Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  134  |  135  |  136  |  137  |  138  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

26, female

Level 37

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

from walkingdead on 12/20/2018 09:38 PM

Niko
“En nu wel” zei ik tegen haar terwijl ik me losrukte “ik kan een jurk voor je kopen als je dat wilt of kies er 1 uit dan schrijf ik wel een bedrag uit.” Zei ik tegen haar “als je maar met mij gaat en niet met 1 van die mislukkingen.” Zei ik tegen haar terwijl ik in haar ogen keek dat was haar enige kans om me beter te leren kennen.. ik toonde in ieder geval nog niet de juiste interesse maar dat kwam wel als ze me tijd gaf.

Mia
Als hij dat zegt voel ik mijn hart 3 keer zo snel kloppen “ik krijg echt zin om je weer te doen.” Zei ik acht tegen hem “maar ik ben blij dat je me als meer ziet zo zie ik jou ook.. je bent zo lief en hebt een warm hart.” Zei ik terwijl ik in zijn ogen keek “maar ik je lippen tong vingers en wat hier zit.” Ik raakte kort zijn vriend door zijn broek heen aan “vind ik het alle lekkers van mijn toetje.” Ik drukte een kusje op zijn lippen en speelde gewoon met hem.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 12/20/2018 09:18 PM

Mia
Als hij dat allemaal zegt en hij me openlijk kust grijns ik breed “lijkt er op dat ik uit de Fries zone ben.” Ik trok hem aan zijn Night academie stropdas terug en kuste hem teder. Natuurlijk wilde ik met hem naar het bal na zoveel keer seks gehad te hebben werd het wel tijd voor een frisse relatie. Al moest ik oppassen voor Camron en nog meer boze ogen.

Niko
Als die verschrikking mason iets teen Harley zegt wat me niet bevalt. Kom ik overeind ik sloeg mijn Han hardhandig op tafel en leunde voorover “als je denkt dat jij met Harley naar het bal gaat heb je het goed mis.. want ze gaat al met mij.” Zei ik tegen hem terwijl ik nit wist waarom ik zo deed.” Wow rustig ik ga al Nick” zei hij terwijl hij al snel overeind kwam en ik Harley aankeek “jij gaat met mij mee vanavond.” Zei ik en liep vervolgens weg.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 12/20/2018 08:46 PM

Mia
Als hij dat vraagt en mijn haar achter mijn oor streekt bloos ik “Nee niets” zei ik terwijl ik eigenlijk wel wist wat hij wilde vragen.

Niko
Tot nu toe had niemand zijn slag gemaakt dus wende ik me op mijn joint. Ik wilde haar niet met iemand anders hebben om de 1 of andere reden.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 12/20/2018 08:07 PM

Mia
Ik keek op hij het horen van Damion “ja sure.” Zei ik tegen hem terwijl ik mijn kluis sloot en hem fronsend aankeek.

Niko
Ik zag al een paar jongens naar Harley kijken en wist niet zeker of ik gewoon op moest staan en ze weg moest sturen.. of doen dat het niks intresseerd. Mijn ogen waren als snippers gericht op elke jongen die haar lastig valt.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 12/20/2018 07:08 PM

Niko
“Met wie ga jij naar het bal?” Vroeg Jason terwijl ik mijn schouders ophield “ik weet het nog niet.. ik denk dat ik alleen ga... heb geen zin in een dooie armcandy zoals jou zusje... ze neukt toch alles wat los en vast zit.” Hij grinnikte “daar heb je een punt... maar volgens mij ligt het heel anders.” Zijn blik Glee naar Harley “hou toch op ik met een vampier gezien worden nooit van mijn leven.” Zei ik terwijl ik ook naar Harley bleef staren met wie zou ze gaan eigenlijk?

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 12/20/2018 06:48 PM

Niko
Als Harley naar me glimlacht kijk ik onverschillig weg. Ik wist niet waarom ik aardiger tegen haar was geworden. Gister had ik bog met julia geneukt maar dat was niet bepaald een vluggertje waar ik heel erg van genoten had. Mijn voorkeur ging nogsteeds uit naar kinky hard vast pakken bij je nek. Bij Julia was het iets te sensueel ik moest gewoon iemand hebben die ik ruig kon neuken om mijn woede in lust te maken. Ik horde Damion’s gesprek en besloot me te bemoeien “doe geen stomme dingen waar je later spijt van gaat krijgen.. ze is namelijk biet zomaar iemand.” Zei ik tegen hem terwijl Mia diep in mijn hart nogaltijd mijn beste vriendinnetje was geweest toen ik klein was. Ik liep hem toen voorbij richting de Auka.

Mia
Het bak was binnenkort en ik wist niet hoe ik Damion mee zou kunnen vragen.. of durven vragen aangezien hij niet mijn vriendje is... eigenlijk was hij nogsteeds van iedereen. Dus ik moest er maar mee door gaan dat hij ook natuurlijk door andere meisjes gevraagd zal worden. Nu we ofzo elke dag elkaar deden vond ik dat het tijd werd om uit de friendzone te stappen.. en dat moest toch ooit gebeuren.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 12/20/2018 05:14 PM

Mia
3 welen waren voorbij gegaan ik had lol met Damion maar merkte aan mezelf.. dat dit niet alleen maar lol was wat ik voelde. Ik liep over de gang met mijn boeken en was nog nooit zo happy geweest.

Niko
3 weken waren voorbij veel was veranderd ik liet Damion en Harley met rust. Maar ik zat nogsteeds dingen voor mezelf uit te vinden.. zegmaar hoe ik mijn moeder moest gaan confronteren. Ik liep over de gang met Cameron die geïrriteerd leek door het feit dat het Mia meer zag lachen met Damion dan met hem. Ik nam diep adem en zag toen Harley.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 12/20/2018 07:22 AM

Niko
“Daar ben ik te arrogant voor.” Zei ik simpel tegen haar maar nu Juul terug is wist ik dat niet zo zeker.” Ik moet naar mijn vrienden” zei ik terwijl ik nu niet wist hoe ik precies met haar om moest gaan. Ik wilde geen vrienden zijn maar ik wilde haar ookk niet weg hebben ik liep naar de uitgang van het dak en keek nog kort naar Harley terwijl ik de deur openhield.

Mia
“Dat was echt lekker” zei ik om op adem te komen terwijl ik nog nooit zo genoten had. Ik draaide me om naar Damion die ook op adem moest komen en glimlachte zwak.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 12/19/2018 11:06 PM

Niko
“Nou dat valt best wel mee.. ik neuk wanneer ik echt zin heb en dat is niet vaak... na een tijdje ga je het saai vinden omdat het steeds met een ander is.” Zei ik tegen haar ik was wel iets jonger dan haar toen ze het verloor.

Mia
Ik kwam kreunend klaar en zag dat zijn vriend aardig tenten had gebouwd. Ik kroop bij zijn gezicht vandaan en ging in doggy positie liggen.” Neem me” zei ik geil terwijl ik over mijn schouder naar hem keek en mijn lichaam verlangde naar zijn pik.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 12/19/2018 10:32 PM

Niko
“Dat merk ik” zei ik zacht tegen haar “hij is niet zoals ik.. ik ben meer dramatischer door wat ik heb mee gemaakt.” Zei ik tegen haar “maar laten we het er op houden dat ik gewoon nog niet klaar ben voor alles” zei ik tegen haar terwijl ik overeind kwam.” Ja snap ik dan ben je ook vast jong ontmaagd” zei ik met een lachje.. ik bedoel maar ik had mijn hormonen al op mijn 13e en toen ik 14 werd had ik al seks

Mia
Ik hielp kreunend met mijn bh en gooide die ergens de kamer in “damn Damion.” Zei ik zacht terwijl ik met mijn rechterhand door zijn haren ging en ik toekeek hoe hij me befde.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  134  |  135  |  136  |  137  |  138  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page