Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  138  |  139  |  140  |  141  |  142  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

26, female

Level 37

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

from walkingdead on 12/15/2018 11:26 AM

Mia
De les was begonnen iedereen moest zo wat bijkomen van de wilde nacht. Tot mijn verbazing ging Cam naast me zitten terwijl ik al overeind kwam om ergens anders te zitten. Hij greep mijn pols vast “blijf.” Zei hij terwijl hij alweer dominant deed ik rukte mijn pols los “nu opeens beteken ik wat voor je nu je hebt gezien dat ik gewoon ook met andere neuk.” Zei ik giftig tegen hem terwijl hij al overeind schoot om me midden in de klas te slaan.

Niko
Ik zat rustig voorin naast Cleo maar als ik ineens zie dat Cam uit zijn slof schiet blijf ik rustig zitten. Dit was wel vaker zo Mia mocht helemaal niks ze was nogsteeds zijn slaafje. Ik nam diep adem terwijl de leraar ongeïnteresseerd verder ging net als vele van ons.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 12/15/2018 10:39 AM

Niko
Als ze dat zegt begin ik langzaam geïrriteerd te raken omdat ze niet gemakkelijk was. Ik zag dat Cam een klap kreeg van Mia en liep op hem af “dude die Damion heeft me zo net bedreigt.” Zei hij lachend terwijl ik Harley nakeek.” Als ik hun was zou ik maar oppassen.. ht is nogal een wonder dat ik sentimenteel gezegd aardig tegen ze doe.” Cam keek me grijnzend aan “we geven het nog 1 dag.”

Mia
Als die jongen me passeerd “ik ben oke bemoei er niet mee.” Zei ik grof terwijl ik mijn pas versnelde ik wilde niks te maken hebben met hem.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 12/14/2018 08:32 PM

Niko
“Jammer dat je mijn trein niet heb mee gemaakt.” Zei ik met een grijns ik bracht mijn lippen naar haar oor “ik zal je een speciale ticket geven.” Ik kwam grijnzend overeind terwijl ik wist dat ik de knapste hier was. Als ik interesse in je toonde was het al heel wat.

Mia
Als ik Cam dr hoor zeggen tegen mijn voormalige slachtoffer loop ik op hem af en geef ik hem een pets in zijn gezicht.” Je mag me alles noemen maar ik ben geen hoer en al zeker niet die van jou” ik liep geïrriteerd en verdrietig tegelijk weg. En was toch wel blij dat hij iets om me gaf maar dat vulde de leegte nog steeds niet.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 12/14/2018 10:22 AM

Mia
Als ik zie dat Cameron de zaal binnen komt kom ik overeind. Ik had geen zin om hem te zien maar tot mijn verbazing liep hij naar Damion.

Cam
“Hey jij” zei ik verontwaardig terwijl ik hem aankeek “klopt het dat jij die hoer daar heb gehad?” Ik wees naar Mia en keek hem geïrriteerd aan “ze is verboden terrein.. laat me je het even duidelijk maken je mag alles hebben hier maar kom nit aan haar of ik verpulver je.” Zei ik met grijze ogen terwijl ik vervolgens wegliep niemand mocht aan Mia komen.. ze was nogsteeds van mij.

Niko
Als ik Cam dat hoor zeggen grijns ik breed binnen 1 week zou ik die Damion weg krijgen. Hij kon zichzelf geen engel noemen meer een verwaande duivel. Ik brandde mijn sigaret uit in een asbakje en ging naast Harley aan de bar zitten.” Hoe was je 1ste avond?” Vroeg ik speels terwijl ik met mijn hand door mijn haren ging.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 12/14/2018 08:24 AM

Niko
Ik kwam Cam tegen op de gang die ook een wilde nacht had gehad en nam grijnzend een slok van mijn fles whiskey.” Begin je weer met een frisse ochtend kater mijn jongen.” Zei Cam lachend terwijl ik grijnsde en Mia zag lopen “zo te zien had j laatste scharrel ook wel wat beleefd.” Ik wenkte naar Mia terwijl zijn blik veranderde ik wist dat Cam nogsteeds gevoelens voor haar had.. ze was trouwens zijn eerste echte vriendin geweest.” Met wie dan?” Ik hield mijn schouders op en stak mijn sigaret weer aan om de inburn tegen te gaan als ik Damion de kamer uit zie lopen gijns ik “daar heb je antwoord.”

Mia
Ik liep naar de aula en bestelde een bloodbag type O en nam diep adem. Ik moest maar doen of deze avond nooit was gebeurt. Hij had me redelijk afgelebbert en gevingerd en zijn seksdrive was redelijk hoog volgens mij.. ik moest zeggen dit gunde ik een 2e keer maar zoals eerder gezegd ik was niet meer die Mia.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 12/13/2018 11:45 PM

Mia
Volgende morgen werd ik wakker in mijn bed met een naakte Damion naast me. Ik kwam overeind trok mijn lingerie aan en kleden me aan in mijn uniform terwijl ik mijn kamer verliet. Ik had wel redelijke seks gehad maar ik had het gewoon op een vluggertje gelaten. Verder wilde ik niks met hem te maken hebben.

Niko
Volgende dag werd ik wakker bij Jade en Kate in bed. Ze hadden me een geweldige avond gegeven maar ik hoopte meer met Harley e eindigen. Ik kwam overeind en kleden me moeizaam om terwijl ik een sigaret tussen mijn lippen dauwde en hem aanstak. Ik wreef door mijn warrige haren en nam een fles whiskey van Kate’s bureau en verliet hun dorm.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 12/13/2018 11:26 PM

Mia
Als ik zie dat hij mijn kamer binnenvalt grijns ik.. ik deed dit niet voor Niko maar voor mezelf. Ik liep op hem af en zoende hem gelijk. Waarna ik op mijn knieën ging om hem te pijpen. Ik nam zijn vriend uit zijn broek en keek hem niet aan.. ik keek niemand aan tijdens de seks.

-
Ik kom zo op Niko

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 12/13/2018 10:48 PM

Mia
Als ik de stem hoor van Damion kijk ik op ''niet bepaald.. misschien als ik het zelf doe wel.'' Zei ik terwijl ik hem aankeek ''ik denk dat we beide wel wat willen van mekaar.'' Ik zag hoe Ivy keek en was bestwel tactische ingesteld ik kwam grijnzend overeind.'' 403'' zei ik alleen terwijl ik wegliep richting mijn dorm. Nightwatch kon beginnen.

Niko
Ik zag hoe Harley Kate zoende en nam mijn sigaret tussen mijn vingers. En als ik zeg dat ik zin in een trio had ik liep de dansvloer op en nam Kate over van Harley ik plaatste mijn lippen op de haren terwijl ze al gelijk mee zoende.'' 506'' zei ik zacht in haar oor terwijl ik de dansvloer verliet en mijn sigaret grijnzend weggooide.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 12/13/2018 10:18 PM

Mia
Als ik zie dat hij Ivy zoent draai ik me ogen nog net niet arogant maar zo van next. Ik liep grijnzend met mijn lolly in me mond van de dansvloer af naar de bar ik ging zitten terwijl ik 2 drankjes bestelde. Ik wist nu dat ik zijn aandacht had. 

Niko
Als ze me afpoeierd grijns ik vals ze wist echt niet wie ze zo net afwees. Als ze een knipoog geeft aan cameron kijken we elkaar grijnzend aan. Ik liep de dansvloer af en wist dat nightwatch zo ging beginnen ik stak een sigaret op en keek nog even naar Mia die steen goed was in verlijden.. ze was ook niet lelijk ooit was ze de mooiste van de school dus het verbaasde me niet. Ik nam een flinke teugje terwijl mijn ogen zochten voor een slachtoffer Harley ging het blijkbaar niet worden 

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 12/13/2018 09:46 PM

Niko
Als ik zie dat ze een soort van gehoorzaamd grijns ik breed. Mijn blik glee naar Harley die haar billen liep te schudden.. ik zag Cameron zijn blik en merkte dat hij haar net zo aantrekkelijk vond als ik. Ik kwam overeind en liep de dansvloer op terwijl ik uitdagend achter Harley ging staan mijn rechterhand legde ik op haar heup terwijl ik haar ritme volgde. Ze was te geil voor woorden. 

Mia
Ik keek naar de jongen die Niko me had aangewezen en kwam overeind. Ik swiepte mijn haren los nu had ik toestemming van Niko dus kon ik die arrogante lekkere Mia aanzetten. Ik begon met dansen in mijn eentje terwijl mijn blauwe ogen die van Damion vasthaakte in de mijne. Ik glee met mijn handen langs mijn lichaam terwijl ik op mijn onderlip beet.. ik had trouwens toch zin in seks dus waarom niet.
secy.jpg

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  138  |  139  |  140  |  141  |  142  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page