Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  131  |  132  |  133  |  134  |  135  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

26, female

Level 37

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

from walkingdead on 12/27/2018 10:29 PM

Nico
Als ik eindelijk in evenwicht ben en ik die verschrikkelijke stem hoor van Damion kijk ik op. Ik grijnsde duivels en besloot mijn mond toch maaar voorbij te praten “dat is nog niks.. jij was er niet toen ze verkracht werd en nu wil je de held spelen Damion?” Zei ik lichtelijk verontwaardigd “jij was te veel met Mia bezig.. waarom zou het je ook boeien wat er met je servant gebeurt?”

Mia
Als Harley geïrriteerd tegen mij doet frons ik maar als Damion inspringt kom ik overeind “Dam bemoei je er niet mee.” Maar voor ik hem kon tegenhouden liep hij al Damion’s dorm binnen en confronteerde hem. Als Nico zegt dat hij te veel met mij bezig is kijk ik hem fronsend aan.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 12/27/2018 10:02 PM

Nicko

Ik liep dorstig naar mijn kamer en rukte mijn bloes uit.. ik had zonet de neiging om Harley leeg te drinken. Maar als ik mezelf zou laten gaan dan was het niet alleen slecht voor Harley.. maar ook voor Damion die gelijk gesignaleerd zou worden als ik an zijn personal maid zou drinken. Ik scheurde een bloedbag open en dronk die leeg waarna ik het laatste beetje crème op mij tattoo smeerde.

Mia
Als hij dat zegt glimlach ik “hmm” zei ik terwijl ik overeind kwam.” Als jij en ik trouwen dan is het klaar met onze tiener leven” zei ik lachend terwijl ik Nicko struinend over de gang zag lopen richting de boys dorm.” Zag jij dat ook?” Vroeg ik Damion.

Reply Edited on 12/27/2018 10:07 PM.

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 12/27/2018 09:17 PM

Nicko
Mijn ogen werden rood terwijl ik haar vastgreep bij haar keel en tegen de muur duwde. Ik wilde mijn tanden in haar zetten maar hield mezelf tegen “blijf jij maar bloody Mary spelen.” Zei ik toen hijgend terwijl ik haar losliet en de kamer verliet.. ik had nieuwe zalf nodig om de ketens van mijn engelen kant dichter te maken. Maar ik moest e zou een permanente servant vinden.

Mia
“ ja ik had gehoord van mijn vader dat jullie sterk word gehouden door incest.” Zei ik tegen hem “dat jullie verplicht zijn om een kind met elkaar te welken.”

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 12/27/2018 01:30 PM

Mia
“Streng” zei ik gelijk “mijn vader is zegmaar een soort van Nicko.. maar erger” zei ik lipbijtend terwijl ik hem nog niet had verteld dat mijn vader niet zo een goeie connectie had met de lincolns.” Hij gedraag zich meer als een graaf dan als een vader en mijn moeder is een maîtresse hij 3 vrouwen” mijn broers en zussen waren allemaal hal maar ik was de belangrijkste.

Niko
“Ik wist niet dat je zo een hekel kon hebben aan je verwand.. ze is prima maar alleen is ze niet genoeg voor..me” ik voelde mijn hart pijn doen en greep naar mijn shirt.” Fijn dat je ingen zo verwerkt” zei ik tegen haar “maar het brengt je alleen maar dichter bij hell.” Zei ik grijnzend terwijl ik bijna door mijn benen zakte.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 12/27/2018 01:01 PM

Niko
Ik nam nog een laatste teug van mijn tabak en brandde mijn sigaret uit in haar asbak.” Wat heeft jou jou weer zo omgeswitcht eerst was je nog een bang meisje met een groot geheim” zei ik tegen haar terwijl ik om me heen keek.” Ik heb je zusje trouwens weggestuurd.. ze was niet goed genoeg” zei ik zuchtend terwijl ik haar aankeek.

Mia
“Ja dat wel” zei ik tegen hem “ik doe het je. In ieder geval niet na.. mijn ouders vermoorden me als ik ook maar iets begin met mensen die niet royal zijn.” Ik had strenge ouders zelfs de prins van Rusland was niet goed genoeg voor me. Het liefst zagen ze me trouwen met iemand van mijn eigen bloedlijn.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 12/27/2018 11:22 AM

Mia
Ik kon zien aan hem dat hij jaloers was wat me wel deed glimlachen gewoon omdat het schattig was als hij jaloers is.” Natuurlijk ben ik de jouwe babe” ik plaatste mijn lippen op de zijne en gaf hem een goeie zoen. Niko was in het verleden net als Cam en alle andere jongens.” Nu we dat op tafel hebben.. hoe kreeg je in Gods naam een relatie met een servant?” Ik zou nooit mijn eigen servants daten daar was ik te hoog voor.

Nicko
Als ik Harper uit Harley’s kamer zie lopen steek ik een joint op en hield ik hem kort in de gaten. Zo te Zien had hij haar gebald ik nam diep adem nu Damion niet echt op haar letten moest er wel iemand komen om haar te bedaren. Ik klopte op haar deur en nam diep adem.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 12/27/2018 10:14 AM

Mia
“Zijn vader en mijn vader zijn beste vrienden.. en ik had gevoelens voor Nicko gehad maar hij niet voor mij.. we hebben 1 keer seks gehad maar dat was alleen omdat ik aandrong.” Zei ik eerlijk tegen hem “maar ik heb jou nu en het is al 2 jaar geleden dat ik gevoelens voor hem had.” Zei ik tegen hem mijn gevoelens voor Nicko waren er alleen omdat hij me redde uit de put.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 12/26/2018 11:56 PM

Mia
“Nou als je het niet ziet ben je toch echt wel blind” zei ik tegen hem “het is overduidelijk dat ze van slag is vanwege Nicko.. kijk hoe ze bij hem in de buurt doet.” Ik nam diep adem en keek Damion aan “al weet ik wat de uitkomst van dit allemaal is.. pest hem er niet mee maar Nick heeft nog nooit een vriendin gehad omdat niemand hem kan handelen.. zegmaar in bed.” Zelfs ik kon het niet aan mischien eens in de zoveel tijd maar nooit dat ik regulier met Nick naar bed zou gaan.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 12/26/2018 11:26 PM

Niko
Als ze dat zegt wil ik bijna mijn mond voorbij lopen over dat ze was verkracht maar ik hield het voor me. Ik nam diep adem “niet zo lekker als het zien van iemand die gewoon jaloers is.. maak je geen zorgen liefste Harley.. ik neuk geen kleine meisjes.” Ik liep de kantine uit waarom zou ze anders zich zo gedragen ze was gewoon verliefd op me punt uit.. ik was niet iemand die dingen slecht inschatten.. maar ik denk dat ze vanaf het begin al een oogje op me had.. totdat ze die lelijke kant van me ontdekte. Maar ergens vond ik het wel leuk spelen met haar vampieren gevoelens.

Mia
“Was ze ook zo toen het uitging?” Grapte ik om te pijlen ik bedoel maar je ging toch echt niet zomaar uitelkaar zonder slag of stoot. Als Ik zie dat Nick het leuk vind om haar zo te zien bijt ik grijnzend op mijn lip “volgens mij is hier iemand verliefd.” Ik was zelf een vampier en ik als ik jaloers werd.. gedroeg ik me net zoals Harley.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 12/26/2018 11:02 PM

Nicko
Als hij zegt neefje kijk ik hem geïrriteerd aan “nee het is Harley’s zusje te jong voor mij doen.” Zei ik verveelt tegen hem “maar beter ook dat je van haar houd.. zo niet had ik wel met je afgerekend.” Mia was nogsteeds belangrijk voor me als ik Harley’s stem hoor kijk ik op na 1 of andere bezopen teef.” Aha daar is ze” zei ik.

Mia
Ik keek op hij het zien van Harley die op springen stond ik keek kort naar Damion.. dit moest een kant zijn die hij alleen kende het was tenslotte zijn ex.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  131  |  132  |  133  |  134  |  135  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page