Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 137 | 138 | 139 | 140 | 141 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs
from LostSouls on 12/16/2018 11:25 AMHarley
Als ik eindelijk bij mijn dorm ben kleedde ik me om en nam mijn telefoon. Ik stuurde een appje naar mijn moeder dat alles goed was hier. Ze moest eens weten. Ik haalde een hand door mijn haar en nam mijn spullen voor de les die ik zo nog zou hebben.
Damion
'Ik kan me niet niet bemoeien. Hij is mijn familie en ik wil weten hoe het in elkaar zit. Dat ik dan met een geïrriteerde puber zit, het zij zo.' zei ik en keek Niko na. 'Zijn haat voor duivels heeft een reden en ik moet weten waarom.' zei ik en keek vervolgens weer naar Mia.
from LostSouls on 12/16/2018 10:54 AMHarley
Ik rolde mijn ogen. 'Daarom juist. Ik heb een objectief zicht in de situatie, maar weet je Niko. Zoek het je zelf maar uit. Denk er alleen aan dat als je zo zuur door het leven gaat je er alleen je eigen geluk mee schaad.'zei ik en liep van hem weg. Ik liep perongeluk tegen iemand aan en zag dat het Damion was met het meisje van daarstraks. 'Sorry.' zei ik en liep daarna weer weg. Ik had nu even geen zin meer in gezelschap. Thanks to Niko.
Damion
'Voor jou zal ik dan een uitzondering maken en mijn woede wegstoppen.' grapte ik. Als ze me vertelde dat ik geen gevoelens voor iemand hier moest gaan ontwikkelen knikte ik. 'Dat heb ik ondertussen wel in de gaten. Hier hangt 24/7 seks in de lucht. Geen plek voor liefde dus.' zei ik en keek op als iemand tegen me op bots. Het was Harley en ik kon aan haar zien dat haar iets dwars zat. 'Har, alles oké?' riep ik haar na, maar ze liep gewoon stug door. Ik fronste even en keek de kantine in waar ik Niko zag. 'Tuurlijk heeft hij er iets mee te maken.'
from LostSouls on 12/16/2018 10:33 AMHarley
Ik fronste. Het zat hem diep dat kon ik aan alles van hem zien. 'Niko, ik weet niet hoe de situatie bij jou thuis zit, maar bij het Lincoln gedeelte van de familie waar ik ben opgegroeid hebben ze mij zelfs nog geaccepteerd als een van hen en ik ben een vieze bloedzuiger. Je moet niet de hele familie afkeuren door de ervaring die jij hebt met jouw kant van de familie.' zei ik en kwam net als hem overeind. Er zat dus toch wat meer diepgang in deze jongen.
Damion
Ik keek Ivy na. 'Ik word niet graag behandeld als een stuk vlees.' zei ik tegen haar en beet op mijn lip. 'Tuurlijk slaap ik met willekeurige mensen, maar omdat ik het wil en het wederzijds is niet omdat ik maar zoveel mogelijk het bed in wil hebben gehad.' zei ik en haalde een hand door mijn haar.
from LostSouls on 12/16/2018 12:10 AMHarley
Ik nam de joint aan. 'Dat komt omdat je geen vrienden maakt. Jij commandeert ze. Damion mag dan wel een duivel zijn, maar hij is een goed persoon. Ik ken jou niet goed, Niko, maar ik kan je garanderen dat hij een beter persoon is met een groter hart dan jij.' zei ik en nam een flinke hijs. 'In het Lincoln huis ben ik opgegroeid bij duivels en die familie is niet heel makkelijk, maar ze hebben me in huis genomen en behandeld alsof ik hun eigen kind was. Duivels zijn echt zo slecht nog niet. Je moet gewoon niet aan hun slechte kant komen te staan.' zei ik en nam nog een hijsje voor ik de joint weer terug gaf.
Damion
Als ze dat uitlegt knikte ik begrijpelijk. 'Hij is wel meer dan alleen een eikel.' zei ik en dacht aan zijn verrotte gezicht dat ik graag nog eens zou verbouwen. Als ik Ivy hoor fronste ik. 'Ik ben geen persoon dat zomaar mensen afwerkt Ivy.' zei ik. Terwijl dat niet 100% waar was. Ik heb vaker meiden geneukt zonder gevoelens te hebben, maar het toontje dat ze aanslaat beviel me niet. Ik ging niet op iemands anders orders met diegene naar bed. 'Zoek maar iemand anders vanavond. Ik heb al wat op de planning.' zei ik.
from LostSouls on 12/15/2018 11:51 PMHarley
Als hij over Damion begint grijns ik. Leuk hoe Damion altijd wel iemand had waarbij hij onder de huid kroop. 'We zijn gewoon beste vrienden die elkaar soms neuken.' zei ik tegen hem. 'Maar nu we hier zijn is het zowel voor hem als voor mij een uitgebreider assortiment.' zei ik en bekeek hem. Ik dronk het laatste uit mijn bloodbag en gooide die vanaf mijn stoel zonder moeite in de prullenbak die bij de ingang stond. 'Waarom heb je de pik op hem? Is hij een bedreiging voor je? Bang alle chicks aan hem kwijt te raken.' grapte ik met een grijnsje.
Damion
'Een gravin ook nog. Is dit waar ik hoor te buigen?' zei ik en boog overdreven voor haar. Ik grinnikte wat. 'Damion Lincoln, maar dat wist je inmiddels wel.' zei ik en beet op mijn lip. 'Mag ik vragen waarom Cameron denkt dat je zijn bezit bent? Het is duidelijk dat het maar oppervlakkig is.'
from LostSouls on 12/15/2018 11:36 PMHarley
'Graag gedaan?' zei ik vragend en legde de kleine handdoek om mijn nek. Een klein laagje zweet bedekte mijn lichaam waardoor ik licht glinsterde in het licht. Ik liep naar de aula en vroeg om een bloodbag. Ik veegde met de handdoek door mijn gezicht en keek door de kantine. Verderop aan een tafel zat Niko aan een joint en zo te zien deed hij een poging om te bedaren. Als ik mijn bloodbag aan kan nemen doe ik dit en pakte er een rietje bij. Ik liep naar de tafel van Niko en ging tegenover hem zitten. Ik zei niks. Ik prikte met het rietje een gat door het plastic en dronk eruit alsof het een cocktail was. 'Waarom de chagrijnige blik?' vroeg ik en dronk van mijn bloodbag wat mijn ogen rood deed tonen.
Damion
Ik liep verder door de gang en keek op als ik het meisje zag. Ik glimlachte zwakjes als ze me bedankte. 'Geen probleem. No way dat ik een man ooit een vrouw zou laten slaan, tenzij het wederzijds is.' zei ik en bekeek haar even. Ze was een mooi meisje. 'Mag ik op zijn minst de naam weten van wie ik haar porcelijnen huidje heb gered?' vroeg ik met een grijnsje.
from LostSouls on 12/15/2018 11:19 PMHarley
Ik hijgde van inspanning en keek op als ik dat meisje van eerder zie. Ik zette de loopband stand voor stand stil en stapte ervan af. 'Hey, nee. Ik zag hem voor het laatst in de kantine vanochtend.'zei ik tegen haar en glimlachte zwakjes. 'Jij bent dat meisje waarvoor hij het opnam toch?' vroeg ik. Door mijn vampiergehoor had ik de hele conversatie mee kunnen luisteren en tegelijkertijd het gezwets van Niko aan kunnen horen.
Damion
Als ik meteen tegen een muur op gedrukt word schrok ik in eerste instantie, maar keek Niko direct diep in zijn ogen aan. Ik kon wel aan hem merken dat hij duivelse kantjes had en ik snapte niet dat dat geen enkele andere duivel hier op school was opgevallen. Als hij me los liet en weg liep keek ik hem na. Gevoelige snaar dus. Zijn familie. Dat betekend dat ik niet moest stoppen met uitzoeken hoe we verbonden waren en wat er speelde bij hem.
from LostSouls on 12/15/2018 01:34 PMDamion
Ik rolde mijn ogen. 'Tuurlijk.' zei ik en schudde lipbijtend mijn hoofd. Waarom kon niet een iemand in mijn leven gewoon een keer duidelijk zijn? Als hij zei dat ik kon gaan fronste ik. 'Dus dit is het? Geen straf?' vroeg ik hem en kwam al overeind. Misschien bedacht hij zich nog als ik te lang bleef. 'Misschien als je Cameron aanspreekt kun je die zoon van je ook even uitnodigen voor een praatje.' zei ik en liep zijn kantoor uit naar de kantine.
from LostSouls on 12/15/2018 01:15 PMDamion
Ik fronste. 'Hij wou een klasgenoot slaan. Een meisje. Omdat ze niet naast hem wou zitten.' zei ik tegen hem en keek hem nog altijd fronsend aan. 'Waarom weet ik niets van jullie?' vroeg ik door. Het was toch een soort van familie en ik kon ze geen eens. 'Hoe heet uw vrouw?' vroeg ik nieuwsgierig en keek hem recht aan zodat ik in zijn ogen kon zien of hij tegen me ging liegen.
from LostSouls on 12/15/2018 12:18 PMDamion is gewoon sexy
Damion
Ik ging bij het kantoor van het schoolhoofd op een stoel zitten, wachtend tot ik geroepen werd. Ik zuchtte geïrriteerd en keek boos voor mij uit. Werd ik nu serieus gestraft voor het beschermen van een meisje dat zou worden geslagen door een vent die bijna 2 koppen groter was dan haar. 'Lincoln, kom maar binnen.' hoorde ik en zag een knappe man. Hij zag er best bekend uit. Ik keek naar zijn familie teken en zijn naambordje bevestigde het. 'U bent de vader van Niko? Ook een Lincoln?' vroeg ik hem fronsend. 'Ga zitten.'zei hij alleen en ik nam plaats.