Search for posts by Anelore33

First Page  |  «  |  1  ...  13  |  14  |  15  |  16  |  17  ...  32  |  »  |  Last Search found 312 matches:

Anelore33

24, female

Level 17

Re: Ik haat het om in ASO te zitten

from Anelore33 on 03/19/2016 05:36 PM

@ Delphy: Omdat ik echt zielsveel hou van mijn richting, ahahah. Het is alleen zo stom dat ik naast 4 uur gedrag, 3 uur cultuur, 1 uur filosofie zo nog extra vakken krijg (normaal moeten wij natuurwetenschappen krijgen, in plaats daarvan nog altijd bio/fysica/chemie apart) en dan nog 3 uur wiskunde waarin we dingen zien die we nooit gebruiken (ik ga nooit een appel gooien en dan een homografische functie en tekenverlopen etc. gaan opstellen om te bepalen waar mijn appel terechtkomt)

Nja, dat begrijp ik. Maar je moet echt wel rekening gaan houden met jezelf. De universiteit ga je waarschijnlijk wel aankunnen maar je gaat nog minder tijd hebben voor je alledaagse dingen, je gaat nog harder moeten werken voor je school dus nu moet je voor jezelf uitmaken of dat dan wel gaat lukken. Heb je nog wel wat overschot? Waarschijnlijk ga je je middelbaar wel kunnen afmaken in ASO (richting gedragswetenschappen) Doe gewoon steeds je best en bespreek het alvast met je ouders, je studiebegeleiders, leerkrachten,...

Reply

Anelore33

24, female

Level 17

Re: Ik haat het om in ASO te zitten

from Anelore33 on 03/19/2016 04:43 PM

Waarom verander je dan niet van richting?

Reply

Anelore33

24, female

Level 17

Re: UITSLAG: Moderator-competitie!

from Anelore33 on 03/16/2016 05:43 PM

Gefeliciteerd meiden! Jullie gaan dat goed doen! :)

Reply

Anelore33

24, female

Level 17

Re: Vrijdag examens

from Anelore33 on 03/15/2016 07:20 PM

Aww, ik leef met je mee. Had deze maandag één examen; wiskunde

Maar je zal het wel goed doen, héél véél succes. 

Reply

Anelore33

24, female

Level 17

Re: Beste meiden van Hello Model.

from Anelore33 on 03/13/2016 10:32 AM

Leuk dat Violet en Serendipity admin blijven. 
Maar hoeveel nieuwe admin's worden er dan verkozen? 

Reply

Anelore33

24, female

Level 17

Re: Maandmodel Maart! Frouke

from Anelore33 on 03/10/2016 05:46 PM

Gefeliciteerd! :)

Reply

Anelore33

24, female

Level 17

Re: RPG: A child of a fairy-tale figure

from Anelore33 on 03/01/2016 09:09 PM

Naam: John Gold
Ouders: Repelsteeltje (Mr. Gold) en Belle (Belle en het beest)
Leeftijd: 20 jaar
Speciale eigenschappen: John is een stoere jongen. Doordat zijn vader een erg machtig persoon was in de sprookjeswereld, heeft John ook wat meer macht dan normale mensen. Hij kan mensen goed beinvloeden en is een sluwe vos. Veel mensen willen en durven hem niet té vertrouwen maar John is niet altijd gemeen. Wanneer je zijn vertrouwen voor je hebt gewonnen, gaat hij voor jou doorheen het vuur. Zijn mama (Belle) zorgt voor een bepaalde rust in zijn leven waardoor hij toch nog een positieve kant heeft aan zijn karakter. John heeft arrogante trekjes en is voor niks of niemand bang. Dat zorgt soms voor eigenaardige gebeurtenissen.
Zijn jeugd: Repel is een geval apart. Iedereen kent hem en niet iedereen heeft een positieve blik over hem. Toch heeft John een goede band met hem doordat zijn vader hem tenminste begrijpt. Zijn moeder is erg lief voor hem, misschien soms té lief. Toch houdt hij geweldig veel van haar. Toen John klein was, is zijn vader er even van tussen uit gegaan. Hij heeft toen veel fouten gemaakt en is daardoor helemaal in de zwarte magie terecht gekomen. Sinds Belle in zijn leven gekomen is, heeft Repel zich weer herpakt. Zijn vader handelt nog steeds in zwarte magie en rare zaakjes, maar dan helpt John hem het liefst zo veel mogelijk en gelukkig gaat dat nu altijd in mate. 
Foto:

John_1.jpg

Reply Edited on 03/01/2016 09:11 PM.

Anelore33

24, female

Level 17

Re: mijn scheikunde proefwerk ging zo slecht.. ):

from Anelore33 on 02/20/2016 02:50 PM

Je hebt je resultaat nog niet dus geen vooroordelen gaan hebben. Ik denk ook vaak dat een test of wat anders niet goed is gegaan maar als ik dan mijn resultaat terug krijg, valt het allemaal nog mee. Duss, misschien is dat ook wel bij jou zo. En je zal wel op andere taken (van scheikunde) wel goede punten halen. Daarbij als je slechte punten heb, raden ze het je af maar je kan het nog altijd kiezen. Natuurlijk wel op eigen risco maar volgens mij gaat dat dan wel goed komen. Het hangt ook altijd af van welke docent/leerkracht je hebt. Vorig schooljaar buisde ik altijd op Fysica en nu heb ik gisteren mijn rapport terug gekregen en had ik 82% , WHAAT?! Dus ik heb er eigenlijk wel vertrouwen in dat je goede punten zult halen en als dat niet het geval is, laat je zeker niet ontmoedigen en zet je extra hard in voor je volgende taak. Nog veeel succes!

Reply

Anelore33

24, female

Level 17

Re: ADMIN VERKIEZING: Aanmelden

from Anelore33 on 02/09/2016 07:35 PM

Door mij en quarintox

Oké, bedankt.

Reply

Anelore33

24, female

Level 17

Re: ADMIN VERKIEZING: Aanmelden

from Anelore33 on 02/09/2016 01:10 PM

Ik heb een vraagje:
Door wie wordt de nieuwe admin verkozen?

Reply Edited on 02/13/2016 01:42 PM.
First Page  |  «  |  1  ...  13  |  14  |  15  |  16  |  17  ...  32  |  »  |  Last

« Back to previous page