Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  11  |  12  |  13  |  14  |  15  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/22/2019 09:10 PM

Mathías
Als hij klaar is en direct met een meid naar de bar gaat voel ik woede in me op borrelen. Ik liep naar hem toe trok hem aan zijn jasje naar achter zodat hij me moest aankijken. 'Je bent verdomme net zo erg als Joshua was weet je dat? Je zou na dat je me in de steek liet op z'n minst wat leten weten. En wat denk je? Fucking 9 maanden radio silence!' siste ik pissig naar hem en pakte hem bij zijn kraag vast, maar al snel kwam er iemand tussen beide.

Alvira
Ik kwam de club in gelopen met Gwen en ik zag tot mijn verbazing eerst Three staan. 'Wat doe jij hier?' vroeg Gwen geïrriteerd. Hij keek ons betrapt aan en wees vervolgens naar Mathías die naar.. Easton loopt. Easton is hier? Ik beet mijn kaken samen maar zodra ik zag dat dit misschien uit de hand zou lopen liep ik er snel heen en legde mijn hand op die van Mathías. 'Doe het niet.' zei ik hem en hij liet met die hand Easton los. Ik trok Mathías mee en keek nog een keer naar Easton voor ik me tot Mathías richtte. 'Hoe lang weet je al dat hij hier is?' vroeg ik hem. 'Net pas.' zei hij mopperend. 'Ik moet naar Saia.' zei hij waarna hij zich van me lostrok en de club uit liep.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/22/2019 11:08 AM

Mathías
'Blijf waar je bent, ik kom eraan.'zei ik en hing op. Ik drukte het gaspedaal vol in en reed naar de club. Als ik eenmaal daar ben aangekomen keek ik rond en zag Three. Ik liep naar hem toe en keek hoe Easton met een paar oude lullen aan het pokeren was. 'Eikel dat hij is.' zei ik tegen Three. Ik zou wachten tot zijn potje was afgelopen omdat ik niet wist wat voor een mensen het waren, maar daarna kreeg hij erover.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/22/2019 10:53 AM

Mathías
Ik stapte snel in mijn auto. 'Nou blijkbaar niet.' Ik startte de auto.'Waar was je? Waar ben je nu?'vroeg ik en begon te rijden richting de stad. Terwijl Three op de luidspreker stond stuurde ik een appje naar Saia dat ik er aankwam, maar er iets was tussen gekomen. 'Ik zal hem vinden al is het het laatste wat ik doe.

Alvira
Verbaasd keek ik Mathi na en ging naar de wc. Daarna waste ik me weer en trok terug mijn rode korte jurk aan met mijn stiletto's. Dan kon ik nu eindelijk uit gaan aan de zuip.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/22/2019 10:47 AM

Alvira
Ik kwam klaar met een luide kreun en voelde hoe het zaad van Mathías uit me liep zodra hij uit me was. Hij liet zich naast me zakken op de kleine bank en ik keek hem aan waarna we beiden begonnen te lachen. 'Ik moet zo gaan. Saia is alleen met de kleine.' zei hij. Ik grijnsde. 'Dus zo een ben je? Een fuck and run.' Hij grinnikte. 'Nee, maar ik heb nu meer mensen waar ik aan moet denken.' zei hij. Ik knikte. 'Ik ga zo nog uit dus. Ik heb met Gwen afgesproken. Ze had ruzie met Three.'zei ik en kwam overeind. 'Nu kan ik me wel weer opnieuw douchen.' zuchtte ik.

Mathías
'Ga zo. Lekker ruikend naar seks.' zei ik plagend en kwam ook overeind. Ik kleedde me aan en keek op mijn telefoon naar het bericht van Three. Mijn glimlach verdween. 'Ik moet echt gaan. Ik zie je later oké?' zei ik terwijl ik mijn shirt aantrok en mijn jasje mee nam naar buiten. Ik belde Three. 'Vertel me precies wat je weet.'zei ik

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/21/2019 07:23 PM

Alvira
Ik voelde zijn lippen in mijn hals en beet op mijn lip. Ik klemde hem tussen mijn benen terwijl hij me weer van het dressoir tilde naar de woonkamer en me op de bank gooide. 'Dit is een slecht idee.' zei hij hijgend. Ik knikte. 'Shut up.' zei ik en trok hem aan zijn nek terug met zijn lippen tegen de mijne. Hij hielp me uit mijn jurk en drukte vervolgens kusjes in mijn dijen. Iets wat me gek maakte.

Mathías
Ik liet mijn hand omhoog glijden over haar blote buik en kneedde haar borsten. Vervolgens scheurde ik haar string kapot. Op de achtergrond hoorde ik mijn telefoon, maar die negeerde ik. Als het echt belangrijk was werd er wel gebeld. Ik maakte haar nat met mijn tong tot ze bijna kwam waarna ik mijn broek ontknoopte en mijn boxer naar beneden trok. Terwijl mijn lippen de hare weer vonden hielp ik mijn vriend in haar en begon te stootten terwijl ze onder me kreunde en de bank vast greep met haar nagels.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/21/2019 06:16 PM

Alvira
Ik deed mijn laatste oorbel in. Het was inmiddels al 8 uur in de avond en ik had me helemaal klaargemaakt om uit te gaan. Als beneden de deurbel gaat liep ik naar beneden op mijn stiletto's en opende de deur. Ik bekeek Mathías en grijnsde. 'Zo.. Moet de nieuwe babydaddy niet bij zijn kindje zijn.' zei ik en opende de deur verder en liep de hal in. Ik weet niet wat het zo maakte maar nu hij vader was maakte hem dat nog aantrekkelijker.

Mathías
'Ik kwam je vertellen dat mijn zoontje Luca heet.' zei ik en bekeek haar. Ze zag er geil uit in haar korte rode strakke jurkje en haar stiletto's. Als ze op haar lip bijt en een lok haar om haar vinger wikkeld  stokt mijn adem even. Het liet me denken aan hoe geil onze seks was geweest. 'Leuke naam.' zei ze en zette wat stappen dichterbij tot ze recht voor me stond. 'Nog iets van Easton gehoord?' vroeg ze terwijl ze met een vinger over mijn borstkas ging. 'Nee.' zei ik en volgde haar vinger. 'Misschien moeten we daar voor zorgen.' zei ze en trok me aan mijn shirt dichterbij. Dit was geen goed idee, maar wel weer iets wat Easton inderdaad terug zou kunnen lokken. Ik was niet meer met Saia en ze heeft meerdere malen laten blijken dat ze niks met me te maken wou hebben op dat gebied. 'Misschien wel.'zei ik en drukte mijn lippen wild en lustig tegen de hare terwijl ze mijn jas van mijn schouders duwt en mijn shirt uittrekt. Ik tilde haar bij haar kont op en zette haar op het dressior waardoor er wat dingen op de grond vielen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/21/2019 05:45 PM

Mathías
Als Joshua en Carlos binnen kwamen zuchtte ik even. Het ging nog altijd stroef, maar sinds Carlos zag dat ik was verbeterd en Joshua er vaker was ging het al een heel stuk beter. We sloegen elkaar tenminste niet meer de hersens in. Als Joshua Luca meeneemt keek ik op naar Saia die me vroeg hoe het ging. Ik glimlachte zwakjes. 'Daar hoef je je ook helemaal niet druk om te maken. Het gaat wel.'zei ik. Ik wist in iedergeval dat Luca bij Saia bleef. Ik wou mijn vader niet in de buurt van mijn zoon. 'Maak je je niet te druk om mij, oké?  Ik red me wel.' zei ik tegen haar en keek vervolgens weer naar Joshua. 'Houd haar hoofdje goed vast.' zei ik nog als een echte bezorgde vader.

Alvira
Ik wou dat ik weer terug op vakantie kon. Na het gezeik met die lijken en met Easton was ik 2 weken weg geweest naar Zuid-Frankrijk. Het was meer ontwijkend gedrag naar mijn gevoel en naar Easton toe dan dat ik er echt van heb genoten daar. Ik zat vooral aan de alcohol en de drugs. Ik wist dat ik het niet moest doen aangezien ik door mijn vader zijn genen al wat verslavingsgevoeliger was, maar ik kon het niet laten.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/21/2019 05:29 PM

Mathías
Ik bekeek mijn zoon. Ik was zo gelukkig dat hij er was. 'Luca Hernando Hugues. Of wil je de achternaam delen? Hugues-Apaeraja of Apaeraja-Hugues.' zei ik tegen haar, maar kon mijn ogen niet van kleine Luca afhouden. Ik had zo graag gewild dat Easton hierbij kon zijn. Al was ik boos dat hij niets van zich liet horen zoals hij had beloofd. Ik had allerlei dingen gedaan om aandacht te trekken van hem, waar hij ook zat. Het enige wat het me opleverde was een pak rammel van mijn vader. Ik nam Luca van Saia over en hield hem goed vast. Ik kon er maar even van genieten voor ik pijn kreeg aan mijn ribben die mijn vader afgelopen week had gekneusd. Ik legde Luca terug in Saia haar armen en drukte een kusje in haar haar. 'Ik ben trots op je.' zei ik. We hadden geen relatie, maar we waren wel weer normaal met elkaar.

Alvira
Al 9 maanden lang had ik niks meer gehoord van die klootzak. Het was wel duidelijk dat hij geen fuck om mij gaf. Ik moest van Mathías horen dat hij weg was. Ik was ondertussen op mezelf gaan wonen. Of nou ja. Ik woonde nog in mijn eigen huis, maar na wat er toen was gebeurd wou mam niks meer met dat huis te maken hebben. Ze is naar een penthouse in de stad verhuisd met Daniël. Ik zie ze alleen nog maar als ik daar heen ga. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/21/2019 04:53 PM

Mathías
Ik beet op mijn lip. 'Dit gaat om een leven. Het leven van mijn kind. Ik zou dat nooit oplossen met geld.' zei ik en schudde mijn hoofd. Ik wist zeker dat ik vader wou worden. Het kwam nu dan wel eerder dan verwacht. Ik wou altijd al vader worden. Alleen al om te laten zien dat ik een betere vader zou zijn dan mijn eigen. 'Beter dat we gewoon contact houden want anders pleeg ik ook een moord.' zei ik tegen hem. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/21/2019 11:56 AM

Mathìas
Als hij toegeeft van haar te houden glimlachte ik. Werd eens tijd dat hij dat zou toegeven. Ook aan zichzelf. ‘Neem afscheid van d’r. Je kan haar niet zomaar achterlaten. Ze heeft je zoveel geprobeerd te helpen met je geheugen. Ze is beter voor je geweest dan dat ik ben geweest ben ik bang.’ Zei ik tegen hem en beet op mijn lip. ‘Ik krijg een zoon.’ Zei ik eerst blij maar naderhand ontstond er paniek op mijn gezicht. ‘Wat weet ik nou van ouderschap East. Ik ben zelf nog praktisch een kind.’ Vroeg ik in paniek.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  11  |  12  |  13  |  14  |  15  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page