Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  140  |  141  |  142  |  143  |  144  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| met walkingdead.

from LostSouls on 12/11/2018 10:22 PM

Hailey
Als ze me bedankt en dit keer recht aan kijkt glimlachte ik en knikte. 'Ik laat jullie alleen.' zei ik en keek nog een keer naar Demion. Ik liep naar Roan die ik een zoen gaf en ik verliet de kamer. Ze moesten een momentje voor zichzelf hebben. Zodat ze konden genieten van het nieuwe familie lid. Ondanks dat ik bloed gerelateerd ben, voelde ik me nog altijd geen deel van die familie.

Dylan
Ik glimlachte als Maddie met de witte vlag zwaait naar Hailey en keek naar ons kleintje. 'Hij lijkt op jou.' zei ik tegen Maddie terwijl ik mijn ogen niet van Demion af kon houden. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/11/2018 10:09 PM

Dylan
Ik liet haar gewoon knijpen zo hard als ze wou. Het zou wel helen. Als het haar pijn verlichtte deed ik alles. Als ik de zachte kreetjes van ons zoontje hoorde grijnsde ik. Hij werd snel in een dekentje gewikkeld en een beetje schoon gemaakt. Ik keek mee hoe hij heerlijk in de armen van Maddie lach. Zijn huilen leek snel op te houden toen hij de hartslag van zijn moeder hoorde. 'Mijn kleine mannetje.' zei ik trots en keek naar Maddie die ik een kus op haar hoofd gaf. 'Ik ben trots op je babe.'

Hailey
Als het kleintje geboren werd en Roan kon er net nog bij zijn glimlachte ik. Ik was blij voor de twee. Hun gezinnetje was zo goed als compleet. Ze hadden een prachtig kasteel. Een geweldige relatie en een heerlijk lief klein kindje. Ik beet op mijn lip en liep naar het bed toe. 'Jullie hebben echt een prachtige zoon.' zei ik en keek naar het kleintje.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/09/2018 11:46 PM

Dylan
Ik greep haar hand vast en streelde met mijn andere hand door haar haar. 'Niet bang zijn. Jij kan dit en je krijgt er het mooiste op de wereld voor terug.' zei ik en glimlachte zwakjes. Wat had ik graag gewild dat ik ook maar iets van haar pijn zou kunnen wegnemen. Mijn moeder stond op de gang en was met Roan aan het facetimen. Ik haalde een keer diep adem en keek op als Hailey binnen kwam.

Hailey
Ik was een koude natte doek gaan halen om Maddie een beetje af te laten koelen. Het was ook wel erg heet hier in het ziekenhuis. Ik liep naar binnen na kort geklopt te hebben en liep naar de twee toe. 'Hier, misschien verlicht dit even, vooral met de hitte.' zei ik en depte zachtjes langs haar voorhoofd en haar hals.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/09/2018 06:00 PM

Hailey
'Daar hou ik je aan.' zei ik tegen hem en drukte nog een kus tegen zijn lippen voor ik ook opstond. 'Bel me meteen als je bent geland.' zei ik streng. Ik wou hem niet meer kwijt en zeker niet aan een vliegtuig ongeluk. Ik bekeek hem nog even. Wat ging ik hem missen. Ik zat hier lekker met stomme Max opgescheept. En Maria en dat mormel erbij. Het ergste is nog dat ik alleen de boel in de gaten kan houden. Ik ben nog niet verloofd of getrouwd met Roan dus als Max zich dingen in zijn hoofd zou halen zou ik niet eens actie kunnen ondernemen.

Dylan
Ik nam haar gezicht in mijn handen terwijl ik nog een kus tegen haar lippen plaatste. 'Jij mij ook.' zei ik en kwam overeind. 'Nu eet je ontbijt op. Misschien kunnen we zo nog even gaan zwemmen. Dat zou de geboorte ook kunnen stimileren. Wie weet hebben we ons kleine jochie dan vanavond nog wel in handen.' zei ik met een grijns. Het werd wel een aparte combinatie. Maddie was een pure engel en ik een pure duivel. Dan had ik ook nog van het verre verleden een Martyr kantje waardoor ik vampiristische trekjes vertoonde. Het zal wel gewoon allemaal goed komen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/09/2018 03:34 PM

Hailey
Ik beet op mijn lip als hij dat zei. Zijn lippen tegen de mijne voelde nog even geweldig als de eerste keer deed. Ik kon eigenlijk al niet meer zonder hem. 'Daar heb je facetime voor.' zei ik met een grijnsje. Het werd heel moeilijk. 2 weken zonder seks. Dan moesten we maar met onszelf gaan spelen. 

Dylan
Ik grijnsde breed en keek naar haar. 'Ik ben nog steeds blij dat die test positief was.'zei ik en keek naar haar. 'Jij en dit kindje zijn nu al alles voor mij en ik beloof jullie dat jullie nooit iets zal overkomen.' zei ik tegen haar en drukte mijn lippen tegen de hare. Gelukkig hadden we ook genoeg steun. Mijn moeder was nog steeds hier samen met mijn vader. Hailey zou ook thuis blijven voor als de baby komt. Het was wel jammer dat Roan weg ging, maar hij moest gewoon naar Amerika. Voor zijn familie en om zijn verloving eindelijk op te laten schieten. Hij had me verteld dat hij daar de perfecte ring uit zou zoeken.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/09/2018 02:10 PM

Dylan
Ik grijnsde breed als ze wakker word en streelde door haar haar. Als ze wat rechter ging zitten ging ik op het bed naast haar zitten en drukte een kusje op haar buik. 'Goedemorgen mijn kleine zonnetje.'zei ik zachtjes en glimlachte. Op dit moment was ik het gelukkigst dat ik ooit in mijn leven ben geweest. 

Hailey
Als hij uit de inloop kast komt glimlachte ik. Hij was dus gelukkig nog niet weg. Als hij zo voor me stond met zijn pruillipje. Ik kroop wat over het bed en trok hem aan zijn blouse het bed terug op. Ik drukte mijn lippen lang en teder tegen de zijne. 'Nee, ga jij maar. Quality time met je vader kan geen kwaad en ik laat Max hier niet alleen. Je weet hoe ik over hem denk. Plus met Dylan en Maddie. Ik ben liever in de buurt.' zei ik tegen hem en glimlachte zwakjes.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/07/2018 11:36 PM

Dylan
Het was nu al een half jaartje verder ongeveer en we waren nog altijd gelukkig. Ik kon zeggen dat er geen trouble in paradise was en er waren weinig tot geen problemen met betrekking op andere zaken dan het liefdes leven. Met het dienblad ontbijt liep ik naar onze kamer en zette het op het nachtkastje aan de kant van Maddie. 'Goedemorgen, babe.'zei ik en drukte een kusje tegen haar lippen.

Hailey
Langzaam werd ik wakker en rekte ik me uit. Ik voelde naast me en merkte op dat mijn bed leeg was. Ohja, Roan zou naar Mam en zijn vader gaan. Ik had besloten hier te blijven omdat anders Max hier alles naar zijn hand zou zetten in die dagen dat hij mocht regeren. Ik had nog altijd een groot wantrouwen naar hem toe en de hekel die ik aan hem had was ook onbeschrijfelijk groot.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| Playing with the devil w. walkingdead

from LostSouls on 12/06/2018 03:43 PM

Zara Emilia
Ik keek rond en glimlachte zwakjes als ik mevrouw Lincoln zie. Ze was een mooie vrouw. Ik bekeek het gezicht van Dale en zag iets in zijn ogen. Het viel wel erg op dat hij op haar geilde. Ik grijnsde en in plaats van met hem weer weg te lopen liep ik op mevrouw Lincoln af. 'Hallo Lady Lincoln.'zei ik en stak mijn hand uit. 'Ik ben de nieuwe maid.' zei ik tegen haar en ze keek me even vragend aan maar nam mijn hand aan. 'Leuk je te ontmoeten.' zei ze en keek kort even naar Dale. Dat zei me eigenlijk ook wel genoeg. Ik liep terug naar de uitgang en bedacht me dat het tijd was om me om te kleden en te beginnen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/03/2018 09:13 PM

Zara Emilia
Ik bekeek hem en rolde mijn ogen. 'Hou gewoon je mond en laat me alles zien.'zei ik terwijl ik met hem mee liep. Ik kon er echt niet bij dat hij nu weer hier moest werken. Ik haatte hem oprecht. Met een zucht keek ik naar de kamer waar hij me naar toe had geleid. Het was groot. Niet gigantisch, maar wel groot. Het is natuurlijk ook maar een kamer voor een hulpje. Ik zuchtte en keek rond om vervolgens weer de kamer uit te lopen om verder rondgeleid te worden.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/02/2018 09:55 PM

Zara Emilia
Ik keek naar zijn hand en beet mijn kaken samen waarna ik zijn hand aannam. Eikel. 'Zara Emilia. Noem me wat je wilt.' zei ik tegen hem en liet zijn hand ook maar al te snel weer los. Ik keek de heer Lincoln na en glimlachte. 'Tot vanavond.'zei ik en keerde me weer tot Dale. Als Bowie weg was. Ik gaf hem een klap in zijn gezicht met mijn platte hand en liep alvast vooruit aangezien hij me moest rondleiden. 'Ga je me nog de weg wijzen of hoe zit dat?' vroeg ik hem en keek rond. Waarom moest hij nu uitgerekend hier werken. Ik kon nu geen ontslag nemen, ik had dit werk nodig.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  140  |  141  |  142  |  143  |  144  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page