Suche nach Beiträgen von walkingdead

Erste Seite  |  «  |  1  ...  124  |  125  |  126  |  127  |  128  ...  318  |  »  |  Letzte Die Suche lieferte 3177 Ergebnisse:

walkingdead

26, Weiblich

Level 37

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

von walkingdead am 09.01.2019 11:48

Mia
Als ze dat zegt rol ik mijn ogen “dus jullie 2 of nou ja 3 hebben gister de avond gespendeerd in mijn logeerbed.” Zei ik terwijl ik zuchtend een hap adem nam “jij was al een vrije vogel dus het verbaast me niet.. en ja ik wil het weer proberen met Damion zins het jou schuld is dat we uitkaar zijn gegaan. Gebruikte ik als statement.

Niko
Als ze dat zegt zucht ik “nou ja ik weet niet hoor of hij wel zo sirieus met je is.. hij komt net weer uit een relatie.” Merkte ik op.

Antworten

walkingdead

26, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 09.01.2019 11:09

Mia
Als ik harley’s stem hoor loop ik gelijk binnen “wat doen jullie hier te doen met mijn household?” Vroeg ik terwijl ik Lena net zag en Niko net uit de badkamer liep met een handdoek om zijn middel.

Niko
Als ik Mia zie kijk ik op “dat vroeg ik me ook af voordat jij Damion ineens kuste.” Zei ik tegen haat terwijl ik naar mijn koffer liep om een shirt te pakken “we hadden een truitje dat is alles.”

Antworten

walkingdead

26, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 09.01.2019 04:29

Mia
Als hij zegt dat hij alles over voor mij heeft gaf ik hem een lange sensuele zoen op zijn lippen waarna we langzaam aan weer seks begonnen te hebben. Na van alles op mijn kamer uitgespookt te hebben liep ik als de gravin van Italië over de gang terwijl ik Lena zag met haar pakje schots en scheef “wat heb jij nou weer uitgvroten?” Ik was altijd gemeen tegen Lena omdat het ook gewoon een slet was “bij Niko op de kamer madame.” Ze maakte een buiging “nou hoepel nou maar op terwijl ik even langs mijn gast ga.” Ik tikte op de deur en nam diep adem.

Antworten

walkingdead

26, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 08.01.2019 10:17

Niko
“Ik vind alles geil bijna als het op seks aan komt.” Zei ik tegen haar “maar het geilst vind ik jou toch horen kreunen terwijl ik je verwen.” Zei ik grijnzend terwijl ik overeind kwam “was dit je eerste trio?” Vroeg ik met een grijnsje “of gewoon met 2 mannen?” Ik kon me wel voorstellen dat Damion haar neukte met zijn vrienden.. wie deed dat nou niet met zo een geile maid?

Mia
Als hij dat zegt glimlach ik liefjes. Ik veterde mijn badjas open en ging weer op zijn middel zitten “ochtenden met de gravin van Italië moeten wel..” ik bracht mijn lippen naar zijn oor “uitermate goed behandeld worden.” Maar voor ik hem los liet gaan moest ik nog iets zeggen “als je met mij wilt zijn betekend het ook dat je met school moet stoppen he.” Zei ik zacht tegen hem.

Antworten

walkingdead

26, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 08.01.2019 10:01

Mia
“Beter dan eerst.” Zei ik tegen hem terwijl ik overeind kwam en naakt mijn telefoon van de grond oppakte “ik vind dat jij en ik wel even op vakantie mogen onze band weer helen.. begrijp me niet verkeerd maar ik heb zegmaar trust isseus.. en ik wil zeker zijn van mijn zaak.” Zei ik tegen hem terwijl ik een badjas aantrok en weer op bed kroop.

Niko
Ik glimlachte en zag dat Lena ook wakker werd terwijl ik opkeek en zag dat ze overeind kwam om aan te kleden “het was super geil.” Zei ze gapend “Harley mag me nog wel een keertje plezieren en jij moet vooral je Dick weer goed blijven gebruiken.” Ik grijnsde terwijl ze Harley nog een speelse zoen op haar lippen gaf “nou ik ga weer maid spelen veel plezier samen.” Ik knikte en keek haar na terwijl ik me uitrekte “je was echt geil ja vooral toen je jullie me beide gingen pijpen.” Zei ik grijnzend terwijl ik haar tegen me aannam en een pets op haar billen haf.

Antworten

walkingdead

26, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 08.01.2019 09:36

Niko
De volgende morgen werd ik wakker tussen 2 geile meisjes die ik gisteravond zo goed had geneukt dat ze allebei inslaap vielen als nachtegaaltjes. Gister was het wel extra werk geweest de andere zat op mijn dik en de ene op mijn gezicht terwijl ze elkaar Zoende. Heetste ervaring ooit. Ik keek naar Harley en drukte een kusje op haar voorhoofd.

Mia
De volgende morgen werd ik wakker in Dam zijn armen en besefte ik nu pas hoe geil gisteravond was geweest.

Antworten

walkingdead

26, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 06.01.2019 12:28

Mia
Als hij me op tilt en ik al snel uit mijn jurk ben trek ik zijn bloes van zijn lijf en rukte ik zijn riem open.. ik wilde hem gelijk goed en hard.

Niko
Als ze dat zegt druk ik een kusje in haar haren en nam ik haar mee maar mijn kamder waar Lena in haar lingerie al lag. Ik gaf Harley een zetje zodat Lena haar kon lijden om me vervolgens heil te maken en hun te neuken.

Antworten

walkingdead

26, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 05.01.2019 11:19

Mia
Als hij dat zegt word ik weer een beetje verliefd “ga je me nu neuken?” Vroeg ik terwijl we daar zont geen tijd voor hadden gehad. Ik had heel lang niet meer geneukt behalve een keertje met Ricky.

Niko
Ik liep weer terug naar Harley en drukte mijn lippen op de haren en grijnsde teen haar lippen aan.” Het is geregeld ben je er klaar voor?” Vroeg ik terwijl ik mijn handen op har heupen neerlegde.

Antworten

walkingdead

26, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 05.01.2019 10:24

Niko
Als Mia aankondigd dat ze terug is met Damion rol ik mijn ogen “nou hij heeft geluk.” Ik zag Lena en liep op haar af ik bracht mijn lippen naar haar oor terwijl ik een glaasje wijn nam van haar plaat “mijn kamer twaalf uur.” Zei ik glimlachend terwijl ze naar Harley keek “ik hoop dat ze goed kan pijpen, want dat word nog een gevecht omdat daar in je broek.” Ik grijnsde breed “nog even geil als vroeger.”

Mia
Ik glimlachte naar mijn volk terwijl ze voor ons klapte en ervolgens verder gingen. Ik focuste me vervolgens op Damion en nam hem mee naar mijn kamer “we moeten wel even goed eerst praten.. je hebt me goed verwend zonet maar ik moet wel weten is het echt over met die Camille en andere bitces neuken?” Vroeg ik hem “want ik heb geen zin een bastaard kinderen.”

Antworten

walkingdead

26, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 05.01.2019 06:41

Niko
Als ze dat zegt grijns ik “je bent zo een geil mens.” Zei ik blij terwijl ik haar besprong en haar middel vastnam “ik denk daf ik wel wat kan regelen.” Ik drukte een kusje op haat lippen en kwam overeind “maar nu moeten we ons klaar maken voor Gravin Mia’s bal.” Zei ik met een glimlachje terwijl ik al snel mijn pak zocht en die aantrok.

Mia
Als hij dr zegt grijns en ik kwam ik hem achterna de zaal binnen ik nam een wijnglas en gaf daar een paar tikken op “hallo allemaal welkom op mijn vrijgezellen bal.” Zei ik grijnzend terwijl ik om me heen keek “ik moet jullie allemaal teleurstellen prinsen.. want ik heb mijn prins al gevonden.” Zei ik glimlachend “en hij voldeed precies aan mijn voorkeur.” Zei ik grijnzend terwijl ik Damion wenkte om te komen.

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  ...  124  |  125  |  126  |  127  |  128  ...  318  |  »  |  Letzte

« zurück zur vorherigen Seite