Search for posts by Noah

First Page  |  «  |  1  ...  12  |  13  |  14  |  15  |  16  ...  24  |  »  |  Last Search found 240 matches:

Noah

-, female

Level 11

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/04/2018 11:12 AM

Jason
Ik lach zacht en schud even mijn hoofd "Geeft niet, nu weet je tenminste hoe die werkt" zeg ik geruststellend. Ik frons even als ze me knuffelt en knuffel haar terug "Tuurlijk gaat het, dit is mijn werk" zeg ik en geef een kus op haar hoofd. "Ze zijn bijna weg" zeg ik en laat haar weer los. "Red je het om hier nog even alleen te blijven? En zorg dat je niet voor het raam staat, dan zien ze je." zeg ik en kijk haar aan.

Reply

Noah

-, female

Level 11

from Noah on 01/04/2018 11:02 AM

Jason
Ik loop naar buiten en schiet op de auto waar nog een paar bendeleden inzitten. Als ik boven een schot hoor schrik ik. Ik sein naar Zack dat ie het even alleen moet doen en ren naar boven. "Fay?" Roep ik en open alle deuren tot ik haar eindelijk vind. Ik kijk de kamer rond, maar zie niemand. "Verdomme, Fayena, ik dacht dat er iemand was hier" zeg ik en loop naar haar toe. 

Reply

Noah

-, female

Level 11

from Noah on 01/04/2018 10:54 AM

Jason
Ik lach zacht als ze begint over sporten. Dit is niet handig, ik moet me concentreren. "Sorry" zeg ik snel tegen Fayena "Gaat het?" Ik hoop dat ze niet in shock is. Ik steel nog een pistool en geef die aan Fayena. "Hier, ik ga naar buiten, ga naar boven en schiet op iederen die binnen een straal van tien meter van je komt" zeg ik en loop naar de deur. 

Reply

Noah

-, female

Level 11

from Noah on 01/04/2018 10:44 AM

Jason
Ik glimlach even als ik haar aan mijn vest voel vastklampen en knik. Ik schiet drie bendeleden in hun been en zie dat Zack ondervuur ligt. Ik sla er één knockout en pak zijn geweer af. Ik help Zack door ze neer te schieten. Opeens is er één veel te dichtbij me en in een reflex schiet ik hem recht in zijn hart. 

Reply

Noah

-, female

Level 11

from Noah on 01/04/2018 10:35 AM

Jason
Ik lach zacht en zeg "Fijn" Ik zicht en zeg "Het naakt me niet uit wat je naam is" ik pak een zwart vest en doe de capuchon op. "Fay- Ashley, dit heeft even niks met jou te maken" zeg ik emotieloos en laad mijn geweer. Op dat moment komen er een paar van de bendeleden binnenstormen en schieten meteen op ons. "Blijf achter me" roep ik naar Fayena en schiet het geweer uit de handen van een van de bendeleden. 

Reply

Noah

-, female

Level 11

from Noah on 01/04/2018 10:26 AM

Jason
Ik kijk vanuit de keuken naar Fayena en zucht even als er weer iemand met geld op haar afloopt. Na een tijdje doet ze aantalte om te vertrekken, dus loop ik achter haar aan naar de deur. "Ik... eh... ik zie je nog wel" zeg ik en open de deur voor haar. Ik kijk naar de auto en zie er een paar bekende jongens inzitten. "Fuck" zeg ik zacht en gooi de deur weer dicht. "Fay ik wil dat je naar boven gaat en je ergens verstopt ofzo" zeg ik tegen haar en sleur Zack uit de kamer. We doen onze bandanas om en pakken allebei een geweer. 

Reply

Noah

-, female

Level 11

from Noah on 01/04/2018 10:10 AM

Jason
Ik kijk op als Zack naar beneden komt. Hij heeft een enorme grijns op zn smoel "Haal die grijns van je smoel" zeg ik geïrriteerd zonder naar hem te kijken. Als 'Ashley' ook beneden is kijk ik even naar haar. Ze gaat naast me zitten en streelt over mijn bovenbeen. Ik bijt op mijn lip en sta op. Ik loop naar de koelkast en haal er een biertje uit. 

Reply

Noah

-, female

Level 11

from Noah on 01/04/2018 10:03 AM

Jason
Ik bijt op mijn lip en loop naar beneden. Iedereen kijkt om en Fay- Ashley staat al met Zack te praten. Ze loopt weer naar boven en twee seconden later gaat Zack erachteraan. Ik laat me zichtend op de bank vallen en kijk een beetje om me heen. 

Reply

Noah

-, female

Level 11

from Noah on 01/04/2018 09:54 AM

Jason
Ik zucht en zeg "Sorry... Ashley" Ik kijk haar aan als ze haar hand door mijn haar haalt en ik bijt op mijn lip. Eigenlijk geniet ik hier wel van, maar ik wil het niet zo. Als ze bij mijn blouse is aangekomen kijk ik haar aan. Ze opent de eerste twee knopen en ik schud mijn hoofd. "Ik... ik wil het niet zo" zeg ik en sta op. 

Reply

Noah

-, female

Level 11

from Noah on 01/04/2018 09:45 AM

Jason
Ik schud mijn hoofd en bijt op mijn lip. Ik lach zacht en schud even mijn hoofd. Ik loop achter haar aan als ze me meetrekt en ga op het bed zitten. Ik kijk even naar haar en bijt op mijn lip. "Fay..." zeg ik zacht. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  12  |  13  |  14  |  15  |  16  ...  24  |  »  |  Last

« Back to previous page