Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 139 | 140 | 141 | 142 | 143 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs
from LostSouls on 12/13/2018 09:03 PMHarley
Ik grijnsde breed als hij ontkent een Lincoln te zijn. Zo makkelijk ging dat niet hoor. Ivy had me helemaal over hem ingelicht. Hij was een Lincoln en of hij een 100% engel was daar twijfelde ik sowieso al aan. Ik schudde mijn hoofd en keek hem na. 'Mocht je willen.' zei ik nog en keek op als Ivy langs loopt en Damion zijn pols neemt. 'Kom, dansen.' zei ze en sleurde hem mee. Ik grijnsde. Die belandde in bed samen, sowieso. Ik voegde me bij Kate en Jade en begon met hen te dansen. Ik beweegde sexy op de muziek en draaide uitdagend met mijn kont.
Damion
Ik glimlachte als hij weg liep. 'Hij is een grote grap. Schenk hem geen aandacht. Zijn ego is al groot genoeg.'zei ik nog tegen Harley en keek verrast op als ik een hand om mijn pols voelde. Ivy trok me mee om te dansen. Een grijns kronkelde over mijn gezicht en ik liep gewillig mee. Ze was een heerlijke meid die ik graag tussen mijn lakens zou zien. Ik begon te dansen en binnen no time schuurde ik tegen haar aan.
from LostSouls on 12/13/2018 08:13 PMHarley
Ik keek naar de jongen die uit het zwembad kwam. Hij zag er verrukkelijk uit en dat witte hemd wat heerlijk tegen zijn abs plakte leidde me kort af. 'Kunnen we ook wel van jou zeggen, meneer Lincoln.' zei Damion. Ik glimlachte scheef. 'Is het niet de bedoeling dat de kleren uit gaan met zwemmen?' vroeg ik hem en dronk een slokje van mijn drankje met een ondeugend grijnsje.
Damion
Ik rolde mijn ogen. 'Ik ben maar een halve duivel. Mijn moeder was een engel.' zei ik tegen hem en keek hem strak aan. Wat denkt hij nou? Dat hij me zomaar even kan intimideren? Dacht het dus even niet. Ik keek naar Harley die een opmerking maakte van zijn blouse die aan zijn natte lichaam plakte. Ik zag wel in haar ogen dat ze het aantrekkelijk vond, maar als ze slim was begon ze er niet aan.
from LostSouls on 12/13/2018 07:11 PMHarley
Het was inmiddels avond. Ik had een zwarte tankini aan en liep met Damion, Kate, Ivy en Jade naar het zwembad. De muziek klonk luid en de drank vloeide zo te zien al rijkelijk. 'Nou, dit word interessant.'zei ik en keek rond. Ik haalde een hand door mijn donkere haar en liep meteen naar de tafel met drank. Ik schonk voor iedereen een beker in en toostte. 'Op een wild jaar.'zei ik waarna we juichend onze bekers tegen elkaar botste. Ik dronk er een paar grote slokken van en keek rond.
Damion
Met een brede grijns liep ik binnen. Ik vroeg me af hoe lang het zou duren voordat iemand me er uit wou gooien omdat ik niet was uitgenodigd. Dan moest ik dus maar genieten van elk moment dat ik hier was. Ik nam mijn beker aan van Har en toostte mee. Ik dronk mijn beker in een keer leeg en keek rond naar alle mooie dames die stonden te draaien met hun achterste.
Tankini van Harley :)
from LostSouls on 12/13/2018 06:37 PMHarley
Ik keek hem fronsend na en rolde kort mijn ogen. 'Weten we ook weer wie denkt hier de baas te zijn.' zei ik en keek naar Kate en het meisje dat zich voorstelde als Ivy. 'Dat is hij ook. Ofja, zijn vader. Dale Lincoln.' Ik fronste. 'Lincoln? Mijn beste vriend is een Lincoln.' zei ik en keek op. Verderop zag ik Damion staan die al snel naar me toe liep. 'Wat moest hij van je?' vroeg hij. 'Haantjes gedrag. Wist jij dat hij een Lincoln is?'vroeg ik hem. Hij schudde zijn hoofd.
Damion
'Die vrouw van het loket zei al iets over een tweede Lincoln.' zei ik en keek naar de meiden die bij haar stonden. 'Hai, ik ben Damion.' zei ik en keek naar het meisje dat zich voorstelde als Ivy. Zeer aantrekkelijk. 'Nou, fijn dat ik zo een leuke geweldige familie heb dan maar.'zei ik en keek naar Harley. 'We gaan vanavond naar een pool party.' zei ze. Ik fronste. Ik was niet uitgenodigd, maar ik hield wel van een goeie party crash.
from LostSouls on 12/13/2018 04:55 PMHarley
Kate en ik waren sowieso te laat gekomen dus we hadden de les maar meteen overgeslagen. We waren wat gaan hangen in een raamkozijn op een gang en praatte wat over hoe het met ons zat om elkaar te leren kennen. Ik lachte wat en keek naar de meiden die zich om ons heen verzamelde. We waren al gezellig aan het kletsen en ik keek op als de jongen van vanochtend me zowat insloot en me aan keek. Een brutale blik in mijn ogen staarde terug. 'Harley, mag ik nu weer verder praten?' vroeg ik en keek hem met een speels glimlachje aan. Ik kon niet ontkennen dat het een super mooie jongen was.
Damion
De les vloog voorbij. Als hij eindelijk klaar is kwam ik overeind met mijn spullen en keek nog even op mijn telefoon. Er waren geen berichtjes van Har binnen gekomen. Ik fronste even en vroeg me af wat ze aan het doen was. Al snel werd mijn vraag beantwoord. Ik zag haar op de gang met die gast van vanochtend. Ik leunde tegen de muur en bekeek het van een afstandje. Harley is altijd wel goed geweest in zichzelf uit situaties te helpen.
from LostSouls on 12/13/2018 03:44 PMHarley
Als ik mijn dormroom had gevonden stond de deur al op een kier. Ik opende de deur en zag dat er al iemand haar koffer aan het uitpakken was. 'Hey, volgens mij zijn we kamergenoten.'zei ik. Ze keek op en glimlachte. 'Hey, ik ben Kate.' zei ze. Ik glimlachte en schudde haar hand. 'Leuk je te ontmoeten.' zei ik en legde mijn tas op het bed. Ik bekeek het rooster en zag dat zometeen een introductie lesje zou beginnen. Ik zuchtte en keek op mijn horloge. Ik had nog 5 minuten. 'Weet jij waar dit is?' vroeg ik haar en liet het rooster zien. Ze knikte. 'Ja, ik moet daar ook zijn. Loop zo maar mee.'zei ze. Ik glimlachte zwakjes en keek naar mijn koffers die er al stonden. Ik vroeg me af hoe het nu met Damion zat.
Damion
Ik keek op het rooster en begon maar in de richting te lopen van het lokaal wat er op stond. De bordjes hielpen me gelukkig enorm. Uiteindelijk vond ik het lokaal en ging ergens achteraan zitten. Ik leunde zuchtend met mijn hoofd op mijn arm. Het was zonder Harley meteen een stuk saaier. Ik nam mijn telefoon en sms'te haar meteen. - wat een saaie boel, al mensen tegen gekomen? - stuurde ik en scrolde vervolgens door mijn insta.
from LostSouls on 12/12/2018 10:10 PMHarley
Ik keek iedereen na die de zaal verliet. Zo ook de jongen die zojuist nog op het podium stond. 'Wedden dat hij de grootste kakker is van de hele school? Ze moesten eens weten wie je was.'zei ik tegen hem. Damion schudde zijn hoofd. 'Het maakt niet uit. Ik ben niet uit op de macht van de school te hebben.' zei hij en stond op. We liepen samen naar buiten waar we al snel de informatie desk vonden. Ik kroop voor bij Damion en keek naar de zure oude vrouw die achter het loket zat. 'Naam?' vroeg ze eentonig. Ik haalde mijn wenkbrauwen op. 'Voor zo een hoog aangeschreven school had ik toch wel een wat betere service verwacht.' zei ik haar. Haar zure blik veranderde niet. 'Oké, dan. Harley Frontier.'zei ik. 'Hier heb je je rooster, je boekenlijst en de sleutel van je dormroom. Nummer staat op de tag aan het sleuteltje. Volgende!' riep ze. Ik nam snel mijn pakketje mee en keek om naar Damion die me ook al met opgetrokken wenkbrauw aankeek. 'Ik zie je later oké?' zei ik en volgde het bordje dat wees naar Girl Dorms.
Damion
De vrouw leek niet heel tevreden te zijn met haar baan. Ze was dan ook waarschijnlijk omringd met arrogante snotapen. Als Harley aangeeft dat ze al gaat knikte ik. Ik stapte naar voren en keek naar de zure vrouw. 'Naam?'vroeg ze mij op dezelfde toon als dat ze bij Harley deed. 'Damion Lincoln.'zei ik. Ze zuchtte geïrriteerd. 'Niet nog een.' zei ze. Ik fronste. 'Nog een?' vroeg ik haar verward. 'Je zult hem wel snel genoeg leren kennen. Hier heb je je rooster, je boekenlijst en de sleutel van je dormroom. Nummer staat op de tag aan het sleuteltje. Volgende!' riep ze. Ik liep langzaam de rij uit en keek nog even terug naar het loket. Mijn ouders hadden me niks verteld over eventuele familie die hier naar school ging.
from LostSouls on 12/12/2018 09:44 PMHarley
Na een half uurtje rijden stommelde we de limo uit die ons op het terrein af had gezet. Een dikke rook ging mee naar buiten van de wiet die we hadden gerookt. Ik lachte en liep met hem op het gebouw af. Onze koffers zouden door personeel naar de kamers worden gebracht, wat heel fijn was aangezien we al te laat waren voor de toespraak. Lachend stormde we het auditorium binnen waar een jongen net bezig was met zijn speech. Ik lachte even onhandig met Damion en de hele zaal was stil gevallen. 'Sorry, ga gerust verder.' zei ik en trok Damion mee naar 2 lege college stoelen. We gingen zitten en ik probeerde me zo rustig mogelijk te houden aangezien ik aardig stoned was. Liever wat lol beleven voor we naar deze slachtbank werden gebracht dan serieus nadenken over wat deze school ons allemaal moest gaan leren. Ik beet op mijn lip en bekeek de jongen op het podium.
Damion
Het was al snel duidelijk dat we te laat zouden zijn vandaag. We waren alleen al te laat vertrokken. Maar goed. Beter laat dan nooit zeggen we maar. Als Harley me mee trok naar de auditorium moest ik wel lachen. We waren beide knetter stoned en gingen vervolgens daar zitten. De jongen voor op het podium leek niet blij dat we hem hadden onderbroken. Dat boeide me echter geen reet. Als Harley nog een grinnik laat, gaf ik haar een stootje met mijn elleboog waarna ik plagerig een terug kreeg.
from LostSouls on 12/11/2018 11:44 PMDamion
Mijn laatste spullen waren gepakt. Eerst was het niet wenselijk om me naar de nightacademy te sturen. Waarom had ik geen idee van. Ik stak een joint aan en nam er een flinke hijs van. Nu was de tijd wel aangebroken. Gelukkig hoefde ik niet alleen te gaan. Al vanaf dat ik anderhalf was deelde ik dit kasteel met Harley. We waren geen familie, maar ze was de dochter van een van de maids die mijn ouders erg hoog hebben staan. We hebben het altijd goed met elkaar kunnen vinden. Sterker nog. Ze is een hele tijd mijn vriendin geweest. Het was alleen al snel weer over toen we realiseerde dat het niet meer was dan lustige gevoelens voor elkaar. We besloten vrienden te blijven met iets extra's. Wanneer we beide zin hadden maakten we daar nog altijd gebruik van. Soort van seksbuddies. Ik nam nog een hijs van mijn joint als Harley binnen kwam met een zucht en naast me op bed plofte. 'Wat heb ik hier geen zin in zeg.'zei ze en nam mijn joint uit mijn handen. Ik grijnsde. 'Je moet het zo bekijken. Je bent hier niet meer met je moeder. Niet meer met mijn ouders. Je hoeft geen huishoudelijke taken meer te doen en je kunt zonder gezeik neuken wie je wilt.' zei ik haar.
Harley
Al de hele ochtend was ik bezig geweest met mijn koffer. Je zou denken, hoe komt een maid in godsnaam aan zoveel spullen? Ik heb het niet allemaal zelf gekocht. De ouders van Damion, Dylan en Maddie Lincoln, waren zeer gulle mensen. Mijn moeder was al heel lang loyaal aan hen en ze verwenden mij alsof ik hun eigen familie was. Vandaar dat ik deze kans heb gekregen om naar de nieuwe Nightacademy te gaan. Niet dat ik er veel zin in had. Ik liep naar de kamer van Damion en plofte meteen op zijn bed. Ik maakte hem snel duidelijk hoe weinig zin ik hier in had en nam een hijs van zijn joint die ik toeëigende. 'Dat is ook het enige positieve. Het idee dat ik daadwerkelijk dingen moet gaan leren op die school.' zei ik en keek naar hem. Ik grijnsde. 'Jij zult wel blij zijn dat je eindelijk meer prooi rond hebt lopen dan alleen mij.' zei ik. Hij haalde zijn schouders op waardoor ik hem een plagerige dreun tegen zijn schouder geef. 'Lekker ben jij.' lachte ik. 'Ja wat?! Denk je dat ik al dat vrouwelijke schoon wat daar aanwezig gaat zijn zomaar door mijn vingers laat glippen.' zei hij. Ik grinnikte. 'Ik plaag je maar. No strings attached, weet je nog.' zei ik en ging weer overeind zitten op zijn bed.
ORPG|| 885. WD 18+ obvs
from LostSouls on 12/11/2018 11:34 PMDamion Dale Lincoln
Harley Mae Frontier
Eerste post in volgende bericht