Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  121  |  122  |  123  |  124  |  125  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

26, female

Level 37

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 01/30/2019 10:16 PM

Ronnie
“Welkom op night academie Ron Lincoln.” Zei een meisje met de naam Larissa zelf ook een student die me zou rondleiden hier.” Dankje” ik keek om me heen en merkte dat het rustig was maar bij het horen van de bel stormde er al snel mensen de gang op. Iedereen had een rood uniform aan maar bij het zien van een paar in precies dezelfde uniform maar dan in het wit.” Wie zijn hun?” Vroeg ik gelijk grijnzend “the elite van de school.. de zegmaar voorgangers met bijna alles.. ze heten Max, Oscar, Lissa, Rosilia en die 2 daar zijn Dakota en Joshua heaven.. de populairste van de cliqeu.” Ik keek Dakota recht aan en grijnsde kort “jeetje dus ik krijg zo een rode natuurlijk want ik ben minder dan hun.” Zei ik tegen Larissa “je komt dat te weten op je kamer.” Ze gaf me mijn sleutel terwijl ik wel even moest wennen want op mijn vorige school was ik de baas en nu moest ik helemaal opnieuw beginnen.

Emilia
Ik lag thuis in bed en had vanochtend afscheid genomen van Ron terwijl mijn vader mijn kamer binnen kwam.” Alles goed Emi?” Vroeg hij terwijl ik kon zien dat hij gehuild heeft mijn vader huilde nooit. Ik knikte “ja prima papa wat is er gebeurt?” Hij brak in een en keek me toen recht aan “Emilia jij en je broer hebben een oudere broer.” Als hij dat zegt weet ik niks te zeggen “ik weet het.” Zei ik toen rustig “Joshua heaven is mijn halfbroer.. maar ik weiger om me te binden aan hem zodat mijn benen genezen.. het is zijn leven en ik wil dat we niks overhoop gooien.. ookal zijn ik en Aron niet voor mekaar bestemd en zullen deze benen nooit genezen worden.” Zei ik met tranen in mijn ogen hoe ik het wist was een lang verhaal.. de gene die verliefd word op mij en ik op hem zal mijn eigen bloed dragen.. de vloek in mijn familie zou vooraltijd blijven.. maar ik weigerde om Joshua te betrekken.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 01/29/2019 10:37 PM

Emilia
“Vergiftigd.. mijn vader is op zoek naar een cure.” Zei ik terwijl ik niet in detail er op in wilde gaan ik bekeek hem even goed en merkte dat hij net zulke donkere ogen als mij en mijn vader had wat heel zeldzaam was in Rusland. Ik nam diep adem “Ik denk dat je maar beter kan genieten van het feest, verdoem je tijd niet aan iemand die zich voort beweegt in een rolstoel.” Zei ik tegen hem terwijl ik naar de lucht keek.

Ron
“Klinkt interessant.” Zei ik terwijl ik haar bekeek “dan hoop ik dat ik je vaker zal zien in de toekomst.. misschien kunnen we elkaar nog is verbazen.” Ik zette mijn wijnglas neer en knipoogde naar haar terwijl ik wegliep terug naar de gasten. Aangezien ik al seks had gehad kon ik maar beter mijn excuses aanbieden aan Emi ik liep de gang op en zag er met een vreemde jongen staan. Ik nam het stuur van haar rolstoel vast en keek de jongen aan “ben jij een onderdaan misschien want die kleren behoren echt niet tot een bal.” Zei ik terwijl ik hem weg wilde hebben “Ron hij is een gast doe is normaal.” Ik keek hem uitdagend aan “ga je omkleden en kom terug met een serveer plaat en wat drankjes.” Ik nam EMI terug de zaal in aangezien dit mijn laatste dag hier was in ht kasteel.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 01/29/2019 09:23 PM

Emilia
Ik glimlachte zwak “die jongen is mijn broer hij heeft geen manieren.” Zei ik mompelend terwijl ik zacht zuchten.” Het maakt ook allemaal niet uit binnenkort gaat hij naar night academie en zit ik hier vooreeuwig in dese rot rolstoel te pinaren wachtend op prins charming.” Zei ik zacht terwijl zijn me ineens bekend voor kwam “jij bent de zoon van die directeur waar mijn vader afgelopen week ruzie mee had.. maar nu is het opgelost al weet ik niet om wat.” Zei ik tegen hem terwijl ik de rolstoel naar hem omdraaide “is student zijn leuk?” Vroeg ik.

Ron
Ik beet op mijn onderlip “Heaven he o jij bent de dochter van mijn toekomstige directeur,, en hoe bevalt night academie mooie wijfen op?” Vroeg ik gelijk terwijl ik mezelf wat moët inschonk.” Mijn vader heeft me namelijk geplaatst op die school om te gaan studeren.. maar ik heb hele andere plannen.”

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 01/28/2019 10:02 PM

Emilia: Als hij zichzelf voorsteld kijk ik er van op "uhm ik ben Emilia... Emilia Lincoln." Zei ik verlegen terwijl ik hem bekeek ik kende zijn familie op de 1 of andere mannier niet maar hij was wel ontzettend aantrekkelijk.

Ron
Ik wist niet dat ik uberhaupt zo een geile nicht had. Ik besloot maar om op haar af te lopen en wat met haar te flirtte ookal was ze mijn nicht mksschien ze was in ieder geval ontzettend heet." Ron doe dat maar niet je vader weet niet eens dat ze hier zijn.. hij is niet op een goeie term met zijn neef." Zei ze "wat boeit dat nou kijk hoe heet ze is." Zei ik brutaal tegen mijn moeder terwijl ik op het hete meisje afliep "aangenaam en wie mag deze mooie dame zijn?" Vroeg ik grijnzend.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 01/28/2019 09:46 PM

Emilia: ik stopte bij het balkon van de zaal en barstte in tranen uit. Alles was zo rot voor me het hebben van een broed die gestoord is. Niet kunnen lopen en een geisoleerd leven lijden ik was rijk en had dit prachtige kasteel maar niet de vrijheid die een tienermeisje zoals ik nodig had. Als ik me ineens bekeken voel kijk ik op naar een jongen ik veegde mijn tranen weg "sorry let niet op mij geniet van het feest." Zei ik zwak glimlachend.

Ron
Als ze wegrolt kijk ik haar zuchtend na "Ron je had je mketen inhouden!" Zei mijn moeder terwijl ik haar schouderophalend aankeek "dan moet ze maar niet zo dom doen" zei ik "wil alleen het beste voor haar." Gelukkig was mijn vader niet hier want die had me er van langs gegeven. Ik keek om me heen en zag een opvallend meisje wiens gezicht ik niet kende "wie is dat?" Vroeg ik mijn moeder "je vader zijn neef zijn dochter." 1

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 01/28/2019 09:12 PM

Ron
Mijn stropdas zat schots en scheef liep ik Emi's vrijgezellenbal binnen. Ik zag haar praten met een paar hofdames en besloot haar daar maar weg te nemen. Ik zag Jess ook de zaal binnenkomen terwijl ze drankjes serveerde. Maar de zuigzoenen in haar nek waren nog te zien wat me deed grijnzen ik nam Emi's rolstoel vast en bracht haar naar het midden van de zaal "laten we dansen zoals vroeger Emi." 

Emilia: als Ronnie me naar het midden van de zaal brengt en alle ogen op mij gericht zijn bloos ik." Hoe wil je dat ik dans ik kan niet eens lopen Ronnie" zei ik tegen hem terwijl hij mijn handen vastnam "ik ga al die jongens hier laten zien dat mijn zusje niet te koop staat." Als hij dat zegt ruk ik me los "je bent dronken of stoned 1 van die 2." Ik ree mijn rolstoel kwaad weg naar buiten "Emi!" Horde ik mijn moeder nog roepen Ronnie moest altijd alles weer verpesten.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 01/28/2019 08:47 PM

Emilia: ik zat in mijn Rolstoel gekleed in een pracjtige jurk met mijn haren netjes gekamd over mijn schouders terwijl mijn maid me door de zaal heen reed. Ik zag mijn broer nergens maar wel mijn ouders die wat conversaties hielden met belangrijke hoflieden. Het was altijd weer hetzelfde weer dezelfde mensen weer dezelfde gezichten die ik zo wat uitkotste.

Ronnie 
Ik achoof met mijn hand in Jessica's broek terwijl ik haar begon te vingeren terwijl ze ondertussen mijn naam uitkreunde mijn lippen gleden naar haar nek." O Ronnie jij veranderd ook nooit na me 4 kewr gedumlt te hebben." Zei ze terwijl ik mijn zusjes bal miste wat me geen reet kon schelen seks ging voor alles. En vooral met Jessica die ik gewoon weg nieg kon loslaten Jessica was de eerste maid in huize Lincoln waar ik seks mee had.
secy.jpg

Reply Edited on 02/11/2019 11:15 AM.

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 01/28/2019 12:07 AM

Ron (Ronnie)

Ik draaide een joint terwijl ik naar mijn zusje keek in haar rolstoel Elivia was half verlamd na dat ze was vergiftigd. We mochten misschien inmortal zijn maar onze lichamen hadden een limiet.” Dus Elivia wanneer ga je mam en pap vertellen dat je nooit meer uit die stoel komt en niemand ooit met jou wil trouwen?” Vroeg ik gemeen terwijl ik mijn joint opstak ik wilde niet dat Elivia met een jongen zou trouwen daarom was ik ook zo geïrriteerd en gemeen tegen haar. Als iemand maar ook durfde om aan mijn babysusje te komen maakte ik je af. Vanavond was dan ook haar vrijgezellen bal. Had was ook haar grootste droom om te kunnen lopen.

Elivia
Ik keek naar Ronnie en nam diep adem “hou toch je kop Ron.” Zei ik geïrriteerd tegen hem terwijl ik mijn rolstoel verplaatste naar de andere kant van de kamer om niet naar zijn rokende kop te kijken. Mijn ouders waren van plan om een cure te vinden voor mijn benen “het enige wat ik ooit heb gevoeld kwa liefde is jou tussen mijn benen.” Ik had seks met mijn eigen broer gehad ja toen Ronnie nog een jongen van 10 was had hij me vergiftigd daarna vastgebonden en me ontmaagd. Hij was inderdaad het kin van de duivel maar nu was het wel minder al wist ik niet of Ron helemaal hersteld is van zijn duivel die oncontrolbaar zal blijven. Nu liet hij meer zijn engelen kant zien wat ik wel goed vond.. maar toch zoiets had nooit mogen gebeuren.” Ron wat als je de juiste tegen komt?” Vroeg ik terwijl ik naar buiten keek “die zal nooit komen Elivia.. we zijn vervloekt we hebben geen andere familieleden behalve mekaar.” Ik keek over mijn schouder naar hem op “dat bevestigen we wel op mijn vrijgezellen bal grote broer.”
fb01be73dce410583c133488a3dd029f.jpg 

Reply Edited on 01/28/2019 12:26 PM.

walkingdead

26, female

Level 37

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

from walkingdead on 01/27/2019 11:16 PM

Nick
Als ze dat van me vraagt grijns ik “ik mag wel vader nu zijn.. maar ik ben nog steeds die tiener jongen die graag zijn vriendin pleziert.” Ik sloot de deur achter me en zoende haar vervolgens teder terwijl mijn handen ondertussen haar bloesje open knoopte.

Zullen we over gaan op de nieuw generation?

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

from walkingdead on 01/25/2019 11:53 PM

Nick
Als ze dat van me vraagt kijk ik haar diep aan “wat jij wilt mijn vrouwe.” Zei ik tegen haar terwijl ik mijn handen op haar heupen plaatste en haar teder zoende “tenslotte wil ik Dakota ook gelukkig zien ze is mijn prinsesje.” Zei ik tegen haar toen ze werd geboren was ik helemaal in de wolken ze was mijn alles.

Mia
“Dat zal fijn zijn.” Zei ik glimlachend terwijl we de eetzaal binnen liepen en ik mijn 2 kindjes zag zitten onze tweeling waren gewoon een replica van ons beide.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  121  |  122  |  123  |  124  |  125  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page