Search for posts by Ellytjevdb
First Page | « | 1 ... 12 | 13 | 14 | 15 | 16 ... 37 | » | Last
Search found 363 matches:
Re: O || The arrogant guy and the shy girl
from Ellytjevdb on 06/09/2017 06:02 PMLeila
Ik begin zacht te blozen bij zijn woorden. Zo word ik namelijk niet elke dag genoemd. Ik trek kort mijn wenkbrauw op als James (dat is blijkbaar zijn naam) niet zelf antwoord, maar al snel begin ik weer zacht te blozen door zijn woorden. "Bij mij moet je echt niet verlegen zijn", verzeker ik hem met een lieve glimlach. Nog voor ik kan antwoorden op zijn vraag, waarover ik toch even moet nadenken, volg ik zijn blik door de klas. Meteen kijken alle meiden weg als Remi naar hen kijkt. Blijkbaar is hij een gewilde jongen met een bepaalde arrogantie. Ik slik en lik over mijn lippen. "Ja, lijkt me fijn. Ik weet helemaal niet waar ik heen moet", zeg ik met een zucht. "Enkel als ik jullie niet stoor. Ik kan zelf ook wel op zoektocht gaan", vul ik mezelf snel aan. Ik wil hen helemaal niet tot last zijn. Waarschijnlijk hebben ze wel veel vrienden (en vriendinnen natuurlijk) met wie ze liever rondlopen dan met een meisje wiens naam ze nog maar net kennen. Meteen begin ik mijn antwoord in vraag te trekken. Misschien kan ik maar beter zoeken naar een vrouwelijke gids? Ik wil niet al vanaf de eerste dag een label krijgen dat ik achter Remi en James aanzit. Mijn gezicht moet nu wel heel bedenkelijk staan, dus begin ik snel te glimlachen richten de twee jongens.
from Ellytjevdb on 06/09/2017 09:23 AMLeila
Ik draai me verschrikt om als er iemand op mijn schouders tikt. Ik kijk in de ogen van een knappe jongen, maar daar mag ik me niet door laten afleiden. Hij begint meteen een praatje te maken, alsof hij dat al honderd keer heeft gedaan. Alsof ik het zoveelste meisje ben die hij probeert in te palmen. "Ja ik ben nieuw hier. Ik kom eigenlijk uit Nederland", zeg ik met een glimlach. De toon waarop hij tegen me spreekt maakt meteen duidelijk dat hij hier veel te zeggen heeft, dat kan ik ook afleiden uit zijn woorden. Ik bijt zachtjes op mijn lip en wil een opmerking geven op het feit dat hij me 'babe' noemt, maar laat het er gewoon bij. "Ik ben Leila", zeg ik dan met zo'n zelfverzekerde glimlach mogelijk, zijn vorige woorden negerend. Ik laat mijn blik afgleiden van zijn gezicht naar de jongen die naast hem zit. "En jij bent?" vraag ik vriendelijk. Nu ik toch aan de praat ben geraakt, kan ik maar beter zo veel mogelijk nieuwe vrienden maken. De blikken van enkele meisjes uit de klas staan strak op me gericht en ik hoor hen dingen fluisteren. 'Hier moet je niet naar luisteren, blijf gewoon jezelf' zeg ik tegen mezelf, het ongemakkelijke gevoel dat ze me geven negerend. Het bad boy karakter van Remi valt niet meteen af te lezen op het gezicht van de andere jongen, die ziet er eerder verlegen uit.. Maar schijn kan bedriegen dus ik kan toch beter op mijn hoede blijven.
from Ellytjevdb on 06/08/2017 10:02 PMLeila
"Leila! Kom onmiddelijk naar beneden! Straks ben je te laat voor je eerste schooldag!" schreeuwt mijn moeder onderaan de trap. "Jaha!" antwoord ik met een zucht. Ik kijk nog eens in de spiegel. Een jaar lang moet ik naar een nieuwe school, zodat mijn vader hier zijn job kan uitoefenen. Daardoor draag ik dan ook chiquere kledij, aangezien ik naar een privéschool ga. Mijn ouders vonden het zo nodig om mijn garderobe te vernieuwen dat ik er nu zo anders uitzie dan voorheen. Na nog een laatste zucht ga ik naar beneden, waar mijn moeder klaarstaat met de autosleutels in haar hand. "Ik breng je naar school vandaag", zegt ze met een glimlach. Ik knik en stap naar buiten. Het voelt heel raar om nu in Engeland te zijn en ik hoop dat het maar snel gaat wennen.
Verlegen stap ik mijn nieuwe klaslokaal binnen. Er zitten al een aantal leerlingen te kletsen, maar een docent is niet te zien. Gelukkig is mijn engels goed gevorderd en versta ik vrijwel alles wat ze zeggen, inclusief over mij. Ik ergens op de voorlaatste rij zitten, in de hoop dat ik zo niet te veel opval. Ik kijk rondom me en merk hoe anders het hier wel niet is. Ik heb Britten altijd al geweldig gevonden om hun perfecte accent, maar nu ik het zo hoor uit monden van nog perfectere mensen, voel ik me vreselijk. Hoe moet ik dit gaan overleven?
Re: O || In love with a stranger
from Ellytjevdb on 06/08/2017 09:53 PMSkyler
Zodra Kian in het water ligt, laat ik mezelf er ook voorzichtig inzakken. Ik hou van mijn rust en persoonlijke ruimte, maar ik kan niet ontkennen dat ik het wel eens leuk vind om gek te doen met mijn gezin. Soms wordt het een beetje te gek, op zo'n momenten houd ik me liever aan de zijlijn. Gelukkig kunnen mijn ouders nog rekenen op de kinderlijkheid van mijn broertjes. Pap gaat een bal halen zodat we die kunnen overgooien en in tussentijd laat ik me een beetje ronddobberen. Ik kijk achterom en zie aan de rand een persoon die me bekend voorkomt. Het is de jongen waar ik net tegenliep. Ik twijfel of ik naar hem toe moet gaan om mijn excuses nogmaals aan te bieden, maar ik glimlach enkel naar hem en draai me dan weer om, zodat niemand van mijn familie het gezien kon hebben. Mijn broertjes plagen me altijd met jongens, terwijl mijn ouders superstreng zijn en me liever zouden opsluiten. Pap komt terug met een bal en gooit deze in mijn richting. Ik vang hem op en gooi hem meteen richting Kian. Hij zag dit jammer genoeg niet aankomen en krijgt de bal tegen zijn hoofd. "Skyler! Let eens op wil je!" roept mijn moeder. Ik rol met mijn ogen en knik enkel als reactie. Zeggen dat het niet zo erg is zal haar alleen maar meer opwinden. Zo spelen we een tijdje, zonder dat mam meedoet, totdat de bal bij haar terechtkomt. Natuurlijk kan ze niet zo goed richten, waardoor de bal helemaal de verkeerde kant opgaat. Ik kijk achter me en zie dat hij bij de jongen beland is. Snel zwem ik er achteraan. "Het spijt me zo, mijn moeder kan niet goed richten zoals je wel gemerkt hebt", ratel ik in het nederlands. "Nogmaals sorry", zeg ik waarna ik snel wegzwem om het niet nog meer ongemakkelijk te maken. "Ik denk dat het eens tijd wordt om te gaan eten", zegt mam als ik naast haar kom zwemmen. "Ik heb nog niet zo'n honger, gaan jullie maar alvast. Ik kan later wel nog iets vinden", zeg ik met een zwakke glimlach. Na enkele seconden van twijfel besluit mijn moeder me toch alleen achter te laten en vertrekken ze met z'n vieren naar het buffet. Ik kijk hen na totdat ze wegzijn en ga dan opzoek naar de bal zodat ik deze bij mjin stoel kan leggen. Ik trek me op aan de rand van het zwembad en probeer er zo charmant mogelijk uit te komen. Met de bal onder mijn arm wandel ik weer naar mijn stoel.
O || The arrogant guy and the shy girl
from Ellytjevdb on 06/08/2017 08:27 PMMet Supermodelkaty.
Ik : Leila Jordan - 17 - Nederlands - Verlegen - Behulpzaam
from Ellytjevdb on 06/08/2017 02:51 PMSkyler
Ik kies een ligbedje uit bij het zwembad, wel een beetje onder de palmbomen aangezien ik me nog niet ingesmeerd heb. Misschien moet ik dat maar eerst gaan doen. Ik ga dus eerst weer opweg naar onze kamer, daar kan ik de spullen pakken die ik nodig kan hebben. In de lift neem ik de kaart voor de deur al uit mijn achterzak. '225' staat er in sierlijke letters, waardoor ik weet dat ik bij onze kamer ben aangekomen. Snel zoek ik mijn spullen bij elkaar. Een haarelastiekje doe ik op mijn pols, in een strandtas stop ik een boek, mijn mobiel met oortjes, zonnebrandcrème en voor de zekerheid nog een klein handdoekje. Zodra ik alles heb ga ik weer opweg naar het zwembad. Aan de balie neem ik enkele brochures mee waarin zowel activiteiten buiten als binnen het hotel beschreven staan. Zodra ik mijn stoel weer gevonden heb, trek ik mijn topje en broekje uit en begin ik me in te smeren. De zon brandt al op mijn huid, ondanks dat het nog niet zo laat is. Met een zucht ga ik liggen. Dit is het goede leven. Even geen gezeur aan mijn hoofd. Straks komt de rest van mijn gezin en kan ik waarschijnlijk de hele tijd met mijn broerjtes in het water zitten om mee te spelen met hun spelletjes. Ik neem mijn boek en zet mijn zonnebril op.
Ik heb geen idee hoe laat het is, of ik eigenlijk wel echt geslapen heb. Maar het lijkt alsof ik een eeuwigheid heb geslapen. Aan de drukte te merken moet het nu wel middag zijn. Ik vermoed bijna etenstijd. Als ik om me heen kijk zie ik dat mijn broers aan het spelen zijn en dat ook mijn ouders in het zwembad zitten. Ze hebben me in ieder geval niet gemist, dat is duidelijk. Ik stop mijn boek weer in de tas en sta op. Dit korte dutje heeft me eigenlijk wel goed gedaan. Ik ben nu helemaal klaar voor iets actiefs. Ik sta wat om me heen te kijken aan de rand van het zwembad, niet goed wetend wat te doen. Ik voel me redelijk bekeken zo, met een open ruimte die voor me ligt en mijn huid die nog bleek is van het zonneloze België. Voor ik het goed en wel besef lig ik in het zwembad. Eerst weet ik niet wie me er geduwd heeft, maar zodra ik weer boven water kom, zie ik zowel Kian als Michael grijnzend staan. "Kom hier dat ik jullie te pakken krijg!" roep ik met een grijns op mijn gezicht. Ze beginnen alle 2 te lopen en ik kruip zo snel ik kan uit het zwembad. Ze weten allebei heel goed dat ik hen nog te pakken ga krijgen, is het niet nu, dan is het later of op een andere manier. Ik loop voorzichtig achter hen aan, met mijn ogen die de omgeving scannen. Ik moet uitkijken dat ik niet val over een bal, een schoen of een ligbed, maar toch loop ik tegen iemand aan. "I'm sorry!" roep ik achter me, zonder goed te zien tegen wie ik het had, maar wel in het engels aangezien ik hier nog maar weinig belgen heb gehoord. Ik heb hier dan ook helemaal geen tijd voor, ik zag net Kian binnen handbereik. Binnen 2 passen heb ik hem te pakken, til ik hem op en loop met hem naar het zwembad. Met een smekende blik kijkt hij me aan. Pap staat met een luchtbedje dus gooi ik hem daar voorzichtig op.
from Ellytjevdb on 06/06/2017 10:12 PMSkyler
Vandaag is het mijn eerste volledige dag op Ibiza. We zijn gisterenavond laat geland en zijn vrijwel meteen in bed gekropen. Deze ochtend ben ik al vroeg op en begin ik mijn koffer uit te laten, tot grote ergernis van mijn kleine broertjes, Kian (6 jaar) en Michael (9 jaar). Het is mijn eerste keer op Ibiza en zou graag al meteen op verkenning gaan, maar neen, ik moet eerst mee met het gezin om te gaan ontbijten. Voordat we vertrekken naar het buffet trek ik een bikini aan onder mijn topje en shortje, zodat ik daarna meteen een stoel kan uitzoeken en een duik kan nemen. "Skyler, let jij op je broers bij het buffet? Dan kunnen je moeder en ik al een plekje zoeken", zegt mijn vader. "Jaha pap", antwoord ik met een glimlach. Zelf pak ik allerlei lekkers, ga naar de tafel en eet het zo snel mogelijk op. Van mam moet ik naar de balie gaan om te vragen naar handdoeken die we extra lenen voor bij het zwembad. "Daarna mag ik wel meteen op verkenning toch?" vraag ik met lieve oogjes. "Wees voorzichtig!" roept mijn vader me na als ik wel snel weg gelopen ben. Met een zucht wandel ik het gebouw uit richting de balie. Een meisje van 17 zou toch wat meer vrijheid mogen hebben? Neen, ik hang altijd vast aan mijn broertjes, want ik mag geen slecht voorbeeld zijn. Zo gaat het altijd in België en zelfs hier heb ik er nog last van. Ik ben alleen te goed om het maar te blijven pikken, maar zo slecht is het nog niet. Mijn broertjes zijn geen ettertjes en zijn zelfs heel lief voor me. Mijn ouders zijn dan wel streng (en dat is soms maar beter ook), ze geven wel om me. Ik zie net een busje op de eigendom van het hotel rijden als ik in de buurt van de balie kom. Er komen waarschijnlijk weer nieuwe toeristen aan. Ik blijf naar het busje kijken totdat ik achter een vrouw sta. Ik hoor haar in het Frans vragen naar handdoeken en krijg spontaan een glimlach op mijn gezicht als ik zie dat de man haar niet verstaat. Ik ga naast haar staan en vraag voor zowel mezelf als haar familie een stapel handdoeken. "You're welcome!" glimlach ik naar de vrouw. Ik ga snel aan de kant als ik merk dat er nu echt een aantal toeristen achter me staan. Ik kijk nog een keer over mijn schouder en schuif dan mijn zonnebril op mijn neus. Tijd om het domein te verkennen.
O || In love with a stranger
from Ellytjevdb on 06/06/2017 08:27 PMMet Writer4ever.
Ik : Skyler Moore - 17 - nieuwsgierig - onafhankelijk
Re: ORPG || Being a famous couple isn't easy (18+)
from Ellytjevdb on 02/05/2017 12:56 PMRosalie
Dit dagje vrij doet me echt goed. Even weg van alle drukte, verplichtingen, gillende mensen, brede bodyguards, glitterende pakjes, fotografen en ga zo maar door. Begrijp me niet verkeerd. Ik hou ervan om op te foto te gaan met mijn fans of om handtekeningen uit te delen, maar soms wordt het me allemaal een beetje te veel. Op die momenten mis ik Jayden dan ook het meest. Wanneer ik 's avond uitgeput thuiskom en kan beginnen huilen. Ik slaak een kort gilletje als Jayden me optilt. Waarschijnlijk beland ik in het water, wat ik ook doe of zeg, het heeft dus geen enkele zin om iets te proberen. Het is beste is dus om hem mee te krijgen in mijn val. "Jayden, ik hou toch zoveel van je. Je ziet er supergoed uit in die zwembroek van je. Ben je soms afgevallen? Je spieren komen nog beter uit", begin ik te slijmen. Ik vind het best wel grappig om samen met hem gek te doen. We hebben niet veel tijd voor dit soort momenten, dus geniet ik er altijd met volle teugen van. "Jayden is lief, leuk, aardig, knap, gek, knap, stapgelgek op Rosalie, een fantastische voetballer..." ga ik verder.
Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)
from Ellytjevdb on 12/05/2016 07:36 PMSkyler
Ik haal diep adem als Jayden me vastneemt, om even te kalmeren. Zodra hij mijn lippen loslaat, verschijnt er weer een brede glimlach op mijn gezicht. "Ik kan het niet geloven", zeg ik ongelovig en met tranen in mijn ogen. Ik druk Jayden stevig tegen me aan en ga op mijn tippen staan om beter bij hem te kunnen komen. "Ik weet dat je trots bent", zeg ik zacht in zijn oor. Ik weet het inderdaad, maar het is altijd fijn om het nog eens extra te horen. "Hoe gaan we dit vieren?" vraag ik grijnzend. Ik wil vanavond even genieten van, wat voor mijn voelt als een overwinning. Ik weet nu wel dat de komende tijden drukker gaan worden. Ik zal sowieso moeten inwerken en de rest moeten leren kennen, de manier van werken zal zo anders zijn dan ik gewoon ben op toneel. "Ik stel voor om pizza te bestellen en te genieten van een goede film op de bank?" stel ik met een grijns voor. Er zijn al genoeg momenten geweest dat we dit gepland hadden, maar na de pizza kijken we niet veel meer naar de film, maar eerder naar elkaar. Dat is zo fijn aan onze relatie, we kunnen zo goed praten met elkaar over serieuze dingen, maar toch altijd grapjes blijven maken.