Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  11  |  12  |  13  |  14  |  15  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/22/2019 11:37 AM

Easton 

Ik had alles natuurlijk geïncasseerd. Ik zette mijn stropdas goed en liep met Melissa en mijn winst naar de bar om het te vieren." Wat wil je hebben?" Vroeg ik haar "een cocktail amor." Ik kocht natuurlijk de duurste voor haar en bestelde voor mezelf een fles ciroq die kon ik wel gebruiken.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/22/2019 10:59 AM

Three
"Ik loop nu de club binnen." Zei ik tegen hen als ik de vip kant zie met allemaal oude mannen en maar 1 jong gezicht zie kijk ik verbijsterd op." Het is echt Easton" zei ik hij leek ouder, arroganter en zo te zien was hij hier gekomen om spelletjes te spelen.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/22/2019 10:50 AM

Three
"Ik ging dus drugs kopen." Zei ik terwijl ik de club binnen liep "en dat raar wijf was aan het bellen met ene East.. en we weten beide dat er maar 1 East is in Madrid" ik dacht aan Gwen ik moest het goed met haar maken." Maar als Easton hier zou zijn zou hij wel contact met je zoeken toch?" 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/22/2019 09:20 AM

Saia

Ik liep met Luca in mijn armen naar de deur en deed die open. Als ik zie dat het Joshua is frons ik "Is Mathias er?" Vroeg hij ik schudde mijn hoofd "Hij zei dat hij iets belangrijks moest doen." Joshua liep hoofdschuddend mijn huis binnen "je hebt wallen je bent moe laat mij op die kleine letten." Eerlijk gezegd ik was inderdaad moe Luc hield me wel lang wakker. Joshua heeft wel vaker dingen voor me gedaan vanuit state meer dan Mathias eerlijk gezegd zo heeft hij ook mijn inschrijving voor de universiteit voltooid.. De kosten betaald van het ziekenhuis wat niet hoefde." Hey kleine" zei hij terwijl hij net op een vader leek ik glimlachte en glee met mijn rechterhand door mijn haar "ik ga even slapen maak me wakker als je iets niet weet." Ik liep naar boven en dook weer in bed.

Easton
Ik stak een sigaar op en wenkte de vrouw aan de goktafel dat ze me 500 aan fishes kon toewerpen. De mannen rond de tafel mochten me niet vooral denk ik door mijn arrogantie." Jij was toch die knul die werkte voor Amine" mijn ogen keken op naar een oud iemand ver in mijn verleden "toen was ik 13 en nu ben ik 18." Zei ik tegen hem "Dus geen knul meer." Ik nam een flinke hijs en grijnsde breed "gaan jullie nog wat zetten of wat?" 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/21/2019 07:05 PM

Saia

Ik lag vredig met Luca in bed en was nooit nog nooit zo blij geweest met mijn leven. Ik drukte lieve kusjes op zijn lippen waardoor hij af en toe giechelde in zijn slaap. Hij had mijn leven gered zonder hem zou ik nergens zijn. 

Three

Ik stond te wachten in een steeg op de drugs koerier en zou zo de club binnen gaan. Ik had echt zin in thc en xtc helemaal weg van de wereld zijn. Als dan eindelijk een blond trutje komt aanlopen en me de drugs overhandigd grijns ik "500 euro." Ik stak haar het geld contant toe terwijl ze telefoneerde met iemand "Ja East ik breng die ook naar 7th streef." Als ik East op pik frons ik voordat ze wegliep pakte ik haar arm vast "Easton Salazar?" Vroeg ik haar Ze rukte zich los en zei iets in het Italiaans waarna ze wegliep. Ik krabde door mijn haren en liep toen ook maar weg. Ik stuurde Mathias een bericht "je broer is terug volgens mij-

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/21/2019 05:53 PM

Easton

"Dus hier kom je vandaan?" Melissa keek haar ogen uit naar mijn nog niet ingerichte panthuis." Ja ik was lid van de Hugues weet je nog voordat mijn moeder met het plan kwam om te gaan scheiden en naar Italië te verhuizen." Ik gaf haar de tassen aan met 800 kilogram aan drugs die ze netjes naar binnen bracht. Ik had Melissa ontmoet in Italië op mijn nieuwe school waar ik mijn diploma had gehaald.als helemaal niemand.. het was een start kwalificatie waar ik.helemaal niks mee kon. Dus ben ik weer de drugs in gegaan een vriendinnetje aan de haak geslagen en een lavish life gestart.. Ik had niemand om me zorgen om te maken. Vanavond had ik een grote deal in de beruchste club van Madrid het kon maar beter goed lopen. Na alles uitgestalt te hebben neukte ik mijn 17jarige vriendin op een matras die in de woonkamer lag.. Mijn moeder had dit huis voor me gekocht toen ik 14 was en dit was mijn eerste keer dat ik het betrad. Melissa zag ik niet echt als een vriendinnetje ik gebruikte haar gewoon ik gebruikte iedereen namelijk om me heen.  

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/21/2019 05:35 PM

Saia
Ik glimlachte bij zijn compliment en hield Luca goed vast. Waarna Joshua binnen kwam lopen met Carlos achter zich aan." Hij is prachtig Saia" zei Carlos gelijk Joshua keek vol wonder naar het kindje." Hij lijkt op mama zij heeft ook die kreupel neus" zei hij scherp tegen Mathias die 2 konden nogsteeds niet met elkaar maar op het gebied van mijn zoon konden ze zich wel gedragen. Ik gaf Luca aan Joshua die met Carlos in een hoekje hem even bewonderde "alles oké thuis Mathias?" Vroeg ik hem voor het eerst "ik moest me wel focussen op mijn zwangerschap.. Dus heb ik de tijd niet gehad om je te bellen of appen." We spraken als vrienden tegen mekaar maar ik wist dat het niet verstandig was om al te lang weg van hem te blijven. Als ik was opgekrikt zou ik hem vragen om het weer te proberen met Luca nu en alles zal hij wel veranderd zijn. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/21/2019 05:20 PM

Easton
"Dat gaat sowieso gebeuren." Zei ik grijnzend. 

9 maanden later

Saia
" Luca" zei ik tegen Mathias "zijn naam is Luca." 9 maanden had ik hem gedragen ik aaide door zijn donkere haartjes en drukte een kusje op zijn voorhoofd. Het was een wonder geweest dat Mathias een gezond kind kon krijgen vooral hoe hij aids had. Ik heb het Mathias kunnen vergeven wat er is gebeurt en voor nu zouden we beide goed voor Luca zorgen. Mathias had problemen thuis Easton was niet meer in beeld en liet niets van zich horen.. zijn vader had last van losse handjes waardoor Joshua iedere keer vanuit state moest komen. Ik had te doen met hem maar we hadden geen relatie meer.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/21/2019 12:09 PM

Easton

"Afscheid." Zei ik zuchtend "Ik kan geen afscheid nemen aan wat ik dierbaar heb." Ik rechten mijn rug en zag de paniek in zijn ogen "ik vind het wel leuk dat je in paniek bent.. en niet alleen maar denkt dat alles met geld op te lossen is" zei ik tegen hem " je moet verantwoordelijkheid nemen.. we zijn bijna 18 er is geen reden omdat niet te doen... als ik Alvira zwanger gemaakt zou hebben offer ik alles op om met mijn kind te zijn." Zei ik tegen hem ik gaf hem mijn joint "en je bent me het verschuldigd je gaat een goeie vader worden.. zelfs Saia zal dat inzien."

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/21/2019 07:11 AM

Easton

"Ik hou van haar." Gaf ik toen toe ik ging naast hem zitten." Maar er is gewoon te veel gebeurd ik moet alles een plek geven.. en dat kan alleen als ik weg ga ik zal met mijn moeder praten ze zorgd goed voor jullie." Zei ik knikkend nu ik Amine had vermoord zullen haar handlangers wel afvragen wat er met haar is gebeurt." Wat word het?" Vroeg ik hem toen terwijl ik een joint opstak. 

Saia

Ik was aan het bestellen op internet met mijn stiefmoeder die verdomd blij was dat Ik zwanger was. Waarschijnlijk omdat ze wist dat mijn baby daddy toebehoorde aan 1 van de rijkste families van Madrid. Ik zag een app van Joshua die vroeg hoe mijn consultatie ging op de 1 of andere manier vond ik het wel horen dat hij betrokken was. Al was hij de minst leukste broer volgens Mathias hij was nog steeds de oudste. Mijn zoon moest ergens terecht als er iets ergs zou gebeuren. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  11  |  12  |  13  |  14  |  15  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page