Search for posts by Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  12  |  13  |  14  |  15  |  16  ...  65  |  »  |  Last Search found 641 matches:

Aimee

-, female

Level 13

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 05/01/2018 05:44 PM

Taylor fronste even en lachte zacht. "Jagen? Bijzonder" zei hij en streelde zacht met zijn vingers in haar zij. "Hm mislukt?" Vroeg hij grijnzend. In één beweging legde hij haar op haar rug op de bank en gin boven haar hangen. "Volgens mij is er helemaal niks mislukt" zei hij grijnzend en kuste haar weer. "Dat komt goed uit" zei hij en kuste haar weer.

Meghan lachte zacht en knikte. "Het was ook niet de bedoeling dat je het niet zou zien" zei ze grijnzend. Het idee van een kamp in parijs leek haar ook wel leuk, nou ja, vooral het idee van Matt in parijs. Toen hij ging staan, deed zij dat ook en pakte zijn arm. "Eh Matt?" Vroeg ze en liet zijn arm los. "Ik denk wel dat je lief genoeg bent geweest vandaag" zei ze glimlachend.

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 05/01/2018 04:58 PM

Taylor lachte zacht en knikte even. "Wat voor familiebedrijf heb je?" vroeg hij en keek haar aan. Hij moest zacht lachen om haar en keek haar pruilend aan. "Viel te proberen toch?" zei hij grijnzend en liet zijn handen in haar zij liggen. Hij kuste haar en glimlachte even tegen haar lippen. "Je houdt niet zo van afstand he?" deed hij Leena na en keek hem grijnzend aan.

Meghan lachte zacht en knikte. "Ja heel spannend" zei ze lachend en rolde met haar ogen. "Maar je leert op school ook gewoon raar Frans, ik zou dan ook onvoldoendes halen. Je kan het het beste leren door een maandje naar Parijs te komen." zei ze en keek hem aan. Ze moest zacht lachen en trok haar wenkbrauwen op. "Jij bent wel van het nieuwsgierige type he?" zei ze lachend en keek naar hem. "Maar ik woon in Parijs, midden in het centrum" zei ze.

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 05/01/2018 04:37 PM

Taylor moest zacht lachen en schudde zijn hoofd. "Nee, voetbal is niet stom, jij bent stom" zei hij om haar te plagen. Hij fronste even en keek naar haar. "Dat weet je helemaal niet, misschien is er wel iets gebeurd thuis" zei hij en keek haar aan. Hij lachte zacht om Leena en drukte even een kus op haar lippen. "Hm, er zijn meerdere dingen die ik zou willen doen" zei hij grijnzend en liet langzaam zijn handen onder haar shirtje glijden.

Meghan moest zacht lachen en legde het boek maar weg aangezien het er niet op leek dat Matt nog zijn mond ging houden. "Ja, Frans, ja ik kom uit Frankrijk en ja Frans is een lastige taal ook als je uit Frankrijk komt" zei ze en lachte zacht om al zijn vragen. Ze keek even naar het boek en glimlachte even. "Het betekent één nacht, twee levens" zei ze. "En het is HEEL spannend" zei ze er achteraan.

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 05/01/2018 04:09 PM

Taylor keek even grijnzend naar haar toen ze op zijn schoot ging zitten. "Waarom geen voetbal? Dat is hartstikke leuk" zei hij en lachte zacht. Hij keek even op toen hij haar telefoon af hoorde gaan en fronste even omdat ze hem niet opnam. "Moet je die niet opnemen?" vroeg hij en legde zijn handen op haar heupen.

Meghan keek weer even op toen hij wat vroeg en moest zacht lachen. Hij kon namelijk gewoon de kaft van het boek zien en daar de titel lezen. "Een boek" zei ze grinnikend en keek hem aan. "Een heel spannend boek. Je mag hem wel lezen, maar ik weet niet of je een beetje goed bent in Frans" zei ze en lachte zacht.

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 05/01/2018 03:57 PM

Taylor zuchtte even en keek naar de tv. "Vroeg ik me af. Kunnen we geen voetbal kijken? Het is barca tegen madrid" zei hij en keek even naar Leena. "Vind je dat ik stink dan?" vroeg hij en rook even aan zijn shirt. "Valt wel mee toch?" zei hij en lachte zacht. Wat bedoelde ze daar nou weer mee? "Mag ik geen tv kijken dan? Niet alles draait om jou prinses" zei hij en legde zijn voeten op het tafeltje.

Meghan zat een tijdje op haar bed te lezen en keek op toen de deur openging. "Sure" zei ze tegen Matt en ging verder met lezen. Ze was een heel spannend boek aan het lezen, dus even aan de kant leggen en sociaal doe zat er niet in.

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 05/01/2018 03:45 PM

Taylor knikte en lachte zacht. "Zeker" zei hij toen Leena vroeg of hij het leuk vond wat hij zag. Taylor at gewoon alles nu op, hij had best wel honger. Toen hij klaar was en zijn spullen had opgeruimd, ging hij naast Leena op de bank zitten en keek naar de tv. "Wat kijken we?" vroeg hij en keek even naar haar.

Meghan's ogen werden groot toen Matt het ook nog eens vroeg. Hadden ze dit samen afgesproken ofz? Ze verslikte zich bijna in een hapje sushi en schudde even haar hoofd. "Zo ver zijn wij nog helemaal niet Matthew" zei ze grijnzend. Ze wilde wel eens weten hoe vaak hij het zou vragen. Ze moest zacht lachen toen Matt zei dat ze wel mee mocht onder de douche en ze schudde haar hoofd. "Je bent al een grote jongen, ik denk dat je het wel zelf kan" zei ze om hem te plagen. Als ze twee bakjes ophad, zette ook haar laatste bakje in de koelkasten ruimde ze haar spullen op. "Ik ga wel even in mijn kamer lezen. Dan hebben jullie kids wat privacy he" zei ze en liep lachend naar haar kamer.

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 05/01/2018 03:29 PM

Taylor ging aan tafel zitten en begon te eten. Hij keek op toen Leena de kamer weer in kwam lopen. Ze zag er zeer goed uit in die joggingbroek en sport bh. Hij beet even op zijn lip en begon te eten. "Hee, ik stink niet" zei hij en lachte zacht.

Meghan ging tegenover Matt zitten en beet even op haar lip. Zal ze aan Matthew vragen of hij bij haar wilde slapen? Ze pakte stokjes en stopte wat in haar mond. Meghan vond alle sushi eigenlijk wel lekker. "Ja ja" zei ze om Leena te plagen.

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 05/01/2018 02:56 PM

Taylor lachte even zacht en zei tegen Matthew dat hij wel sushi wilde. Hij keek even grijnzend naar Leena en lachte zacht. "Ja, Matt, ik zou niet tegen Leena ingaan hoor. Dat overleef je niet" zei hij lachend tegen Matt. "Dan mag je ook wel bij mij slapen hoor prinses" zei Taylor grijnzend tegen Leena toen ze zei dat ze wel op de bank ging slapen.

Meghan moest even lachen om Leena en keek van haar naar Taylor en weer naar Leena. Meghans ogen werden groot toen ze hoorde wat Leena zei en keek even naar Matt. "Dat heb ik helemaal niet gezegd, Leen" zei ze en lachte een beetje awkward. "Ga jij maar douchen ja, je stinkt" zei ze tegen Leena om haar terug te plagen.

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 05/01/2018 02:41 PM

Taylor schudde even grijnzend zijn hoofd en keek haar aan. "Nee, ik zou echt geen idee hebben wat je bedoelt" zei hij lachend. "Wat? Ik probeer helemaal niks" zei hij onschuldig en moest even zacht lachen. "Mag ik je niet kussen dan?" vroeg hij en keek op toen Meghan binnenkwam. Hij moest lachen om haar reactie en keek Leena na. Hij liep zelf ook de kamer uit en liep even naar Matt. "Thanks man" zei hij tegen Matthew en grinnikte even.

Meghan keek Matt aan en lachte zacht. "Nou, ik denk niet dat die twee nog hoeven te eten. Ze slikken elkaar zo'n beetje door" zei ze lachend en keek om toen ze Leena hoord. "Leen, wat is er met jou gebeurd? Wat is er gebeurd met die eikel die je een half uur geleden nog buiten hebt gesloten?" vroeg ze lachend.

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 05/01/2018 02:21 PM

Taylor lachte zacht om Leena's rode wangetjes en keek haar aan. "dankje" zei hij toen ze hem een goede kusser noemde. "Oh, dus nu ben ik een goed kussende verpester? Goed om te weten" zei hij grijnzend. Hij voelde haar zachte lippen weer op de zijne en duwde haar weer op haar rug. Hij zoende haar zacht en legde zijn handen in haar zij.

Meghan knikte en ging weer staan. "Ja, maar ik kan nog veel geheimzinniger zijn hoor" zei ze en lachte zacht. "Oooeee, sushi!" zei ze blij. Meghan hield wel van shushi. "Ik zal het wel even vragen" zei ze en liep de kamer van Taylor in. "Willen jullie ook su-" begon ze nadat ze de deur opendeed. Toen zag ze dat ze aan het zoenen waren en slikte even. "Ik laat jullie wel even alleen" zei ze glimlachend en liep de kamer weer uit.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  12  |  13  |  14  |  15  |  16  ...  65  |  »  |  Last

« Back to previous page