Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 126 | 127 | 128 | 129 | 130 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs
from LostSouls on 01/03/2019 01:10 PMHarley
Als hij benadrukt hoe goed ik hierin ben kon ik een glimlachje niet weglaten. Ik ging steeds dieper tot ik niet meer dieper kon en ging vervolgens langzaam met mijn mond naar boven tot hij uit mijn mond floepte. Ik zoog nog even extra op het topje en keek hem vervolgens aan als ik over zijn eikel likte met mijn tong.
Damion
Ik kwam binnen en hoorde Ricky ophef maken over iemand. Ik hoorde dat het over Mia ging en beet op mijn lip. Was ze nu echt weg? Voorgoed? Ik liep naar ze toe. 'Ze komt dus nooit meer terug? Waarom blijft ze nu opeens permanent daar?' vroeg ik en keek naar de maid die gebrekkig Engels terug sprak. 'Haar vader overleden, zij nu gravin.' Ik zuchtte en wist dat ik haar nu nooit meer zou zien en het deed nog meer pijn dan alleen afstand te hoeven nemen.
from LostSouls on 01/03/2019 12:13 AMHarley
Ik keek hem geil aan en liet mijn lippen over zijn gespierde buik glijden om vervolgens uit te komen bij zijn vriend. Ik likte langzaam met mijn tong langs de schacht om hem vervolgens in mijn mond te nemen. Ik begon hem te pijpen en te zuigen terwijl mijn linkerhand met zijn ballen speelde en mijn rechterhand mijn mond hielp.
Damion
'Tuurlijk wel. Ik zie toch hoe je naar ze kijkt.' ging ze door. Ik zuchtte en keek naar haar. 'Ik wil het er gewoon niet over hebben, oké?' zei ik tegen haar en staarde naar het water. 'Waarom ligt het zo gevoelig?' vroeg ze. Waarom moest ze er nou over door gaan? 'Laat het gewoon.' zei ik nu wat bozer en kwam overeind. 'Ik ga terug. Ik zie je straks wel.'zei ik en liet haar bij het meertje achter.
from LostSouls on 01/02/2019 11:55 PMHarley
Ik beet grijnzend op zijn lip. 'Volgens mij was ik al begonnen met het betalen voordat ik dat shirt kapot scheurde.' zei ik hijgend van het zoenen en hielp hem met mijn riem. Ik kraste met mijn nagels in zijn borst en drukte mijn lippen terug tegen de zijne. 'En je weet dat ik je nooit teleurstel in deze zaken.'zei ik en haalde de riem van zijn broek en legde die naast ons neer. Misschien voor later gebruik. Ik draaide ons weer om zodat ik bovenop zat en trok zijn broek en boxer naar beneden.
Damion
Als we bij het meertje zijn ging ik met haar aan de rand zitten. 'Je hebt eigenlijk nooit gepraat over dat groepje wat je altijd probeert te ontwijken. 'zei ze. Ik haalde mijn schouders op. 'Er valt niet veel over te vertellen.'zei ik tegen haar om er van af te kunnen zijn. Ik had geen zin om met haar over Mia te praten. Dan zou ze geheid door krijgen dat ik nog gevoelens voor haar had.
from LostSouls on 01/02/2019 07:27 PMHarley
Ik liep grijnzend door een paar gangen en kwam toen bij de dorms van de meiden. Eenmaal in mijn kamer deed ik de deur dicht en duwde Niko zodat hij op het bed zou vallen. Ik ging op zijn middel zitten en drukte mijn lippen tegen de zijne op een wellustige manier terwijl ik zijn shirt open rukte.
Damion
Ik drukte een kus tegen haar lippen en we liepen richting het bos waar ik een meertje wist te liggen.
from LostSouls on 01/02/2019 07:04 PMHarley
'Inderdaad en ik ben er een beetje heel erg klaar mee om steeds de shit van die bitch over me heen te krijgen omdat zij te koppig is om gewoon met hem te praten.'zei ik geïrriteerd en dronk mijn drankje leeg. Ik kwam van Niko zijn schoot af en pakte zijn hand. 'Kom.' zei ik met een zwak glimlachje en keek vervolgens naar Jax en Ricky die nu ook goeie vrienden van mij waren geworden. 'Drink niet te veel.'zei ik met een lachje en trok Niko mee de kantine uit.
Damion
Ik zag Mia wegstormen en kwam overeind. 'Kom, we gaan naar buiten.' zei ik tegen Camille. 'Even een frisse neus.' Ik nam haar hand en drukte er een kusje op waarna ik haar meenam naar de uitgang van de school. 'Je bent zo romantisch.' zei ze met een grinnikje.
from LostSouls on 01/02/2019 06:36 PMHarley
Als Niko vraagt waar ik was grijnsde ik. 'Mijn lingerie omwisselen voor een pikanter setje.' fluisterde ik hem in zijn oor en sloeg mijn arm om zijn nek heen terwijl ik naar Mia keek. 'Als je daar eenmaal zit op je hoge stoel zit je er helemaal alleen. Dat is niet heel gezellig als je niemand hebt om die zaken allemaal mee te regelen.' zei ik en haalde mijn schouders op. 'Maar goed, wat weet ik ervan. Ik ben maar een domme maid.'zei ik en bestelde een cola vodka. Als die voor mijn neus stond dronk ik er grote slokken van.
Damion
Ik zag verderop Mia en Harley zitten. Hij moest mijn relatie al zonodig kapot maken en daarna steelt hij ook nog eens mijn beste vriendin bij me weg. 'Alles oké babe?' vroeg Camille. Ik keek weer naar haar en glimlachte. 'Ja, ik was even met mijn gedachte ergens anderd.'zei ik tegen haar met een klein glimlachje en nam haar handen vast.
from LostSouls on 01/02/2019 06:00 PMHarley
Ik glimlachte als ik Niko aan de bar zag zitten. Wat er de afgelopen 2 weken was gebeurd leek zeer onwerkelijk. Niko was een andere weg ingeslagen, Damion had een nieuwe vriendin en wou niets meer met mij te maken hebben. Wat aan de ene kant ook wel logisch was. Ik had gevoelens gekregen voor zijn aartsrivaal die hij het liefste dood zag. Nu was ik er een van. Ik liep naar de bar en beet op mijn lip als ik Mia zag. Ik legde mijn armen op Niko zijn schouders en liet ze naar zijn borst glijden. 'Hey babe.'zei ik en drukte een kus in zijn nek die zo heerlijk rook.
Damion
Lachend liep ik met Camilla naar een tafel waar we aan gingen zitten. 'Hoe heb je het voor elkaar gekregen.' zei ik lachend en keek naar haar. 'Ja wat wil je als je pas 5 jaar bent en je gaat fietsen zonder zijwieltjes.' zei ze lachend. Ik trok een vertroetelend gezicht. 'Awh, kusje erop?' vroeg ik en nam haar elleboog en gaf een kusje op het kleine litteken wat ze er had zitten. 'Ik voel me meteen beter.' zei ze en drukte een teder kusje op mijn lippen. Het was raar gelopen de afgelopen weken. Ik had me van alles afgezonderd en toen kwam Cami op school hier. Ze was meteen lief en zachtaardig en in de bibliotheek raakte we aan de praat omdat ze de weg kwijt was.
from LostSouls on 01/02/2019 01:53 PMHarley
Ik glimlachte en ging zitten. 'Je zult Nick toch wel beter kennen dan dat hij een vriendin heeft.'zei ik tegen hem en keek vervolgens naar Niko. Ik keek naar de uitgang van de kantine en zag Mia weglopen. Het zou zo zonde zijn als ze het niet meer zou proberen goed te maken met Damion. Die twee waren het gelukkigst met elkaar.
Damion
Ik zat met oortjes in de bibliotheek en las daar wat boeken door voor school. Niet dat alles bleef hangen. Zo snel als ik de zin had gelezen was ik die ook weer vergeten. Mijn gedachtes konden alleen maar afdwalen naar Mia en Niko. De woede die ik nog voelde stuiterde ook door mijn lichaam. Het liefste graafde ik nu zijn graf, maar goed.
from LostSouls on 01/02/2019 01:19 PMHarley
Ik haalde mijn schouders op. 'Damion luisterd ook niet naar mij. Hij heeft zich helemaal afgezonderd.' zei ik tegen hem en keek naar Mia. Ik wist niet dat ze ook verkracht was, ook door Cameron. Ik haalde een keer diep adem. Nu begreep ik haar wel iets beter. Als Niko verteld dat die jongen een vriend van hem was uit Frankfurt keek ik naar hem. Hij was erg knap. Ik glimlachte naar hem als hij onze kant op kom. 'Hey.'zei ik en kwam overeind. 'Zal ik jullie alleen laten of?' vroeg ik en bekeek de twee. Een knap duo.
from LostSouls on 01/02/2019 12:38 PMHarley
'Mia had me beloofd dat ze Damion geen pijn zou doen. En dan uitgerekend jij waarmee ze het doet.'zei ik tegen hem en zuchtte kort. 'Ik wist toen niet dat het meer gedwongen van jou kant was dan dat zij er vrijwillig in mee ging.' Ik keek naar buiten en zag verderop Mia lopen met een andere jongen. 'Maar zo te zien maakt het haar sowieso niets meer uit.' zei ik geïrriteerd.