Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 12 | 13 | 14 | 15 | 16 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG||||
from walkingdead on 12/20/2019 10:13 PMEaston
Ik knarstande en bekeek hem "het word tijd dat je een man word Mathi." Ik wenkte mijn moeder om te gaan en moest dit afhandelen. Ik liep naar mijn kast en haalde daar een foto vandaan van toen we nog 10 waren ofzo we speelde grijnzend met een bal.. Ik stopte die in mijn binnenzak van mijn jas "je word vader met mij in de buurt raak je afgeleid ik weet dat ik veel voor je beteken.. maar ik ben ook 1 van de redenen waarom alles mis gaat in je leven." Ik nam diep adem "Ik kom terug dat beloof ik."
from walkingdead on 12/20/2019 09:59 PMEaston
"Ze heeft gelijk." Ik draaide me naar Mathias om "Ik zit al maanden in de mafia Mathias.. Ik ben beschoten wat zo weer kan gebeuren.. Ik heb moord gepleegd." Mijn moeder hield wijselijk haar mond ik was haar zoon voor mij zou ze ver gaan." Je bent het beste broertje dat ik kan wensen maar ik moet weg hier."
from walkingdead on 12/19/2019 10:20 PMEaston
Ik voelde de steek van schuld door me heen gaan alsof ik net nog een keer beschoten werd." East?" Mijn moeder kwam mijn kamer binnengelopen en ik had er eigenlijk geen behoefte aan." Ja?" Zei ik op een toon alsof ik er wel zin in had ze ging zitten op mijn bed en keek om zich heen "Ik ben van plan om te gaan scheiden van je stiefvader." Als ze met die onzin op me afkomt kijk ik haar geïrriteerd aan "hoezo je bent stapel op Hareld." "Ja maar jij bent hier niet veilig.. je lijkt op je vader Easton je brengt ons in gevaar."
from walkingdead on 12/19/2019 09:25 PMEaston
Als Alvira mijn huis binnen komt vall3en en ik naakt van onder de douche vandaan komt. Kijk ik haar zwaar geïrriteerd aan "ja maar toen was ik makkelijk te beïnvloeden halve geheugen kwijt Alvira.. " ik pakte een handdoek en vond het niet eens meer raar dat zijn mijn huis binnen kwam vallen.. dat deed ze wel vaker." Amine is dood en wik hebben helemaal niks meer met elkaar te maken.. het enige wat ons bind is dat we neukmaatjes waren."
from walkingdead on 12/19/2019 08:58 AMSaia
De doktor smeerde mijn buik in met wat gel en vroeg niet te veel vragen." Ik zie het hoofdje" zei ze "en als ik iets naar onder ga zie ik het geslacht en het is duidelijk dat het een jongetje word." Ik kreeg tranen in mijn ogen en glimlachte van geluk "ik zie niks raars verder waarschijnlijk word hij geboren rond augustus neem goed je rust en raak niet te oververmoeid." Haar blik ging naar Mathias "waarschijnlijk zal je vriend je daar bij helpen."
Easton
Als ik Alvira's app binnen krijg stuur ik haar wat terug -app me niet. Ik gooide mijn telefoon aan de kant en besloot te gaan douchen en een paracetamol te slikken. Mijn hoofd bonkte als een bezetene mijn herinneringen waren vrijwel verspreid op de vloer om het zo maar even te zeggen. Ik was boos op Alvira en Mathias maar ook op mezelf ik moest die dag niet achter haar aan gaan.. haar vertellen dat ik het liefst met haar wil zijn. Gevoelens in deze wereld zijn voor watjes en worden nog je dood Easton.. dacht ik bij mezelf. Mijn herinneringen konden maar beter wegblijven eigenlijk dan had ik dit gezeik niet. Ik dacht aan Saia die zwanger was.. dan heeft die klootzak van een broer nog is geluk dat hij een wonder de wereld in zou brengen. Ik kwam mijn kamer uit en zag de beelden van gister op het feest.. foto's van mij en Alvira die elkaar aflebberen in de club. Hoe kon ik in godsnaam verliefd zijn op een verdomd zelfzuchtig wijf.. Ik zei haar nog om weg te gaan maar ik had het allemaal aan mezelf te danken.. Ik betrok haar in mijn grudge en nu was ook haar wereld naar de klote.
from walkingdead on 12/18/2019 09:36 PMSaia
Ik en Mathias zaten in de wachtkamer met een paar andere meisjes wachtend op een abortus of de pil. Ik keek naar mijn buik en kon niet geloven dat ik een kindje droeg Mathias zijn kindje. Het liefst hield ik nu iemand zijn hand vast maar ik was hier met mijn ex en we waren uit elkaar. We zeiden beide geen woord tegen mekaar wat alles nog erger maakte.
Easton
De volgende morgen werd ik wakker met barstende koppijn. Ik keek op mijn telefoon en zag de berichten van Tree en al mijn klasgenoten die gister op het feest waren. Het enige wat door mijn hoofd ging waren het feit dat ik Alvira had achtergelaten met een paar lijken.. en dat ik nu geen antwoord heb op wat er is gebeurt met mijn vader. Het kwam niet eens bij me op dat ik waarschijnlijk school had, dat ik aangeklaagd kon worden voor moord. Joshua was handig op het moment geweest hij gooide gewoon een pak geld neer voor een corrupte politieman en ik was zo weg gekomen met moord.
from walkingdead on 12/18/2019 05:36 PMSaia
"Morgen om 11 uur bij mij we nemen jou auto." Zei ik tegen hem "wees op tijd."
Easton
Ik schoot Amine recht door haar hoofd en gooide het pistool aan de kant zonder mijn blik van Alvira los te maken." Ik ga" zei ik tegen haar Ik liep zonder iets te zeggen haar huis uit. Ik was totaal niet amused ik kon wel schreeuwen.
from walkingdead on 12/17/2019 09:32 PMEaston
"Alvira ik zei ga!" Zei ik boos tegen haar "Je hord hem." Zei Amine lacherig en een bebloede mond "ga duifje voordat hij je nog neerknald" mijn handen waren aan het trillen als een bezetene.. Een storm van woede en pijn zat in me. Ik moest de waarheid weten over mijn vader..
Saia
"Goed" zei ik bij het laatste wat hij zei slikte ik." Fijn dat je volwassen reageerd" wist ik alleen uit te brengen "morgen moet ik naar de consultatie en krijg ik te horen wat het word." Zei ik tegen hem "van mij mag je mee gaan."
from walkingdead on 12/17/2019 09:10 PMSaia
"Ik laat je er zijn als vader" zei ik tegen hem "maar ik moet jou niet meer." Mathias moest zich zelf maar bewijzen. Hij moest iets doen aan zijn leven dan een verwaand stom joch spelen.. Ik ben afgekickt en heb mijn scholarship gefixt ik was nog niet helemaal verbeterd.. maar ik heb tenminste mijn ongezonde tiener jaren achter me gelaten.
Easton
Mijn pistool lag op Alvira haar achterhoofd mijn ringvinger op de schietknop. Amine liet haar mes vallen terwijl Alvira's broertje naar zijn moeder rende. Amine glimlachte "Je herrinerd het weer." Mijn gedachtes stonden op nul ik liet mijn pistool zaken en duwde Alvira aan de kant "waar is Gulio?" Vroeg ik haar direct een streep kwam op haar gezicht terecht." Niet hier" ze liet haar vingers langs mijn gespierde armen glijden "kom met me mee Easton." Ik zag in haar ogen dat ze me aan het lijntje hield voor ik het wist liet ik 3 kogels los op de voordeur Gulio viel bloedend naar binnen en Amine probeerde net bij het aanrecht te komen om zo een mes door mijn keel te steken. Ik was haar voor en stak een vork door haar hand op het aanrecht. Ze schreeuwde het uit en keek me fel aan "Stom joch!" Blafte ze ik draaide me om naar Alvira "vertrek." Zei ik alleen mijn ogen hadden geen gloed.. Mijn hoofd stond op moorden en martelen.
from walkingdead on 12/15/2019 12:57 PM
Saia
"Kijk naar ons Mathias" zei ik met tranen in mijn ogen." We zijn gebroken kinderen met geen plan.. Ik wil niet dat dit kind het leven krijgt wat wij hebben geleden." Mijn plan was om weg te gaan van hier en ons kind in mijn eentje op te voeden." Dat is waarom ik gestopt ben met dit" ik wees naar de club "het was een zelfzuchtige keuze om het te verzwijgen maar ook jij weet dat je moet veranderen.. elke keer wanneer ik even weg van je kijk raak je de weg kwijt."