Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 132 | 133 | 134 | 135 | 136 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs
from walkingdead on 12/26/2018 10:28 PM2 maanden later
Nicko
Met geen enkele vooruit gang had ik Gina terug moeten sturen naaf Rusland.. ik dronk haar bloed maar ik kon mezelf nog steeds niet beheersen. Ik zag Damion in de kantine en passeerde hem “waar is Harley?” Vroeg ik hem alleen terwijl ik haar ezicht al 2 maanden lang niet had gezien. Ik zag Mia praten met een docent en keek vervolgens Damion aan “je hebt het wel erg goed gemaakt met Mia.” Zei ik terwijl ik jaloers was op de 1 of andere reden niet perse op hun maar hun situatie.
from walkingdead on 12/26/2018 10:08 PMNick
Als ze zo reageerd weet ik niet waar het vandaan komt.. zij naar mijn dorm waar ze ging zitten op mijn bed “je deelt je kamer niet?” Ik schudde mijn hoofd “ik deelde het met een vriend die er nu niet meer is.” Ik nam diep adem en stak een sigaret op “hoeveel jonger ben je dan Harley?” Vroeg ze toen “1 jaar niet veel.. dus wees niet bang om me aan te raken.” Zei ze verleidelijk terwijl haar maid pakje wel sexy was maar het me niet deerde op het moment.
Mia
Ik liep gedoucht en wel over de gangen en had geprobeerd om de geur van seks weg te douchen maar aangezien ik haast had gehad betwijfelde ik of de geur daadwerkelijk weg was. Ik dacht kort aaan Damion waar ik nog een Blunt mee had gerookt en nog even seks mee had gehad leuk om je ochtend zo vrolijk te beginnen. Ik zag Nick met een nieuw meisje zijn kamer inlopen en fronste ze leek precies op Harley.
from walkingdead on 12/26/2018 08:49 PMNick
Als ik al snel door krijg dat ze zussen zijn “inderdaad ik heb al een servant.” Ik nam Gina’s hand vast en plaatste een kusje er op “hoop dat je me goed van dienst kan zijn.” Zei ik charmant terwijl ze onder de indruk was.” Knap en beleefd... Blijf jij maar bij je Damion want toen ik hem wou hebben was je ookal zo hebberig zusje lief” fluisterde ze zacht in Harley’s oor. Ik nam diep adem opzicht leek ze me niet zo erg “Nick is familie maar je diend alleen het gezin van Damion dus succes er mee.” Ze haakte haar arm door de mijne terwijl ik voor me uit staarde ik had er alleen nodig voor de spell.
from walkingdead on 12/26/2018 12:43 PMNick
Na de les kwam ik zuchtend overeind hopelijk had die moeder van Harley meer kinderen want zij was de enige serant die de familie al eeuwen diende. Mijn broer zei al dat hij iets had geregeld ik liep de klas uit en zag een meisje die precies op Harley leek maar alleen iets korter ze werd aangestaard maar ik zag dat ze arrogant was “jij bent zeker de beroemde Nikolaj Lincoln.” Als ze dat zegt frons ik en maakt ze gelijk een buiging “Gina Frontier tot u dienst.” Zei ze met rode verfijnde ogen.
Mia
“Goedemorgen lekkerding.” Zei ik met een glimlach terwijl ik genoot van zijn ochtendzoen.” Lijkt er op dat we laat zijn” zei ik met een lachje terwijl ik naar nachtkastje tastte en de gister gedraaide joint aanstak en een hijsje nam. Werd ik lekker wakker van.
from walkingdead on 12/26/2018 12:17 AMMia
De volgende morgen werd ik naakt wakker en zag ik al snel dat ik half op Damion lag die zijn arm om mijn middel had liggen. Hij was lang en gespierd en ik had er gister zwaar van genoten hoe hij me doggy nam en ik hem bijna een uur lang had bereden om hem vervolgens 2 keer te laten komen. Gisteravond was ik echt wel mijn limiet voorbij gegaan.
Nick
Ik zat achterin in de les en merkte dat Mia er nog niet was. Vroeger zag ik er altijd alleen zitten en nu was het zij en Damion. Ik keek naar Harley en dacht aan gister natuurlijk gaat ze Damion loyaal blijven. Het is haar ex slash vriend slash familie etc etc. Ik sloeg mijn hoofd neer op tafel en kon maar beter tickets gaan bestellen naar Rusland.. mijn moeder opzoeken. Ik had met mijn broer gepraat en ik begon het te ondervinden.. maar ik moest me reactie kunnen pijlen als ik haar zou zien want 17 jaar is niet niks.
from walkingdead on 12/25/2018 11:44 PMNiko
Ik liep terug naar haar toe en was nog nit klaar met discussiëren “Ben je vergeten ofzo dat ik ook een Lincoln ben.” Nog nooit was dit uit mijn mond gekomen maar ik kon er niet tegen dat ze dacht dat ik haar van haar familie wilde afhouden.” Als jij Damion kan dienen kan je ook mij dienen.. of heb ik het nou fout?” Ik kwam de boxring ingelopen en paste haar postuur aan “denk er over na.” Fluisterde ik nog zacht in haar oor waarna ik wegliep.
Mia
Als hij dat zegt kom ik grijzend overeind en liep ik met hem mee ik kon wel inschatten wat er ging gebeuren.
from walkingdead on 12/25/2018 11:23 PMNiko
Als ze me terug trekt kijk ik haar lang aan maar ik wilde niet onderhandelen “blij jij maar je rijke familietje dienen,, ik vind wel iemand anders” zei ik teen haar “denk niet dat Damion het nog boeit dat je in zijn leven bent nu hij Mia heeft” ik trok me los “hij was ook niet de gene die je uit de shit redde,, onthoud dat goed.”
Mia
Als hij me innig zoent zoen ik lang mee niemand kon hier tussen komen.. wat ik voor deze jongeman voelde was ongewoon. Ik wilde bijna over de tafel heen springen en hem uitkleden seks hebben en dan liefelijk inslaap vallen. Niemand boeide me meer.
from walkingdead on 12/25/2018 08:14 PMNicko
Als ze dat zegt knik ik “laat dan maar.” Zei ik kort af waarna ik wegliep en nu wel echt naar Rusland moest terugkeren... om mezelf te verbinden met een sergeant die mijn familie diende alleen dan kreeg ik controle
Mia
Als hij zich zelf zo bloot legt bloos ik.. ik drukte mijn lippen 2 minuten lang zacht en teder op de zijne waarna ik mijn gevoelens blootlegde.” Ik hou van je Damion en ik zal proberen om vooraltijd bij je te blijven” zei ik zacht tegen hem. Damion was niet 1 van de vele vriendjes die ik gad gehad.. hij was meer dan dat.
from walkingdead on 12/24/2018 11:20 PMNiko
“Je hoeft niet meer bang te zijn.” Zei ik tegen haar terwijl ik haar aankeek “ze zijn dood... en ik heb je nodig als mijn servant.. maar dan moet je ontkoppelen van Damion.” Zei ik tegen haar terwijl ik nog niet van plan was om haar uit te leggen waarom ik dat wilde.
Mia
Als hij begint over de ouderavond ik denk niet dat hij mijn vader wilde ontmoeten.” Je ouders lijken me geweldig babe” ik drukte een kusje op zijn lippen.
from walkingdead on 12/24/2018 10:40 PMMia
Als Damion dat zegt hou ik mijn schouders is op “het valt me wel op ja.. maar misschien is ze gewoon on schok omdat haar grootste verschrikking terug is.” Zei ik ironische ze deed wel vreemd ja ze ging niet meer feesten met niemand meer naar bed geïsoleerd zelfs.
Niko
Als ik Harley zie rennen in de gym druk ik haar loopband uit “2 dingen die ik je moet zeggen en dan ga ik weg.” Zei ik tegen haar terwijl ik haar aankeek en ze haast dood leek.

Reply