Search for posts by Noah
First Page | « | 1 ... 11 | 12 | 13 | 14 | 15 ... 24 | » | Last
Search found 240 matches:
Re: ORPG//: Noah
from Noah on 01/04/2018 12:57 PMJason
Ik kijk even naar haar en glimlach. Ik knik "Klopt" zeg ik en zucht even. "Ik had niet verwacht dat je dit ooit zou meemaken en het spijt me heel erg dat dat wel zo is. En het spijt me... Van daarvoor" zeg ik en sla mijn ogen neer. "Ik... eh... Laat maar" zeg ik toch maar.
from Noah on 01/04/2018 12:36 PMJason
Ik glimlach en zeg "Dankuwel mevrouw Mccomery" Ik kijk naar haar als ze terug komt en glimlach even. Ik knik en zeg "Ze hebben het lichaam opgehaald en ik heb eigenlijk geen idee wat ze er nu mee gaan doen" Ik haal mijn schouders op en zeg "Maar dat hoef ik denk ik ook niet te weten" Ik glimlach klein en knik "Fijn"
from Noah on 01/04/2018 12:27 PMJason
Ik glimlach en knik "Fijn" zeg ik. Ik grijns en knik "Zeker en ik ben niet van plan ermee op te houden" zeg ik grijnzend. Ik ga naast haar op de bank zitten en zeg "Een glas water graag" Ik haal een hand door mijn haar en bijt op mijn lip "Die is dood" zeg ik en kijk haar aan. "Weet je zeker dat het goed met je gaat?" vraag ik om van onderwerp te veranderen.
from Noah on 01/04/2018 12:12 PMJason
Als Fayena opendoet kijk ik op en glimlach even. "Hey" zeg ik. Ik lach zacht als ze als die vragenstelt en ik stap binnen. "Ik kwam kijken hoe het met jou gaat en met mij gaat het prima hoor. Zack mag vandaag naar huis en het gaat heel goed met hem" zeg ik en kijk haar aan. "Sorry" zeg ik en kijk even naar haar badjas "Dit staat je ook wel goed hoor" zeg ik grijnzend.
from Noah on 01/04/2018 12:00 PMJason
Ik word best vroeg wakker en maak een ontbijtje voor mezelf. Opeens vraag ik me af hoe het met Fayena zou gaan. Ze heeft best veel meegemaakt gister. Ik kleed me aan en pak mijn autosleutels. Ik loop naar mijn auto en rijd weg. Als ik bij het huis van Fayena ben blijf ik even in de auto zitten. Na een paar minuten stap ik toch uit en bel aan. Ik blijf voor de deur staan en wacht tot er iemand open doet.
from Noah on 01/04/2018 11:53 AMJason
Ik lach zacht en schud mijn hoofd "Toch zeg ik sorry" zeg ik en glimlach klein. "Mijn bandana viel gister af en daardoor wisten ze wie ik ben. Dus ze kwamen vooraal voor mij" zeg ik en haal een hand door mijn haar. Ik lach zacht en knik "Ja, daar ben ik goed in" zeg ik lachend. Ik glimlach nog even naar haar en doe dan de deur dicht.
Ik maak me klaar om te gaan slapen en als ik in mijn bed lig kijk ik nog even op mijn telefoon. Geen berichten. Ik leg hem weg en val al snel in slaap.
from Noah on 01/04/2018 11:45 AMJason
Ik lach zacht en knik "Ik vind Fayena leuker dan Ashley" zeg ik en glimlach klein. "Als ik hier niet was geweest, waren die gasten hier ook niet geweest" zeg ik. Ik lach zacht en knik "Ieew" doe ik haar na. "Ik... eh... ik zie je op school nog wel" zeg ik glimlachend. Als ze weg ik ruim ik het huis een beetje op en laat me zuchtend op de bank vallen. Dat was me een avondje. Ik bedenk me dat ik Zack alleen heb gelaten en rijd naar hem toe. Het gaat goed met hem en de kogel is er al uit. Geen slagaders geraakt en hij zou er snel weer bovenop komen.
from Noah on 01/04/2018 11:37 AMJason
Ik glimlach even en knik "Oke, jammer" zeg ik zacht. "Je moet me niet bedanken, je zou me moeten uitschelden en in elkaar slaan" zeg ik en kijk haar aan. Ik knik en zeg "Is goed" Ik bedenk me dat ze het pistool nog heeft en draai me naar haar om "Wil je het houden of wil je dat ik hem bewaar?" vraag ik glimlachend en loop met haar mee naar beneden.
from Noah on 01/04/2018 11:30 AMJason
Ik scheur weg en bel ondertussen de verpleging van ons werk dat we eraan komen met een schotwond. Ik breng hem naar binnen en ze beginnen meteen met het verzorgen. Ik loop naar buiten en ga weer in mijn auto zitten. Ik haal even diep adem en rijd weer naar huis. Ik ren naar boven en open de deur van de kamer waar Fayena zit. "Ze zijn weg, maar Zack is in zijn been geschoten, dus ik moest hem wegbrengen. Blijf je hier of ga je naar huis?" vraag ik aan haar.
from Noah on 01/04/2018 11:22 AMJason
Ik glimlach even en zeg "Als ik alleen was geweest had ik Zack gebelt en was hij hier binnen twee minuten. Zack doet het nu ook even alleen" Ik glimlach en geef haar een kus op haar voorhoofd "Het spijt me zo dat je dit moet meemaken" zeg ik en loop de kamer weer uit. Ik ren naar beneden en naar buiten. Zack doet het goed, alle levende bendeleden gaan richting hun auto. Vlak voor ze echt wegrijden schiet er nog eentje en dat had Zack niet aan zien komen. Ik duw hem aan de kant, waardoor de kogel in zijn been komt. "Verdomme" zeg ik en schiet nog een paar keer naar de auto, maar ze zijn de straat al uit. Ik doe mijn vest uit en bind die om zijn been zodat hij niet doodbloedt. Ik gooi hem over mijn schouder en zet hem in mijn auto.