Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  136  |  137  |  138  |  139  |  140  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

from LostSouls on 12/19/2018 10:57 AM

Damion
'Te merken aan je gedrag dat je alleen een engeltje bent hoor.' riep ik hem na en rolde mijn ogen. Vreselijk joch. Ik kwam er zelf wel achter. Ik zou het mijn ouders vragen. Zij wisten vast meer. Als Mia naast me komt zitten zuchtte ik kort. 'Hij wou me zijn connectie vertellen met de familie als ik zou vertellen wie die twee personen op zijn foto's waren. Ik had natuurlijk geen idee, maar ik kon aan een zien dat je een stukje van de Lincoln tattoo kon herkennen. Toen flipte hij hem weer zoals gewoonlijk.'zei ik tegen Mia.

Harley
Als de docent kwam aanlopen stond ik op en liep ik alvast het lokaal in. 'Wat ben je vroeg?' vroeg de docent. Ik haalde onverschillig mijn schouders op en ging aan het raam achterin de hoek zitten. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/18/2018 08:22 PM

Damion
Als hij iedereen wegstuurt keek ik ze na en zuchtte. Ik luisterde naar zijn verhaal, maar wanneer hij de foto's naar me toe schoof wist ik al snel dat ik hem niet kon helpen. 'Geen van beide komt me bekend voor, maar aan deze foto zie ik een klein beetje van het teken dat wij beide dragen. Dus ik vermoed dat jij ze wel kunt plaatsen.' zei ik tegen hem en keek hem doordringend aan. Wat probeerde hij hier nu opeens mee te bereiken?

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/17/2018 10:15 PM

Damion
We hadden het nog gezellig totdat Niko bij ons aanschoof. Ik keek hem met een vage glimlach aan en ging wat naar voren zitten met mijn onderarmen op de tafel. 'Ik dacht dat jij niks met ons te maken wou hebben. Dan lok het zelf ook niet uit.' zei ik tegen hem met een knipoog en ging vervolgens weer achterover zitten in de stoel.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/17/2018 09:48 PM

Harley
Ik zat met Damion en de meiden in de aula en zuchtte. Ik had niet veel meer gezegd over waar ik gister heen was gegaan, maar iedereen kon het wel raden door al het gepraat. Iedereen dacht dat ik iemand vermoord had, maar het was maar een rendier. Ik haalde diep adem en keek naar Damion. Ik dronk van mijn bloodbag en lachte slapjes om een grapje van Jake. De kamergenoot van Damion. 'Welk vak hebben we zometeen?' vroeg ik aan ze. 'Geschiedenis volgens mij.' zei Kate. 'Ik ga alvast.' zei ik en kwam overeind. Ik liep naar het lokaal en ging daar op de grond tegen de muur zitten.

Damion
Ik lachte om Jake. 'Ze smeekte er om. Echt zielig.' zei hij. Ik grinnikte en keek naar Harley die er afwezig bij zat. Als ze ook eerder vertrekt liet ik haar maar gaan. Door de lege plek voor mijn neus nu keek ik Mia aan. Ik glimlachte zwakjes naar haar en hervatte het gesprek met Jake.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/17/2018 08:52 PM

Harley
Ik sloeg op de gang door het glas van een frisdrank automaat en haalde er een blikje cola uit die ik opdronk terwijl ik naar mijn dorm liep. Eenmaal binnen dronk ik in een paar grote slokken het blikje leeg en kleedde me uit om onder de douche te stappen. Kate was er gelukkig niet dus ik kon even alleen zijn.

Damion
Ik lag op bed te chillen met een joint tussen mijn lippen als mijn kamergenoot Jake binnen komt gewandeld. 'Hey Dam.' zei hij en plofte op zijn eigen bed neer tegenover mij. 'Ik hoorde van de hele ophef tijdens de gymles?' vroeg hij. Ik zuchtte een rookwolkje uit. 'Niko die zijn slechte kant weer niet kon bedwingen.' zei ik. Hij fronste. 'Slechte kant?' vroeg hij. Ohja, niemand was hier slim genoeg om door te hebben dat hij een deel duivel was. 'Niks, laat maar.'

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/17/2018 04:56 PM

Harley
Eenmaal in het bos had ik al snel een hert gespot en sprong erop af. Meteen zette ik mijn tanden in de nekslagader en dronk het dier gulzig leeg. Het was niet zo lekker als mensenbloed, maar voor nu moest ik het er maar mee doen. Ik haalde een hand door mijn haar en rende terug naar het gebouw. Ik liep door de deuren en werd van elke kant bekeken omdat ik onder het bloed zat. Ik veegde met mijn mouw het bloed van bij mijn mond weg.

Damion
Ik beet op mijn lip en keek haar na. Weggaan was geen optie. Ik ging mij niet weg laten jagen door een zo een rot jong, wat ook nog eens familie zou moeten zijn. Ik liep zuchtend naar mijn dorm. De lessen voor vandaag waren afgelopen dus ik ging maar eens naar mijn dorm om een jointje te roken.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/17/2018 12:02 AM

Harley
Als Mia dat zei kalmeerde ik een beetje en slikte. De dorst was wel erg, maar ik kon hier gewoon niet recht uit de ader drinken. Thuis was dat al gevaarlijk om in het openbaar te doen, laat staan op een school. 'Ga maar, ik red me wel.' zei ik tegen Damion om van hem af te komen. Als ik geen mens kon leegdrinken moest ik maar iets anders nemen. 'Zeker?' vroeg hij. Ik knikte. Als hij de zaal uit liep haalde ik diep adem en rende op vampiersnelheid het gebouw uit het bos in.

Damion
Ik zuchtte even en geloofde er eigenlijk niks van, maar ik wist dat ik haar alleen moest laten als ze dat vroeg. Ik liep achter Mia aan en beende haar bij in de gang. 'Bedankt, dat je bij ons stond en niet bij die klootzakken.'zei ik tegen haar en haalde een hand door mijn haar.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/16/2018 11:37 PM

Harley
'Dat is waarschijnlijk ook de enigste manier dat je ze in bed krijgt.'siste ik naar hem en keek naar Cameron. 'Als ik jou was zou ik niet te hard praten, ik ben nog altijd het soort wat je leeg kan zuigen waardoor je voor altijd versteend of zelfs sterft.' siste ik ze na en draaide me naar Damion. 'Ik hou het niet meer, ik moet iets hebben om in te bijten Dam.' zei ik en beet mijn kaken samen. Altijd als ik woedend werd kon ik me minder in bedwang houden. Ik verloor dan beetje bij beetje mijn menselijkheid en wou het liefst iemand zijn keel openrijten.

Damion
Ik rolde mijn ogen en keek ze na. Mijn blik gleed met een glimlachje naar Mia en knikte als bedankje dat ze onze kant koos. Als Harley me dan informeert over een van haar buien slikte ik. 'Harley, het gaat niet. Er zijn concequentjes als je iemand hier leegdrinkt en vermoord. Zeker voor iemand van jou status.' zei ik haar en keek haar diep in haar ogen aan om haar te kalmeren.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/16/2018 11:23 PM

Harley
Als iedereen naar zijn kant trok begon ik hard te lachen. 'Je ziet het echt niet hè? Denk je echt dat iemand hier in deze zaal ook maar een moer om jou geeft? Dat ze bang voor je zijn betekend niet dat het je vrienden zijn. Ik denk dat zelfs Cam je uiteindelijk zal laten vallen als een baksteen als hij de kans krijgt.' zei ik en keek hem uitdagend aan. Als hij ruzie wou, kon hij ruzie krijgen. Damion trok me kort aan mijn pols, maar ik draaide me naar hem om en liet hem mijn bloedrode ogen zien. 'Don't be a pussy now, Damion.' zei ik tegen hem en keek vervolgens weer naar Niko.

Damion
Al snel liep het uit de hand. Ik wist niet precies tot wat Niko in staat was, maar ik wou Harley beschermen en haar bij hem weghouden. 'Ik ben geen pussy, je pakt het gewoon verkeerd aan.' zei ik tegen haar maar ze wou niet luisteren. Ik zuchtte en keek naar Mia die duidelijk nog niet eruit was of ze haar hoofd moest vertrouwen of haar gevoel.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/16/2018 10:07 PM

Harley
Ik kwam in de gymzaal en ging op de bank aan de kant zitten. Ik keek wat naar mijn nagels en keek op als de docent ons ging indelen in teams voor volleybal. Ik haalde zuchtend adem als ik de namen hoor. Met Cameron en Niko in een team. Wat heb ik daar een zin in. Ik was wel goed in volleybal en vond het ook een leuke sport. Ik keek naar Niko die helemaal in bezwaar ging en beet op mijn lip. 'Nou Niko, dan ga jij toch lekker in je eentje aan de andere kant van het veld staan. Kijken we hoe lang je het uithoud met al je vrienden.' zei ik geërgerd en keek naar Damion die zich inhield om niet hem ook nog op zijn bakkes te slaan.

Damion
Als de teams bekend worden gemaakt en ik bij Niko zit rolde ik mijn ogen. Vooral om zijn reactie. Klein kind dat het was. Ik grinnikte door Harley haar opmerking en ging naast haar staan. Ik sloeg mijn arm om haar heen. 'Ja Niko, probeer dat maar eens. Harley slaat je de kop van je romp met die ballen hoor.' zei ik en grijnsde.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  136  |  137  |  138  |  139  |  140  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page