Suche nach Beiträgen von walkingdead

Erste Seite  |  «  |  1  ...  123  |  124  |  125  |  126  |  127  ...  318  |  »  |  Letzte Die Suche lieferte 3177 Ergebnisse:

walkingdead

26, Weiblich

Level 37

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

von walkingdead am 24.01.2019 10:21

Mia
''Nee gewoon.. zins jullie niet meer praten ben je zo terug houdend.'' Merkte ik op terwijl ik al overeind kwam om uit de sauna te gaan veel soeps kwam toch niet uit hem dus ik kon maar beter papierwerk doen.

Nick
''Ja we gaan pas 2 weken echt officieel regelmatig naar bed.. en je bent al 4 weken overheen.. niet dat ik het erg vind om stiefvader te worden.'' Zei ik tegen haar terwijl ik voor me uit keek ''maar als het van die sukkel is..'' ik beet mijn kaken opelkaar ''in ieder geval haal het niet weg.. we komen er wel uit.'' Ik voelde langzaam de duisternis inkicken en nam diep adem.

Antworten

walkingdead

26, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 24.01.2019 09:54

Mia
Als hij dat zegt kijk ik even twijfelend maar glimlachte vervolgens ''nog iets van Harley gehoord?'' Vroeg ik toen maar terwijl ik hem nooit confronteerde ermee misschien lag het gevoelig. Maar ik wilde onze relatie stand houden.

Nick
Mijn ogen staarde naar de zwangerschaps test terwijl ik even duizelig in mijn hoofd werd ''is het van mij?'' Vroeg ik toen terwijl ik niet zo enthaosiast er over was omdat ze 4 weken zwanger was.. en al zeker niet van mij. Ik ging even zitten en voelde dat mijn plannen als koning in duigen zou vallen.

Antworten

walkingdead

26, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 24.01.2019 09:29

Nick
Als ze me zo hongerig aankijkt glij ik met beide handen naar haar broek die ik vervolgens uittrok. Ik drukte nog een kusje op haar lippen en verdween vervolgens naar onder om haar te verwennen met mijn mond. Ik glee met mijn tong kort over haar string waarna ik hem snel met mijn fangs kapot trok ik legde vervolgens mijn handen op haar heupen. Harley was alles wat ik nodig had als het op liefde aankwam.

Mia
3 hele weken gingen voorbij en ik kon prima met Damion in een gigantisch kasteel wonen. Maar ik merkte aan Damion dat hij wat miste in zijn leven. Ik kwam de sauna binnen en zag Damion al zitten ''babe ik merk dat onze seks... niet meer als vroeger is.'' Zei ik tegen hem terwijl ik nast hem ging zitten ''is er iets mis met me?'' Vroeg ik terwijl ik naar mijn lichaam keek.

Antworten

walkingdead

26, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 23.01.2019 07:45

Nick
Ik nam een aantal trekjes maar het begon me al snel te vervelen dus drukte ik mijn jointje uit en focuste ik me vervolgens op Harley. Ik zette mijn rechterhand op haar nek en zoende haar teder waarna ik vervolgens mijn andere hand onder haar shirtje liet glijden. Ik liet mijn hand haar bhklepje open maken en beet zacht op haar onderlip nu ik stoned was.. was mijn seks drive ook hoog.

Mia
Als hij dat zegt glimlach ik zwak “dus ga je me rondlijden?” Vroeg ik hem terwijl ik naar hem keek. Ik wist niet hoe het uit zou pakken met Damion tenminste hadden we intens goeie seks daar kon ik niet over liegen. Maar ik miste zijn aandacht hij had van alles altijd aan zijn hoofd.. ik wilde heel graag dat ik zijn wereld zou worden.

Antworten

walkingdead

26, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 22.01.2019 10:14

Nick
''Ja maar ik ben eerder geboren.'' Zei ik tegen haar terwijl ik mijn shirt uittrok en een jointje nog voor de seks even opstak,'' Kom is hier liggen in mijn armen,'' Zei ik glimlachend. 

Harley
Als ze dat zegt buig ik ''dankjewel'' zei ik glimlachend waarna ze vervolgens ons even alleen liet.''Dus nu is het jij en ik?'' Zei ik tegen hem '' de toekomstige heersers van de hell,, dat word snel trouwen en baby's produeren,'' Zei ik glimlachend terwijl ik mezelf een beetje wijn inschonk ''grapje ik ben nog niet klaar voor kinderen.'' 

Antworten

walkingdead

26, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 16.01.2019 10:57

Nick
Als ze dat zegt heb ik moeite om het terug te zeggen “maak j geen zorgen over alles ik heb een plan, sowieso haat Damion me dus zal hij ook ons uitelkaar proberen te krijgen.” Ik keek naar haar en had nog nooit gedacht dat ik überhaupt verliefd zou worden om iemand die ik niet een mocht in het begin.” Ik ga koning worden van de hell” zei ik grijnzend.

Mia
Ik knikte en liet mijn koffers inpakken hij leek een beetje afwezig maar ik negeerde het. Eenmaal in Rusland kwam ik zijn kamer binnen de lincolns leefde wat moderner hier de villa was verdeeld in 2 delen. Mijn spullen werden netjes naar binnen gebracht door Lena terwijl ik naar Damion keek “dus hier zijn jij en Harley opgegroeid” terwijl ik keek naar de foto van hem met Harley toen ze kinderen waren.

Antworten

walkingdead

26, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 16.01.2019 08:23

Mia
Als hij dat zegt zucht ik zacht “wat hun hebben is niet mijn probleem.” Zei ik tegen hem terwijl ik naar mijn kapotte nachtkastje keek.” Mijn probleem is jou aanwezigheid” ik zette mijn hand op zijn been en bracht mijn lippen naar zijn oor.” Zo boos mag je alleen in bed doen in mijn kasteel” zei ik tegen hem waarna ik overeind kwam “maar voor we aan dat beginnen wil ik je ouders ontmoeten.. dus naar jou land.” Zei ik glimlachend.

Niko
Eenmaal op school legde ik Harley voorzichtig op mijn bed ze leek echt dood ik nam diep adem en nam haar hand vast.” Wij samen komen er wel uit” zei ik tegen haar terwijl ik niet echt als een royal was opgegroeid. Dus ik lvlde mezelf als een normale schooljongen die de zoon van de directeur is ik voelde me nooit echt hoger dan Harley.

Antworten

walkingdead

26, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 15.01.2019 11:05

Mia
''Laat hem toch.. Harley kiest er zelf voor om met hem te gaan.'' Zei ik zuchtend tegen hem terwijl ik ging zitten.

volgende post iets langer x

Antworten

walkingdead

26, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 15.01.2019 06:38

Mia
Als mij word gemeld dat mijn kamer overhoop word gegooid vliegt mijn nachtkastje nog net langs mijn hoofd ''Damion!'' Riep ik terwijl ik de deur met een knal sloot en zijn ogen rood waren. 

Niko
Ik knikte en bracht mijn lippen naar haar nek waarna ik mijn teken op haar zette. Ik hoefde niet te weten hoe het was gegaan ik wist dat Damion me niet mag en ik hem ook niet. Ik dronk een beetje en liet haar los om haar in haar ogen aan te kijken ''hij moet boos zijn op mij en niet op jou..'' zei ik tegen haar ''maar goed.. je bent nu eindelijk helemaal van mij,'' Ik tilde haar op in een bruidhouding om vervolgens het kasteel te verlaten terug naar night academy.

Antworten

walkingdead

26, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 15.01.2019 06:10

Niko
Ik liep met Mia over de gang en zag Harley in tranen.. wat argwaan bij me wekte. Ik liep op haar af en zag dat Damion's teken helemaal verdwenen was uit haar nek. Ik nam haar zonder iets te zeggen tegen me aan.. Ik vond het zielig maar was aan de andere kant wel blij dat Damion nu voorgoed geen deel meer van haar leven was. 

Mia
Ik liep de andere kant op want ik had nog wat dingen te doen in de troonzaal. Nu ik een verloving was gestart moest ik al direct maatregelen onder gaan. 

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  ...  123  |  124  |  125  |  126  |  127  ...  318  |  »  |  Letzte

« zurück zur vorherigen Seite