Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 137 | 138 | 139 | 140 | 141 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs
from walkingdead on 12/16/2018 11:02 AMNiko
Ik keek haar na en brandde mijn joint uit “waarom boeit het haar zoveel?” Ik nam diep adem en verliet de kantine aangezien ik nog les had. Ik wilde dat niemand zich bemoeide met mijn verleden ik haten duivels gewoon punt uit.
Mia
Als ik die Harley boos zie weglopen en Niko bloed chagrijnig neem ik diep adem.” En bemoei ook nit te veel met hem.. hij is een pain in the ASS als hij je niet aan staat.” Zei ik tegen Damion “vooral als je een duivel bent.”
from walkingdead on 12/16/2018 10:45 AMMia
“Oeps” zei ik lachend “ik zag je gister wel als een stuk vlees.. maar het was wel een onvergetelijke avond.” Ik nam diep adem “ik waarschuw je alvast krijg hier nooit gevoelens voor een meid.. alleen maar drama.” Zei ik tegen hem terwijl we richting de aula liepen.
Niko
“Ze accepteren je omdat je hun slaafje bent.. zelfs al hebben ze zich zelf gemixt met vampieren.. ze zullen je nooit als 1 van hun zien.” Zei ik bespottend “Damion mag dan een goeie Lincoln volgens jou zijn.. maar je bent geen bloedverwant van hem.. dus heb je makkelijk praten.” Terwijl ze me langzaam irriteerde omdat ze me probeerde over te halen dat Damion een goed mens is.
from walkingdead on 12/16/2018 10:08 AMNiko
“Weet je wat duivels doen.. ze maken kinderen met minderjarige met hun eigen bloed zelfs.. en de kinderen die daardoor vervolgens geboren worden..” ik stopte even om vervolgens een slok van mijn cola te nemen.” Worden nooit erkend als familie van hun.. ze zien je liever sterven dan je ook maar een keer Lincoln te noemen.. en het intresseerd me niet wat jij vind van me maar ik hoop voor jou dat je vriendje.. zich maar niet gaat bemoeien met mijn zaken.” Ik kwam overeind en nam nog een laatste teug van mijn joint.
Mia
Als ik Damion dat hoor zegggen en Ivy die shock was voorbij loopt. Kijk ik hem aan “jij bent wel heel kieskeurig gister zou je haar nog bijna doen.” Zei ik lachend.
from walkingdead on 12/16/2018 12:03 AMMia
Ik grinnikte aar bij zijn vraag zucht i zacht “hij is mijn ex zegmaar.. maar hij heeft me gedumpt door bepaalde redenen.” Zei ik zacht uitgedrukt “hij is een eikel.” Zei ik gelijk terwijl Ivy aan kwam gelopen “wat doe he vanavond damion.. ugh Mia je bent al geweest mag ik nu genieten?” Zei ze verontwaardigd terwijl ik Damion kort aankeek “gaat u gang.” Zei ik terwijl ik terug dacht aan de one night stand waar hij me vingerde vond ik hem nou aantrekkelijk worden? Ik draaide me om weg te gaan.
Niko
Ik schoot in de lach “dus hij is je eerste.. plus ik ben zeker niet jaloers op zo iemand als hij.” Zei ik terwijl ik haar aankeek “ik mag gewoon geen duivels voor mij geval mogen ze allemaal dood gaan.” Zei ik met grijze ogen terwijl ik haar mijn joint doorgaf.” Beste vrienden.. die elkaar neuken daar heb ik nog nooit van gehoord” nou ik had dan ook geen beste vriendin waar ik graag mee neukte.
from walkingdead on 12/15/2018 11:45 PMNiko
Als het knechtje van Damiion tegenover me komt zotten vraagt wat er is kijk ik har geïrriteerd aan.” Jou vriend of wat je het ook noemt is veel te vol an zichzelf ik hou al niet van duivels.. maar deze is gewoon persoonlijk.” Ik stak mijn joint aan “wat ben je eigenlijk van hem?” Voeg ik terwijl zij gewoon een vampier was dat kon ik zien.
Mia
Als hij dat zegt kan ok een glimlachje niet voor me houden.” Sorry we hebben elkaar geneukt maar je weet mijn naam niet eens” zei ik “Mia Marihova toekomstige gravin van Italië” zei ik tegen hem. Terwijl ik nu goed kon zien hoe knap hij was.. misschien was hij wel anders dan alle jongens hier op school.
from walkingdead on 12/15/2018 11:27 PMMia
Ik knikte ''bedankt'' zei ik afstandelijk het was meer dat ik niemand vertrouwde dus was het niks persoonlijks op haar. Ik liep de gang op en kwam Damion al snel tegen ''ik wou zeggen bedankt.'' Ik keek naar de grond en ging met een hand door mijn haar ''zonder jou was ik bont en blauw geweest.''
Niko
Ik draaide een joint in de aula en moest mezelf kalmeren. Ik haten die Damion en dan nogwel persoonlijk niet eens omdat hij een duivel was ookal was hij ongeveer hetzelfde als ik en waarschijnlijk familie van me. Ik moest geen duivel die mijn naam bekliederde met valse leugens.
from walkingdead on 12/15/2018 11:13 PMNiko
Als Damion de kamer uitkomt sleur ik hem aan zijn kraag tegen de muur om de hoek van het gangpad.'' Je bent wel heel brutaal om in mijn zaken te neuzen.. blijf uit mijn buurt en zorg maar dat je gedijst houd.. want anders vecht je niet alleen met Cameron.'' Ik liet hem los en liep kwaad de gang uit. Niemand hoefde te weten wie mijn moeder is en waarom ik dat vieze duivels bloed door me heen had stromen.
Mia
Ik liep de sportschool binnen en zag die vriendin van Damion ''hey heb je Damion gezien moet hem voor iets bedanken?'' Zei ik tegen haar.
from walkingdead on 12/15/2018 01:21 PMDale
Als hij dat zegt noteer ik het in mijn register.. maar als hij te nieuwsgierig word kijk ik hem recht aan.” Sommige dingen zijn privé.. Lincoln” ik keek hem streng aan en wilde niet verder met hem in discussie.. Niko haten zijn moeder tot op de bot. Toch was hij erkend door mij en Jennifer zijn echte moeder ging er vandoor met mijn voormalige baas. Ach ja wat verwacht je van een Lincoln ze waren nou eenmaal de perfecte familie.. niet erkende linccolns kregen geen speciaal spotje in de familie “je kan gaan.. ik praat later wel met Cameron.”
from walkingdead on 12/15/2018 01:11 PMDale
Als hij vraagt of ik een Lincoln ben frons ik “ik ben geen Lincoln helaas ik heb wel een zoon met een Lincoln..” Zei ik terwijl ik hem bekeek hij leek op iemand bekend.” Maar daar ben je hier niet voor ik heb gehoord dat je een ruzietje had met Cameron?” Zei ik terwijl ik mijn armen overelkaar vouwde “mag ik vragen waar die ruzie om ging?”
Niko
Ik zag Damion de kamer inlopen van mijn vader en was genoodzaakt om af te luisteren ik wilde niet dat mijn vader dingen over mijn moeder ging vertellen. Die vrouw was dood voor mij.
from walkingdead on 12/15/2018 12:09 PMOmg kapot sexy Damion zijn actie
Mia
Ik sloot mijn ogen maar voor ik het wist sprong Damion tussen ons beide. Als hij me nog aankijkt voel ik mijn hart sneller kloppen. Ik keek hem in stilte na terwijl Cam geïrriteerd de klas uitliep. Damion Lincoln hé?
Niko
Ik wilde tussen beide komen maar horde de docent al schreeuwen dat Damionfr klas uit moet. Ik nam diep adem en besloot Cam achterna te gaan eenmaal op de gang zag ik hem niet meer.

Reply