Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  122  |  123  |  124  |  125  |  126  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

from LostSouls on 01/25/2019 09:59 PM

Harley
Ik zuchtte. 'Waar ik bang voor ben? Wat dacht je ervan als Josh straks naar een openbare school gaat. Wat nou als hij van iemand anders dan van ons hoort dat zijn vader Damion is. Dan keert hij zich ook tegen ons.' zei ik en schonk een glas Bourbon in. Ik maakte me sowieso ieder moment druk om mijn kinderen. Ik wou ze gelukkig zien. Alle ellende die de wereld mee bracht besparen, net als elke moeder. 'Kun jij mij bij deze garanderen dat je Damion achter je laat en dat je Joshua in je armen sluit zoals je dat bij Dakota ook hebt gedaan?' vroeg ik hem.

Damion
'Als jij wilt dat ik ze in de gaten ga houden en dat ik een gesprekje ga voeren met Ron, dan doe ik dat.' zei ik tegen haar en legde mijn arm om haar heup en liep met haar mee naar binnen. 'Het zal vast wel goed komen schat. Dat doet het altijd.'

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 01/25/2019 04:52 PM

Harley
Ik keek de twee kleintjes na om me vervolgens te richten op Nick. 'Er zijn wel meer dingen waar ik me voor schaam. We hadden hem nooit naar dat nonnen gesticht moeten sturen. En ook al houd ik van hem en ben ik blij dat hij mijn kind is. Ik had niet naar je moeten luisteren toen het nog kon. Ik zie het gewoon in je ogen, iedere keer weer als je hem ziet. Je had beloofd dat je je als vader zou opstellen en dat niemand het te weten zou komen. Teveel mensen weten er van af Nick. Dit maakt ons fucking chantabel als iemand hier nog achterkomt.'zei ik tegen hem en legde mijn hand op mijn voorhoofd. 'Ik hou van je, maar af en toe weet ik het echt niet meer.' zei ik en liep langs hem naar de woonkamer.

Damion
Ik schudde mijn hoofd. 'Dat trekt zich wel recht. Mijn ouders hebben mij ook niet afgeremd en ik ben er toch ook goed vanaf gekomen. Die jongen speelt maar wat. Als hij ouder wordt gaat hij zich wel realiseren dat hij zich evenwichtiger moet gedragen. Wat Elivia betreft... misschien moeten we eerder haar duivel kant wat meer laten doorschemeren. Dan kan ze zich altijd verweren tegen Ron al het zover is.'zei ik tegen Mia. Al snapte ik haar angst wel. Eigenlijk zat het er bij mij ook wel in, maar ik had geen idee hoe ik Ron zou moeten laten aarden. Als ik zou merken dat Ron Elivia iets zou doen dan kreeg hij zich er flink er over. Elivia was mijn kleine prinsesje en Ron moest mij trots maken. Dat deed hij ook wel, maar hij moest wel begrijpen dat hij ooit mijn plaats over ging nemen en dat kreeg hij niet voor niets.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 01/25/2019 03:00 PM

Harley
Ik keek op als we binnen kwamen. De hele weg naar huis had Joshua alleen maar gesprokken over dat nonnengehucht waar hij zijn vriendjes had zitten. We hadden hem veel eerder moeten terug halen. 'Je mag ze altijd opzoeken.'zei ik tegen hem en liep met de twee naar binnen waar Nick al stond. Ik zag het gewoon in zijn ogen. Hij vergeleek Josh met Damion. Hij had gezworen dat het niet zo zou zijn en iedere keer als ik die blik in zijn ogen zag voelde ik mij boos worden. 'Dakota, laat jij je broertje zijn kamer zien?' zei ik tegen haar. 

Joshua
Als ik thuis aankwam bekeek ik alles. Ik was hier echt maar heel af en toe geweest. Met sommige feestdagen. Zodra we binnen kwamen zuchtte ik en zag ik Nick staan en keek naar de grond. 'Dat kun je helemaal niet beloven. Mijn vriendjes zijn hier niet.'zei ik en liep snel met Dakota mee zodra mama zei dat ze mij alles moest laten zien. 'Kom, deze kant.' zei ze en ik volgde haar. Opzich had ik wel een goede vriendelijke band met mijn zusje, maar ik ben niet met haar opgegroeid. Ik was met niemand van familie opgegroeid en dit liet mij altijd wel een beetje als een buitenbeentje voelen op die feestdagen als ik wel bij mama was.

Damion
Ik knipte naar Henry. Hij was onze trouwe servant. Ook wel al op leeftijd. 'Ruim jij even op wil je?' zei ik tegen hem en keek naar mijn kinderen. 'Het is bijna etenstijd, gaan jullie je maar klaarmaken.'zei ik tegen de twee en zag ze naar binnen gaan voor ik me op Mia richtte. 'Ze worden snel groot.'zei ik tegen haar en drukte een kus tegen haar slaap.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 01/25/2019 01:45 PM

Harley
Ik liep met Dakota het kantoor van Nick binnen en glimlachte zwakjes. Dakota was zo een heerlijke meid en ik was doodgelukkig toen ik haar kreeg. Het had wel een tijdje geduurd totdat ik eindelijk zwanger was geworden van Nick. Het was ook niet helemaal gelopen zoals ik het wou. Te veel mensen wisten van Joshua dat hij niet de zoon van Nick was. En zoals ik had voorspeld voedde Nick hem niet zo enthousiast op als dat hij bij Dakota deed. 'Altijd.'zei ik en keek naar Nick. 'We zijn binnen een uur terug.' zei ik tegen hem en nam het handje van Dakota vast. 'Kom, we gaan naar je broertje.'zei ik en liep met haar ook weer de deur uit. Ik had me toch wel verheugd op dit moment. Eindelijk kon ik beide kindjes bij me hebben. Ondanks dat het met Joshua gevoeliger lag. Ik zette Dakota in haar stoeltje vast in de auto en stapte in. 'Heb je er zin in om je broertje te zien?'vroeg ik aan Dakota en keek naar haar vanuit de achteruitkijk spiegel. Met haar vingertjes in haar mond knikte ze heftig. 

Damion
Ik liep naar buiten waar ik mijn beide kinderen en mijn prachtige vrouw zag staan. Ik gaf Ron een aai over zijn bol en drukte bij Elivia een kusje tegen haar wang. Vervolgens drukte ik een kus tegen Mia haar lippen en keek naar de appel die vaststak op het bord door een pijl. 'Mooi geschoten zoon.'zei ik tegen hem. We hadden een soort van happy family. Er was altijd wel een verschil geweest tussen onze tweeling. Ron was arrogant, aanwezig. Elivia was wat meer op zichzelf, verlegen, teruggetrokken. Het had ook wel met Ron te maken. Dat wisten we allemaal. Hij drukte met zijn aanwezigheid Elivia altijd een beetje naar de achtergrond en eiste eigenlijk heel veel van haar.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 01/25/2019 12:51 PM

Harley
Betraand bleef ik naar Josh kijken. Ik voelde me maar een teleurstelling in Nick zijn ogen. Als hij eindelijk de woorden uitspreekt dat hij van mij hield keek ik direct op en liep ik naar hem toe. Ik drukte mijn lippen tegen de zijne en legde mijn handen op zijn wangen. Ik liet hem los en legde mijn voorhoofd tegen het zijne. 'Prima, Damion krijgt niets te weten. Maar dan wil ik dat alle sporen wat naar hem kunnen leiden worden uitgewist. Josh mag het ook nooit weten. Het zou zijn leven op zijn kop zetten.' zei ik tegen hem en beet op mijn lip.

Damion
Ik keek naar haar en schudde mijn hoofd. 'Ik hou ook van jou, babe. Als jij volgende week wilt trouwen, dan zorg ik ervoor dat wij volgende week trouwen.' zei ik tegen haar en streelde met mijn duim over haar wang. 'Maak je geen zorgen, mij raak je niet meer kwijt. Mijn leven zonder jou is een donkere plek. Ik kan niet zonder jou.'

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 01/25/2019 12:24 PM

Harley
Ik draaide me om en keek naar kleine Josh. Hij was geboren in een gekke wereld. Dat is wat mijn moeder ook altijd tegen mij zei. Nog altijd wist ik niet wie mijn vader was. Echt last had ik er niet van maar ik zou het wel willen weten. 'Dit komt uit Nick. Dat kan ik je nu wel voorspellen. Denk je niet dat die jongen sprekend op hem gaat lijken? Jij gaat hem ervoor verachten, dat weet ik zeker.' zei ik en liep weer naar het wiegje waar hij nu rustig lag te slapen. Met mijn pink kriebelde ik hem over zijn handje die hij vervolgens in zijn slaap vastnam.

Damion
Ik keek naar het open vuur van de haard en glimlachte. Mijn gedachte aan de seks die we net hadden werd verstoord als Mia verteld dat ze volgende week al wou trouwen. 'Waarom opeens zo een haast?' vroeg ik haar. 'Niet dat ik het erg zou vinden. Er moet dan wel nog heel veel geregeld worden binnen die week.'

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 01/25/2019 11:58 AM

Harley
Ik beet op mijn lip en keek naar de grond. Zodra het woord Damion zijn lippen verliet ontstonden er tranen in mijn ogen. Dat kon gewoon echt niet. Als hij mijn handen vast nam en er een kusje op gaf trok ik ze langzaam terug. 'Nu ben ik al helemaal een bloedhoer.' zei ik en liep naar het raam waar ik met mijn armen over elkaar naar buiten keek. 'Kan ik hem daar wel bezoeken?' vroeg ik en beet op mijn lip waarna ik mijn tranen wegvegen. 

Damion
Ik grijnsde en tilde haar op met aan beide kanten van mijn lichaam een been. 'Ik heb wel zin in dat overheerlijke lichaam van jou ja.' zei ik en drukte mijn lippen tegen de hare. Ik liep naar de bank waar ik haar op "neer gooide" en ik trok mijn shirt uit. Mijn broekriem maakte ik los voor ik over haar heen kroop en kusjes in haar nek drukte en haar shirt kapot scheurde.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 01/24/2019 11:49 PM

Harley
Als Nick binnen kwam nam hij Josh al snel over. Ik was gesloopt. Die baby kostte me alle energie. Als Nick vraagt voor de speen haalde ik die van het kastje en stopte ik die in het mondje van het kleintje. Het was niet dat ik geen gevoelens bij hem had ofzo. Ik hield wel echt van hem. Hij had gewoon voor heel veel chaos in mijn leven gezorgd en voor problemen in mijn happy place.

Damion
Als ik hoorde dat Mia thuis kwam, kwam ik overeind en liep ik meteen naar haar toe. Ik drukte een lustige zoen tegen haar lippen. 'Wat ben je lang weggeweest.'zei ik en streelde langs haar wang waarna ik een pluk haar uit haar gezicht streelde.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 01/24/2019 11:25 PM

Harley
Ik zat naast het wiegje van het kleintje en beet op mijn lip. Het jongetje huilde en huilde maar en ik kreeg het niet stil. Ik wou het niet stil krijgen. Het kind had alleen maar voor problemen gezorgd. Ik had niet naar Nick moeten luisteren. Ik had het weg moeten laten halen. Ik kwam overeind en nam het in mijn armen. 'Josh, hou alsjeblieft op met huilen.' zei ik terwijl ik hem in mijn armen wiegde.

Damion
Ik dronk een glas rode wijn terwijl ik bij de haard zat. Mia wou per se naar Nick en Harley toe. Geen idee waarom, maar ik wou niks met die twee te maken hebben. Ik haalde een hand door mijn haar en dronk het glas leeg. Onze relatie was wel iets verbeterd, maar op sommige momenten ging het nog altijd stroef. Vooral als ze weer eens naar die twee hufters moest. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 01/24/2019 10:42 PM

Harley
Ik zuchtte. 'De laatste keer dat ik seks heb gehad met Damion was toen jij Mia zoende. Het kan gewoonweg niet van hem zijn.' zei ik tegen hem en kwam overeind. Zei hij nou serieus dat hij niet weg zou lopen? 'Oja? Nick je kan niet eens uitspreken dat je van mij houdt. Laat staan dat je van je eigen kind houd.' zei ik en liep de kamer uit. Ik had behoefte aan bloed en geen zin in deze discussie met Nick. Ik liep naar de kantine. Ik zat nog hier op school. Wat moest ik hier als ik met een zwangere buik rond liep.

Damion
Ik bekeek Mia en zuchtte. Ze had wel een punt. Ik zat ook met veel te veel in mijn hoofd. Ik keek haar na en sloeg uit frustratie tegen de muur van de sauna. Ik wou er voor zorgen dat Nick onder de grond zou liggen. Hij heeft alles kapot gemaakt.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  122  |  123  |  124  |  125  |  126  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page