Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 13 | 14 | 15 | 16 | 17 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG||||
from LostSouls on 12/15/2019 12:50 PMMathías
Als ze het bevestigd slikte ik. 'Waarom heb je het me niet verteld?' vroeg ik en keek haar aan. Ik zag dat het haar wel een beetje dwarszat. Ik beet op mijn lip. 'Als ik dit geweten had dan...' zei ik en wist niet waar ik mijn handen moest laten dus ik deed ze maar in mijn zakken.
Alvira
Als ik zie dat het nog gewoon goed verliep besloot ik te vertrekken. Ik stuurde een sms'je naar Easton. - Waar was die klap goed voor? Bel me aub. - Ik nam een taxi naar huis en wist niet wat er nu allemaal was gebeurd vanavond. Misschien had ik beter niet kunnen gaan. Wat als Amine me gezien heeft. Het is haar de vorige keer niet gelukt om me om te leggen, misschien dit keer wel. Als ik thuis kwam hoorde ik gestommel in de woonkamer. Ik deed het licht aan en zag Amine met een mes en mijn moeder en broertje vastgebonden op de bank. 'What de fuck Amine!' zei ik en voelde de angst. 'Welkom thuis.' zei ze met een vieze grijns.
from LostSouls on 12/15/2019 12:16 PMMathías
Ik stond met d'r te dansen als vervolgens Easton terug komt. Hij trekt me weg en ik voel vervolgens een vuist in mijn gezicht. 'Dude wat de fuck!' riep ik naar hem. Als hij dan zegt dat ik vader werd keek ik verward. Aangezien hij boos was keek ik als eerst naar Alvira. 'Uhm nee, ik ben het niet.' zei ze. Ik liep naar buiten waar het rustiger was en voelde aan mijn bloedende gezicht. Waar was die klap voor nodig. Eikel. Als ik verderop in de auto Saia zie zitten liep ik erop af en trok de deur open. 'Is het waar?'
Alvira
Ik was gewoon zorgeloos aan het dansen als vervolgens Easton binnen komt razen en Mathi een stoot geeft. 'Easton!' riep ik en liep naar Mathías toe. Als hij denkt dat ik het was dan had hij het goed mis. Ik keek hem na en besloot om naar huis te gaan. Er was niks meer leuk aan deze avond. Ik zei tegen Gwen dat ik ging en liep naar buiten waar ik Mathías bij de auto van Easton zag staan en tegen iemand zag praten. Ik ging om het hoekje staan waar ik minder opviel. Ik wou er zijn als het uit de hand liep want Mathías was not pleased.
from LostSouls on 12/15/2019 12:02 PMAlvira
'Ik manipuleer helemaal niemand. Hij doet waar hij zelf zin in heeft.' zei ik tegen haar. Ik zag vervolgens Easton haar meetrekken naar buiten. Ik fronste. Hij negeerde mij volledig. Prima, laat ook maar. Ik liep terug de dansvloer op en begon weer met de groep te dansen.
Mathías
'Fine.' zuchtte ik. Hij liep langs me naar binnen waarna ik ook maar weer naar binnen liep. We zouden geen geheimen meer hebben, maar blijkbaar was hij dat ook weer vergeten. Als ik de rest weer vind begon ik te dansen. Ik nam nog een paar pillen en probeerde alles te vergeten. Als ik verderop een lekker wijf zie begin ik met haar te dansen. Zij ging vanavond mee naar huis.
from LostSouls on 12/14/2019 09:34 PMAlvira
Ik liet Gwen los en hoorde gejoel om ons heen. Ik grijnsde breed en begon wild mee te dansen met de rest. Binnen een kwartiertje begon de drugs te werken en ik voelde me losjes, vrij. Alsof er geen zorg op de wereld was. Maar als ik dan een glimp van Amine opvang komen allen zorgen als een klap in mijn gezicht terug. 'Ik ben even naar de wc.' zei ik tegen Gwen en liep vervolgens naar de bar waar Saia zat. Amine was inmiddels weg. 'Wat moest ze van je? Wat heb je haar verteld?' vroeg ik lichtelijk in paniek. Ik begon mijn leven terug te krijgen, ik wou niet dat iets of iemand dat weer in de war kwam schoppen. 'Nou?' drong ik aan.
Mathías
Ik zag Easton naar buiten gaan en fronste. 'Ik ben zo terug.'riep ik naar Three en liep vervolgens naar buiten waar een limo weg reed en er een boze Easton achter bleef. 'Wat is er? Wie was die vrouw die je naar buiten volgde?' vroeg ik hem en zag aan hem dat er iets mis wel. '¿Estás bien hermano?'vroeg ik hem bezorgd.
from LostSouls on 12/14/2019 08:38 PMAlvira
Ik kwam een beetje laat aan bij de club en voelde kort of mijn knot nog goed zat. Ik gaf mijn jas af en liep vervolgens naar Gwen die met Three en de rest stond te dansen. Easton was er niet. Ik ging ook niet meteen naar hem vragen. 'Heeeyyyy Viertje!!'riep Gwen enthousiast, waarschijnlijk high as a kite. 'Heb je ook wat voor mij, lieffie.' zei ik tegen haar terwijl ik met haar begon te dansen. 'Tuurlijk babe.'zei ze. Ze legde een pilletje M op haar tong. Ik keek naar de jongens die vol afwachting keken of ik het zou doen. Ik grijnsde en begon met Gwen te tongen terwijl ik het pilletje in mijn mond verplaatste.
Mathías
We kwamen aan in de club en de stemming was er meteen. Ik had een sleutelpuntje coke in mijn neus en genoot van de muziek. Als opeens Alvira ook er aan kwam lachte ik door Gwen haar reactie. Voor ik het doorhad begonnen ze te tongen en begon de hele groep, zelfs mensen die we niet kenden, te joelen naar de twee. Ik zag verderop bij de bar Saia zitten en voelde mijn lach kort verdwijnen, maar besloot haar aanwezigheid niet mijn buz te laten killen.
from LostSouls on 12/14/2019 08:11 PMMathías
'Tis over. Ik kan er wel over in gaan zitten, maar ik krijg haar niet meer terug.'zei ik. Hoeveel pijn het ook deed. Ik negeerde het. Als hij over Alvira begint haalde ik mijn schouders op. 'Je moet doen wat voor jou goed voelt.' zei ik tegen hem. 'Je hebt een free pass. Ze heeft zelf gezegd dat ze niet achter je aan gaat lopen als je geen gevoelens hebt. Dan kun je doen wat je maar wilt.' Ik haalde een hand door mijn haar. 'Schiet eens op man, ik ben al een kwartier klaar.' grijnsde ik.
from LostSouls on 12/14/2019 05:37 PMAlvira
Ik zuchte en keek naar mezelf in de spiegel. Het was alweer duidelijk dat Easton me liet zitten voor de club. Ik had besloten toen Gwen me mee vroeg om toch ook maar te gaan, al weet ik niet of Easton dat wel wist. Hij moest vooral doen wat hij niet laten kon. Ik haalde een hand door mijn haar en besloot om me te gaan douchen.
Mathías
Als ik het appje las liep ik naar East zijn kamer. 'Luie zak, ik ben letterlijk 3 kamers verder.' zei ik met een lachje. 'Tuurlijk ga ik mee. Wat moet ik anders doen? Saai thuis zitten. Dacht het niet.' zei ik en voelde me langzaam weer terug veranderen in die partyboy die ik voor Saia was.
from LostSouls on 12/13/2019 04:39 PMMathías
Als ze dat vraagt schudde ik mijn hoofd. 'Nee dat kan ik niet. Je was de liefde van mijn leven. Mijn hele wereld. Nog steeds trouwens. Hoe kan ik dan ook maar enigzins doen alsof je niet meer bestaat voor mij?'zei ik tegen haar en zuchtte. 'Niet dat het jou wat uitmaakt.' zei ik en liet haar maar alleen achter in de gang om vervolgens naar de kantine te lopen waar ik me aansluit bij de groep.
Alvira
Als ik bij mijn kluisje klaar ben loop ik naar de kantine. Ook ik haal me wat en ging vervolgens aan de tafel naast Gwen zitten. Ik nam meteen een hap van mijn appel en luisterde vaag wat mee met wat gesprekken. Als ik Xavier over een feest vanavond hoor keek ik naar Easton. Een feest zal hij niet afslaan denk ik.
from LostSouls on 12/13/2019 04:05 PMMathías
Als ik zag dat het Saia was ging ik gelijk recht staan en liep achter haar aan zodra ze me negeerde. 'Als je ziek bent kun je misschien beter naar huis gaan. State loopt nu toch niet meer weg.' zei ik tegen haar en haalde een hand door mijn haar.
Alvira
Ik probeerde op te letten in de les en beet op mijn lip als ik dacht aan straks. Ik had hem nog gezegd dat ik mij niet zou opdringen zolang hij niet wist of hij gevoelens had. Waarom trok hij me zo aan? Ik kon me niet meer concentreren en besloot om maar gewoon wat uit het raam te staren tot de les voorbij was. Ik nam mijn boeken bij elkaar en liep vervolgens het lokaal uit naar mijn kluisje.
from LostSouls on 12/13/2019 03:42 PMMathías
Ik haalde een hand door mijn haar en keek in de spiegel. Als ik op het dames toilet naast me iemand hoor kotsen alsof al haar ingewanden eruit komen fronste ik. Ik ging in de deuropening van het heren toilet staan zodat ik kon zien wie het was geweest zodra ze naar buiten kwam.
Alvira
Als tijdens de les mijn telefoon trilt nam ik deze onopvallend uit mijn zak. Ik zag het appje van Easton en keek naar hem. Ik beet op mijn lip en grijnsde. Ik wist dat ik dit eigenlijk niet moest doen, maar hij was een verslaving. Hij was mijn cocaïne. Ik stuurde terug dat ik al naar mijn orgasme uit keek en deed mijn telefoon onder mijn lesboek.