Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 142 | 143 | 144 | 145 | 146 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG|| Playing with the devil w. walkingdead
from walkingdead on 11/26/2018 11:43 PMDale
Ik werd gelijk overspoeld met opdrachten en nam diep adem. Heer Lincoln was nou eenmaal een introvert hij hield totaal geen rekening met andere. Als hij vraagt om zijn zusje te helpen kijk ik op naar een vrouw ongeveer in haar veertigste maar ze leek aangenaam veel op iemand die 20 jaar is.'' Ehm ik ben Dale u broer's dienaar nou je slaafje'' zei ik met een lachje terwijl ik haar hielp met haar koffers ''hij is niet zo erg als je denkt.. als hij zijn joint heeft gehad dan/'' Ik nam de koffers mee naar binnen en lijden haar naar kamer.
Re: ORPG|| Playing with the devil w. walkingdead
from walkingdead on 11/26/2018 11:33 PMDale
Ik was me aan het klaarmaken voor school maar horde ineens een auto de oprit op schuren.. dat moest vast heer Lincoln zijn.''Mevrouw dembry heer Lincoln is terug!'' Riep grijnzend terwijl die ouwe taart al aangelopen kwam vanuit de washok ''wat sta je daar nog ga hem begroeten ik maak alvast een maaltijd klaar.'' Zei ze terwijl ik grinnikte en al snel naar buiten liep de Villa die Heer Lincoln had gekocht had meer dan 20 kamers en een oprit met meer dan 10 auto's ik wist echt niet hoe die man zo rijk was.
Bowie
Ik stapte uit mijn auto en deed de deur open voor Ana ''schiet is op je doet altijd zo langzaam met uitstappen.'' Zei ik klagend terwijl ik Dale al zag mijn 3e zoon voor mijn gevoel hij kwam pas na Roan en Dylan.'' Dale goed je weer te zien kan je me zusje helpen met haar koffers naar haar kamer brengen'' zei ik gelijk tegen hem ''zodat ik even een jointje kan roken ik word al pisnijdig van 3 avonden niet roken in dat vliegtuig.'' Zei ik terwijl het te merken was ''we catchen later wel up.'' Zei ik terwijl ik al naar binnen liep Ana irriteerde me ook ik kon niet langer dan 2 dagen met haar in een ruimte zijn.
Re: ORPG|| met walkingdead.
from walkingdead on 11/26/2018 10:36 PMMaddie
De volgende ochtend werd ik wakker met Dylan naast me dit was de eerste ochtend dat we samen wakker werden.'' Goeiemorgen'' zei ik gapend terwijl ik een ochtendzoen op zijn lippen plaatste. Ik kwam overeind en deed een badjas aan terwijl ik wat door mijn haren wreef ''mijn eerste dag als vrouw van heer Lincoln.'' Zei ik glimlachend.
Roan
Mijn vader en ik stonden nog te praten bij de voordeur. Terwijl Hailey en mama al aan kwamen gelopen ''weet je zeker dat het niet wederzijds is?'' Vroeg ik hem terwijl ik niet wilde dat hij mijn moeder pijn deed in Amerika.. volgens hem zijn ze gewoon broer en zus die wat staten gaan bezoeken. Maar mijn moeder zat wel in anders inelkaar dan mijn vader ''voor de zoveelste keer.. ik ben niet van plan om opnieuw verliefd te worden op haar of wie dan ook.. relaties zijn niks voor mij.'' Ik knikte maar en wist het nooit met mijn vader.
from walkingdead on 11/26/2018 10:24 AMMaddie
Ik glimlachte en wist eigenlijk niet hoe onze kinderen er uit zouden komen aangezien we beide verschillend waren. Ik ging tegen hem aanliggen en liet mijn vingers over zijn sixpack glijden.” Als ik zwanger word hoop ik dat het een duiveltje word en dan mischieen een engeltje” zei ik grappend “maakt niet uit wat het word ik hou van hem of haar anyway.” Ik sloot mijn oogjes “love you babe.”
Roan
Ik keek mijn moeder na en draaide me om naar mijn vader “waarom neem je haar mee naar Amerika.. jullie zijn toch gescheiden?” Zei ik tegen mijn vader “ja dat zijn we ook maar ik kan er wel mee om gaan met het feit dat het alsnog je moeder en mijn zusje is.” Zei hij tegen me “het is niet wederzijds bedoeld dat ik haar mee neem naar Amerika.. vind het gewoon zielig dat ze hier alleen naar haar kinderen hun gekreun moet luisteren.” Ik gaf hem een duwtje “nou ma vind dat niet zo erg hoor zij is allang al blij dat ik Hailey gelukkig maak.”
from walkingdead on 11/25/2018 11:17 PMMaddie
Als hij dat allemaal zegt druk ik mijn lippen zachtjes op de zijne ''ik hou ook van jou met jou wil ik mijn hele leven doorbrengen.. en een stuk of 2 kinderen krijgen.'' Zei ik met een lachje terwijl mijn hand door zijn haren gleed ''heb je ooit na gedacht over kinderen?'' Vroeg ik hem toen.
Roan
''Ja ik vind het niet erg als je met pap weg gaat.. mijn vader kan wel gezelschap gebruiken.. tenslotte staat hij waarschijnlijk kurk droog..'' Mijn vader gaf me een tik tegen mijn hoofd ''verspeza mudak (hou je mond klotehommel'' Zei hij in het russische tegen me terwijl ik grinnikte mijn vader was de afgelopen maanden alleen maar bezig geweest met zuipen roken, en baasje over me spelen. Ik wist uberhaupt niet wanneer hij voor het laatst een vrouw over de vloer had.
from walkingdead on 11/24/2018 11:16 PMMaddie
Ik had waarschijnlijk 3 orgasmes achterelkaar gekregen ik glimlachte en keek toe hoe hij me schoonlikte.''Betreft seks hoef ik me geen zorgen te maken'' zei ik terwijl mijn handen kort op mijn borsten lagen en vervolgens door mijn haar gleden. Mijn tiara lingerie lagen overal en nergens op de vloer terwijl we echt wel een heftige honeymoon hadden gehad.
Bowie
Als hij dat zegt trek ik hem aan zijn stropdas dreigend naar me toe ''als het waar is wat je zegt.. waag het niet om het weer te verpesten zoals alle vorige keren want dan maak je graag af met mijn blote handen.''' Ik liet hem los en liep met mijn joint op Anastasia en Roan af ''hoe was de seks zoon?'''Vroeg ik ''snel maar heel erg krachtig.''' Ik grinnikte en gaf hem een schouderklopje ''je bent gewoon mini me.''
from walkingdead on 11/24/2018 10:36 PMMaddie
Als hij me eerst teder neukt laat ik een aantal kreunen gaan. Maar wanneer hij switcht naar kinky Dylan worden mijn kruenen steeds regelmatiger. Ik ondersteunde mezelf door zijn handen vast te nemen die op mijn borsten lagen en ging op en neer op zijn D. De seks was altijd al goed geweest tussen ons.'' Dylan ik ga komen'' zei ik hijgend en kreunend.
Bowie
Als Lorenzo me vraagt of ik Millie heb gezien kijk ik hem bespottend aan.'' Zins wanneer ben jij opzoek naar iemand die je niet meer boeit..?'' Vroeg ik hem terwijl Millie hem wel duidelijk had gemaakt dat ze hem niet meer wilde.. of was dat nu niet meer zo? Ik stak mijn joint op en keek op naar Ana die metRoan stond te praten.
from walkingdead on 11/24/2018 10:06 PMMaddie
Als hij me begint te vingeren steek ik mijn hand uit om hem af te trekken wat gemakkelijk lukte. Ik liet een aantal kreuntjes gaan en was al aardig nat hij deed het echt goed.
Bowie
Alles werd afgeruimd in de zaal terwijl ik in mijn eentje nog een joint aan het draaien was. Als ik Lorenzo zie binnenkomen een met een heel ander pak aan frons ik. Ik besloot me er niet op te focussen en merkte nu wel echt hoeveel Roan op me leek eigenlijk ik gedroeg me totaal niet als een royal meer.
from walkingdead on 11/24/2018 09:10 PMMaddie
Als hij het hef in handen neemt verlaat een zachte kreun mijn lippen. Ik voelde van alles door mijn lichaam heen gaan zijn kusjes waren zacht en lief.'' Babe'' zei ik zacht terwijl ik op mijn onderlip beet en keek naar wat hij deed.
Roan
''Aha.. ik denk dat Maddie gewoon niet aan je heeft gedacht de afgelopen maanden.. omdat je misschien altijd al op nummer 1 voor haar stond en nu Dyl in haar leven is.'' Zei ik zacht tegen haar ''maarja jij verkoos mij ook boven haar,, misshien heeft ze dat als verraad gezien.'' Het kon van alles zijn ''als ze terug is moet je het haar maar is vragen.'' Ik trok mijn kleding aan en moest mijn ouders nog spreken.
from walkingdead on 11/24/2018 08:33 PMMaddie
Ik glimlachte en was blij dat hij het leuk vond ik zoende met hem mee en lijden hem ondertussen naar het bed waar ik hem op duwde. Ik deed wat muziek op om de sweer op te zetten en ging boven hem hangen met een duivelstafje streelde ik over zijn borstkast ik bracht mijn lippen naar zijn oor ''zorg dat ik vanavond goed slaap heer Lincoln.'' Zei ik met een grijnsje en beet kort in zijn oorlel.
Roan
Als ze het zo zegt merk ik dat ze zich misschien buitengesloten voelde op de bruiloft.'' Jij hebt nog steeds niet dingen uitgepraat met Maddie hé?" Zei ik zacht tegen haar terwijl ik me niet kon voorstellen waarom Hailey eigenlijk geen bruidsmeisje was.. ze kende Hailey al zo lang.

Reply