Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  135  |  136  |  137  |  138  |  139  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

26, female

Level 37

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

from walkingdead on 12/19/2018 10:00 PM

Niko
Als ze dat zegt kijk ik haar aan in haar ogen en dat deed ik bijna nooit.” Ik weet niet hoe ik me aardig moet gedragen en vooral tegenover vrouwen” zei ik terwijl ik oor mijn haar krabde “ik ben namelijk niet zo een charmante Lincoln als je ex vriend.” Zei ik tegen haar “arrogant en egocentrische welk meisje wil met die 2 nadelen zitten?” Zei ik zuchtend terwijl ik nooit echt een vriendin had gehad.. nou zegmaar waar ik interesse in toonde. Ik keek kort naar Haikey “wat zag je eigenlijk in Damion.. behalve dat hij knap is volgens jullie meisjes?” Terwijl ik voor het eerst intressse in mijn “neef” tooonde ik wist nit of hij wist dat zijn moeder de zus is van mijn vader.. maar dat ging ik hem mooi nog niet vertellen.. ik had stiekem wel naar familieleden gezicht van mijn vader en het bleek dat zijn zusje een kind heeft met een Lincoln.

Mia
Als ik zijn vingers voel laat ik een kreun gaan ik zette mijn handen op zijn schouders. Terwijl ik al snel weer zijn gezicht vastnam en hem zoende. Het verbaasde me dat hij zoveel kon zoenen tijdens de seks. Ik had dat namelijk nooit gedaan met een scharrel maar met hem.. Damion Lincoln ik begon hem steeds leuker te vinden.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 12/19/2018 09:20 PM

Mia
Als ik uit mijn shirt ben duw ik hem op vampiersnelheid op bed waar ik hem verder zoende en zijn broek over zijn benen trok. Ondertussen probeerde ik de mijne ook uit te krijgen hij haalde een soort vreemde lust bij me naar boven. Dit had ik zelfs niet met Cameron gehad dit voelde alsof ik geliefd was.

Niko
Als ze dat zegt kijk ik voor me uit “ik praat niet graag over haar.. ik vind het gewoon niet leuk dat iedereen er zo normaal over doet.. ze heeft me sirieus in een affaire gekregen.. en nu wilt ze dat ik happy familie kom spelen met haar perfecte gezinnetje.. eigenlijk heb ik me nooit erens thui gevoelt.. zelfs niet bij mijn vader.. ik was een ongeluk dat is alles.” Zei ik zuchtend.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 12/19/2018 08:40 PM

Mia
Als hij dat zegt bloos ik “ach sst.” Zei ik zacht terwijl ik hem een por gaf het was te mooi om waar te zijn ik en Damion Lincoln. Ik keek hem in zijn ogen aan. Nog geen 3 seconde later duwde ik al zoenend Damion tegen de muur van mijn kamer terwijl ik zijn bloes los rukte. Ik wist nog steeds niet zeker of het nou lust of liefde was. Waarschijnlijk allebei maar ik wilde hem en wel nu.

Niko
Als ze dat zegt steek ik haar een sigaret toe “je bent niet minderwaardig maar gewoon een stom wijf.. die me zo kwaad kan maken.” Zei ik tegen haar terwijl ik haar sigaret voor haar aanstak “vooral omdat je gerelateerd bent aan de Lincolns.. het was nooit iets persoonlijks.” Zei ik terwijl ik naar achter leunde en ze geluk had dat niemand hier was.. want anders zou ik haar belachelijk maken. Maar de andere kant was het ook wel goed.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 12/19/2018 08:20 PM

Niko
Ik rookte mijn joint op en keek op bij het zien van Harley “wat moet je?” Vroeg ik verveelt terwijl ik mijn joint weggooide en uitkeek over de stad. Het verbaasde me ook gewoon dat Harley naast me kwam zitten.

Mia
“Niko is helaas niet altijd zo geweest.” Zei ik zuchtend als hij dat zegt knik ik “mag dan heel eerlijk zijn hoe ik er over denk.” Zei ik tegen hem “ik denk dat jij en ik geen vrienden kunnen zijn.. ik denk toch echt wel dat gevoelens voor je ga krijgen als ik je zo hoor.” Zei ik grinnikend “nee grapje als je me ziet als vriendin waar je 1 keer mee hebt geneukt ook goed.. Je bent mijn type toch niet.” En ook dat is een leuen.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 12/19/2018 07:52 PM

Mia
Als hij dat zegt en ik kan zien aan zijn oen dat hij kwaad is schud ik mijn hoofd “Niko heeft ze al om het keven gebracht.” Zei ik tegen hem “maar toch vertrouw ik door dit bijna niemand.. ht was zelfs een wonder dat ik met jou naar bed ben geweest.” Zei ik zacht terwijl kk me afvroeg waarom hij met me überhaupt praten “volgens mij zie je me ook gewoon als 1 van je gansjes toch?” Ik wist niet of we vrienden waren of iets.

Niko
Ik zat op het dak van de schoool en rookte een jointje op. Ik wilde het gewoon niet.. stelletje indringers ze wilde me gewoon lokken in een val.. me laten denken dat dit allemaal goed was. Ik keek naar de lucht iedereen ziet me als een arrogante eikel.. en daar was ik wel op de hoogte van.. maar niemand kon mijn pijn voelen.. een klein kind dat nacht en dcg voor de deur zat wachtend totdat mama teug zou komen. Die wonden konden nooit genezen worden.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 12/19/2018 07:33 PM

Roan
Als hij me straal voorbij loopt kijk ik hem na “hij lijkt precies op Hailey.” Zei ik tegen Nikita terwijl ik Harley aan zeg komen lopen.” Hey Harley.. ik ben hier voor mijn broertje.. lang verhaal allemaal.” Zei ik terwijl Hailey me over had gehaald om Niko te leren kennen ze had me de wijze les geleerd dat Niko e niks aan kan doen dat mijn moeder de hele wereld heeft geneukt.😆

Mia
Ik grinnikte en keek hem diep in zijn ogen aan bij zijn vraag “ik ben vroeger verkracht en gemarteld geweest.” Zei ik simpel terwijl ik hem niet aankeek.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 12/19/2018 06:54 PM

Niko
Ik rolde mijn ogen en keek mijn zus geïrriteerd aan “wat doe je hier eigenlijk?” Vroeg ik “je moet terug naar Rusland van papa.. omdat je hier niet kan gedragen.” We liepen de gang op terwijl ik haar geïrriteerd aankeek “als je denkt dat ik die vrouw wil zien heb je het goed mis...” zei ik tegen haar “daarom ben ik hier.” Als een jongen de hoek om komt gelopen laat ik mijn telefoon vallen “dit is Roan je broer.” Zei Nikita terwijl ik bijna kon ontploffen “mama wilt je graag zien en je neefje ook.” Als hij zegt “mama” en “neefje” raakt het een gevoelige snaar “donder op.” Zei ik ijskoud terwijl ik hem voorbij liep naar buiten ik wilde ze niet.. ze gaan me toch pijn doen.

Mia
Als hij dat zegt klinkt het zo vreemd ik moest stoppen met nieuwsgierig zijn en schudde toen mijn hoofd.” Sorry dat ik je zulke vragen stel” zei ik zacht tegen hem terwijl ik kort aan het litteken in mijn nek wreef.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 12/19/2018 06:32 PM

Niko
“Ho ho niet zo boos” zei Jason terwijl ik gelijk een vies gezicht trok en hij zijn zusje aan haar arm vastgreep want die was wel ready om wat heisa te maken.” Je kent me niet eens en je begint nu al met me dan heb je de verkeerde trut” terwijl het me een reet kon schelen hoe Julia of wat Julia met haar ging doen. Ik had totaal geen respect voor vrouwen “begin je weer is Nickolaj.” Horde ik ineen een bekende stem zeggen terwijl het mijn zus was Nikita Heaven Julia en Jason waren haar onderdanen. Ze keek Harley kort aan “zeg sorry tegen haar Julia en Nikolaj bied je excuses aan” ik keek haar belachelijk aan.” Niet omdat je terug bent kan je de baas over me spelen” zei ik tegen haar.

Julia
Als ik mijn broertje zie arrogante hond dat hij was ik nam diep adem en zag dat Julia deed wat ik zei. Behalve Niko mijn vader had me al gewaarschuwd dat hij niet zo goed in zijn vel zat.. niko bracht hem veel stress.. en ik was alleen hier om hem over te halen om terug naar Rusland te komen en zijn moeder onder ogen te komen.

Mia
Als hij dat zegt knik ik “zijn jij en Harley een ding?” Vroeg ik toen nieuwsgierig ik wist niet waarom ik zoveel over hem wilde weten. Hij trok me gewoon aan.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 12/19/2018 06:12 PM

Mia
“Onderschat je familie niet Damion.” Zei ik zacht tegen hem “want anders wist je nu wel af van Niko.” Ik kwam overeind “maar ik kwam niet om te praten over Niko eigenlijk” zei ik lipbijtend “ik vroeg me eigenlijk af.. wat heeft je hier naartoe gebracht?”

Niko
Ik stond op de gang te praten als ineens een aankondiging word gemaakt kijk ik op.” Vandaag krijgen we 2 nieuwe studenten Bryson en Julia Martina” als ik de naam Julia hoor klinkt dat niet zo nieuw voor mij.. en de walgelijke broer van haar ook niet. Als ik zie dat ze elegant over de gang lopen en Julia al gelijk op mij afloopt en mijn pets verkoopt en vervolgens een lange gelijdelijke zoen grijns. Julia was een van de heetste meisjes die ik ooit had geneukt terzijde dat ik vaak vreemd op haar was gegaan.. waren ee nogsteeds een soort van koppel op onze vorige school “welkom terug.” Zei ik terwijl zij naasst mij een soort van heersende koningin hier was. Haar blik Glee gelijk naar Harley “waar is die andere lekkere Lincoln waar ik over heb gehoord?” Vroeg ze terwijl ik al een grimas trok “hij is al bezet door dat meisje daar.. ze is het knechtje namelijk.” Toonde ik aan door te wijzen naar mijn tanden.. camperen waren altijd slaafjes sn duivels.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 12/19/2018 04:19 PM

Mia
“Heb je geen ooms of tantes.. aangezien ik je vertrouw vertel ik je wat ik weet.” Zei ik zacht tegen hem “maar confronteer hem er niet mee ookal is het zo een lul.. maar Niko’s moeder is niet bepaald jong ze kan je oma zijn.” Zei ik tegen hem “ze kreeg een affaire met een van de konings trainees.. en werd toen zwanger ze heeft zegmaar Niko geheim gehouden voor de familie.. zelfs haar zoon en dochter weten niet dat hij bestaat .. sindsdien denkt hij dat geen 1 van zijn overgebleven familieleden hem zullen accepteren.. hij namelijk nooit echt een moederfiguur gehad.” Zei ik zacht terwijl Niko helemaal niet zo erg was als je hem goed kende.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  135  |  136  |  137  |  138  |  139  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page