Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 143 | 144 | 145 | 146 | 147 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG|| met walkingdead.
from LostSouls on 11/24/2018 08:48 PMHailey
Ik zuchtte even als hij erop verder gaat en ging recht zitten met mijn voeten over de rand van het bed. 'Nee, want ik weet niet waar het fout is gegaan. Toen ze haar bruidsjurk paste om met jou te trouwen hadden we nog gepraat maar er kwam bijna niks uit haar. Toen heb ik haar ergens overgehaald om terug naar Dylan te gaan blijkbaar. Sinds dien hebben we niet meer gepraat.' zei ik.
Dylan
Ik grijnsde breed en liet me gewoon duwen. Ik bekeek haar en voelde haar drietand over mijn borst glijden. Als ze dat zegt word ik helemaal gek. Ik draaide ons om en pinde haar handen past op het bed met de mijne. Mijn mond drukte kleine zuigzoentjes in haar nek en ging zo naar beneden naar haar borsten.
from LostSouls on 11/24/2018 08:20 PMHailey
Ik lachte. 'Ik ben voor vannacht ook nog niet klaar met jou.' zei ik terwijl ik even op adem moest komen. Ik glimlachte naar hem als hij door mijn haar streelt. 'Waarschijnlijk hebben ze het niet eens opgemerkt. Ik kan me niet voorstellen dat ze mij überhaupt missen en ze waren veel te veel met elkaar bezig.'
Dylan
Ik genoot van onze tijd samen en voelde me echt weer gelukkig. Voordat ik Maddie had leren kennen wist ik nooit hoe ik weer gelukkig zou moeten worden, maar Maddie heeft me weer gelukkig gemaakt. Als we eenmaal terug binnen zijn droogde ik me af en spoot heel wat aftershave op om weer lekker te ruiken in plaats van naar het water van het meer. 'Ben je bijna klaar daarbinnen?' vroeg ik door de badkamer deur en keek op als ze uit de badkamer komt. Mijn mondhoeken schoten meteen omhoog. 'Wat ik wel niet allemaal in je te weeg breng, duiveltje van me.' zei ik en trok haar tegen me aan en plaatste mijn lippen tegen de hare.
from LostSouls on 11/24/2018 07:44 PMHailey
Nog voor ik antwoord kon geven voelde ik zijn goedje al op mijn gezicht landen. Ik grijnsde en hield mijn tong naar buiten om iets van het goedje op te vangen in mijn mond. Ik lachte zodra hij klaar was en likte langs mijn mond. Met mijn vingers haalde ik de restjes van mijn gezicht en likte het weer geil van mijn vingers af.
Dylan
Ik grijnsde en legde mijn handen op haar billen in het water. Ook ik keek naar de groene gloed die door de lucht ging. 'Ik ook niet. En toch ben je mijn vrouw.' zei ik en keek weer grijnzend naar haar.
from LostSouls on 11/24/2018 12:18 AMHailey
Ik liet me gewoon van positie omgooien en greep met mijn handen in de lakens. Ik genoot van zijn vriend die mij heerlijk opvulde en kon alleen maar kreunen voor meer, meer, meer. Ik holde mijn rug en kon verder helemaal niks omdat hij mijn haar vast had.
Dylan
Ik lachte en kwam van het bed af. Ik bekeek hoe ze zich uitkleedde en opeens stond ze naakt voor me. 'En jij verwacht dat ik zo van je af kon blijven.' zei ik lachend. Ik tilde haar weer op en nam haar mee naar buiten. 'Prima, als jij wilt zwemmen, zul je het krijgen ook.' zei ik lachend. Eenmaal buiten rende ik met haar in mijn armen het water in en als we diep genoeg waren gooide ik haar erin. Mijn nu natte pak maakte het wel zwaarder dus ik begon mijn kleren snel uit te trekken en gooide het langs de kant en zwom naar Maddie.
from LostSouls on 11/23/2018 11:35 PMHailey
Ik kreunde als ik hem in me voelde en vond het heerlijk om zijn handen om mijn keeltje te voelen. Zo wist ik precies mijn plekje in bed. Ik kon een grote bek hebben in het dagelijkse leven maar als ik met Roan in bed lag was hij meestal wel de baas. Ik sloeg mijn benen om zijn middel en kreunde steeds harder en harder van genot. 'Fuck Roan!!' riep ik hijgend.
Dylan
Als we eenmaal bij de cabin waren en ze super blij reageerde haalde ik opgelucht adem. Wie weet had ze wel een hele strand vakantie verwacht. Nou kwam dit er ook wel een beetje mee overeen omdat we bij een giga meer lagen. Ik liep met de bagage de cabin binnen en liep achter haar aan richting de slaapkamer. 'We zijn iets vergeten bij de voordeur.' zei ik haar en tilde haar onverwachts op om vervolgens met haar over de drempel de kamer in te stappen. Ik keek naar de rozenblaadjes. Het zou nog best zonde zijn, maar ze moeten er toch ooit vanaf. Ik legde Maddie zacht op het bed neer in het midden van het hart en glimlachte naar haar. 'Ik hou zoveel van jou.'
from LostSouls on 11/23/2018 10:19 PMHailey
Ik grijnsde naar hem met mijn zaadvragende ogen. Ik had ook zin in hem. Het was bijna onmogelijk om geen zin te hebben in hem. Een zacht kreuntje verliet mijn lippen als hij met mijn borsten speelt en beet op mijn lip. 'Ik wil je voelen Ro.' kreunde ik en spreidde mijn benen nog wat weider.
Dylan
Ik grijnsde breed en keek naar Maddie. Ik kon uren naar haar kijken. Ze was prachtig. Het was gelukkig maar 2 uurtjes vliegen vanuit moskou airport dus dat viel alweer mee. Ik streelde met mijn hand langs Maddie haar wang en duwde zachtjes haar gezicht richting de mijne met mijn wijsvinger zodat ik mijn lippen nogmaals op de hare kon planten.
from LostSouls on 11/23/2018 09:53 PMHailey
Ik grijnsde als hij binnen komt en zich al snel met me bemoeit. Mijn jurk vloog door de kamer net als mijn lingerie. Ik keek hem verleiderlijk en speels aan en trok hem aan zijn stropdas over me heen. Mijn lippen vonden al snel de zijne. Ik rukte zijn blouse open en liet die van zijn schouders glijden om vervolgens hem te helpen met zijn broek.
Dylan
Ik grijnsde breed en zwaaide de familie en alle gasten uit. Ik hield de deur open voor Maddie van de limousine en grijnsde breed. 'Enig idee waar we naar toe gaan?' vroeg ik haar. Ik had een gigantische cabin gehuurd in Finland bij een groot meer. Het was de perfecte plek om naar het Noorderlicht te kijken en naakt te zwemmen en niemand die ons zou zien want het lag heel erg afgelegen.
from LostSouls on 11/23/2018 09:08 PMLorenzo
Met Givan over mijn schouder liep ik naar de achteruitgang. Ik gooide hem daar in een container en schoof die container weg van het land naar het bos. Op een open plek stak ik de container in de fik en liep vervolgens terug naar het gebouw. Eigenlijk moest ik me even een andere blouse ofzo aan doen. Er zat bloed op, net als op mijn jasje. Ik keek nog een keer achterom. 'Vaarwel, eikel.' zei ik nog en liep het gebouw binnen naar mijn kamer waar ik snel een andere blouse pakte en een andere colbert.
Hailey
Als er eindelijk op de deur werd geklopt grijnsde ik. 'Binnen.' zei ik en ondersteunde mijn hoofd op het bed.
Dylan
Ik knikte. 'Thanks.'zei ik hem en keek hem grijnzend na. Ik wist wel wat hij ging uitspoken. Ik draaide me naar Maddie en liep naar haar toe. Het slow nummer galmde door de zaal en ik trok haar meteen dicht tegen me aan.
Anastasia
Ik keek hen na en beet op mijn lip. Vanavond zal ik Hailey en Roan nog wel tegen komen en anders vraag ik het ze morgen. Ik vond het belangrijk dat ze weten dat ik niet zomaar weg zou gaan als ze me nodig hebben.
from LostSouls on 11/23/2018 08:24 PMLorenzo
Ik glimlachte tegen haar lippen. 'Ik zorg er wel voor. Ga naar je zoon.'zei ik. 'De openingsdans zal zo beginnen en dat moet je niet missen.' zei ik en glimlachte zwakjes. 'Ik zorg dat ik over een kwartier terug ben.' zei ik haar en tilde het lijk over mijn schouder. Ik keek naar het bloed op de grond, dat zou ik zo ook even schoon moeten maken.
Anastasia
Ik hield hem aan zijn pols tegen. 'Misschien heb ik het wel nodig. Even een time out, maar ik wil eerst zeker weten dat Roan en Hailey me niet nodig hebben. 'zei ik tegen hem en glimlachte zwakjes. Ik beet op mijn lip. Mijn gevoel voor hem zat er nog altijd, maar ik zal er niet op handelen in Amerika. Hij heeft zijn punt duidelijk gemaakt.
from LostSouls on 11/23/2018 04:49 PMLorenzo
Als hij op de grond valt slikte ik kort en vroeg me af wat Millie ervan zou vinden dat ik hem had vermoord voor haar. Ik gooide zijn verpulverde hard op zijn lichaam en keek op als Millie weer wakker schoot. Een scheut van geluk ging door mijn lichaam. Ze kwam op me af en al snel voelde ik haar heerlijke lippen tegen de mijne. Ik trok haar zo dicht mogelijk tegen me aan en voelde de tranen nog over mijn wangen stromen. 'Ik dacht dat ik je kwijt was.'zei ik door het zoenen heen en wou haar niet meer los laten.
Anastasia
Ik keek naar Bowie als hij dat voorsteld. 'Maar.. de kinderen dan?' vroeg ik hem en beet op mijn lip. Ik wist niet goed of dit nou aanstalte was om weer bij elkaar te komen of een test of ik voor mijn kinderen zou kiezen of niet. 'Geef me geen valse hoop, Bo. Jij zei dat het voorbij was.'zei ik en legde zijn ring op tafel die ik al die tijd gewoon voor hem had bewaard om mijn vinger. Ik keek naar mijn eigen trouwring en glimlachte zwakjes.