Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 133 | 134 | 135 | 136 | 137 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs
from LostSouls on 12/24/2018 04:14 PMHarley
Ik zucht gefrustreerd en besloot maar om te gaan sporten. Alles even eruit rennen. Ik kleedde me om in sportkleding en ging naar de sportschool en stapte meteen op de loopband. Ik deed oortjes met muziek in om me af te zonderen en om mijn gedachtes proberen weg te drukken. Ik begon steeds harder en harder te rennen.
Damion
Ik rolde mijn ogen en keek hem na. 'Het kon me niet minder boeien dan dat het al doet babe.' zei ik en nam haar mee naar de aula. Ik zocht een plekje en beet op mijn lip. Ik wist niet of ik dit met Mia moest bespreken. 'Valt je niet ook op dat Harley zich af en toe anders gedraagt dan normaal?' vroeg ik haar. 'Net ook, toen ze Niko zag.'
from LostSouls on 12/24/2018 03:20 PMHarley
Lachend met Damion liep ik door de gangen. Bij de aankomst hal zag ik verderop Niko staan wat me mijn boeken deed laten vallen en ik wist even niet meer wat te doen. Door zijn verschijning gingen mijn gedachtes meteen terug naar die ene avond. Ik had er niemand over verteld, zelfs Damion niet. Ik raapte mijn boeken op. 'Ik uhm... ben iets vergeten op mijn kamer, ik zie je zo oké?' zei ik tegen Damion en liep weg van de hal. Eenmaal op mijn kamer ging ik even op mijn bed zitten om te bedaren. Hij zag er niet meer uit als de Niko van voor de gebeurtenis.
Damion
Ik lachte en kreeg pas later door dat Harley niet meer naast me liep. Ik draaide me fronsend om en zag dat ze een soort van versteend voor zich uit staarde met haar boeken op de grond. 'Alles oké?' vroeg ik haar en keek hoe ze haar boeken op raapte en eigenlijk al voor dat ze haar zin af had gemaakt er van door ging. Ik fronste en draaide me maar weer om. Ik zag Mia staan verderop met... met Niko? Ik haalde een hand door mijn haar en lachte kort. 'Tot zo ver zijn haat naar duivels.' zei ik in mezelf en liep naar ze toe. Ik legde mijn arm om Mia haar middel en trok haar tegen me aan. 'Welkom terug. Het was niet hetzelfde zonder jou.' zei ik met een neppe glimlach. Het was juist veel rustiger zonder hem. De hele school was beter zonder hem.
from LostSouls on 12/24/2018 11:28 AMHarley
Ik schrok op als hij mijn hand weg sloeg en keek naar hem. Als hij iedereen op een stapel gooit en verbrand bleef ik er staan. Ik sloeg mijn armen over elkaar en liet Niko gewoon gaan. Ik keek naar de vlammen die hoog reikten en een dikke rookwolk boven de bomen uit lieten komen. Een traan rolde over mijn wang, maar ik veegde hem snel weg. Dit is niet gebeurd. Ik ging dit niet mijn leven laten beïnvloeden. Na een tijdje liep ook ik terug richting het gebouw en probeerde ongezien naar mijn kamer te gaan waar ik mijn jurk uittrok en een bad vol liet lopen. Ik voelde me smerig. Niet alleen van de grond maar ook door alles wat er met me was gedaan.
Damion
Als ik haar hoorde kreunen grijnsde ik. Wanneer ze nat genoeg was stopte ik en kwam ik van onder haar jurk vandaan. Ik hield het onderste gedeelde omhoog en duwde haar benen nog wat verder uit elkaar. Inmiddels had ik mijn broek en boxers naar beneden gedaan en met mijn hand wat van Mia haar geil over mijn lid gesmeerd zodat het allemaal makkelijker zou gaan. Ik keek Mia recht aan en liet mijn lul met een diepe stoot in haar om vervolgens met regelmaat te stoten.
from LostSouls on 12/24/2018 11:04 AMHarley
Mijn krachten stroomden langzaam terug. Ik rukte mijn armen van het touw los en sprong op. Mijn jurk was inderdaad helemaal vies en mijn ondergoed kon ik niet eens meer vinden. Ik liep in de richting waar ik Nico zag verdwijnen en zag hem daar staan. Helemaal bebloed, met een soort afschuw in zijn ogen. Ik beet op mijn lip en liep langzaam naar hem toe. 'Je had jezelf dit niet aan hoeven doen Nick. Niet alleen voor iemand zoals ik.' zei ik en beet op mijn lip. Het was duidelijk dat hij zichzelf haatte voor wat hij was en nu al zeker. Ik had ze ook nog liever zelf afgemaakt. Ik stond inmiddels voor hem en legde mijn hand op zijn bebloedde wang. 'Dankje.' zei ik en keek naar zijn rode ogen. Duivels ogen.
Damion
Ik trok mijn jasje uit en haalde haar hand vervolgens uit mijn broek. 'Eerst jij.' zei ik met een grijns. Ik kroop onder haar jurk in en trok haar string opzij. Mijn tong vond meteen haar genotsplekjes en ging er wat mee spelen. Ze werd al snel natter.
from LostSouls on 12/23/2018 11:43 PMHarley
Met dichtgeknepen ogen lag ik op de grond. Hopen dat het snel voorbij was of dat ik op zijn minst mijn krachten terug kreeg. Als ik dan Jack opeens hoor praten met iemand en vervolgens Niko zijn stem hoorde kon ik al helemaal door de grond heen zakken. Ik had een bloedhekel aan zwak zijn dus nu ik hier machteloos lag en dan ook nog eens voor de ogen van Niko. Als hij me vertelde niet te kijken negeerde ik dat en zag wat hij allemaal deed. In plaats van mee te doen redde hij me juist. Ik voelde hoe Cameron uit me gleed en ik haalde opgelucht adem. Niet veel later verdwenen ze dieper het bos in.
Damion
Als ze dat vroeg beet ik op mijn lip en keek even om ons heen. Ik nam haar hand vast en trok haar mee de zaal uit. De eerste open deur die ik vond was naar een lokaal. Ik zette haar neer op een bureau en drukte mijn lippen in haar hals. 'Eerste ronde mag beginnen.' zei ik en zette een dikke zuigzoen.
from LostSouls on 12/23/2018 10:49 PMHarley
'Slimme keus.'zei ik en had dat precies in gedachte. Als hij ook maar probeerde dat ding in mijn mond te stoppen kon hij hem terug erop naaien na vanavond. Als ik vervolgens iemand in me voelde glijden haalde ik diep adem en probeerde alles te negeren. Hun woorden. Alles. Zodra ik mijn krachten terug had leefden ze niet lang meer. Vriendjes van Niko of niet. 'Ik hoop dat je ouders een goede smaak hebben voor een kist, want jij bent dood zodra ik mijn krachten terug heb.' zei ik en kneep mijn ogen even dicht. Ik was niet heel nat dus ik moest toegeven dat het pijn deed, maar ik vertikte het om het slachtoffer te spelen en als een little bitch te gaan huilen. Ik kon er niks aan doen op dit moment. Het enige wat ik kon doen was zorgen dat ze het niet konden na vertellen.
from LostSouls on 12/23/2018 10:30 PMHarley
Als ze me naar het bos leidde fronste ik. 'Wat doet Damion hier?' vroeg ik, maar voor ik het wist kwam ik met een harde knal op de grond. Ik wou opstaan en met mijn vampiersnelheid Cameron de lucht in gooien, maar ik voelde mijn kracht langzaam weg ebben. 'What the fuck, laat me gaan Psycho's!' riep ik en probeerde me los te rukken van de touwen om mijn polsen. Mijn jurk moest inmiddels onder zitten met rotzooi, wat me eigenlijk nog pissiger maakte. 'Wie ben je? Zijn bitch? Bang dat je zijn aandacht verliest?' vroeg ik en voelde de koude bries langs mijn lichaam. 'Doe het dan!' riep ik en bereidde me er eigenlijk al op voor.
Damion
Ik grijnsde breed als ze me naar de dansvloer sleept en meteen tegen me aan begon te dansen. Mijn handen legde ik op haar heupen en ik voelde hoe ze met haar billen tegen me aanschuurde. Er ontstond redelijk wel meteen een reactie van mijn paal die steeds minder ruimte had in mijn broek.
from LostSouls on 12/22/2018 08:51 PMHarley
Samen met Kate liep ik naar beneden naar de grote zaal. Als ik binnen kwam keek ik rond en glimlachte breed. 'Het is echt mooi.' zei Kate. Ik glimlachte en knikte. 'Zie ik je zo? Ik ga maar eens op zoek naar Niko.' zei ik en liep verder de zaal in. Als ik Niko verderop zag staan beet ik kort op mijn lip en maakte aanstalte om verder te lopen als vervolgens Cameron me vertelde in lichtelijke paniek dat er iets met Damion is. Ik fronste en keek nog een keer richting Niko. Hij kon wel wachten toch? Ik liep richting buiten hopende dat Damion oké was. Ondertussen stuurde ik een bericht naar Niko dat ik zo zou komen maar dat er iets was gebeurd met Damion.
Damion
Wanneer ik haar tedere lippen op de mijne voelde glimlachte ik. Eenmaal aan mijn arm nam ik haar mee naar beneden naar het bal. Als we binnenkomen grijnsde ik breed en bekeek de ruimte. Het zag er geweldig uit. 'Ze hebben goed hun best gedaan.' zei ik met een glimlachje.
from LostSouls on 12/21/2018 10:56 PMHarley
'Nou, als je er zo uitziet snap ik dat ook wel. Ik denk dat op dat hele bal geen enkele meid jou overtreft.' zei ze en ik glimlachte. 'Thanks, babe.' zei ik en nam mijn zwarte naaldhakken uit de kast die ik vervolgens aantrok. Ik fatsoeneerde mijn jurk nog even en keek naar de extreem diepe uitsnede tussen mijn borsten. Die was bijna groot genoeg om shots uit mijn navel te kunnen doen zonder me uit te kleden.
Damion
Ik haalde nog een keer een hand door mijn haar en liep richting Mia haar dorm als ik klaar ben. Ik klopte aan en had een roos voor haar meegenomen. Gewoon om de charmeur uit te hangen. Als de deur opengaat valt mijn mond nog net niet open. 'Je ziet er beter dan geweldig uit.' zei ik tegen haar en gaf haar de roos.
from LostSouls on 12/21/2018 11:55 AMKom maar op Cameron. I'll eat you for breakfast
Harley
Het was nu een paar uur verder. De lessen waren voorbij en de voorbereidingen waren begonnen. Ik was bezig met het uitzoeken van mijn kleren. Ik wist zeker dat ik de jurk had ingepakt! Als ik hem achterin de kast vind glimlachte ik breed. Ik legde de jurk op het bed en liep de badkamer in om me te douchen en te verzorgen. Na een tijdje was ik daarmee klaar en ging ik met mijn make up tas op de grond voor de spiegel zitten om mijn make up te doen. Ik maakte een mooie smokey eye met goude tinten erin en een donkerrode lip. Mijn haar krulde ik en liet ik over mijn schouders hangen. Als ik eindelijk klaar was met mijn make up en haar deed ik de jurk aan. Ik bekeek mezelf in de spiegel en op dat moment komt Kate binnen. 'Wauw, jij moet wel met een heel bijzonder iemand naar het bal gaan.' zei ze. Ik zuchtte. 'Dat is het enige dat niet klopt aan deze avond. Niko heeft me zowat gedwongen met hem te gaan.' zei ik en bekeek mezelf nog eens in de spiegel.
Damion
De aanvang van het bal kwam steeds dichterbij. Ik zou Mia ophalen rond 8 dus ik had nu nog een uur om me om te kleden en alles. Uiteraard had ik nog niks gedaan en wachtte ik met alles tot op het laatste moment. Na het douchen deed ik een geurtje op en trok ik mijn smoking aan met een zwarte stropdas. 'Dus nu je haar gevraagd hebt. Zijn jullie officieel?' vroeg Nate. Ik grijnsde en knikte. 'Ik denk het wel, ja.' zei ik en grinnikte.
Outfit van Harley