Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  125  |  126  |  127  |  128  |  129  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

26, female

Level 37

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

from walkingdead on 01/05/2019 03:50 PM

Mia
Als ik mezelf proef op zijn tong kijken mijn geile oogjes hem grijnzend aan eenmaal klaar gekomen kwam ik overeind ik trok mijn baljurk aan “het bal begint zo je ouders zullen wel wachten” zei ik tegen hem terwijl ik mijn string aantrok. Ik hield nogsteeds een beetje afstand omdat ik nog niet helemaal overtuigd was.

Niko
“O een maid die ik vroeger neukte” zei ik tegen haar “maar ze is meer into trio’s en zo,, een keer hadden ik en jax haar zo hard geneukt dat ze de volgende dag haar taken niet kon doen” zei ik tegen Harley terwijl ik naast har neerplofte “maar dat is nu in het verleden.”

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 01/05/2019 02:10 PM

Niko
“O dit is Harley mijn vriendin” zei ik tegen haar terwijl ze glimlachte en maakte een buiging “welkom Harley ik hoop dat deze vriend hier goed voor je is.” Zei ze terwijlze ons bracht naar mijn kamer hier “als er iets is laat me het weten de gravin is nu in gesprek met een oude vriend van haar, maar ik zal jullie melden wanneer ze klaar is.” Ik knikte “thx lena.”

Mia
Als hij geniet van zijn lunch kreun ik zachtjes hij was nog even goed als vroeger. Ik liet mijn rechterhand door zijn haar glijden “hoe smaak ik?” Vroeg ik kreunend terwijl ik naar hem keek.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 01/05/2019 01:53 PM

Mia
“Ik vergeef het je.” Zei ik tegen hem omdat hij helemaal naar hier was gekomen omdat te zeggen.” Ik heb iemand nodig om me mezelf mee te verloven en ik denk dat jij geschikt bent.. ookal ben ik net meer zo verliefd als eerst,, het zal niet hetzelfde zijn als met een compleet vreemde” zei ik tegen hem terwijl ik het doek dat voor me lichaam hing op de grond liet vallen “ik denk dat je me wel goed zou kunnen dienen als mijn man.” Ik liep met mijn naakte lichaam naar de bank waar ik net op zat met een paar druiven en wenkte hem om te komen “laat me zien dat je die baan prima aan kan Damion lincoln.” Terwijl ik me benen sprijden en een druifje naar binnen werkte.

Niko
De limo bracht ons naar Mia’s Kathedraal terwijl we uitstapte “welkom in Italië heer Niko.” Zei Lena de maid van Mia met haar had ik het bed best wel vaak gedeeld toen ik nog een jongen van 13 was en zij 16 toen de tijd. Ik grijnsde breed “leuk om jou weer te zien Lena.” Zei ik grijnzend terwijl het best wel een vies meisje was ik keek kort naar Harley hou zouden die 2 in een trio zijn?

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 01/05/2019 01:23 PM

Mia

“Je zegt het alsof ik al iemand anders heb gekozen.” Zei ik met een lachje terwijl ik veranderd was “mis je me Damion?” Vroeg ik hem terwijl ik mijn kroon neerlegde en hem aankeek met die stralende ogen van me.

Niko

“Je gaat Damion vertellen dat je hem niet meer diend en hij die Lincoln teken in je nek verwijderd.” Zei ik tegen haar terwijl ik naar mijn broek keek en het vliegtuig was geland “en zodra je dat heb gedaan neem ik je mee naar Frankfurt waar ik me eigen villa heb.” Zei ik grijnzend terwijl we overeind kwamen ik bracht mijn lippen kort naar haar oor oor “ik heb daar een groot bed waar ik je goed en hard zal neuken.” Ik beet grijnzend op mijn onderlip en nam haar hand vast zodat we het vliegtuig konden verlaten.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 01/05/2019 12:54 PM

Niko
Als ze dat zegt knik ik “je hebt me inderdaad goed gediend in bed.” Zei ik tegen haar terwijl mijn vriend stijf was geworden in mijn broek.” Maar ik vind dat je mag ontbindend van Damion” zei ik tegen haar omdat ik hem niets vertrouwde. De eerst volgende keer dat wij bijvoorbeeld een tijdje uitelkaar gaan heeft hij nog steeds macht over haar. En ik wilde die macht over haar ook hebben.. ik was nou eenmaal dominant.

Mia
Als Damion binnen komt kijk ik geschrokken maar ook verbaasd op “neem een pauze achribald en Lena.” Ze bogen voor me en verlieten de zaal terwijl ik naar Damion keek “wat doe jij hier?” Vroeg ik verontwaardig.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 01/03/2019 10:57 PM

Mia
Ik liet een schilder komen om nog even snel te schilderen terwijl ik poseerde als de Griekse godin Athene. Als iemand aan klopt wenk ik mijn maid om de deur open te doen.

Niko
“Oja je diend hem nog wanneer ga je mij dienen?” Vroeg ik grijnzend terwijl ik mijn lippen op de haren drukte en mijn hand op haar dijbeen legde.”

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 01/03/2019 10:03 PM

2 maanden later

Mia
“Een Gravin heeft een man nodig Mia.” Zei mijn moeder terwijl ik mijn maids stuurde om jurken klaar te legen voor vanavond.” Ik trouw met niemand al is het de mooiste jongen ganse wereld.” Zei ik tegen haar terwijl dit mijn eerste vrijgezellen bal werd Niko en zijn vader waren ook uitegenodigd en sterke families die onze bloedlijn konde zuiveren.

Niko
Ik zat in het vliegtuig terwijl ik Harley mee genomen had of Mia het daarmee eens was boeide me niet. Het was mijn kans op Harley volledig de mijne te maken.” Denk je dat Damion er ook zal zijn tenslotte is het uit met Camilla en hij word 18 dus moet hij sowieso al klaar gemaakt worden voor veloving.. ik ben blij dat ik die onzin niet heb.” Zei ik tegen Harley terwijl ik uit het raam keek “liever een bastaard dan verplichtingen.”

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 01/03/2019 09:20 PM

Niko
Als ze vraagt naar mijn tong grijns ik “vooruit” ik Glee met mijn tong grappend over haar slip die ik met mijn fangs kapot trok.” Kreun voor me” ik stak mijn hand uit en kwam ver genoeg om haar keel vast te grijpen ondertussen begon ik haar clit te verwennen. Niko de koning van kinky seks.

Mia
Ik zag het lijk van mijn vader liggen in de troonzaal met een kist versiert met juwelen. Maar ik liet geen greintje emotie zien ik legde een bloemetje neer en ging op mijn knieën “ik zorg dat onze bloedlijn de sterkste blijft van Italië papa.” Ik kwam overeind en draaide me om naar mijn personeel “ la verte is garde mi laive.” Zei ik tegen ze (ik ben nu jullie Gravin en er zal naar mij geluisterd worden.) Mijn moeder keek vol trots naar me terwijl ik gemaakt was voor deze dag ik moest al mijn emoties onder drukken.. mijn schoolleventje vergeten mijn ex Damion waar ik nog steeds van hou en zelfs dat ik verkracht ben geweest.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 01/03/2019 08:59 PM

Ricky
“Wat is er nou Damion altijd heb je weer iets te zeggen,, terwijl jij de gene bent die haar heeft gedumpt ookal is het je verteld dat Niko er achter zat om jullie uitelkaar te drijven.. neuk die teef ofzo vergeet je Mia sneller.” Zei ik tegen hem terwijl ik er vandoor ging wat was zijn deal?

Niko
Ik ging van haar af en hielp haar algauw met haar broek “zal ik mijn vingers of mijn mond vandaag gebruiken?” Zei ik speels terwijl ik haar broek op de grond kreeg en al snel voor haar vriendin ging liggen ik drukte kusjes op haar liesen en keek haar zwoel aan.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 01/03/2019 01:41 PM

Ricky
Als Damion er mee komt bemoeien grijp ik mijn kans “ik a mijn spullen inpakken en er onmiddellijk naartoe.. ze kan toch niet alleen alles door staan.” Zei ik tegen ze terwijl ik me omdraaide om te gaan.

Niko
Als ze haar maaltijd goed behandeld kijk ik haar grommend aan. Ik draaide haar vliegend vlug op haar rug terwijl ik mijn vriend tussen haar borsten legde en hem zo verwende om vervolgens op haar borsten klaar te komen. Ik was nog nooit zo vies en geil geweest in bed met een meisje maar Harley was het hele gerecht als je het aan mij vraagt.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  125  |  126  |  127  |  128  |  129  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page