Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  145  |  146  |  147  |  148  |  149  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| met walkingdead.

from LostSouls on 11/21/2018 09:42 PM

Lorenzo
Ik glimlachte wanneer ze dat zei, maar zodra ze mij haar ring in mijn handen duwt verdween die lach. Ik zuchtte kort en schudde mijn hoofd. 'Ik zal je nooit los laten.'zei ik nog tegen mezelf. Millie was al weg. Ik slikte en probeerde niet een mental breakdown te hebben dat ze nu officieel kenbaar heeft gemaakt dat ik geen kans maak. Ik deed haar ring in mijn zak en liep naar mijn kamer.

Anastasia
Ik kwam overeind en drukte een kus op haar voorhoofd. 'Ik ben naar boven.' zei ik tegen haar, maar volgens mij wist ze wel wat ik ging doen. Ik liep naar mijn oude kamer waar ik Bowie met Roan zag. Ik glimlachte als ik zag hoe goed ze samen waren. 'Bo, kan ik even met je praten voor je gaat?' vroeg ik voorzichtig en glimlachte naar Roan. Mijn grote jongen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/21/2018 09:25 PM

Lorenzo
Ik zuchtte. 'Ana en ik zijn alleen maar samen omdat we Hailey zochten.' zei ik haar en beet op mijn lip als ze over Dylan begon. 'Hoe eh... gaat het met hem? Hij is nu met die Maddie toch?' vroeg ik haar. Ondanks dat ik Dylan nooit sprak hield ik zijn leven zeker in de gaten. Natuurlijk hield ik van hem. Nu ik wist dat Millie nog leefde was het ook minder confronterend om te zien dat hij zo op zijn moeder lijkt. 'Jullie zijn twee druppels water... jij en Dyl.'

Anastasia
Ze had me verteld dat ze meer de overhand had dan haar pleegouders. 'Je lijkt op me. Net zo koppig en sterk.' zei ik tegen haar. 'Nou ja... Vroeger was ik sterker. Nu durf ik niets eens meer...maakt ook niet uit.' zei ik en glimlachte zwak. 'Nee, mam. Zeg op. Wat durf je niet?' vroeg ze me en ze draaide zich naar me om. 'Ik hou van je vader, begrijp me niet verkeerd. Maar hij is niet mijn perfecte match. Ik houd niet van hem zoals je van je partner moet houden.' zei ik en draaide onbewust met de ring van Bowie om mijn vinger. 'Dat weet ik. Je houd van Bowie. Ik weet dat er veel gebeurd is, maar misschien moet je harder vechten voor wat je wilt.' zei ze me. Ergens had ze een punt, maar was het niet veel te laat?

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/21/2018 08:48 PM

Lorenzo
Als Millie langs me loopt zonder iets te zeggen zucht ik en draaide me naar haar om. 'Gaan we het nu zo blijven doen?' vroeg ik haar en beet op mijn lip. 'Ik wil gewoon met je om kunnen gaan Mill. Je bent nu eenmaal een onderdeel van mijn leven en door elkaar te negeren word het hier ook niet plezieriger.'zei ik haar en glimlachte zwak. 

Anastasia
Ik zat beneden op de bank met Hailey en had haar zojuist verteld over de periode voor ze geboren werd. Toen mijn humanity uitstond en ik echt losgeslagen was. Waarom ik haar weg had gegeven. Ze begreep het iets meer, maar ze was nog altijd niet blij ermee. Wat te begrijpen was. 'Hebben ze goed voor je gezorgd?' vroeg ik haar en keek in het vuur van de haard.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/21/2018 07:29 PM

Hailey
Ik keek naar de twee die hier al stonden met koffers en al. Ik hoopte maar dat ik dit kon hendelen want ik stak serieus alles hier in de hens. Als Roan me vertelde dat we bij elkaar mochten zijn van zijn vader glimlachte ik een beet op mijn lip. Ik knikte en keek hem na waarna ik dichter op mijn ouders afstapte. 'Ik wijs jullie de kamers wel.' zei ik tegen ze en begon te lopen richting de kamers die voor ze klaar waren gemaakt.

Dylan
Ik was echt over the moon. Ze wou met me trouwen. Ik kon niet gelukkiger zijn dan dit. Ik haalde een hand door mijn haar en schonk een drankje in bij de lounge. Ik ging op de bank zitten en keek naar het aangestoken vuurtje. Eindelijk kon ik haar de mijne maken. Ze maakte me gelukkig.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/20/2018 11:59 PM

Anastasia
Ik knikte naar Bowie om hem toch lichtelijk te bedanken en keek hem na. Ik miste hem nog steeds om me heen. Ik slikte en keek naar Roan met een zwakke glimlach. 'Aangezien ik niet in mijn oude kamer zal slapen, willen jullie me laten zien waar ik mijn spullen kwijt kan?' vroeg ik Roan en Hailey lipbijtend. Mijn kinderen. Ze waren zo prachtig en ze waren de beste dingen in mijn leven. Ook als het niet goed ging. Van beide kinderen had ik geen spijt. Alleen van het afgeven van Hailey had ik echt spijt.

Lorenzo
Ik keek glimlachend naar Bowie en Roan. Blij dat hun wel gewoon met elkaar door een deur konden nu. Niet dat beide ook maar iets geïnteresseerd zijn in wat ik van hun denk. Ik keek achterom waar ik Millie zag staan. Ze was nog altijd even mooi. Ik beet op mijn lip en pas als Ana haar mond open trok verbrak ik mijn blik naar Millie en keek voor me uit.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/20/2018 11:34 PM

Anastasia
Ik was weer gekalmeerd en hoorde mijn telefoon af gaan. Ik beet op mijn lip. Het was Bowie. 'We kunnen beide terug naar het kasteel zodat we met de kinderen kunnen zijn. Bowie gaat weg.' zei ik tegen Lor. 'Al denk ik niet dat Roan me nog wilt zien. Hij was daar erg duidelijk over.' zei ik hem en legde mijn telefoon weer weg.

Lorenzo
Ik streelde langs haar arm. 'Komt wel goed. We gaan er gewoon heen en als we er na een week nog niet welkom zijn komen we terug.'vertelde ik haar. Ik wou gewoon heel graag mijn dochter ontmoeten. Zelfs als Ana er niet helemaal blij van zou worden. Ik was bij haar vanwege Hailey. Mijn hart lag nog steeds bij Millie en ik denk dat Ana dat ook wel weet. Net als dat ik weet dat haar hart bij Bowie lag. Dat is een van de redenen dat ze zo overstuur was. Ik had Bowie zijn ring wel aan haar vinger gezien. Ze droeg nu twee trouwringen die beide niet van mij afkomstig waren.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/20/2018 09:45 PM

Anastasia
Ik sloot de deur achter me en keek op naar Lorenzo die me opwachtte. 'En? Hoe ging het?' vroeg hij me. Ik beet op mijn lip om mijn tranen enigzins tegen te houden, maar het lukte niet. Ik barstte in huilen uit en vloog in zijn armen. 'Het ging helemaal mis daar.' zei ik door mijn tranen heen en slikte om de brok in mijn keel weg te proberen krijgen.

Lorenzo
Ik beet op mijn lip en sloeg mijn armen om haar heen. 'Wat is er gebeurd?' vroeg ik bezorgd en streelde met mijn hand door haar haren. 'Heeft ze zich bedacht? Wil ze ons niet meer zien?' vroeg ik, maar merkte dat dit haar nog verdrietiger maakte dus hield ik maar mijn mond en besloot haar gewoon te troosten en te kalmeren.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/20/2018 09:07 PM

Hailey
Ik schudde mijn hoofd. 'Nooit.'zei ik tegen hem. Als ik iets niet wou dan was het zoals mijn moeder worden. Ik haalde diep adem en grijnsde als hij zijn hand onder mijn rok verplaats. Ik beet op mijn lip en keek hem aan.

Dylan
Ik glimlachte en nam haar mee naar de tuinen. Achterin de tuin was een grote vijver. Op die vijver dreef een vlot. Ik had op dat vlot met kaarsen de randen versiert en in rozen stond er. - Maddie, wil je met me trouwen - Ik deed mijn handen voor haar ogen als we de tuin in lopen en begeleidde haar naar de vijver. Als we daar zijn glimlachte ik. 'Klaar voor?' vroeg ik en liet mijn handen van haar ogen zakken. Achter haar was ik op een knie gaan zitten met de ring in mijn hand.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/20/2018 08:36 PM

Hailey
Ik glimlachte tegen zijn lippen en wist dat het goed zat. Hij zou mij ook niet alleen laten en Bowie kon ons daardoor niks maken. Ik haalde een hand door zijn haar en kroop dichter tegen hem aan door de koude bries. Ik liet zijn lippen los en keek in zijn ogen. 'Ik hou van je.' zei ik tegen hem met een glimlach. Dit was de eerste keer dat ik het hem zei en ik meende het.

Dylan
Ik schudde mijn hoofd. 'Zeg dat niet. Natuurlijk wil ik je nog steeds.' zeg ik tegen haar en kwam overeind. 'Kom, ik wil je iets laten zien.' zei ik tegen haar en stak mijn hand uit zodat ze die kon vastpakken.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/20/2018 07:18 PM

Hailey
Ik keek naar Roan als hij dat zegt. 'Ik haat deze situatie.' zei ik tegen hem en legde mijn hoofd op zijn schouder. 'En je gaat niet naar Siberië om een of andere sloerie te trouwen. Je bent van mij en het interesseert niet wat je vader daar van zegt.' zei ik en nam zijn arm vast. Ik kon hem echt niet kwijt raken. Zeker niet nu. Wie weet wat voor een domme dingen ik doe zonder hem.

Dylan
Ik keek bij Maddie naar binnen en zag dat ze huilend op bed lag. Ik ging bij haar zitten en streelde over haar haar. 'Sorry voor vanmiddag. Die opmerking was echt overbodig.'zei ik zacht tegen haar en bekeek haar betraande gezicht. Ik haatte het om haar zo te zien en al helemaal wetende dat ik de oorzaak was van die tranen. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  145  |  146  |  147  |  148  |  149  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page