Search for posts by Supermodelkaty
First Page | « | 1 ... 13 | 14 | 15 | 16 | 17 ... 26 | » | Last
Search found 259 matches:
Re: Wattpad boeken?
from Supermodelkaty on 01/03/2016 04:54 PMLove me harder
Lets play, Lets play again
My famous love life
Ik haat je, mr charmeur
(Fake) Christmas
Sarah (voltooid), Sarah part two en Daan
The badboy's game (deel 1 en 2)
En nog veel meer
I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care
Re: Help me alsjeblieft
from Supermodelkaty on 01/03/2016 03:18 PMSorry, ik heb er geen verstand van.
Re: BINNENKORT: Joëlars blog!
from Supermodelkaty on 01/03/2016 02:40 PMHet komt gewoon zo over en als je dat niet ziet, jammer. Maar denk je even in dat je in onze plaats staat. Dan zal jij je sowiso ook aangevallen voelen. Maar goed, ik wil stoppen met deze discussie. Want hier schieten we nergens mee op.
from Supermodelkaty on 01/03/2016 02:13 PMJa, dat snappen Heleen en ik ook wel, dat het niet leuk voor jullie is. Maar wij hebben er zelf niet voor gevraagd. We werden gewoon gekozen en het is misschien eerlijker geweest als er een wedstrijd was geweest, maar hoe had je dat moeten doen? Maar, goed, ik hopp dat jullie ons ook begrijpen dat het niet leuk voor ons is om deze hele discussie moeten houden en lezen omdat wij nou zijn gekozen. Kunnen we gewoon stoppen met de discussie? Want ik ben er een beetje klaar mee, het werkt een beetje demotiverend. Maar het is eenmaal gebeurd en daar kan niets meer aan veranderd worden.
from Supermodelkaty on 01/03/2016 01:02 PMHet komt wel zo over. Maar goed, we hebben het uitgepraat en daar ben ik blij mee :)
from Supermodelkaty on 01/03/2016 12:40 PMSorry, hoor dat ik die functie heb gekregen. Ik werd gewoon ineens gevraagd en dan lees je dit allemaal. Het kan wel gewoon lullig voor jullie allemaal zijn, maar ik kan er toch ook niet veel aan doen? Ik voel me hier nu gewoon kut door en ik heb er helemaal geen zin in. Dit werkt zo demotiverend.
Re: De verhuizing.
from Supermodelkaty on 01/03/2016 12:10 AMGraag gedaan en het is niks om zo te reageren. Je hebt het voor elkaar over :)
from Supermodelkaty on 01/02/2016 10:57 PMIk heb er echt heel veel zin in en ik vind het echt een eer om dit te mogen doen. Thnx Violet en Quarintox. Ik hoop dat iedereen de blogposts leuk gaat vinden. :)
Re: De verhuizing.
from Supermodelkaty on 01/02/2016 10:12 PMEuhmmmm
Het is lastig. Het is gewoon klote dat je ineens ging verhuizen met je ouders. Het is jammer dat je je klas kwijt bent, maar probeer er nu het beste van te maken. Je kan jammer genoeg niet zomaar terug en dat is ook echt balen.
Maar je vriendin C dat vind ik echt zielig voor haar en jou. Maar waarschijnlijk is ze gewoon echt wanhopig en het is natuurlijk logisch dat je bezorgt bent. Wat kan helpen is vertellen hoe geweldig ze wel is en dat het de moeite waard is om doortegaan. Want het is zeer moeilijk te zien, maar ooit kom je uit de depresiviteit en dan ben je blij dat je bent doorgegaan. Het is belangrijk om haar een idee te geven dat ze er echt toe doet en dat jij er voor haar wilt zijn, ookal wonen jullie verder uit elkaar
Re: Maandmodel januari 2016
from Supermodelkaty on 01/02/2016 09:44 PMGefeliciteer Heleen :)