Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 141 | 142 | 143 | 144 | 145 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG|| Playing with the devil w. walkingdead
from walkingdead on 12/02/2018 08:54 PMBowie
''Tss toevallig dat ze vandaag aangenomen is dat geil jong waar je het over hebt haar naam is Emilia, en voor het geval dat je het wil weten ik neuk niet met meisjes van zijn leeftijd.'' Zei ik tegen Ana terwijl Dale bijna in zijn koffie stikte ik fronste en nam diep adem ''jij moet er door de villa lijden trouwens Dale en wijs haar haar kamer aan alsjeblieft.'' Zei ik gapend ''ik moet trouwens Roan morgen ophalen van het vliegveld hij komt op bezoek.'' Zei ik tegen Ana
from walkingdead on 12/02/2018 08:46 PMDale
Ik grijnsde breed en zonder ook maar te hoeven na denken spoot ik mijn goedje in haar. Dit was toch echt wel de geilste sex ervaring die ik had.
Dale
Het was alweer maandag stomste dag van de week want dan kon ik Anastasia niet nueken in de woonkamer maar wel in het tuinhuisje. Ik nam diep adem en keek naar Bowie die wat papierwerk door nam ''vanwaar zoveel papieren?'' Vroeg ik terwijl ik overeind kwam en hij opkeek ''ik wil een nieuwe maid die ene die ik nu heb word te oud.'' Ik fronste en nam diep adem ''well ik hoop dat je een mooie jongedame indienst neemt want dan heb ik nog wat te genieten tijdens het ontbijt.'' Zei ik terwijl ik een knipoog naar Ana toe maakte hopelijk werd ze niet jaloers al windde het me op als ze jaloers zou zijn..
from walkingdead on 12/02/2018 08:27 PMDale
Ik voelde mijn vriend afgemolken worden en keek grijnzend naar haar tieten die op en neer gingen.” Ik ga komen” vermelde ik haar terwijl ik haar billen vastgreep en begon te stoten. Ik wist niet of ik in haar mocht komen aangezien we het zonder condoom deden.
from walkingdead on 11/28/2018 03:49 PMDale
Als ze dat zegt versnel ik mijn tempo ik Glee even uit haar om haar vervolgens naar de bank te verkazen waar ik haar hielp op mijn Dick zodat ze me kon rijden. Ik nam 1 van haar tepels in mijn mond en zette mijn handen op haar volle billen. Ze had echt een heerlijke reet “ik vind het prima als het onder ons blijft maar dan mag het best van mij vaker gebeuren.” Zei ik grommend en grijnzend.
from walkingdead on 11/28/2018 12:44 AMDale
Als ze dat zegt grijns ik.. ik duwde haar tussen mij en de tafel en liet mijn broek tot aan mijn enkels zakken. Mijn pik die al rechtovereind stond maakte ik glad met haar geil terwijl ik die vervolgens al snel in haar liet glijden. Ik nam haar heupen vast en stoten al gelijk met een rap tempo ze geilde me zo erg op de afgelopen 3 maanden ik werd er helemaal gek van en nu kon ik haar gewoon misschien een heel weekend neuken. Maar als Bowie terug zou zijn.. kon dat niet meer dus moest ik wel standvastig zijn dit was dus eenmalig. Ik gromde en sloeg een aantal tikken op haar billen die al snel rood werden ''vind je zoon het niet erg dat je een jongen van zijn leeftijd neukt''zei ik grommend terwijl het me echt erg opwindde.
from walkingdead on 11/28/2018 12:23 AMDale
Als ze me zoent hou ik het niet langer meer vol ik tilde haar oo en zette haar op het aanrecht. Ik veterde haar kimono los terwijl ik haar bleef zoenen en glee met mijn hand in haar slipje.''Je bent zo geil'' zei ik terwijl ik haar begon te vingeren en me dit mijn kop kon kosten. Ik beet op haar onderlip en glee toen met mijn lippen naar haar nek terwijl mijn vingers te keer gingen. Ik had nog nooit een milf geneukt dit werd dan ook mijn eerste keer haar kut voelde droog aan leek er op dat ze lang geen seks meer had gehad daar kwam dan snel verandering in.
from walkingdead on 11/27/2018 11:45 PMDale
Er was nog geen dag voorbij en ik merkte dat Anastasia steeds meer aantrekkelijker werd. Het was ochtend en ik zat al aan mijn ontbijt maar als ik Ana zie binnen vallen in haar lingerie proest ik. Dit was toch niet om me te verlijden ik kwam snel overeind en maakte een buiging ''ík eh.. ga naar mijn kamer.'''Zei ik terwijl ik mijn stijve moest verhelpen.
from walkingdead on 11/27/2018 11:13 PMDale
''Dacht ik al'' zei ik grijnzend wauw dat ze ook nog is een milf was met een zoon van mijn leeftijd winde me op. Ik bracht Bowie de koffie en voor Anastasia een kop thee. Bowie kwam overeind en nam diep adem ''ik ga wat zaken regelen in new orleans zorg jij dat het hier veilig blijft?'' Vroeg hij terwijl ik fronste ''ik heb net koffie ingeschonken en nu al gaat u weg heer.'' Zei ik terwijl hij al wegliep als hij naar New orleans ging bleef hij heel het weekend weg. Ik nam diep adem en ging tegenover Ana zitten '''dus het is alleen jij en ik.'' Zei ik terwijl ik naar haar keek.
from walkingdead on 11/27/2018 10:05 PMDale
''Je hebt gelijk ik moet gaan dan eh... zie ik je vanavond wel.'' Ik maakte een buiging en liep rood aangelopen weg stond ik nou naar haar inkijk te kijk zo net? Ik nam diep adem en pakte mijn tas om te gaan. 3 maanden vlogen voorbij en ik heb mezelf gepakt op gluren en aftrekken op Anastasia Lincoln. Die vrouw bleef me maar teste ik wilde haar zo graag neuken maar ik kon dat echt niet maken ze was 2 keer mijn leeftijd. Bowie zat een krant te lezen met zoals altijd een joint in zijn mond ''Ana heb je nog iets van Roan en Hailey gehoord?'' Vroeg hij ik kwam er achter dat ze 2 kinderen had 1 daarvan was Bowie's zoon. Maar ik geloofde niet dat hij nog speciale gevoelens voor haar had.. hij was altijd nors en gemeen tegen haar.'' Hoe oud is jullie zoon eigenlijk?'' Vroeg ik maar terwijl ik koffie inschonk voor Bowie.
from walkingdead on 11/27/2018 12:02 AMDale
Als me vraagt of ik hier woon knik ik ''ja Bowie heeft me in dienst genomen... ik was eerst een traveller gewoon een overal en nergens persoon..'' Mijn verleden lag heel ingewikkeld ik had een zusje die me uiteindelijk in de steek had gelaten met een overheersende vader.. waar ik uiteindelijk ruzie mee kreeg en aardig mee had gevochten ik hoefde die man nooit meer te zien. Mijn moeder was een raadsel ik wist niks over haar behalve dat ze een duivel was die mijn vader toevallig neukte en de naam niet meer van wist. Mijn zusje kwam pas later bij de familie ik zou met haar trouwen maar dat wilde ze niet en ik ook niet.. wat is dat nou voor barbaars. Ik was een half duivel maar voelde me compleet engel ik duwde mijn duivelse kant een beetje weg vanwege mijn moeder.. ik had liever niets te maken met die kant van me.'' Maar ik werk part time voor hem hij laat me gewoon naar school gaan.. tiener ziijn'' Zei ik terwijl ik nerveus van haar werd ik krabte wat onverschillig door mijn haar.. ze was wel echt aantrekkelijk.

Reply