Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 147 | 148 | 149 | 150 | 151 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG|| met walkingdead.
from LostSouls on 11/17/2018 09:14 PMHailey
Zodra Roan heeft opgehangen begon er lichte paniek in mijn hoofd te ontstaan. 'Wat als ik haar nou tegen val?' vroeg ik aan Roan. Normaal stelde ik me nooit kwetsbaar op, maar dit was even een dingetje dat ik moest bespreken anders zou het me opvreten van binnen.
Anastasia
'Tot strakjes.'zei ik en ging op met een glimlach. Als Lorenzo dat zegt beet ik op mijn lip. 'Vind je het erg als ik alleen ga?' vroeg ik hem. 'Ik kan haar overhalen jou ook te ontmoeten op een ander moment. Ik denk dat ze dat vast wel zou willen.'zei ik en kwam overeind. Ik drukte mijn lippen kort tegen de zijne waarna ik ook naar de badkamer liep om me te douchen.
Dylan
Ik gromde en merkte meteen dat ze klaar kwam. Ze werd nog strakker wat mij een heerlijk gevoel gaf. Ik greep met een hand haar haar bij elkaar en gaf haar met mijn andere hand een pets tegen haar bil. Mijn tempo voerde ik steeds meer op.'Verdomme je bent geil.' hijgde ik en gaf haar nog een tik.
from LostSouls on 11/17/2018 08:46 PMAnastasia
Wanneer ik hoor dat het Roan en Hailey zijn zit ik meteen recht overeind. 'Roan, lieffie.' zei ik en beet op mijn lip, niet wetende of ik ook meteen iets tegen Hailey moest zeggen. Of dat ze überhaupt mee luisterde. 'Ik ben bij je oom, maar ik kom er aan.'zei ik tegen hem.
Hailey
Als ik haar zo hartelijk naar Roan hoor doen glimlachte ik zwakjes. Ik ben blij dat Roan toch nog wel een moeder heeft die van hem houd. Ondanks wat er allemaal gebeurd is.
Dylan
Ik merkte aan haar dat dit haar al gek maakte. Dit liet me grijnzen. Zodra ik merkte aan haar dat ze dicht bij haar orgasme zat stopte ik. Ik liet haar benen van mijn schouders glijden en ging rechter staan. Ik liet het touw naar beneden en maakte haar polsen los. Mijn vriend stond inmiddels recht overeind. Ik hielp haar van de tafel af en draaide haar snel om. Dit keer bond ik haar polsen achter haar rug om vast. Ik trok mijn broek en boxer in een keer naar beneden waardoor ik nu helemaal naakt stond. Ik duwde haar tegen de tafel aan met haar gezicht en bovenlichaam op de tafel. Met mijn vriend ging ik plagend over haar vriendin om vervolgens, zonder dat ze het verwachtte, mijn vriend bij haar binnen te laten dringen en op een rap tempo te laten stoten.
from LostSouls on 11/17/2018 08:19 PMAnastasia
Ik hijgde en zuchtte geërgerd. Waarom moet ik gestoord worden tijdens de seks? Ik keek op het schermpje en zag een onbekend nummer. 'Met Ana Lincoln.' zei ik en probeerde mijn ademhaling onder controle te krijgen.
Hailey
'Ik denk dat dat meer de vraag voor Maddie is. Dylan gaat niet zonder haar.'zei ik en keek naar de telefoon. Als hij word opgenomen en ik een vrouwelijke stem hoorde beet ik op mijn lip. Ik had haar stem nog nooit gehoord.
Dylan
Ik liet mijn lippen een spoor naar beneden maken over haar lichaam. Eenmaal bij haar string had ik die binnen no time uit. Ik drukte kusjes aan de binnen kant van haar dijen en ging zo naar haar vriendin toe. Ik begon met rustige likjes en zocht haar meest gevoelige plekjes op zodat ze helemaal gek word.
from LostSouls on 11/17/2018 04:23 PMHailey
Ik knikte. 'Oké, bel dr maar.' zei ik en voelde spanning door mijn lijf trekken. Normaal ben ik zo een cold ass bitch dat niks interesseert, maar dit is toch even iets anders.
Dylan
'Goede ondervinding.'zei ik tegen haar en drukte mijn lippen tegen de hare. ondertussen gleden mijn handen over haar rug naar haar bh bandje die ik losmaakte. Ik schoof het naar boven en deed de bh achter haar nek zodat ik toch geen last ervan had en bekeek haar prachtige borsten. Ik drukte overal kusjes en zuigzoentjes en beet zachtjes op haar tepels om ze nog harder te maken dan ze al zijn.
from LostSouls on 11/17/2018 03:21 PMHailey
'Dat kan ik toch niet van je vragen? Je haat ze.'zei ik tegen hem en keek hem aan. 'Ik wil ze wel confronteren. Ze er in wrijven dat ze een verkeerde keuze hebben gemaakt, maar het veranderd waarschijnlijk helemaal niks.' zei ik en zuchtte.
Dylan
Als ik het touw heb gevonden grijnsde ik. 'Geef me je handen.'zei ik en nam beide handen vast die ik samen vast bond. Als ze goed vast zaten gooide ik de andere kant van het touw over de balk boven ons hoofd en maakte het touw zo vast dat ze nergens met haar handen aan kon komen en dat ze helemaal aan mij was overgeleverd.
from LostSouls on 11/17/2018 01:43 PMHailey
Als hij dat zegt beet ik op mijn lip. Ik zat in tweestrijd. Ik wilde ze dolgraag ontmoeten omdat ik zoveel vragen had, maar aan de andere kant wist ik dat er geen verandering zou zijn. 'Ik weet het niet.' zei ik eerlijk tegen Roan en plofte op de bank. 'Weet je waar ze zijn dan?' vroeg ik en zuchtte even. Hij had al verteld dat mijn vader ergens in Frankrijk moest zitten, maar mijn moeder.
Dylan
Ik grijnsde breed en liep zo met haar in mijn armen naar het tuinhuisje. Sommig personeel keek ons gek aan dat ik haar zo door het huis droeg, maar hun denken ook wel te weten wat we gaan doen. Als we eenmaal bij het tuinhuisje zijn opende ik een beetje moeilijk de deur en zette haar eenmaal binnen op de soort tafel. 'Als ik te ver ga moet je het zeggen.' zei ik en zocht naar wat touw.
from LostSouls on 11/17/2018 11:44 AMHailey
Ik zuchtte. Zelfs als ik hem beledigde vond hij me niet waardig een klap te verkopen of überhaupt aan te kijken. Ik keek naar Roan en glimlachte zwakjes. 'Wat is er met ze?' vroeg ik en zag dat hij zich ongemakkelijk voelde om dit te moeten zeggen.
Dylan
Als ze dat zei grijnsde ik. 'We gaan niet wachten, dit hoef je mij geen 2e keer te vertellen.' zei ik met een lachje. Ik kwam van de bank af en trok haar op en liet haar zo om mijn middel klemmen terwijl ik haar omhoog hield bij haar heerlijke billen.
from LostSouls on 11/16/2018 10:14 PMHailey
Als we binnen komen zie ik een man staan dat redelijk op Roan leek. Oom Bowie dus. Hij begint meteen negatief in mijn boekje. Ik hoorde hoe hij me noemde terwijl hij me gruwelijk negeerde. Ik balde mijn handen tot vuisten en keek naar Bowie die mij vertelde mij er niks van aan te trekken. Ik schudde mijn hoofd en liep achter mijn oom aan. 'En jij bent verbaasd dat mijn moeder je verlaten heeft? Niemand wilt bij zo een bevooroordeelde, verstikkende man zijn. En dan ken ik je maar 5 seconden.' zei ik en liep weer terug naar Roan.
Dylan
Als ik Maddie haar lippen tegen de mijne voelde hield ik ze even vast met de mijne. Ik streelde langs haar arm en glimlachte tegen haar lippen. 'Ik heb jou ook gemist.'zei ik en begon dingen te bedenken hoe ik haar ten huwelijk moest gaan vragen.
from LostSouls on 11/16/2018 09:54 PMHailey
Ik lachte. 'Wees gerust. Het zijn getrainde pitbulls. Ze moorden alleen op mijn teken.'zei ik met een grijnsje. Als hij me helpt met mijn BH draaide ik me abrupt om en drukte mijn lippen even tegen die van hem. Vervolgens deed ik mijn kleren weer aan. 'Zullen we gaan mijn mooie machtige lover.'zei ik grijnzend en stak mijn hand naar hem uit.
Dylan
Ik glimlachte. 'Roan was heel lief. Hij nam het vaker voor me op.' zei ik tegen haar. 'Hij haat me niet echt. Hij haat gewoon wat ik gedaan heb, maar ik denk dat hij mij daar nu voor heeft vergeven.' zei ik en kriebelde haar over haar rug.
from LostSouls on 11/16/2018 09:24 PMHailey
'Soort van.' zei ik met een lachje. 'Ik heb hier mijn gemene plannetjes gesmeed met de personen hier om jou van je troon te stoten. Ik heb mijn ouders meer onder controle dan zij mij.' zei ik tegen hem en haalde een hand door mijn warrige haar. Ik kwam overeind en ook ik begon me terug om te kleden.
Dylan
Ik glimlachte. 'Als je iets nodig hebt hoor ik het.' zei ik nog tegen mijn moeder als ze weg liep. Ik glimlachte naar Maddie en nam haar op de bank in mijn armen. 'Waar denk je dat ik mijn goede looks vandaan heb?' vroeg ik haar met een lachje. 'Het verbaasde me ook dat ze nog zo mooi uitzag.' Dat moest wel betekenen dat ik goede genen had.