zei ik en vervolgens ging de bel. Ik keek naar Dakota. Haar blik was de hele tijd bij die Ron blijven hangen en dat beviel mij totaal niet. Ik kwam overeind en liep met de groep de gang op in de richting van de les. Ik versnelde mijn pas zodat ik bij Dakota kon lopen. 'Laat me alsjeblieft niet merken dat je een zwak voor dat rotjoch ontwikkeld.' zei ik tegen haar en liep het lokaal binnen waar ik moest zijn.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 02/02/2019 01:59 PM

Dakota
'Hij is wel echt een lekker ding.' hoorde ik de stem van Rosilia. 'Als je dat maar laat.'zei ik streng tegen haar. Ik bepaalde met wie iedereen date en om mag gaan. En als iemand van ons ooit iets doet met die jongen dan zal ik de eerste zijn van hen. Ik hoefde geen afgelikte boterham. Dus we zouden zien hoe hij zicht gedraagde. Als hij zich netjes gedroeg kreeg hij een kans. Al dacht ik niet dat het er van zou komen aan de manier hoe hij sprak gister op dat feest van zijn zusje.

Joshua
Als ik Dakota dat hoor zeggen keek ik haar aan. 'En als jij dat ook maar laat. Mijn zusje verdient het beste en dat is hij niet.' zei ik tegen haar waardoor er weer een oogrol van haar af kwam. Dat kon ze doen zoveel als ze wou. Als ik al zag hoe die jongen zijn zusje behandelde wou ik niet weten hoe hij met andere vrouwen om ging. Ik hoopte voor Emilia dat ze een tegengif zou krijgen en dat ze uiteindelijk weer zou kunnen lopen. Zij was iemand die dat verdiende.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  120  |  121  |  122  |  123  |  124  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page