Search for posts by Supermodelkaty
First Page | « | 1 ... 12 | 13 | 14 | 15 | 16 ... 26 | » | Last
Search found 259 matches:
Re: HET CARETEAM!
from Supermodelkaty on 01/17/2016 05:10 PMDie zijn er niet meer, omdat het ook niet meer mag.
I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care
Re: HET CARETEAM!
from Supermodelkaty on 01/17/2016 01:48 AMIk zou graag willen mee willen doen aan het careteam.
Ik ben dus Margje, ik ben 16 jaar oud.
Ik wil helpen omdat ik het belangrijk vind dat iedereen zijn/haar problemen kwiijt kan, ik wil het luisterende oor zijn, schouder om op uit te huilen en helpen met zoeken naar oplossingen voor zijn/haar problemen. Ik wil ook mensen helpen om van de depresivieteit af te komen. Ook vind ik het geweldig om mensen te helpen. Ik wil later ook iets in de trent van psycholoog worden en nu kan ik ook al ervaring op doen, maar dat is niet de belangrijkste reden.
Heb ik mensen echt kunnen helpen? Ik vind zelf dat ik het nog niet helemaal zo kan noeman dat ik ze geholpen hebt. Maar op school heb ik al vaker geholpen om ruzies op te lossen enzo. Verder heb ik wel ervaring met depressief zijn. Want ik heb zelf suïcidale gedachtes, negatief zelfbeeld, onzeker over uiterlijk en lichaam, jezelf snijden, faalangst (actieve faalangst, dan sociaal, motorische en cognitieve). Ik ben er gedeeltelijk overheen, daarom wil ik ook mensen helpen om uit de depressie te komen. Het is zeer lastig en ik wil ze helpen, dingenndie bij mij werktten toepassen op zijn/haar situatie. Dus ja, ik ben wel wat minder depressief dan voor heen. Ik heb wel vaak last van terugvallen, maar dat hoort erbij. Ik heb nu faalangsttraining en sofa-cursus gevolgd en dat kan ik ook toepassen.
Re: Hoe denken jullie over nieuwe functies?
from Supermodelkaty on 01/16/2016 10:56 PMIdd, maar goed, het zal volgens de admisn binnenkort komen
Re: Hoe denken jullie over nieuwe functies?
from Supermodelkaty on 01/16/2016 10:30 PMDaar zijn ze al naar opzoek. Het careteam :) Maar ik heb al een functie, die vind ik prima. Maar het care team lijkt me ook erg leuk
Re: # Pray For Jakarta & Istanbul
from Supermodelkaty on 01/16/2016 09:20 PMIk vind het echt heel erg
Re: Gepest.
from Supermodelkaty on 01/09/2016 02:52 PMIedereen is anders en dat is belangrijk, anders is iedereen hetzelfde en dat is saai. Sorry, dat ik het zeg, maar die leraren en directrice op jouw school zijn echt erg. Dit kan niet, het is zo slecht omdat zo te zeggen.
Maar op deze site kan je gewoon je zelf zijn en niemand reageert zomaar lullig op een forum post.
Re: BINNENKORT: Joëlars blog!
from Supermodelkaty on 01/03/2016 10:40 PMI'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care
from Supermodelkaty on 01/03/2016 10:36 PMDAAN, KAPPEN NOU! KYRA, KAPPEN! VIOLET OOK KAPPEN! IEDEREEN KAPPEN HIER MEE!
Dit is nooit de bedoeling van ons allen geweest. Hm is de site waar geen drama's zouden zijn. EN kijk waar we mee bezig zijn. Iedereen is tegen elkaar en ik ben er klaar mee. Daan, Violet. Het is allemaal lief bedoelt. Maar laten we dit gewoon achter ons laten en doorgaan.
from Supermodelkaty on 01/03/2016 10:04 PMKunnen we allemaal gewoon kappen? Misschien heeft Kyra niet altijd even lief gereageerd. Maar ik snap der ook wel. EN om nu allemaal Kyra aftezeiken is ook erg lullig en dat wil ik ook helemaal niet.
from Supermodelkaty on 01/03/2016 09:50 PMKunnnen we gewoon kappen met deze discussie? Ik ben er een beetje klaar mee. Oke, ze hadden miss een wedstrijd moeten doen. Maar het is gebeurt.