Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  127  |  128  |  129  |  130  |  131  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

from LostSouls on 01/02/2019 01:13 AM

Harley
Ik schudde mijn hoofd en vond het wel leuk hoe nerveus hij ervan werd om dit gesprek te hebben. 'Ik was zelf ook boos en er zit sowieso 0 gevoel bij ons dus dan is het niet raar als je gebruikt word voor zo een doeleinde. Het was geen onbekend terrein.' zei ik en haalde een hand door mijn haar. Ik hield het bakje met het laatste frietje voor zijn neus. 'Aan jou de eer.' 

Damion
Ik fronste als ik hoor dat het joch opzoek was naar Niko en zuchtte geërgerd. Hopelijk neemt dat joch Niko mee en hoef ik zijn kop nooit meer te zien. Ik draaide me uiteindelijk toch maar om en stak mijn handen in mijn zakken.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 01/02/2019 12:54 AM

Harley
Ik lachte. 'Nee jij bent het tegenovergestelde. Bloedlipje.'zei ik. Ik nam nog een frietje en keek kort naar buiten. De lucht was mooi blauw en het was eigenlijk een te perfecte dag. Zo een dag waarvan je verwacht dat er ieder moment iets kuts kon gebeuren. Ik keek weer naar Niko en grinnikte als ik mayonaise op zijn lip zag zitten. 'Of moet ik mayolipje zeggen.' grinnikte ik en veegde het met mijn duim van zijn mondhoek. Ik likte het van mijn duim af terwijl ik hem aankeek en grijnsde.

Damion
Zuchtend liep ik buiten rond. Even een frisse neus. Weg van al die rotmensen op dat instituut. Ik haalde een hand door mijn haar en zag verderop Mia op een bankje zitten. Ik wou eigenlijk meteen omdraaien maar ik zie dan een jongen naast haar gaan zitten. Ik fronste en ging wat meer uit het zicht lopen terwijl ik de twee in de gaten hield.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 01/02/2019 12:36 AM

Harley
Als hij dat zei grinnikte ik. 'Ik zal genieten van elke seconde.' grijnsde ik en schoof iets op zodat hij meer plek had. Ik knikte als hij vroeg om een frietje en nam er zelf ook nog een. 'Hoe ben je eigenlijk bevriend geworden met Jax?'vroeg ik. Terwijl voor Cameron, hij en jax niet eens met elkaar omgingen of praatte met elkaar. Ik beet op mijn lip en nam nog een frietje waarna ik mijn boek dichtklap en het op mijn schoot leg.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 01/02/2019 12:00 AM

Harley
Als ik word verstoord door de oh zo bekende stem keek ik op van mijn boek. Ik glimlachte zwakjes als hij me bedankte. 'Geen probleem. Sorry voor die klap.'zei ik en beet op mijn lip. 'Heb ik hier nu een primeurtje te pakken? Nikolaj die zijn excuses aanbied.'zei ik met een grinnikje. Ik waardeerde het erg dat hij nu naar mij toe kwam, maar we hebben eerder serieus goede gesprekken gehad en vervolgens haatte hij me weer en maakte me zwart bij zijn vrienden, dus ik vertrouwde het nog niet echt. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 01/01/2019 11:42 PM

Damion
Ik zat met een bord eten in de aula en had verder niemand om me heen. Niet omdat niemand bij me wou zitten, maar omdat ik zelf alleen wou zijn. Sinds alles gebeurd was met Mia en met Niko wou ik niemand meer om me heen. Ik wou gewoon rust aan mijn hoofd. Die twee konden elkaar ergens gaan aflebberen. Ik wou niet iemand die niet 100% voor mij gaat terwijl ik wel voor haar ga. 

Harley
Ik zat met een boek in het raam in de aula en keek naar de tafel waar Damion zat. Ik had vaker met hem geprobeerd te praten om uit te leggen dat Mia niet vrijwillig bij Niko hoorde nu, maar hij wou nooit luisteren. Hij had me ook nooit laten uitpraten dus voor hem leek het nog altijd alsof ze was vreemdgegaan. Ik haalde een hand door mijn haar en focuste me maar weer zuchtend op mijn boek.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 01/01/2019 11:23 PM

Damion
Ik rolde mijn ogen. 'Letterlijk de eerste keer dat ik me niet onder controle heb en dan moet ik mezelf in bedwang houden.' mompelde ik terwijl ik opstond en het lokaal verliet. Ik spuugde nog wat bloed uit mijn mond en liep naar mijn dorm. Daar lag op de grond ook nog genoeg en mijn deur had geen scharnieren meer. 'Klootzak.' mompelde ik boos en zette de deur maar tegen de kast aan. Ik liep naar de badkamer en keek in de spiegel. Er liep bloed uit mijn neus en mond en ik had ook een wond op mijn voorhoofd. Zuchtend zette ik de kraan open en gooide wat water in mijn gezicht.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 01/01/2019 10:43 PM

Damion
Ik beet mijn kaken op elkaar en keek bewust weg voordat ik hem weer aan zou vliegen. 'Probeer maar eens.' siste ik terug en keek naar zijn vader. 'Ik ga helemaal nergens heen. Ik heb nooit problemen veroorzaakt. Alleen dat mormel van u daagt mij uit, maakt mijn relatie kapot en speelt met levens. Dat hij maar lekker in zijn eentje met al zijn duivelse hormonen naar Frankfurt gaat. Ik laat me niet zomaar van school wisselen.' zei ik tegen hem en schudde mijn hoofd. Ik sloeg mijn armen over elkaar als een klein kind dat zijn zin niet kreeg en staarde naar de klok terwijl ik mijn woede weg probeerde te tikken met mijn voet.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 01/01/2019 10:11 PM

Damion
Als opeens mijn deur werd open getrapt draaide ik me op en voor ik het wist had ik een rake klap te pakken. Ik sloeg hem raak terug en had volgens mij nog nooit zo hard en gemeend geslagen. Uiteindelijk belanden we op de grond. Zijn handen rond mijn nek en ik die hem sloeg bij zijn buik. Als hij uiteindelijk van me af word getrokken kwam ik overeind en wou weer vol op hem ingaan, maar Mia stond tussen ons in. 'Probeer maar, de eerste poging en je vind jezelf terug onder de grond "vriend" schreeuwde ik naar hem en haalde weer uit maar miste omdat Mia me wegtrok uit die kamer. Als ik eenmaal buiten de kamer ben rukte ik mijn arm los van Mia en liep door de gang heen naar, ik weet eigenlijk niet waar. Ik moest daar gewoon weg voordat er doden gingen vallen. Ik likte langs mijn lip en proefde mijn eigen bloed. Ik veegde er met mijn duim langs en zag Harley langs lopen. 'Dam, wat is er..'begon ze maar ik liep langs haar en liet haar haar zin niet afmaken.

Harley
Ik staarde wat naar het water, maar ik hoorde iedereen iets over een gevecht roepen. Ze liepen allemaal met een rotvaart naar binnen dus ik besloot ook een kijkje te gaan nemen. Als iedereen richting de dorm van Damion liep vermoedde ik eigenlijk al het ergste. Als ik hem op de gang zie en hij me totaal negeert beet ik op mijn lip. Ik liep langs Mia naar de kamer en zag dat Jax met moeite Niko tegen de muur drukte. Jax kon zeggen wat hij wou, hij werd niet kalm. Ik duwde Jax aan de kant en gaf Niko een klap met zijn vlakke hand. 'Snap out of it!' riep ik naar hem en hield hem tegen de muur. 'Je ziet toch dat dit geen nut heeft!' ik keek hem recht in zijn ogen aan en zag dat hij zijn controle echt had verloren net. Hij zat onder het bloed, net als Damion.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 01/01/2019 09:48 PM

Damion
Ik zou bijna mijn tanden kapot bijten omdat ik me zo erg in aan het houden was. Als hij dat over Mia zegt breekt er iets. Ik kwam overeind en liep achter hem aan. Ik schopte hem in zijn rug waardoor hij tegen een muur knalde met de voorkant van zijn lichaam. Niet bepaald zacht. Ik pakte hem bij zijn nek vel en draaide hem om waarna ik mijn handen om zijn keel zette en steeds dichter kneep. 'Het leuke van jou is Niko, je kan proberen af te pakken wat van mij is, maar het zal nooit hetzelfde zijn als bij mij. Die mensen geven namelijk oprecht om mij. Niemand, zelfs die zielige verschijning van een vader en je moeder niet. Je bent een ongelukje geweest. Ik weet zeker dat jou vader zo teleurgesteld was toen hij jou kreeg. Neem alles maar wat je hebben wil. Je word er alleen maar diep ongelukkig van en dan weten we wie het laatst lacht.' siste ik en spuugde vervolgens in zijn gezicht en liet zijn nek los voor ik hem zou onthoofden. Ik liep woedend met bloed rode ogen weg en liep richting de dorms waar ik de deur achter me dicht sloeg en een paar lijntjes legde.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 01/01/2019 09:32 PM

Harley
Ik rolde mijn ogen. 'Waarom zijn jullie allemaal zo fucking koppig.' riep ik nog geïrriteerd door de deur voor ik weg liep. Ik haalde een hand door mijn haar en liep naar buiten waar ik ging zitten op de rand van de fontein. Ik raakte gefrustreerd van alles en iedereen hier. Alles was zo ingewikkeld. Als iedereen gewoon eens hun gedachtes zouden uitspreken in plaats van om alles heen te draaien en mij de schuld te geven van iedereens daden.

Damion
Als Niko bij me kwam zitten beet ik mijn kaken samen en keek hem droog aan. 'Was dat niet al genoeg? Je moest het er ook nog even komen inwrijven dat je een relatie kapot hebt gemaakt? En maar ontkennen dat je een duivel bent. Als je zou ontkennen dat je dat miniscule engelen kantje van je had zou ik het eerder geloven.' zei ik en nam nog een hijs van mijn joint. 'Maar goed, word jij maar ongelukkig met Mia. Ik hoef geen wijf dat vreemdgaat.' zei ik. Natuurlijk meende ik dat niet 100%. Ik hield nog altijd van Mia, maar ze had me gebroken door voor hem te kiezen.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  127  |  128  |  129  |  130  |  131  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page