Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  129  |  130  |  131  |  132  |  133  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

26, female

Level 37

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

from walkingdead on 12/31/2018 12:42 AM

Anastasia
“Je moeder vroeg naar je ze verblijft hier met je vader.. vanavond is er een gala ik en Bowie zullen daarbij aanwezig zijn.. en het spijt me van Nikolai hij is nogal een beschadigd kind.. dus neem het niet kwalijk hoe hij doet.” Zei ik tegen ze terwijl ik niet bepaald een goeie moeder voor hem was geweest.” Jullie mogen hier doen wat jullie willen.. jullie kamers worden aangewezen door de maids.. ik moet me klaar maken voor vanavond.” Zei ik vriendelijk “en oja Damion je moeder wilt je vanavond in pak zien.” Niet geloven dat mijn zoon en haar zoon neefjes zijn ik was tenslotte veel ouder dan iedereen natuurlijk.. maar heb het toch voor mekaar gekregen om een niet gepland kind te krijgen met een engel.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 12/31/2018 12:20 AM

Niko
Als we eenmaal aankomen bij ht kasteel stap ik uit zonder iets te zeggen tegen hun. Ik wilde alles verwerken en daarna ter zake komen met mijn moeder. Ik liep het kasteel binnen en werd tegen gehouden door wachters “ik ben Niko Lincoln.” Zei ik geïrriteerd ze lieten me uiteindelijk door terwijl een Maid op me af kwam gelopen en me naar me kamer bracht

Mia
Ik keek Niko na die niks zei en stapte met Damion uit “het is hier echt mooi.” Merkte ik op terwijl ik mijn koffers naar binnen werden gebracht.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 12/29/2018 10:17 PM

Niko
Ik kwam als laatst uit het vliegruig en zag toen mijn moeder staan. Ik herkende naar gelijk ookal was het lang geleden ik besloot een buiging te maken en het formeel te houden. Mijn broer kwam aangelopen samen met een jongeman die op Damion leek. Mijn moeder wist niet wat ze moest zeggen omdat mijn reactie niet bepaald wad wat ze verwachtte. 

Mia
''Welkom jullie allemaal eigenlijk.'''Begon Niko's moeder toen maar ''laten we maar eerst naar het lincoln kasteel gaan dan praten we bij,'' Bood zijn moeder toen netjes aan terwijl ze zich beide inhielden waar iedereen bij was. Ik nam Damion's hand vast terwijl ik me echt als een buitenstaander voelde.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 12/29/2018 09:02 PM

Niko
Ik zette mijn oortjes in en wilde niet naar dat gezeik van Harley luisteren irritant wijf dat perse mee moest.

Mia
Ik probeerde niet geirriteerd te raken van het feit dat Harley haar mond steeds moest openen en keek naar buiten. Hoe heeft Damion het uberhaupt met haar uitgehouden? Na 2 uur vliegen waren we eindelijk in Rusland waar een vrouw neidig stond te wachten Niko had veel weg van haar.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 12/29/2018 08:46 PM

Dale
''Aha jij bent de maid pak je spullen en ga,'' Zei ik alsof het me niet boeide wat ze was ik behandelde iedereen hetzelfde helaas, 

Mia
Ik nam diep adem en horde de vader van Niko tegen haar praten alsof ze maar een servant was en niks bijzonders voorstelde.'' Daar heeft Nick het vandaan'' zei ik na dat hij was weg gelopen. 

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 12/29/2018 08:32 PM

Niko
Ik reageerde niet eens op die sarcastische trut en stapte al in. Met mijn armen overelkaar keek ik naar buiten en weigerde ik om tegen Damion of Mia te praten.

Dale
Ik kwam snel aangelopen en moest Damion zijn servant mee geven ''wie je servant ook mag zijn die moet ook helaas mee.'' Zei ik tegen hem terwijl mijn zusje bloed irritant was alleen maar gezeur dat koninklijke leven.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 12/29/2018 05:31 PM

Ts

Niko
Ik stond al met mijn koffers bij de limo met een sigaret tussen mijn lippen. Ik had niemand mee genomen omdat het me niet boeide.

Mia
Ik keek kort naar Damioj terwijl ik al klaar was met mijn koffer aan zijn ezichf kon ik zien dat hij het niet leuk vond om te gaan. Ik nam diep adem en nam zijn gezicht vast “babe je bent met mij straks wat kan er mis gaan?” Ik drukte een kusje op zijn lippen en keek hem gereustellend aan.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 12/29/2018 05:14 PM

Dale
“Nee jullie gaan beide naar Rusland naar mijn geweldige ex vrouw en zus.. en met zus bedoel ik jou moeder Damion.” Zei hij tegen hem “en het is geen kwestie van keuze hebben jullie mogen allebei 1 iemand mee nemen meer heb ik jullie niet te zeggen.” Zei mijn vader terwijl hij onze mening niet hoefde te horen ik pakte mijn 2 tickets “verwacht niet dat het een leuke familie trip word.” Zei ik terwijl ik wegliep om mijn koffers in te pakken.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 12/29/2018 04:56 PM

Mia
“Doe niet zo raar Dam.” Zei ik tegen hem “hij is heel anders geworden dan voorheen” zei ik tegen hem terwijl ik kort naar Niko keek en een hap nam van mijn burger.

Niko
Als ik mijn vader de zaal zie binnen komen kom ik overeind “je vliegticket is geregeld je moeder zal je opvangen.. wel heb je gezelschap.” Mijn vader riep vervolgens Damion erbij “dit ga je niet menen.” Zei ik terwijl ik mijn kaken opelkaar beet.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 12/29/2018 12:10 AM

Ts

Niko
De volgende morgen zat ik in de kantine denkend aan wat ik gisteren met Harley had gedaan. Ik haar kapot geneukt en ik vond het leuk ook nog. Ik stak een joint op en begreep toen dat ik iemand heb geneukt die mij niet mag en ik haar niet.

Mia
Ik liep met Damion hand in hand naar de kantine en ging ergens met hem zitten.” Heb je het al gehoord Harley heeft geneukt met Nick” zei Rose doe bij ons kwam zitten ik keek Damion asn “en wat zei ik je?” Zei ik met een grijns tegen hem terwijl ik hem een por gaf “haat en liefde die 2.” Zei ik zuchtend.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  129  |  130  |  131  |  132  |  133  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page