Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 131 | 132 | 133 | 134 | 135 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs
from LostSouls on 12/27/2018 10:48 PMDamion
Ik schrok als hij dat zei en mijn blik verraadde me 100%. Ik herpakte me echter weer snel en keek hem boos aan. 'Je lult. Harley was echt wel naar me toe gekomen als iemand met zijn poten aan haar had gezeten.' zei ik tegen hem en ik schudde mijn hoofd. 'Dat je jaloers bent op Mia en mij betekent niet dat je een of ander bullshit verhaal over Harley moet gaan ophangen.'
from LostSouls on 12/27/2018 10:14 PMHarley
Als ik weer een beetje op adem was trok ik mijn kleren weer aan en was eigenlijk toe aan wat drank. Ik maakte de nog brandende joint in de asbak uit en liep de dorm uit naar de aula waar ik Damion en Mia zag. 'Mooi. Mia, jij bent toch redelijk goed met Nico? Nou hij verloor zichzelf daarzo net. Misschien moet je even kijken of zijn broek niet te strak zit ofzo.' zei ik doelend op zijn korte lontje en ik streelde even over mijn hals. 'Ik ga wat te drinken pakken.' zei ik en liep naar de kantine juffrouw en vroeg om een fles whiskey. Die ze natuurlijk niet gaf dus liep ik haar keuken in en nam hem zelf. Ondanks mijn switch uit stond vroeg ik me toch af wat er gaande was met Nick.
Damion
Ik grijnsde. 'Laten we er daarom ook nog maar even mee wachten.' grinnikte ik en volgde haar blik naar de gang waar ik Nico inderdaad ook zag. Ik haalde een hand door mijn haar en keek vervolgens op naar Harley die bij ons kwam staan. Ongeïnteresseerd zoals ze altijd was als haar switch uit stond. Ik zag de afdruk rond haar nek en kwam overeind. 'Hij heeft haar wat aangedaan.'zei ik tegen Mia en liep naar Nico zijn kamer. Ik beet mijn kaken samen. 'Kon je niet met je poten van Harley afblijven?' vroeg ik hem geïrriteerd en keek hoe hij een soort spul op zijn Lincoln teken smeerde.
from LostSouls on 12/27/2018 09:33 PMHarley
Ik fronste en keek naar zijn rode ogen maar voelde niet veel later hardhandig de muur tegen mijn rug en zijn handen om mijn keel. Ik legde mijn handen op de zijne en probeerde ze eraf te trekken om weer lucht te krijgen. Uiteindelijk liet hij me los en viel ik proestend op de grond. 'Eikel.' zei ik schor en kwam langzaam maar zeker overeind. Wat de fuck is er mis met hem?
Damion
Ik keek naar Mia en keek bedenkelijk. 'Ik weet niet precies wat het nu is. De een zegt dat het een keuze is, de ander zegt dat er een vloek rust op de familienaam waardoor Lincolns gewoon echt verliefd op elkaar worden. Ik heb werkelijk geen idee.'zei ik en beet op mijn lip. 'Waarschijnlijk ben ik de eerste die niet met een Lincoln zal trouwen.'
from LostSouls on 12/27/2018 05:28 PMHarley
Ik fronste. 'Jij bent zelf degene die zo een hekel heeft aan je moeder.' kaatste ik terug en merkte dat hij zich iets anders gedroeg en naar zijn borst greep. Als hij over de hell begint lachte ik hard. 'Denk je dat vampieren naar de hemel gaan Niko? Lieve schat, We hebben bloed nodig om te overleven, of het nu van dieren of mensen is. Je hebt altijd wel iemand vermoord. De hell is nu eenmaal onze eindbestemming.' zei ik en keek fronsend als hij bijna door zijn knieën zakte. 'Wat is mis met jou? Te lang je dick nergens ingestoken?' vroeg ik en voelde door de koude bries die door mijn kamer ging kippen vel over mijn lichaam.
Damion
Als ze dat vertelde fronste ik. 'Klinkt ingewikkeld.'zei ik haar en zuchtte. 'Wat is dat dan ook met die royal families die zich wat afneuken en allerlei gezeik.' zei ik tegen haar en dacht aan mijn eigen familieverhalen.
from LostSouls on 12/27/2018 01:15 PMHarley
'Ik was geen bang meisje.'zei ik en nam nog een trekje van mijn joint. Ik kwam overeind en legde hem in de asbak zodat ik hem zo weer terug kon pakken. 'Het is gewoon veel leuker. Ik hoef me niet meer druk te maken over wat mensen van me denken als ik iemand leegdrink, want het interesseert me geen zak.' zei ik en rolde mijn ogen als hij over Gina begint. 'Kon ik je vanaf het begin wel zeggen. Ze is een waardeloze servant. Waarom denk je dat mijn moeder mij in een belangrijke familie heeft gelaten en haar heeft weggestuurd naar een andere.'zei ik spottend.
Damion
Ik grinnikte. 'Gelukkig ben ik geen servant dan maar.'zei ik tegen haar en grinnikte. Ik was wel benieuwd naar haar ouders eigenlijk. We hebben het er nooit over gehad. 'Hoe zijn je ouders eigenlijk?' vroeg ik haar.
from LostSouls on 12/27/2018 11:30 AMHarley
Als ik op de deur hoor kloppen kwam ik met een grijns overeind. 'Ben je iets vergeten, love.' zei ik en opende de deur. Als ik Nico zijn gezicht zag rolde ik mijn ogen en liep terug mijn kamer in, maar liet de deur open. 'Als we daar niet onze charmante heer Nikolaj hebben.' zei ik en plofte terug op bed. Ik zat in mijn lingerie en had het bloed van Harper nog om mijn lippen. Ik stak een joint aan en likte langs mijn lippen. Ik nam een hijs en keek Nico ongeïnteresseert aan. 'Dus... wat kom je doen?'
Damion
Ik glimlachte als ik haar lippen zo teder tegen de mijne voelde en keek haar verliefd aan als ze haar lippen weer eraf haalt. Als ze over Harley en mij begon haalde ik mijn schouders op. 'We zijn samen opgegroeid. Ik heb haar nooit echt als mijn servant gezien. Ze was en is altijd mijn maatje geweest.' zei ik tegen haar en dacht even na. 'Als je al zo lang vrienden bent zou het bijna logisch moeten zijn dat een relatie niet op dat level kan werken. '
from LostSouls on 12/27/2018 11:15 AMDamion
Als ze me dat vertelde knikte ik. 'Oké dan.' zei ik en wist niet goed wat ik ervan moest vinden. Ik kon er niet tegen dat Nico mijn meisje had gehad en haar ook nog eens teleur had gesteld. Ik beet op mijn lip en keek weer naar Mia. 'Dan ben ik bij deze blij dat hij blind is en jou heeft laten lopen. Nu ben je namelijk de mijne.'zei ik met een glimlachje en drukte een kusje tegen haar lippen.
from LostSouls on 12/27/2018 12:20 AMDamion
Ik fronste. 'What the fuck doet hij dan wel niet in bed als niemand hem kan hendelen?' vroeg ik en keek naar Mia. 'En hoe weet jij dit allemaal?' vroeg ik haar. Zou Mia ooit met Nico zijn geweest? Daar hadden we het eigenlijk nooit over gehad. Als ik het me zo bedenk, ze neemt het wel altijd voor hem op?
from LostSouls on 12/26/2018 11:35 PMHarley
'Droom verder Nico.' zei ik nog en nam de bloodbag aan. Ik dronk hem in een keer leeg en trok een vies gezicht. 'Dat ik die troep ooit heb kunnen drinken.' zei ik tegen mezelf. Ik liep de aula uit en duwde een nerd die in mijn weg stond aan de kant. Verderop in de gang zag ik Harper staan. Hij was ook wel een lekker ding. Een witch. Ik liep op hem af en zag de verbena in zijn ring en keek naar hem. 'Hey Harper.' zei ik verleidelijk en hij grijnsde. 'Harley, eindelijk weer terug?' vroeg hij. Ik glimlachte en beet op mijn lip. 'Ja, heb je me een beetje gemist?' vroeg ik en liep met hem mee. Uiteindelijk kwamen we zonder dat hij het door had bij zijn dorm en liepen we naar binnen. 'Let's have some fun.' zei ik grijnzend.
Damion
Ik schudde mijn hoofd. 'Nee, niet toen het uit ging. We gingen redelijk goed uit elkaar.' zei ik en beet op mijn lip. 'Ze is een keer eerder zo geweest toen ze erachter kwam dat haar vader contact had gezocht met haar moeder en Harley graag wou leren kennen, maar haar moeder het hem verbood.' zei ik tegen haar keek weer naar Harley die de aula verliet. 'Harley? Dat denk ik toch niet? Ze heeft een verschrikkelijke hekel aan hem.'
from LostSouls on 12/26/2018 11:15 PMHarley
Als ik Damion en Nico spotte liep ik naar die tafel en ging erop zitten. 'Ook goede morgen.' zei ik tegen de twee en keek naar Nico. 'Was het lekker. Tussen de benen van mijn zusje?' vroeg ik met een grijnsje. 'Laat ook maar, het interesseert me namelijk helemaal niet.' zei ik en keek naar Damion en ik kon aan zijn blik zien dat het hem niet aan stond dat mijn humanity uitstond. 'Niet zo saai doen Damion.' zei ik tegen hem en klom van de tafel af. 'Het leven is veel mooier als niks je interesseert.' zei ik tegen hem en liep naar de kantine juffrouw voor een bloodbag.
Damion
Ik rolde mijn ogen. Het was weer zo ver. Het was 1 keer eerder geweest dat ik Harley zonder haar humanity had meegemaakt. Ze was dan ook echt verschrikkelijk irritant. En ook nog eens verschrikkelijk bloeddorstig. 'Welkom in het gekkehuis van Harley.' zei ik tegen Nico terwijl ik naar Mia liep en op mijn lip beet. 'Ik vraag me af hoeveel mensen ze dit keer heeft omgelegd.' zei ik terwijl ik mijn arm om haar middel sloeg en ik naar Harley keek die alle aandacht van de aula naar haar toe had getrokken.