Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 127 | 128 | 129 | 130 | 131 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs
from walkingdead on 01/02/2019 01:04 AMMia
Ik klapte mijn boek dicht en voelde me bekeken “ken ik jou?” Vroeg ik toen terwijl ik hem recht aankeek nu “nee maar je schoonheid pakte mijn aandacht.. ik ben opzoek naar Niko een goeie vriend van me we zaten samen in Duitsland op school.” Zei hij terwijl ik me gefleit voelde dat hij me mooi vond “die ken ik.” Zei ik zwak glimlachend “wat is je naam?” Vroeg ik toen Ricky... Ricky Zanders.
Niko
Als ze dat doet kijk ik weg en probeerde ik mijn paal in mijn broek gedeisd te houden.” Vond je het niet erg dat Damion je neukte.. om zegmaar over Mia heen te komen?” Vroeg ik toen “ik bedoel.. ik zie je niet als een seks object of een maid die alles doet wat Damion zeg.. ik bedoel.. zegmaar je hebt ook gevoelens.” Ik haten het om zulke gesprekken te hebben vooral als het me deerde wat zij voelde.
from walkingdead on 01/02/2019 12:41 AMNiko
Als ze dat vraagt kijk ik naar het plafond ''hmm.. hij en Mia waren mijn eerste 2 vrienden in Italie daarna kwamen ze naar Amerika.. maar vielen we uit een omdat ik nieuwe vrienden kreeg en Jax andere intresses.. Je ziet ook dat Jax een voorbeeldige leerling is.'' Zei ik tegen haar ''ik in tegendeel.. niet bepaald,''
Mia
Ik las een boek in het park en zat rustig met mijn oortjes in te lezen terwijl er iemand naast me schoof. Ik keek op en zag dat het een jongen was maar ik bood er niet veel aandacht aan.. al had ik hem nooit eerder gezien;
from walkingdead on 01/02/2019 12:13 AMNiko
Ik keek haar lang en diep aan ''word niet te blij.. deze kant show ik zeilde.'' Ik nam diep adem en schoof naast haar ''vind je het erg als ik ook een frietje neem.'' En ik pakte vervolgens een frietje terwijl ik nog nooit zo vriendelijk met haar ben geweest ik was Harley dankbaar omdat ze niet bang voor me was.,, en op zijn minst een beetje de tijd nam om me te leren kennen. Veel mensen hadden het etiket monster op mijn voorhoofd al geplakt.
Mia
Als ik Niko zo met harley zie glimlach ik zwak maar als ik Damion boos en vijandig zie besloot ik afstand te houden. Hij zou wel een ander vinden denk ik,, ik nam diep adem en liep richting de bieb.
from walkingdead on 01/01/2019 11:51 PMNiko
Ik zag Harley en liep op haar af ik verzamelde al mijn arrogantie en stopte het in een doos ergens in mijn hoofd.'' Bedankt voor laatst'' zei ik toen tegen haar ''als jij er niet was had ik iedereen in die kamer verpulferd.'' Terwijl Harley een soort van evenwicht in me bracht.. ookal was ze mijn servant niet.
from walkingdead on 01/01/2019 11:31 PM2 weken later
Niko
Ik haalde de seal weg uit Mia haar nek en nam diep adem ''het spijt me als ik je geraakt heb tijdens mijn outburst.'' Zei ik zuchtend tegen haar terwijl ik een beetje had na gedacht over wat me vader had gezegd. Ik deed dit wel met moeite ''en je mag me haten zoveel je wilt.. als nog het spijt me voor de schade.''
Mia
Ik voelde me eindelijk weer vrij na dat hij me gevraagd had om de seal weg te laten halen ''het maakt ook niet meer echt uit ik denk dat ik en Damion toch niet voor mekaar zijn bestemd.'' Zei ik zuchtend terwijl hij me had weggeduwd bij het incident waarschijnlijk uit woede ''ik zeg het niet graag maar hij geeft wel om je.. een beetje denk ik.'' Zei Niko moeizaam ''niet dat ik hem mag.'' Zei hij toen gelijk ik kwam overeind ''hou je taai Niko.'' Zei ik alleen terwijl ik hem achter liet in het lokaal.
from walkingdead on 01/01/2019 11:10 PMDale
Ik nam diep adem en merkte dat het iets persoonlijks werd tussen hun. Ik ging zitten en keek de 2 diep aan ''ik weet dat jullie beide verschillende levens lijden ookal zijn jullie bloed gerelateerd.. maar jullie blijven dezelfde bloed hebben door jullie aderen.'' Zei ik tegen ze terwijl het net 2 kleine kinderen leken ''en de familie maakt het natuurlijk niet beter voor jullie.. maar ik zelf heb er voor gekozen om jullie samen te brengen.'' Zei ik tegen ze ''op de hoop dat jullie het zullen begrijpen waarom alles zo zit.. en het niet uitmaakt hoe jullie gerelateerd zijn.. Niko je bent mijn zoon en mijn enige zoon ik weet dat je moeder liefde je ontnomen is.. maar je hebt altijd mijn liefde gehad misschien was het niet genoeg maar door het andere hier moeilijker te maken krijg je niet wat je wilt.'' En ik wist precies wat hij wilde hij was mijn zoon ik kende hem.
Niko
Als die woorden mijn vaders mond verlaten kijk ik hem aan ik had hem nog nooit zulke dingen horen zeggen het was altijd zakkelijk geweest.'' Wil je nu dat ik dat daar het vergeef.. hij die je een zielig vertoning noemt.'' Zei ik terwijl ik Damion fel aankeek ''dat zeg ik niet Niko.. je moet de haat tegen je moeders familie loslaten anders vind je nooit wat je zoekt.. en Damion leer je te beheersen ookal is het moeilijk sommige dingen wat je heb gezegd zijn wel verontrustend.. hierbij wil ik dat jullie elkaar met rust laten... als ik nog 1 ding hoor stuur ik jullie beide weg.. jullie kunnen gaan.'' Zei hij toen maar.
from walkingdead on 01/01/2019 10:35 PMNiko
Als Harley tegen me begint te praten krijg ik mijn controle terug ik keek haar kort aan en liep haar vervolgens geirriteerd voorbij. Maar als ik mijn vader tegen kom neem ik geirriteerd een hap adem en spuug ik bloed uit.'' Wat is in godsnaam de reden dat jullie zo tegen mekaar zijn uitgevallen?'' Vroeg mijn vader terwijl we in het hoofdkantoor zaten en ik Damion geen blik gunde ''weet je ik hoef het niet eens te horen jullie zijn beide geschorst een maand lang.'' Nog geen 3 uur later zaten we in een lokaal terwijl mijn vader op ons letten en Damion zijn ouders inlichte ''na dit maak ik je nog steeds af.'' Zei ik sissend terwijl alleen hij het kon horen '' Niko je gaat naar Frankfurt ik kan je hier niet hebben je maakt het jezelf steeds erger hier.'' Zei mijn vader terwijl ik mijn rechterhand tot een vuist kneep ''en Damion jou ouders komen je ophalen je word overgeplaatst op een andere school samen met je servant.''
from walkingdead on 01/01/2019 10:00 PMNiko
Als hij me alweer slaat breekt er ook iets in mij bij zijn woorden ''reken er maar niet op dat je weg kan rennen vuile nietsnut.'' Ik kwam overeind en trapte zijn deur in waarna ik het nachtkastje waar hij op snoof weg schopte en hem een rechte vuist in zijn gezicht gaf de heisa lokte mensen terwijl niemand ons uitelkaar kon houden ik sloeg hem een paar keer raak en hij mij.. ''ik haat je en ik maak je nu af met mijn eigen handen.'' Zei ik met rode ogen terwijl ik hem op de grond kreeg en mijn handen om zijn keel deed
Mia
Als ik een ophef hoor op de gang ren ik er op af ik duwde iedereen aan de kant en trok Niko van Damion af maar hij was niet te houden met al mijn kracht hield ik hem tegen '' Nicko stop het!'' Ik duwde hem tegen de muur terwijl ik kon zien dat woeden door hem heen raasde Jax kwam er ook tussen in en duwde Niko tegen de muur ''zorg dat Damion hier weg is en wel nu.'' Zei Jax tegen me terwijl ik Damion overeind hielp.
Niko
Ik schreeuwde het uit terwijl ik nu wel echt volbloed duivel moest zijn ''als ik je te pakken krijg vriend dan ruk ik je hart er uit.'' Zei ik terwijl Mia hem mee de kamer uitnam en Jax me op volle kracht tegen de muur dauwde ''kalmeer Nick.'' Maar ik wilde niks horen hij had het over mijn ouders het feit dat ik een ongeluk was.. hij moest en zal vandaag sterven.
from walkingdead on 01/01/2019 09:42 PMNiko
Even stond ik voorsteld bij zijn uitbarsting maar schoot vervolgens toen in de lach. Ik grijnsde duivels ''denk je dat ze een keuze ofzo had.. al is het waar dat ze nett zo een zwakkeling als jou is.'' Ik boog me voor over en bracht mijn lippen een stukje naar zijn oor ''alles hier is van mij als ik jou was zou ik maar vetrekken voordat ik dat wijf die je hielen likt ook in neem.'' Ik kwam overeind en verliet grijnzend de zaal ik haten Damion en waarom?... omdat hij net als mij is maar hij alles heeft wat ik niet heb... 1 een servant en 2... ware liefde.
from walkingdead on 01/01/2019 07:36 PMMia
Als ik Harley haar stem hoor ''ik denk dat het weinig nut heeft.. zins hij jou weer neukt meent het dus niks voor hem.'' Zei ik tegen haar terwijl ik helemaal niet meer er in geloofde ''blijf jij maar zijn neukpaal.'' Ik smeet de deur voor haar neus dicht en had mijn switch omgezet niks intresseerde me meer.
Niko
Ik zag Damion die pussy had me nog niet eens geconfronteerd met het feit dat ik zijn chick had afgepakt. Het verbaasde me ook niet hij was nou eenmaal een zwakkeling ik ging aan zijn tafel zitten ''boos nu omdat ik je kutje heb afgepakt?'' Vroeg ik grijnzend ''die klap van gister kwam wel goed aan daar kan ik je wel credit voor geven.. neef,'' Ik grinnikte en was op mijn duivels.. dit was totaal niet met engelen kant maar dat had ik niet door.

Reply