Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 139 | 140 | 141 | 142 | 143 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs
from walkingdead on 12/13/2018 08:51 PMNiko
Als hij dat zegt trapt hij op mijn teentjes ik glimlachte zwak ''ik ben geen Lincoln.. ik ben een volbloed engel.'' Zei ik terwijl ik een drankje nam van de bar en mijn mond naar zijn oor bracht ''en ik haat duivels.'' Zei ik intimiderend ik trok me terug en focuste me op Harley ik grinnikte en keek haar aan ''als je wilt kan je me helpen om ze uit te trekken in mijn kamer.'' Zei ik met een knipoog ''geniet van het feest de avond is nog jong.'' Ik nam een slokje van mijn cocktail en keek die Damion kort aan waarna ik wegliep half engel.. wat zou een engel moeten met een vieze duivel. Ik ging naast Mia zitten en stuurde Lola met een knik weg '' weet je nog die gunst die ik van je krijg.'' Zei ik terwijl ze op keek ''die mag je nu gaan uitvoeren.''
Mia
Als ik Niko hoor trek ik een wenkbrauw op ''zoals.. iemand neuken en informatie uit ze krijgen.. of weer je vriendin spelen om 1 of andere hoer af te schrikken.. nee grapje die Mia bestaat niet meer.'' Zei ik droog terwijl ik door mijn cocktail roerde ''je mag die nieuwe clown daar inpalmen met je geweldige charmes.'' Ik keek op naar die nieuwe jongen ''geen sprake van.. hij is net zo een gore duivel als jij.'' Voor ik het wist greep Niko mijn bovenbeen vast en bracht hij zijn mond naar mijn oor ''of zal ik rond bezuinen dat je gewoon een vuile hoer bent die met iedereen het bed deelt en dat je daarom verkracht bent.'' Ik voelde hem knijpen in mijn vel maar hij trok zich al snel weer terug terwijl angst door mijn lichaam suisde.
from walkingdead on 12/13/2018 07:50 PMNiko
Ik zwemde naar de kant en zag Harley met haar soort van vriend en wat het ook mocht zijn. Ik klom uit het water en liep op ze af ''ik zie dat je een vriend heb mee genomen'' zei ik tegen Harley terwijl ik die jongen van top tot teen aankeek en mijn glimlach vernauwde bij het zien van de lincoln teken in zijn hals.'' Ik zie dat je een duivel bent'' zei ik met valse grijns. Terwijl ik mijn teken verborgen hield doormiddel van een withemd die ik nooit uit deed als ik seks ging hebben zetten ik er een grote pleister op... ik vond het teken afschuwlijk.
Mia
Ik dronk van mijn cocktail aan de bar helemaal alleen zoals gewoonlijk ''ugh wat doe jij hier.'' Zei Lola terwijl ze naast me kwam zitten en ik haar gepasseerd aankeek ''genieten van mijn cocktail.. jij zo te zien niet.'' Ik keek naar Cam die met een paar meisjes flirtte achter haar rug om en nam een slokje van mijn cocktail.
from walkingdead on 12/13/2018 06:52 PMMia
Ik keek Niko na en zag hem zijn recente slachtoffer maken. Ik nam diep adem en besloot er niet mee te bemoeien ik liep de gang op naar mijn dorm maar iets hield me tegen. Ik nam diep adem elke keer als ik terug keerde naar mijn dorm dacht ik aan de gruwelen die Dias en Cas met me uitgehaald hadden in mijn kamer. Ik voelde kort aan het litteken in mijn nek Niko had die 2 zonder genade afgemaakt in ruil voor mijn zwijgen.. iedereen wist dat ik verkracht was maar niemand wist dat Niko de gene was die me had gered. Damion was niet meer dan een fake en alleen ik wist dat.. want ik ben de enige die weet dat hij duivelsbloed heeft.
Niko
Het feest begon en ik merkte al snel dat ik werd behaagd door een aantal meisjes in te strakke bikini topjes. Ik zoende met 2 tegelijk en nam joelend een slok van mijn bierblikje. Terwijl je kon zien wat het verschil was tussen mij en duivels.. duivels waren niet welkom alleen maar feestende engelen en een aantal geaardheden die ik heb aanvaard.
from walkingdead on 12/13/2018 06:25 PMNiko
Als ze zichzelf vlot voorsteld grijns ik ''Harley,, klinkt aantrekkelijk.'' Zei ik grijnzend ''ik ben Damion Heaven als je wilt ben je vanavond uitgenodigd op mijn poolparty.. het zou leuk zijn als je kan komen'' zei ik ''maar gaat u gang ik zal je voor nu met rust laten.'' Zei ik grijnzend terwijl ik Cam wenkte om te gaan ik kon elk meisje hier in palmen ookal was je een godin.. ik zou je alsnog kunnen neuken. Volgens mij had ik ook de meeste slachtoffers hier. Ik zag die knaap kijken en gaf hem een knipoog ''ik zal niet aan je vriendinnetje zitten hoor'' zei ik met een lachje terwijl ik hem voobij liep en ik mijn lincolnteken op mijn borstkast voelde branden.. dat betekende dat er een nieuwe duivel aanwezig was.
from walkingdead on 12/13/2018 04:34 PMMia
Ik keek op bij een jongen die achter me ging zitten maar keek vervolgens weer naar buiten. Ik zag al snel dat de jongen best wel aandacht trok en horde Vanessa die voor me zat tegen Mila zeggen hoe knap hij wel niet was. Mij boeide het niet zo zeer ik was niet geintresseeerd in Russische nog Amerikaans jongens.. ze waten toch allemaal hetzelfde. De les vloog voorbij terwijl ik de klas als 1 na laatste verliet ik zag dat andere nieuwe meisje met een aantal meisjes om haar heen die vroegen wat haar afkomst was ze was wel echt mooi.
Niko
Ik zag die vreemde jongen achter Mia zitten hij trok wel aandacht maar niet zoveel als dat wij deden. Ik kwam overeind met Rose en liep de gang op als ik zie dat zijn knechtje ook veel aandacht trekt hou ik mijn neus op. Ik liep op de meisjes af die automatische plaats voor me maakte “en wat is jou naam love” ik zette mijn hand naast haar hoofd en stond haar in de weg zodat ze me recht aan moest kijken. Die ogen van haar trokken me aan ik vond blauw altijd al een van mijn lievelings kleuren.
from walkingdead on 12/12/2018 11:15 PMMia
Mijn dorm was gelukkig nog hetzelfde ik deelde het met een van die nerd meisjes opzicht was ik daar wel blij mee. Ik kamde mijn haren en maakte me klaar voor de les het was natuurlijk niet zomaar een les het was zegmaar een les vol vernedering. Ik liep de klas in en ging helemaal achterin zitten terwijl ik Lola nog een bespottend lachje horde maken. Ik besloot maar naar buiten te kijken en me niks aan te trekken van mijn omgeving.
Niko
Ik speelde een spelletje op mijn telefoon terwijl Rose op mijn schoot zat “wat speel je.” Zei ze giechelend terwijl ik in een auto spelletje zat.” Niks straks wel met jouw kut vanavond” zei ik grijnzend terwijl ik kneep in haar bil. Vanavond ging de eerste nightwatch in natuurlijk begon dat met een schitterend feest namelijk mijn zelf georganiseerde poolparty waar niet iedereen voor uitegenodigd is. Ik zette mijn telefoon weg en zag Mia binnen komen met haar had ik ook een hele geschiedenis toen ze jong was hadden ik en Cam haar gebruikt voor een trio. We hadden haar helemaal afgerammeld.
from walkingdead on 12/12/2018 09:59 PMNiko
Als ik onderbroken word door 2 nieuwelingen trek ik een geïrriteerd gezicht. Maar om me in te houden waar mijn vader bij is ging ik weer terug op mijn plek naast Cam en Lola. Zins Cam Mia had gedumpt had hij alweer een andere vis.. alhoewel het rondging dat Mia verkracht is door een groep andere jongens niemand moet haar meer.. want ze was zegmaar te makkelijk en dom niet van ons niveau. Wij vonden ons namelijk superieur vergelijken met al die buitenlandse troep dat hier binnen kwam. Ik kerk nog even op naar die 2 schoften ze leken beide niet van mijn niveau. En dan maakte ze ook nog zo een belachelijke aankomst. De ceremonie was afgelopen terwijl ik van het podium afliep en met een schouderduw Mia voorbij liep. Ze was niet merr dan een insect. Vervolgens ging mijn blik naar die jongen en zijn stonede troela ik gaf een duivels glimlachje en liep richting Luuk en Cam “die 2 nieuwe bevallen me nu al niet.”
Mia
Als Damion met een schouderduw voorbij loopt neem ik diep adem en loop ik de zaal ook uit terug naar mijn dorm. Die 2 nieuwe baarde me zorgen ze wisten niet eens hoe verschrikkelijk ze het hier zouden krijgen.
from walkingdead on 12/12/2018 09:33 PMMia
Het werd alweer mijn 4e jaar op night academie 4 jaar terug was ik nog een populair meisje zowel gewild door jongens als door meisjes. Ik kon geen enkel woord Amerikaans of Russische als Italiaans meisje en dochter van de graaf van Italië. Ik kreeg een relatie met 1 van de populairste jongens Camron Dallas Niko’s beste vriend hij leerde me beter Engels praten.. we kregen een goeie relatie en hij ontnam me van mijn maagdelijkheid ik nam drugs blowde en was een cheerleader ik was gewild arrogant en mooi. Tot dat die ene dag mijn hele leven onder kop zetten. Ik liep de zaal binnen niemand gunde me ook maar een blik het was uit tussen Cameron en mij en dar zat hij dan met zijn nieuwe trut.. dingen in te fluisteren die helemaal niet waar zijn.. zoals “ik hou van je.”
Niko
Als de zoon van de stichter van de night academie nam ik plek op het podium naast mijn moeder die niet mijn moeder is. Als vice president was ik de baas hier night academie was de plek waar je magie en kracht kon beheersen en zo tussen mensen kon leven. Maar in mijn ogen was het mijn territorium ik bepaalde hier de regels. Althans dat de lincolns de school vertegenwoordigde had ik zwaar een hekel aan duivels en hun nakomenlingen die konden van mij gewoon weggevaagd worden. Geen 1 hield het langer dan een week uit. Ik keek naar de nieuwe 1ste jaars en nam de microfoon over van mijn vader “welkom iedereen ik ben blij dat jullie voor deze school hebben gekozen.. want het word nog een pittig leuk jaartje.” Zei ik giftig terwijl ik al een 4e jaars was ik en mijn gekozen vrienden bepaalde over je plek hier op school of je was een zondebok zoals die buitenlandse trutten die geen hersens hebben en waar we gewoon op los neuken.. of je was een duivel of demoon die we gebruiken als slaven uitlachen en de meest gekke dingen laten doen.. of je was een whitemore voornamelijk als je rang hoog is als supernaturel had je kans dat je bij de mooie mensen hord. Mijn haat voor duivels kwam maar door 1 ding mijn moeder was er 1 maar ik heb mijn duivel nooit erkend en dat zou ik nooit doen.
from walkingdead on 12/12/2018 11:37 AMNikolaj Amerikaanse naam: Nick of Niko- 17- zoon van Dale Heaven
Nick
Mia Garcia
Re: ORPG|| Playing with the devil w. walkingdead
from walkingdead on 12/11/2018 10:25 PMDale
Als Zara eindelijk weg is kijk ik Anastasia grijnzend aan “ik heb echt zin om je weer heerlijk te doen in de wijnkelder.” Zei ik tegen haar terwijl ik naar dat strakke lichaam van haar keek. Ik dacht niet eens aan Zara het boeide me niet dat ze hier is ze was tenslotte oud nieuws iets waar ik al ove heen ben. Al zal dr misschien sterk gelogen zijn ik hield vroeger van haar zoveel dat ik niet eens durfde vreemd te gaan of naar andere vrouwen te kijken.

Reply