Search for posts by Ellytjevdb
First Page | « | 1 ... 13 | 14 | 15 | 16 | 17 ... 37 | » | Last
Search found 363 matches:
Re: Pauze tijdens het leren.
from Ellytjevdb on 11/30/2016 03:54 PMIk ga ook wat van deze tips uitproberen, haha :)
Re: Nog minder dan een maand...
from Ellytjevdb on 11/27/2016 09:32 AMOver 2 weken zit ik al volop in de examens en ik snap je heel erg goed. Gelukkig bestaat er iets zoals 'sperperiode' maar daar kijken sommige leerkrachten alsnog niet naar. Ze zeggen wel, begin op tijd te studeren, maar dat gaat niet altijd zo gemakkelijk. Vorige week had ik nog zo veel te doen...
Re: Pauze tijdens het leren.
from Ellytjevdb on 11/27/2016 09:29 AMMeestal zet ik wat muziek op en begin ik er op te dansen of luidkeels mee te zingen, soms neem ik ook niet echt een 'pauze' maar ga ik gewoon in mijn bed liggen en lees ik wat, maar dat is naar het schijnt niet zo goed..
Re: ORPG || Being a famous couple isn't easy (18+)
from Ellytjevdb on 10/26/2016 03:50 PMRosalie
Ik loop heel erg vaak op hakken, dat is ook logisch en wordt van je verwacht als je model bent, Jayden houdt dat echt niet lang vol. Voetballen is zijn job, dus is het logisch dat hij daar weer beter in is dan ik. We hebben ooit eens geprobeerd een wedstrijdje te houden en natuurlijk is hij gewonnen. Ik moet lachen om zijn opmerking. "Ik heb ook een dagje vrij en moet toch ook op jou letten, alsof dat niet werken is", werk ik terug. Zometeen zal ik waarschijnlijk wel iets gaan halen om op te liggen, eerst moet ik mijn missie voltooien. Ik merk nu al dat het me niet zal lukken, maar ik kan proberen toch? "Kan je niet voor één keer meewerken?" vraag ik nu met een nep kwade blik. Ik probeer hem zo serieus mogelijk aan te kijken en ondertussen het zwembad in te duwen. "1, 2, spring!" roep ik terwijl ik korte duwtjes geef. "Jayden", klaag ik op een zielige toon.
Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)
from Ellytjevdb on 09/19/2016 07:13 PMSkyler
Jayden lijkt het van me over te nemen, door zijn handen in mijn nek te leggen, met zijn duimen op mijn kaaklijn. Het gevoel van zijn lippen tegen huid laat elk stukje bijna in brand vliegen. Het feit dat hij mijn lippen overslaat maakt me alleen maar gekker. "Kus me dan", pruil ik omdat ik nu echt zijn lippen tegen de mijne wil voelen. Net op het moment dat ik zelf het heft in handen wil nemen, gaat mijn mobiel. Ik vlieg bijna letterlijk van Jaydens schoot om mijn mobiel te nemen. Met grote ogen kijk ik naar mijn scherm als ik zie dat het een onbekend nummer is. Met trillende handen neem ik op. "Hallo, met Skyler", zeg ik zo beleefd mogelijk. "Goeiemorgen, ik ben Kate en mag je feliciteren met je nieuwe rol in Pretty Little Liars", hoor ik aan de andere kant van de lijn. Mijn ogen worden nog groter en ik wil het bijna uitschreeuwen, maar de vrouw gaat verder. "Je wordt volgende week verwacht bij de opnamestudio's om je nieuwe collega's te ontmoeten. Het adres wordt nog naar je doorgestuurd", vertelt de vrouw. Ik bedank de vrouw vriendelijk en zodra ik heb afgelegd, begin ik enthousiast te schreeuwen dat ik de rol heb en stuiter ik bijna in het rond. "Ik heb de rol, Jayden. Ik heb gewoon een rol in mijn favoriete serie!", gil ik.
Re: O || I will always love you (18+)
from Ellytjevdb on 09/19/2016 07:00 PMRosalie
Het afscheid met Alec is kort, te kort. Ik had gehoopt op iets anders, misschien wel zijn nummer of een bemoedigende knuffel. Ik zet mijn fiets voor nu in de voortuin, omdat ik er straks toch weer vandoor moet. Met de sleutel uit mijn tasje maak ik de voordeur open. Alles is nog percies zoals ik het heb achtergelaten en dat lijkt veel te lang geleden. Ik weet nog steeds niet goed hoe ik me moet voelen nu gisterenavond of eerder vannacht. Ik had naar zijn nummer moeten vragen, dan had ik hem nog eens kunnen bedanken voor zijn hulp.