Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  122  |  123  |  124  |  125  |  126  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

26, female

Level 37

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

from walkingdead on 01/25/2019 09:53 PM

Mia
Als hij dat zegt knik ik “ik weet het niet zo zeker.. Elivia is heel verlegen iemand die geen kwaad doet liefste.” Zei ik tegen hem Damion was dan ook de enige die half engel is Elivia bleek meer van die kant te hebben dan van zijn duivelse kant. Ik maakte me zorgen maar als we goed genoeg op haar letten kon ze ons misschien nog is verassen.

Nick
Als ze dat allemaal zegt zucht ik zacht “ik becherm jullie allemaal Harley.. waar maak je druk om?” Vroeg ik haar “dat Josh opstandig zal worden en zijn vader wil leren kennen.. ik probeer.. ik bedoel ik ga proberen om zijn vader te worden.” Zei ik tegen haar.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 01/25/2019 04:43 PM

Nick
“Hij moet wennen.” Zei ik tegen Harley terwijl ik Daki nakeek en ik niet kon geloven dat hij nu eindelijk hier zou wonen.” Ik heb gezworen dat ik het niet zou zeggen maar hij lijkt heel erg op Damion en ik schaam me dat we hem geheim moeten houden.” Zei ik tegen Harley “maar Dakota is helemaal dol op hem dus dat is goed.” Zei ik terwijl mijn kleine Daki een geweldige zus was.

Mia
“Ja ik merk het.. Dam weet je zeker dat we Ron niet moeten remmen.. zijn duivel ontwikkeld best snel.. ik ben bang dat elivia uiteindelijk ook bang voor hem word vooral omdat ze misschien de uitverkorene is.. tenzij.” Maar ik stopte mezelf omdat hij het niet graag over Nick of Harley had hij haten hun nogsteeds intens.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 01/25/2019 02:27 PM

Elivia
Ik beet op mijn onderlip en keek naar Ron die zoals gewoonlijk alle aandacht trok. Ik slikte en keek naar mijn moeder ik was bang voor Ron dus deed ik alles wat hij me vroeg.'' Ja Ronnie goed geschoten'' zei ik fake glimlachend ik leek veel op mijn moeder net zulke blauwe ogen en blond lang haar Ronnie leek op papa donker haar en pik bruine ogen. We waren een tweeling Ron was half duivel half vampier en ik half engel half duivel . Ron had een walgelijk karakter en ik een zachte terug getrokken.. hij had al seks met maids ik was bang dat hij mij ook binnenkort zou gebruiken hij was 10 ik kon het niet geloven dat hij in staat was om zo iets te doen met maids die in opleiding waren.. ook mijn vriendin Madelief was jammer genoeg een slachtoffer ze sprak niet meer tegen me ze verschoonde mijn lakens ruimde alles op in mijn kamer en weg was ze. Mijn moeder en vader lieten hem maar het intresseerde hun niet hoe Ron om ging met de servants hij was hun lieveling.

Ron 
Ik glimlachte breed ''dankje vader'' ik keek uit over het veld en zag de 3 andere servants waar ik op had geschoten dood liggen ik had zo weer nieuwe dus het intresseerde me niet. Ik keek kort naar Elivia en glimlachte vals.

Nick
Als ik Josh zie.. zie ik gelijk de vergelijking met Damion hij leek te veel op hem.'' Welkom Joshua'' zei ik vriendelijk ''je zus en je moeder hebben je gemist.. ik beloof dat het hier hetzelfde zal zijn zoals bij de nonnen.'' 

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 01/25/2019 01:23 PM

Mia
''Hetzelfde geld voor mij Damion Lincoln.'' Zei ik zacht tegen hem ik sloot mijn ogen terwijl een tijdje zo bleven zitten. 

Non Ava

''Joshua waar zit je nou!'' Riep ik door het weeshuis de kleine prins verstopte zich altijd het was een prima jong.. naar 10 jaar hem hebben opgevoed samen met alle andere kinderen werd het tijd dat zijn moeder hem mee naar huis nam. Zijn zusje Dakota en zijn moeder Harley kwamen hem elk weekend bezoeken hij was de prins van de hell maar dat leventje zou ongelukkig voor hem zijn en dat wist iedereen die met de lincolns verbonden waren. Ik vond hem eindelijk in zijn kamer verstopt met zijn beste vriend Cole ''ik wil niet weg!'' Riep hij koppig terwijl hij achter Cole schuilde ''ik denk dat ik het kasteel niet leuk ga vinden.'' Verklaarde hij terwijl ik zwak glimlachte ''kleine prins je mag zo vaak langs komen van je moeder, Ik Cole en alle andere kinderen zullen je snel weer bezoeken,'' 

Nick
Ik keek naar buiten en horde Dakota en Harley mijn kantoor in lopen ''Josh komt weer thuis vader,, bent u niet blij om hem weer te zien,, het is een tijd geleden dat we hem bezocht hebben.'' Ik draaide me om en keek Dakota aan ''je broer is hier van harte welkom Dakota toch Harley.'' Zei ik terwijl Dakota wel wist dat ik zijn vader niet was maar me wel terughoudend gedroeg als het om hem ging. Ik heb de troon nooit overgenomen maar wel het kasteel van mijn moeder ik sprak niet met Mia of Damion wel wist ik dat ze 2 kinderen hadden Elivia en Ron geboren als tweeling. Ron was natuurlijk de kroonprins, Er ging een gerucht rond dat hun de uitverkorene waren en Ron zacht gezegd een bizarre jongen was met meer dan 5 mistresses plus zijn zusje. Ik was blij dat Dakota en Josh niks te maken hadden met hun zij zouden gewoon opgroeien als normale tieners, Stel je voor Dakota een seksslaafje van zo een snotaap.

Ron Lincoln
Ik spande mijn boog en richte recht op de appel die op mijn servants hoofd stond ik liet mijn moeder en zusje niet meer in spanning en liet het touw los. De pijl raakte de appel terwijl de servant opgelucht adem nam mijn moeder auplidiseerde terwijl ik boog maar als Elivia niet klapt kijk ik haar strak aan na dat gedaan te hebben begon ze te klappen ik glimlachte.'' Je word net zo goed als je vader Ronnie'' zei mijn moeder terwijl ze overeind kwam en een kusje plaatst op mijn voorhoofd ''weet ik mama'' zei ik liefelijk verwend en arogant dat was Ron Lincoln. 

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 01/25/2019 12:38 PM

Mia
Als hij vraagt waarom ik zo een haast had kijk ik hem dwingend aan ''omdat ik van je hou en je nooit meer kwijt wil,'' Ik moest mijn tranen in houden. Als we niet snel een kind zouden baren zou Nick alles van hem afpakken en hem nog meer verachten.. ik wist niet of Nick Josh zou gebruiken om die troon te krijgen dus moest ik zo snel mogelijk een prins of prinses baren. 

Nick
'' Harley ik ben niet zoals mijn voorouders,'' ik keek haar diep aan ''ik ben nog steeds de zoon van een normale school directeur entitled to nothing.'' Zei ik tegen haar ''en ik denk dat het zo zal blijven..'' Ik keek voor me uit ''die jongen is geboren om de troon over te nemen als Damion weet dat hij bestaat zal hij Mia verlaten,, en er alles aan doen om jou en josh in zijn handen te krijgen en ik kan dat niet laten gebeuren.. because i love you Harley,'' dit was de eerste keer dat ik zo iets zei tegen wie dan ook.. ik wilde ze beide beschermen tegen schande, 

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 01/25/2019 12:11 PM

Nick
Als ze dat zegt slik ik.. ik knikte en keek naar Josh ''je mag zo vaak bezoeken als je wilt.. als de volgende geboren word halen we hem terug naar het kasteel,'' Zei ik tegen haar terwijl ik het nooit had verwacht dat Damion uiteraard de vader is. Hoelang zou het voor mij dan duren om haar zwanger te krijgen?'' Damion mag het niet weten.. hij zal het ook niet weten want we praten niet met hem.'' Zei ik terwijl mee leefde met Josh ik was tenslotte ook paar ongeluk gekomen. 

Mia
Als hij zich los laat op mijn lichaam probeer ik weg te drukken dat ik zijn zoon geheim voor hem hield. Niet veel later lagen we halfnaakt naar de haard te kijken mijn ogen keken naar het vuur terwijl ik mijn mond vervolgens open trok,'' Ik wil volgende week al trouwen'' zei ik toen,

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 01/25/2019 09:36 AM

Nick
Ik hield Josh goed vast en neuriede een liedje voor hem die mijn vader altijd voor me zong als ik nachtmerries had. Als hij het eindelijk begeeft leg ik hem voorzichtig neer in zijn wiegje en zucht ik zacht.” Hij is van Damion” zei ik toen tegen Harley “maar ik zal hem opvoeden als mijn eigen.” Ik draaide me naar haar toe en nam haar hand vast “ik stuur de baby naar het klooster waar de nonnen hem kunnen opvoeden en jij alsnog je werk kan verrichten.” Zei ik tegen haar terwijl ik een kusje op haar hand plaatste “je bent tenslotte mijn vrouwe.”

Mia
“ ja ik ging nog even mijn nagels doen niks om je zorgen te maken.” Ik drukte mijn lippen weer op de zijne en trok mijn jas ondertussen uit “zin om te neuken?” Vroeg ik toen grijnzend om te checken of zijn neuk skills nu wat optimaler waren hij was Nick en Harley al een beetje aan het vergeten dus dat was goed.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 01/24/2019 11:33 PM

Nick
Ik kwam de zaal binnen waar ik Harley met de baby zag en nam Josh van haar over terwijl ik hem begon te wiegen en hij gelijk stopte met huilen. Ik probeerde mijn gevoelens op zij te zetten zolang Damion niet wist dat hij een vader nu was.. vond ik het niet erg ''breng me de speen Harley hij is moe.'' Zei ik tegen haar.

Mia
Ik kwam verwilderd thuis maar kwam algauw tot mezelf net alsof ik niet te horen had gekregen dat Damion een pasgeboren zoon had.'' Babe!''Riep ik terwijl ik naar buiten keek.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 01/24/2019 10:57 PM

Nick
Als ze dat zegt bijt ik mijn kaken opelkaar ik hield me in en keek naar het plafond van mijn dorm. Ik wist niet wat ik moest doen in ieder geval ik hoopte dat het van mijn was en zoals ze zij het was maar een one time thing met Damion. Ik nam diep adem ik was nog niet eens een stap dichter bij de troon. Het gejank van een klein rood babytje lieten me weer bij zinnen komen ik keek naar Harley die het kleine jongetje vasthield terwijl ik mijn gedachtes er niet bij waren. Ik had Mia laten komen zonder het aan Damion te vertellen ''en wat denk je?'' Vroeg ik haar terwijl haar blik emotieloos stond ''dit kind gaat hell open maken als Damion er achter komt dat Harley misschien een kind van hem heeft,'' Zei ze ''doe niks raars Nick.'' Zei ze terwijl ze me achterliet op de gang en ik haar hopeloos na keek.

Ik had het kind nog geen 1 keer aan geraakt omdat ik bang was dat ik zou barsten.. en dat is wat ik nu deed na dat Mia de woorden zo soepel over haar tong liet rollen ''het is van Dam,, zijn sperm is lang genoeg blijven zitten in haar vampier embrio.'' Zei ze terwijl ze de test in de fik zette ''jij houd je mond tegen Damion en speelt gewoon de vader van dat kind of wat je ook doet.'

Mia
Ik wist niet wat ik moest denken maar ik wilde niet dat mijn plannen voor in de toekomst stuk zouden lopen ik moest nog koningin worden ''Mia je weet dat ik dat niet kan.'' Ik keek hem met rode ogen aan ''dan dwing je jezelf.'' 

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 01/24/2019 10:35 PM

Nick
''Je kan je werk prima doen met een kind erbij.. als je het laat weg laten dood je niet alleen een baby maar je eigen kind.. jou bloed'' ik was tegen abortus maakt niet uit van wie dat kind kwam. Ik kwam overeind ''als je gaat bevallen nemen we een dna test ik hoop voor jou.., voor ons dat het niet van die eikel is anders hebben wij beide een probleem.. als we gaan trouwen,'' Ik snoof kort en wist niet of ik Damion of Mia over dit moest informeren ''ik ben niet iemand die gelijk wegrendt dus maak je niet druk waar het kind terrecht komt.'' Zei ik nu nog..als het geboren zou zijn en ik blijk niet de vader te zijn hadden we een probleem.

Mia
Als ik terug word getrokken kijk ik hem diep aan in zijn ogen ''dat weet ik.'' Zei ik zuchtend ''ik mis alleen de lust die je vroeger had.. nu is het alleen een beetje stoten en dan ben je alweer gekomen,,, mijn hoogste orgasme is hoogtens nu 2'' zei ik tegen hem. Ik kwam overeind ''doe er wat aan Dam,, want seks is belangrijk voor me.'' Ik verliet de sauna en nam diep adem.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  122  |  123  |  124  |  125  |  126  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page