Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  130  |  131  |  132  |  133  |  134  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

26, female

Level 37

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

from walkingdead on 12/28/2018 11:56 PM

Niko
Als ze vraagt om haar te neuken doe ik dat met plezier. Ik maakte mijn broeksriem los en draaide haar op haar buik waarna ik haar polsen vastbond met mijn riem. Mijn vriend lag al uit mijn boxer terwijl ik nar haar geweldige reet keek waar ik gelijk een slag op maakte met mijn hand.” Let me fuck you up” zei ik grijnzend terwijl ik mijn vriend stijf trok en in haar gleed met een diepe haal en vervolgens begon ik haar hard en snel doggy te doen.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 12/28/2018 11:44 PM

Niko
Ik maakte zuigzoenen in haar nek en greep haar keel vast met mijn andere hand. Terwijl mijn wijsvinger en middelvinger flink te keer in haar gingen ik voelde al snel dat ze nat werd wat me deed grijnzen. Niet te geloven dat ik me zo kon laten verlijden door haar. Ik wilde haar nemen en voelde mijn lit al tenten bouwen.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 12/28/2018 11:29 PM

Niko
Waarschuwing is waarschuwing, voor ik het wist duwde ik haar terug tegen de kluisjes en zoende haar niet sensueel maar ruig ik wilde haar. Op vampier snelheid kreeg ik haar in mijn dorm op mijn bed terwijl ik mijn shirt over mijn trok.” Je hoeft je niet uit te kleden dat doe ik wel” zei ik grommend ik rukte haar bloes open en verdween met mijn rechterhand onder haar rok waarna ik haar slip aan de kant duwde en haar begon te vingeren. Ik wilde dat ze haar mond hield en alleeen maar zou kreunen als 1 of andere speenvarken.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 12/28/2018 11:18 PM

Mia
“Niko en Harley.. maar laten we het niet over hun hebben” zei ik zuchtend terwijl ik op zijn schoot kroop. En mijn benen aan beide kanten zette “ik wil gewoon van jou genieten nu het nog kan.” Zei ik geil terwijl ik glimlachte en mijn lippen zachtjes op de zijne drukte.

Niko
“Dus je wilt zeggen dat jij een goeie vriendin voor me kan zijn.. in die staat.. ik haat vampiers die hun switch aan hebben.” Zei ik tegen haar “je haalde gewoon het bloed onder mijn nagels vandaan.” Ik kwam overeind “en als je niet uitkijkt doe ik het weer.. maar dan neuk ik je ook gewoon dus test me niet meer uit.” Zei ik terwijl ik diep in haar ogen keek.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 12/28/2018 10:59 PM

Niko
“Ik heb niemand anders.” Zei ik “Mia is mijn enige vriendin die ik nu over heb.. de rest heb ik vermoord” zei ik zuchtend “en aan jou gezeik heb ik niet veel goeds aan.” Ik stak een joint op en keek haar aan “ik weet nu wel dat veel mensen mij niet mogen en dat is al jaren zo.”

Mia
Ik liep naar Damion’s dorm en viel geïrriteerd binnen “ugh kunnen die 2 gewoon ophouden met het elkaar in de weg staan” ik plofte neer op bed en nam diep adem.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 12/28/2018 10:42 PM

Mia
Als Harley me langzaam op mijn zenuwen begint te werken kijk ik haar duivels aan “ik weet dat je zijn ex of beste vriendin bent.. maar Damion kan dat prima voor zichzelf bepalen.. waarom ga jij anders niet mee aangezien het je zo interesseerd.. Love.. jullie 2 zijn de gene die ons betrekken in jullie zaken.” Zei ik tegen hun “ik bracht mijn lippen naar Harley’s oor en fluisterde;” Ik zou Damion nooit pijn doen onthoud dat goed.” Waarna ik vervolgens wegliep en me niet meer wilde bemoeien met die 2

Niko
Als Mia wegloopt kijk ik Harley aan “ben je jaloers ofzo... Eerst met je zusje en nu met Mia.” Zei ik tegen haar “jij word zeik ziek van alles.” Zei ik zuchtend terwijl ik neerplofte ik wilde niet alleen nar Rusland omdat ik niet wist wat ik zou doen als ik mijn moeder weer zag.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 12/28/2018 10:24 PM

Nico
Als Harley ermee komt bemoeien kijk ik haar geïrriteerd aan “waar bemoei jij je nou weer mee?” Vroeg ik geïrriteerd “ga Damion’s reet likken ofzo.. ik snap überhaupt niet waarom ik je gered heb.. alleen maar om stank voor dank te krijgen.” Ik richtte me weer op Mia en wachtte af op haar antwoord.

Mia
Als Harley en de rest me in een dilemma plaatsen neem ik zuchtend adem.” Ik ga niet zonder Damion” zei ik toen “of jij accepteerd dat Damion familie van je is... of je blijft pijn lijden.”

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 12/28/2018 09:53 PM

Mia
Als ik Nicko eenmaal op de gang vind trek ik hem aan zijn arm naar me toe.” Is het weer zo ver?” Vroeg ik hem direct “laat me je teken zien.” Zei ik hij keek me aan maar deed toen wel wat ik zei als ik zijn Lincoln teken zie met een paar paarse aderen er omheen valt mijn mond open.” Nogsteeds geen servant?” Hij schudde zijn hoofd en trok zijn shirt weer omlaag “ik ga terug naar Rusland vanavond... mijn moeder ontmoeten.. kom met me mee Mia.” Zei hij ineens “ik vertrouw niemand behalve jou.” Ik schudde mijn hoofd “ik ben met Damion hij gaat het niet accepteren als ik mee ga.”

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 12/28/2018 02:22 PM

Mia
Als Harley het zo harteloos op tafel legd kijk ik haar verbitterd aan.” Waren het Cameron en Alex?” Vroeg ik haar terwijl ik me niet kon voorstellen dat Nicko dit verzwegen voor me hield. Hij zou zoiets meestal vertellen ookal waren we geen beste vrienden meer.” Laat maar ik vraag het hem zelf wel” aangezien ik haar in deze staat niet echt mocht ik liep vervolgens weg en zocht Niko op.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 12/27/2018 11:24 PM

Niko
“Dan ken je haar nog niet zo goed.” Zei ik tegen Damion “en ik ben al zeker niet jaloers op Mia en jou.” Zei ik arrogant en liep hem met een schouderduw voorbij.

Mia
Als Nico dat zegt leg ik mijn hand op Damion’s arm “misschien moet je maar gaan praten met Harley.” Zei ik zuchtend.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  130  |  131  |  132  |  133  |  134  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page