Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  124  |  125  |  126  |  127  |  128  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

from LostSouls on 01/10/2019 12:04 AM

Harley
Ik beet op mijn lip en kon aan hem zien en merken dat hij geïrriteerd was met mijn aanwezigheid. Ik slikte. 'Ik wil dat je jou teken van mijn lichaam haalt.' zei ik en abrupt draaide hij zich om. 'Wat vraag je nu van me?!' vroeg hij met een bozige en verontwaardigde ondertoon. 'We zijn niet meer bij elkaar, ik dien je eigenlijk al niet meer op de manier waar het teken voor dient. Wat is het nut nog?' vroeg ik en merkte dat dit hem alleen maar bozer maakte.

Damion
'Harley dat ik nu een hekel aan je heb betekend niet dat dat voor altijd gaat duren. Je betekend veel te veel voor me als vriendin. Heeft hij dit in je hoofd geplant? Hij kon Mia maar niet krijgen dus probeert hij het bij jou. Hoe zit dat met je moeder? Zij is nog altijd bij ons en zij gaat ook echt niet weg.' zei ik tegen haar en voelde de woede in mij borrelen. Het lukte hem gewoon weer om iets van mij af te nemen. 'Gooi het nu niet op Nick. Ik wil het zelf ook. Ik hou van hem en ik hoor bij hem. Waarom zou ik jou dienen als ik hoor bij iemand anders? Mijn moeder zal het wel begrijpen en ik denk zelfs jou ouders. Waarom maak je er zo een probleem van?' vroeg ze me. 'Prima, ik haal dat teken wel weg. Maar kom niet meer aanzetten met liefdes verdriet of wat dan ook. Hierna wil ik niets meer van je weten.' zei ik kil tegen haar. Ik zag haar slikken. Ik trok haar tegen me aan en zette bruut mijn tanden in haar nek. Ik nam door haar bloed te drinken mijn teken terug. Ik haalde mijn tanden uit haar en duwde haar ruw weg. 'En nu opgetyft. Doe de groeten aan dat neppe vriendje van je.' zei ik tegen haar terwijl ik echt kookte van binnen. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 01/09/2019 11:18 PM

Harley
Ik liep ook naar het koffer en haalde mijn nachtjapon eruit. Ik deed deze aan en liet de dekens vervolgens van mijn lichaam zakken. Het was een donkerrode van zijde. 'Sorry, Mia. Had je een uitnodiging gewilt?' vroeg ik en drukte een kus op Niko zijn wang. 'Dit laat ik jullie wel samen uitvechten. Ik ga met Damion praten over je weet wel.' zei ik zachtjes tegen hem. 'Laat haar lippen met rust als ik weg ben oké?' zei ik nog en liep vervolgens de kamer uit om naar Damion te gaan. Als ik een broek aan had scheet ik er 7 kleuren in.

Damion
Ik had me net aangekleed en keek op als er op de deur werd geklopt. 'Binnen.' zei ik en zag Harley in haar nachtjapon binnen stappen. 'Wat is er?' vroeg ik verveeld. Ik was nog altijd boos dat ze lag te neuken met mijn aartsvijand. 'We moeten iets belangrijks bespreken.'

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 01/09/2019 05:11 PM

Harley
Na een tijdje aangemoddert te hebben in bed kwam ik toch maar overeind. Net op dat moment klonk er een klopje op de deur. Ik beet op mijn lip. 'Binnen.' zei ik nadat ik mijn lichaam bedekt had met een deken. Ik kwam overeind met de deken om me heen gebonden zodat hij niet afzakt. Vandaag moest ik Damion gaan vertellen dat ik Niko zou gaan dienen. Ik was doodbang voor zijn reactie aangezien we altijd al verbonden waren en altijd vrienden zijn geweest. Nu hebben we gewoon keiharde ruzie.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 01/08/2019 10:54 PM

Harley
'Mijn eerste met een meid erbij. Mijn andere trio's waren altijd met twee mannen.' zei ik tegen hem en glimlachte. 'Ik kreun zo geil omdat jij je werk goed doet.' zei ik en keek hem na als hij opstond. Mijn grootste warmtebron meteen weg. Ik trok de dekens hoger over me heen en keek naar zijn heerlijke blote billen.

Damion
Ik beet op mijn lip als ze dat zegt en voelde mijn vriend meteen weer stijf worden. Vervolgens wordt het wat serieuzer. 'Dat begrijp ik en dat is denk ik iets waar ik mijn ouders van moet overtuigen dat dat geen probleem is. Maar ik heb alles voor jou over.'zei ik en liet mijn vingertop langzaam over haar mooie platte buik glijden.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 01/08/2019 10:06 PM

Harley
Ik grijnsde als Lena dat zei en me vervolgens nog een geile zoen gaf. 'Succes.' zei ik nog tegen haar voor ze vertrok. Ik kroop helemaal in Niko zijn armen en lachte even als ik die pets voelde. 'Ja dat dacht ik wel dat jij dat geil vond.' zei ik. Ik kwam echt slaap te kort door de afgelopen nacht. 'Het was zeker voor herhaling vatbaar.'

Damion
Ik glimlachte zwakjes al ze dat kenbaar maakte. 'Kan ik wel begrijpen. Ik heb me niet echt netjes gedragen de afgelopen tijd en dat heb jij allemaal moeten zien van een afstandje.' zei ik tegen haar en beet op mijn lip. Al zou ik nooit vreemdgaan als ik in een goede stabiele relatie zat.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 01/08/2019 09:46 PM

Harley
Als ik een kusje op mijn voorhoofd voelde werd ik er wakker van. Ik glimlachte en keek als eerste meteen in de ogen van Niko. 'Good morning handsome.' zei ik met een hese stem en zag dat Lena aan de andere kant nog lag te slapen. Ik beet op mijn lip en dacht terug aan gister. Het had niet lang geduurt voordat ik helemaal erin zat. 

Damion
Toen ik Mia wakker zag worden verscheen er een tevreden glimlach op mijn gezicht. Ik was nu al een tijdje wakker en had toegekeken hoe ze vredig sliep terwijl mijn vingers door haar haar streelde. 'Heb je lekker geslapen?' vroeg ik haar en drukte een kusje in haar haar.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 01/06/2019 12:43 AM

Harley
Als we in onze kamer aankwamen keek ik naar Lena die daar al in haar sexy lingerie stond. Ik beet op mijn lip en liep naar haar toe. Ze keek me met een verleidelijke blik aan. Ik drukte mijn lippen teder tegen de hare en we begonnen een hete zoenpartij. Ondertussen hielp ze me uit mijn jurk en stonden we beide in enkel en alleen nog lingerie. We liepen zoenend naar het bed waar ze aan de zijkant ging zitten en ik plaatsnam op haar schoot. Zo had Niko ook het perfecte uitzicht op ons beide. Ze ontdeed me van mijn bh terwijl ze zoenend langs mijn nek gleed en vervolgens met haar mond mijn borsten begon te verwennen.

Damion
Ik grijnsde breed tegen haar lippen en liet mijn hand haar string opzij duwen. Met mijn vingers begon ik haar te verwennen zodat ze weer goed nat werd. Gelukkig duurde dat niet lang want ik was zelf al zo stijf als een lantaarnpaal. Ik draaide haar ruw om op haar buik en trok haar heupen omhoog naar me toe. Ik deed mijn broek tot op mijn enkels en ging met mijn hand over haar vriendin om haar geil over mijn schacht te kunnen smeren. Als alles goed nat is liet ik het topje door haar lippen glijden om vervolgens meteen diep in haar te stoten.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 01/05/2019 11:32 PM

Harley
Als hij terug komt en me verteld dat het is geregeld glimlachte ik. 'Helemaal.' zei ik en drukte een kus tegen zijn lippen. Ik nam nog een glas champagne van het passerende dienblad en dronk die bijna in een keer leeg. Ik beet op mijn lip en keek in Niko zijn ogen. Iedere keer als ik dat deed werd ik weer opnieuw verliefd.

Damion
Als ze het zo recht voor de raap zegt lachte ik kort. 'Nog altijd even gulzig.' zei ik en tilde haar in mijn armen. Ik liep naar het bed waar ik haar neerzette en mijn lippen tegen de hare drukte. Wat had ik haar gemist. Haar geur, haar aanrakingen, alles. Ik hielp haar uit haar jurk waardoor ze in enkel haar string nog overbleef.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 01/05/2019 10:30 PM

Harley
Ik keek naar Niko die richting die Lena liep. Of het goed zou gaan wist ik niet, want ik was nog een beetje schichtig over het moeten delen van mijn vriend. Daar moest ik me maar overheen zetten. Het zal vast en zeker gewoon heel geil worden. Zoals onze seks altijd is.

Damion
Ik keek hoe iedereen weer blij en vrolijk verder ging. Ik werd weer door Mia meegenomen naar haar kamer. Ik fronste en schudde mijn hoofd. 'Je weet dat als ik met iemand ben ik loyaal ben. Dat ik toen met Harley ben gegaan was omdat ik dacht dat je met de meest gehate persoon aan het vozen was en omdat het klaar was.' zei ik en liep naar haar toe. Ik legde mijn handen op haar wangen zodat ze me recht aan moest kijken. 'Ik weet dat het misschien moeilijk is, maar je moet me terug gaan vertrouwen. Zonder vertrouwen werkt een relatie niet.' zei ik en drukte een kusje tegen haar lippen. 'Mijn leven is nu helemaal naar jou gericht.'

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 01/05/2019 07:05 PM

Harley
Ik slaakte een gilletje als ik besprongen word en lachte. Kijk hoe blij als een kind hij nu is. Het enige wat ik ervoor heb hoeven doen was toestemming geven dat hij een ander mag neuken als ik erbij ben. Dat was nog even iets waar ik in moest komen. Ik had nog nooit echt een trio gedaan met een meid. Normaal was het met twee mannen. Als hij nog eens zegt dat we ons klaar moesten maken voor het bal schrok ik op. 'Oh inderdaad. godverdomme.' zei ik en begon snel een laagje make up aan te brengen. Mijn haar haalde ik uit mijn staart en liet ik wat wilderig over mijn schouders. Ik zocht in mijn koffer naar de lange zwart met gouden galajurk en trok deze snel aan. Hij was strapless en om mijn middel strak. Vanaf mijn middel werd het een soort van weider als een baljurk maar niet zo heel opgedoft. Als we beide klaar zijn neem ik Niko mee naar beneden en liepen we langs Mia die bij de ingang stond met Damion. Die hebben het blijkbaar goed gemaakt.

Damion
Ik keek op als ik Mia haar speech hoor en grijnsde breed. Mijn ouders waren verbaas om het te horen en mij te zien vertrekken in haar richting. Volgens mij wel leuk verbaasd. Ik boog voor Mia en nam haar hand waar ik een kus op gaf. Ik ging vervolgens naas haar staan en glimlachte naar alle mensen. 'Ik zal goed voor jullie gravin zorgen.' zei ik en nam een glas champagne van het dienblad.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  124  |  125  |  126  |  127  |  128  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page