Search for posts by Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  11  |  12  |  13  |  14  |  15  ...  65  |  »  |  Last Search found 641 matches:

Aimee

-, female

Level 13

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 05/02/2018 12:05 PM

Meghan beet even op haar lip en knikte klein. "Is goed" zei ze en lachte zacht. "Ik denk dat die bij Taylor in bed ligt, dus daar hoef je je geen zorgen om te maken" zei ze lachend en ging in bed liggen.

Taylor keek even grijnzend naar Leena toen ze hem babe noemde. Hij deed zijn ogen dicht en wachtte tot hij zeker wist dat iedereen sliep. Hij had veel te veel energie en dat moest hij gewoon even kwijt. Zacht stapte hij uit bed en liep de keuken in. Daar legde hij zijn ring op de hoek van de tafel en liep naar buiten. Hij liep naar de rand van het bos en voelde al dat hij begon te veranderen. Snel liep hij verder het bos in, maar als snel rende hij op vier poten door het bos.

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 05/02/2018 11:46 AM

Taylor lachte zacht en schudde even zijn hoofd. "Nee eigenlijk niet" zei hij grijnzend en kuste haar nog even, maar toen ze onder hem vandaan ging, liet hij zich op zijn buik vallen. Hij zuchtte even en kroop toen ook onder de dekens. "Slaap lekker prinses" zei hij glimlachend.

Meghan glimlachte even om zijn woorden. "Nee, dat wil ik niet" zei ze en ging ook rechtop zitten. Ze keek hem aan en trok hem weer naar haar toe. "Ik wil gewoon... niet verder dan kussen oke?" Zei ze en drukte zacht haar lippen op die van hem. 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 05/02/2018 11:23 AM

Taylor keek even grijnzend naar haar toen ze het goed vond. "Is goed hoor" zei hij en keek even naar haar toen ze opstond. Hij stond zelf ook op en liep achter haar aan zijn kamer in. Hij glimlachte en duwde haar naar achteren zodat ze op haar rug op het bed lag. "Mooizo" zei hij en kuste haar.

Meghan glimlachte klein en kuste hem een tijdje terug, maar toen hij zei dat hij haar wilde, duwde ze hem een stukje van haar af. "Matt, we zouden het niet te snel doen" zei ze zacht en beet op haar lip. 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 05/01/2018 09:14 PM

Taylor glimlachte even en keek haar aan. "Oke, maar als er wel iets is zeg je het wel he?" Vroeg hij en legde zijn handen in haar zijn. Hij zoende even met haar mee, maar stopte toch. "Als je zo moe bent kun je misschien maar beter gaan slapen. Wil je dat ik bij je slaap?" Vroeg ik en moest zijn best doen om een grijns te onderdrukken.

Meghan knikte en keek hem aan. "Ja zeker" zei ze glimlachend en haalde haar hand door zijn haren. Ze glimlachte breed en kuste hem zacht terug. 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 05/01/2018 08:52 PM

Taylor keek even glimlachend naar Leena. Ze ging weer rechtop zitten, dus deed hij dat ook. Hij trok haar op zijn schoot en keek haar aan. Hij wilde haar weer kussen, naar zag dat iets haar dwars zat. "Wat is er mis prinses?" Vroeg hij en veegde een pluk haar achter haar oor.

Meghan trok Matthew op de rand van het bed en ging bij hem op schoot zitten. Ze voelde haar wangen rood worden toen hij begon over dat lip bijten. "We kunnen ook gewoon kussen zonder verder te gaan toch?" Vroeg ze en legde haar armen om zijn nek. 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 05/01/2018 08:36 PM

Taylor glimlachte even en drukte kort zijn lippen op die van Leena. "Ik wil gewoon niet dat je ongelukkig bent prinses, dat kan je toch gewoon accepteren?" Vroeg hij en lachte zacht. "Hmm, sinds wanneer noemen wij elkaar schat, schat?" Vroeg hij grijnzend en kuste haar.

Meghan schudde snel haar hoofd en keek naar hem. "Nee blijf" zei ze snel en beet op haar lip. "Ik wil graag dat je blijft" zei ze glimlachend. 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 05/01/2018 08:17 PM

Taylor keek even lachend naar zijn hand en haalde hem weg. "Mag ik geen hand in je nek leggen dan?" Vroeg hij en lachte zacht. "Ik zeg het omdat het me opvalt en ik het niet gewend ben van je en ik wil weten of het wel goed gaat of dat ik iets verkeerd doe, want dan moet je het gewoon zeggen" zei hij en keek haar aan.

Meghan keek even naar Matthew en glimlachte klein. Ze ging op de rand van het bed zitten en keek hem aan. "Dat is heel lief van je, maar ik denk dat ik toch liever alleen slaap" zei ze en slikte even. Om smeteen samen te gaan slapen zou echt veel te snel zijn voor Meghan. 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 05/01/2018 07:57 PM

Taylor lachte en haalde zijn schouders op. "O gewoon, zomaar" zei hij en drukte nog een kusje op haar lippen. Hij keek haar glimlachend aan en legde zijn hand even in haar nek. "Omdat je opeens wel heel enthousiast begon te kussen. Niet dat dat erg is" zei hij en lachte zacht.

Meghan moest zacht lachen om Matt's grijns. "Ik vond het wel een goeie kus hoor" zei ze en kuste hem even terug. Ze glimlachte even klein toen hij naar achter stapte. 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 05/01/2018 07:02 PM

Taylor lachte en schudde zijn hoofd. "Nou, dat vind ik dan weer bijzonder" zei hij lachend. Hij glimlachte even toen hij merkte dat ze ruwer begon te kussen en kuste haar terug. "Is er iets?" Vroeg hij grijnzend en keek haar aan.

Meghan glimlachte toen ze merkte dat hij haar tegen hem aan trekt. Meghan trok hem ook wat dichter tegen haar aan. Ze kuste hem zacht terug en glimlachte even tegen zijn lippen. 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 05/01/2018 06:48 PM

Taylor moest zacht lachen om Leena. "Ik vind jou ook heel bijzonder" zei hij lachend. Hij keek haar aan toen ze hem stopte en glimlachte even. "Ja tuurlijk" zei hij en drukte een zacht kusje op haar lippen. "Ik doe niks dat jij niet wilt" zei hij en veegde een pluk haar uit haar gezicht.

Meghan wilde antwoorden, maar blijkbaar snapte hij het al. Ze beet even op haar onderlip en knikte even. "Ja, ik weet het zeker" zei ze glimlachend en legde haar armen om zijn nek.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  11  |  12  |  13  |  14  |  15  ...  65  |  »  |  Last

« Back to previous page