Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  140  |  141  |  142  |  143  |  144  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

26, female

Level 37

Re: ORPG|| met walkingdead.

from walkingdead on 12/11/2018 10:17 PM

Roan
“Vind ik ook” zei ik glimlachend “hoe gaat hij heten?” Vroeg ik.

Maddie
“Demion Dale Lincoln.” Zei ik terwijl zijn oogjes nog gesloten waren “omdat hij me herinnerd aan mijn broer Dale.” Zei ik zacht terwijl ik kleine kusjes bleef geven op Demion’s wangetjes.” Je bent het beste wat ons ooit overkomen is kleintje” ik keek kort naar Hailey “bedankt.” Zei ik zwak glimlachend terwijl dit de eerste keer was dat ik Hailey onder ogen kwam.. al die tijd had ik haar genegeerd maar nu Demion geboren is was het oke.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 12/11/2018 10:03 PM

Maddie
Ik gilde het uit door de pijn terwijl Roan net kwam binnenvallen.” Nog 1 push miss Lincoln!” Zei Dalia terwijl ik adem nam en Dylan’s hand bijna kapot kneep. Met al mijn kracht pushte ik mijn zoontje er uit niet veel later horde we ons zoontje’s kreten door de kamer. Ik glimlachte en zag hoe hij in deken gewikkeld werd. Ik glimlachte en voelde me vermoeid en bezweet ik sloot mijn ogen “can i hold HIM?” Zei ik zacht terwijl Dalia knikte en z mijn kleine baby’tje in mijn armen neerlegde. Ik begon automatische te huilen “hey wat ben je mooi.” Ik drukte een kusje op zijn voorhoofdje en glimlachte terwijl ik hem Dylan ook liet zien.

Roan
Ik was op tijd en zag mijn neefje geboren worden terwijl ik Mijn handen op Hailey’s schouder zetten.” Wauw” zei ik terwijl ik onder de indruk was van Dylan die nu vader was geworden. Ik voelde me al oud worden ik werd dus oom van een klein engeltje en half duiveltje.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 12/09/2018 11:31 PM

2 weken later

Roan
Ik zat in het vliegtuig en kon niet wachten om Hailey te zien. Ik had teveel mee gemaakt in Amerika vooral met die Dale en maid. Ze hadden me beide geholpen met een goeie ring uitzoeken voor Hailey. Al was het niet zonder slag of stoot. Ik facetimede mijn tante want ik zou niet op tijd kunnen zijn bij mijn neefjes geboorte.” Hey Ro net op tijd Dylan is al in de delivery kamer” zei ze terwijl ik op mijn onderlip beet “Hailey ook?” Ze knikte “ik ben er bijna.” Zei ik terwijl ik hoopte dat mijn neefje op me zou wachten.

Maddie
Mijn wateren waren al gebroken terwijl ik klaar werd gemaakt voor de bevalling.” Nog een uurtje miss Lincoln en dan heft u kindje in u armen” zei Dalia terwijl ik nu al huilde door alle spanning en stress in mijn lichaam.” Ik ben bang” zei ik zacht Dylan ik was er klaar voor maar ik was bang om te bevallen na zo een lang tijd rondgelopen te hebben met een enorme buik.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 12/09/2018 05:22 PM

Maddie
Als dat zegt glimlach ik zwak en krijg ik traantjes in mijn ogen “ja maakt me zo gelukkig Dyl.” Zei ik zacht tegen hem terwijl ik mijn lippen zachtjes op de zijne plaatste “i love you.”

Roan
“Ik zal snel terug komen baby... en sowieso elke dag met je FaceTimen.” Zei met een glimlachje terwijl ik zo moest gaan “hopelijk maken mijn ouders geen ruzie met elkaar.. heb wel gehoord dat mijn vader een nieuwe lakei heeft en rij jong is.” Waarschijnlijk zo een sukkeltje met een rekenmachine en brilletje niet dat het me veel intresseerde.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 12/09/2018 02:55 PM

Maddie
Als hij een kusje op mijn buik plaatst glimlach ik zwak “nog een paar dagen en dan ben je hier.” Ik aaide nog kort over mijn buik en keek Dylan aan “toen ik die test nam waren we allebei zo blij dat ik zwanger ben ik ben blij dat dit kindje gepland is” zei ik zacht tegen Dylan terwijl ik nooit had verwacht dat ik binnenkort moeder zou worden.

Roan
Ik nam diep adem “je hebt gelijk je weet maa nooit wanneer Maddie zal bevallen.” Zei ik tegen haar terwijl ik 2 weken weg zou blijven.” Hoe moet ik dan zonder seks?” Zei ik zuchtend terwijl ik haar kin vastnam “die zaadvragende ogen van jou.” Zei ik speels terwijl ik een zoen op haar lippen plaatste en kort op haar onderliep beet.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 12/08/2018 11:06 AM

Maddie
Ik werd wakker door de geur van spek en keek glimlachend op bij Dylans kusje.” Goodmorning hony” zei ik met een grijnsje terwijl ik een druif uit de schaal nam en een klein poffertje naar binnen slikte. Ik ging wat rechter zitten en aaide over mijn buik die al aardig rond was nog geen half jaartje was voorbij en ik was zwanger van mijn 1ste kindje.” Lijkt er op dat deze kleine bumper wel erg trek heeft in papa’s ontbijt” en voelde ons baby’tje schoppen we wisten al wat het werd een klein jongetje,

Roan
Ik pakte mijn kleding in en nam diep adem ik zou me binnekort verloven aan Hailey en in Amerika de perfecte ring uitzoeken. Dylan werd binnenkort vader dus een babyshower moest dus ook geregeld worden maar dat deed mijn tante dan wel. Ik kon niet geloven dat hij binnenkort een gezin zal hebben en ik nog niet eens getrouwd was. Ik zuchtte zacht en liep mijn closet uit waarna ik Hailey klaarwakker in mijn bed zag “babe kom alsjeblieft mee” zei ik met een pruillipje.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

Re: ORPG|| Playing with the devil w. walkingdead

from walkingdead on 12/04/2018 09:19 PM

Dale
Als ze me de mond snoert zicht ik zacht “wat jij wil.” Zei ik mompelend terwijl ik haar lijden naar de sauna en zwembad “dit gebied is offlimits voor ons omdat het zegmaar alleen betreed mag worden door heer Lincoln en mevrouw Lincoln.” Zei ik tegen haar terwijl ik Anastasia uit het water zag klimmen ze was bloedgeil in haar bikini. Ik beet op mijn onderliep en klapte in mijn handen “nou genoeg gezien?” Vroeg ik haar.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 12/03/2018 08:58 PM

Dale
Als ze me een klap geeft in mijn ezicht bijt ik mijn kaken opelkaar.” Nog steeds boos omdat ik je nooit meer terug had gebeld na dat leuke avondje?” Zei ik met een vals lachje. Terwijl ik langs haar liep en wenkte dat ze me kon volgen maar de slaapkamers. Ik had een intieme relatie gehad met Emilia het was zeker niet alleen seks. Maar toen de tijd was ik nog niet klaar voor een vaste relatie dus heb ik nooit meer van me laten horen en ben ik weg gebleven.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 12/02/2018 09:52 PM

Dale
Als ze dat zegt grijns ik ''niks aan de hand hi ik ben Dale.'' Zei ik terwijl ik overeind kwam en haar een hand gaf ik keek haar met vurige ogen aan ze moest durven om ook maar te zeggen dat ze me kent. Bowie glimlachte ''fijn dat je er bent dit is mijn soort van lakei en hij zal je hier rondleiden ik moet tenslotte nog wat werk afhandelen.. ik zie je vanavond bij het diner wel.'' Zei hij tegen haar terwijl hij onder de indruk van haar leek ze was tenslotte bloedmooi met die zielige blauwe oogjes... waar ik voor een blok voor viel.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 12/02/2018 09:13 PM

Dale
''Hoelaat komt ze?'' Vroeg ik terwijl ik Anastasia nakeek ''eh ongeveer nu.'' De bel ging af terwijl ik diep adem nam Bowie liep richting de deur en deed open ''welkom Emilia.'' Zei hij als de gastheer die hij was a;s hij aan de kant schuift en ik zie dat he mijn ex is spuug ik mijn koffie uit.. een ex waar ik niet zo goed uitelkaar mee was gegaan.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  140  |  141  |  142  |  143  |  144  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page