Search for posts by Writer4ever

First Page  |  «  |  1  ...  13  |  14  |  15  |  16  |  17  ...  25  |  »  |  Last Search found 248 matches:

Writer4ever

23, female

Level 16

Care Team

Re: O || Her boyfriend (18+)

from Writer4ever on 04/27/2016 09:10 PM

Loïc
Een tijd lang zitten we gewoon naar elkaar en net op het moment dat ik denk dat ze niets meer gaat zeggen komt er toch wat uit. Ik kijk haar nog langer aan voordat ik antwoord geef. "Gewoon," begin ik op een zachte toon in de hoop dat ze daar wat rustiger van wordt, "alles wat je dwarszit. Lucht je hart, ik ben hier voor je," zeg ik. Even twijfel ik, maar dan leg ik toch mijn hand op haar schouder en wrijf met mijn duim zachtjes heen en weer. Ik vind het niet leuk om haar zo te zien. Normaal is ze altijd vrolijk,dat merk ik, ookal zegt ze niet veel tegen me. Ik vind het ook altijd zo jammer dat ze zich zo weinig mengt in gesprekken tussen mij en Kaat, want dat is zowat de enoge manier hoe ik haar echt kan spreken als Kaat er bij is. Die is namelijk heel jaloers. Ik blijf haar aankijken en wacht geduldig op antwoord.

Reply

Writer4ever

23, female

Level 16

Care Team

Re: ORPG'S gezocht

from Writer4ever on 04/27/2016 08:02 PM

HH ♥️

Reply

Writer4ever

23, female

Level 16

Care Team

from Writer4ever on 04/27/2016 07:53 PM

Loïc
Ik zucht wanneer ze ironisch zegt dat alles helemaal top met haar gaat. Ik wil niet dat ze om mij zit te huilen. Wanneer ze dat over mij en Kaat zegt laat ik haar weer los. Ik duw met mijn vinger onder haar kin, haar hoofd omhoog zodat ik goed in haar ogen kan kijken. "Waarom zou ik dat doen als er nog heel wat te praten valt met jou?" Ik haal mijn vinger onder haar kin vandaan. "Kom mee naar mijn auto, buiten is het te koud." Zeg ik en loop haar voor naar mijn auto toe. Ik ben blij als ik zie dat ze volgt. Ik stap in aan de bestuurderskant. Het voelt vreemd om zo met Leila om te gaan. Normaal praatte ik amper met haarzelf en was het niet meer dan af en toe eens een woord wisselen. Zonder iets te zeggen kijk ik haar, in de hoop dat ze gewoon haar hart gaat luchten, en alles vertelt wat haar dwars zit. Als ze dat niet doet, wordt het meteen veel moeilijker.

Reply

Writer4ever

23, female

Level 16

Care Team

from Writer4ever on 04/24/2016 03:15 PM

Loïc
Het duurt niet lang, want Kaat heeft bang dat haar ouders ons gaan zien. Eigenlijk komt dat goed uit, want ik Leila enorm graag zien. Ik ren naar beneden en blijf op de voorlaatste treden staan om over de mensenmassa heen haar te zoeken. Kaat is ondertussen alweer vantussen. Ik zie Leila haar weg naar de deur zoeken. Ik moet sneller dan haar zijn. Ook ik baan me een weeg naar de deur, maar ze is al naar buiten. Ik loop ook npde deur uit en trek die achter me dicht. "Leila, wacht!" roep ik. Ze wandelt verdomd snel. Ik haal opgelucht adem als ik zie dat ze zich omdraait. "Ga je naar huis?" vraag ik terwijl ik dichter naar haar toe wandel. Ik stop met wandelen als ik zo'n twee meter van haar af sta. Ik kijk wat beter en zie dat er tranen in haar ogen staan. Dat nodigt me uit om nog wat dichter naar haar toe te gaan en haar een knuffel te geven. "Gaat het?" vraag ik zachtjes terwijl ik met mijn hand troostend over haar rug heen en weer beweeg.

Reply

Writer4ever

23, female

Level 16

Care Team

from Writer4ever on 04/24/2016 01:19 PM

Loïc
Ik zet toch een stap achteruit om haar van een afstand te kunnen bekijken. Wanneer ze antwoord geeft, sta ik verstomt, hoewel ik wel op zo een antwoord gehoopt had. Plots kan ik niet meer denken en kijk haar alleen maar na wanneer ze de kamer uitloopt. Ik ga terug op Kaat haar bed zitten en haal enkele keren diep adem. Waarom ben ik zo stom om haar gewoon de kamer laten uit te lopen? Ik laat me achterover vallen op het bed. Maar veel tijd om mijn gedachten op een rijtje te krijgen, heb ik niet. Want plots gaat de deur een stukje open. "Ik dacht al dat je hier was," Kaats stem klinkt zachter dan normaal. Ik ga weer rechtop zitten en kijk haar aan. "Waar is Leila?" vraagt ze en komt voor me staan. Ik hef mijn schouders op. "Ze ging net weg, wou haar weer gaan amuseren," zeg ik als uitvlucht in de hoop dat ze niets over ins gesprek gaat vragen. "Mooi. Hebben wij even tijd samen." Ik glimlach, want telkens wanneer ze dit zegt weet ik meteen waar ik aan toe ben. Kaat gaat komt op me zitten, met elk been aan een andere kant van me. Mijn gedachten fladderen in het rond, en ik heb geen idee wat ik aan het doen ben maar laat me meeslepen door het moment. Kaat begint me te zoenen en ik zoen terug. Vluchtig doe ik de rits van haar kleedje los en trek haar jurk uit. Het lijkt alsof ze dit had ingeplant, want haar lingerie is naar de pikante kant en is perfect op elkaar afgestemd. Ik glimlach terwijl ik haar verder zoen en laat haa rmijn shirt uittrekken.

Reply

Writer4ever

23, female

Level 16

Care Team

from Writer4ever on 04/24/2016 10:49 AM

Loïc
Ik blijf haar aanstaren terwijl mijn gedachten heen en weer gaan van 'ik kan dit niet maken tegenover Kaat' naar 'ik wil dit zo graag'. Ik wend mijn blik af naar de grond en probeer even helder te denken, al kan ik het niet te lang laten duren. Wanneer ze zachtjes zegt dat hij een vriendin heeft, moet ik niet lang nadenken over een antwoord. Toch wacht ik even voordat ik het uitspreek, anders komt het een beetje raar over. Ik haal een keer diep adem en zeg het dan in een adem. "Jij bent vast beter als zijn vriendin." Als ze het, zoals ik heel graag zou willen, over mij heeft heb ik mezelf net heel erg in de nesten gewerkt. Ik hou echt van Kaat, maar ik vind Leila ook gewoon ontzettend leuk. Toch probeer ik mezelf in te houden. Als zij mij leuk vind, moet ze dat maar eens gaan tonen. Anders heb ik grote problemen als ik haar nu ga zoenen en ze dat helemaal niet wil. Dan weet Kaat het ook meteen. Kort komt het in me op om een stap naar achteren te zetten, maar ik bedenk me en blijf toch wel gewoon staan.

Reply

Writer4ever

23, female

Level 16

Care Team

from Writer4ever on 04/23/2016 01:26 PM

Loïc
Ik zie duidelijk aan haar dat ze zich een beetje ongemakkelijk voelt en ik vind het wel leuk. Dit is een goed teken. Wanneer ze antwoord geeft kijk ik haar vreemd aan. Het is duidelijk dat het ze het onderwerp wil afwimpelen, maar zo snel laat ik me niet doen. Ik wil weten wie ze leuk vind en of ik ooit misschien een kans bij haar maak. Al zou dat me eigenlijk niet mogen uitmaken, aangezien ik samen ben met Kaat. "Wat bedoel je met onbereikbaar?" vraag ik om toch erop verder te gaan. Deze keer lukt het me beter om haar blijven aan te kijken. Ik probeer het niet al te ongemakkelijk te maken, maar ik wil het gewoon echt weten. Ik ga met een hand door mijn haren heen en zet een heel klein pasje dichter naar haar toe. Terwijl probeer ik haar nog steeds aan te kijken om niet te tonen dat ik ook zwak sta bij dit onderwerp.

Reply

Writer4ever

23, female

Level 16

Care Team

Re: O || Forbidden Love

from Writer4ever on 04/21/2016 06:31 PM

Allison
Het is eindelijk het einde van de dag en ik kan weer naar huis vertrekken. Het was een ongelooflijk saaie dag. Ik neem mijn fiets uit de fietsenstalling en begin aan mijn weg naar huis. Ik moest best ver fietsen, maar aangezien er in mijn dorpje een slechte openbaarvervoer verbinding is, moet ik wel. Het is ongeveer 3 kwartier fietsen van school tot aan mijn huis. Het zou korter zijn kunnen geweest als ik de hele tijd langs de weg zou rijden, maar dat is te gevaarlijk. Gelukkig brengt mam me wel snel naar school als het slecht weer is. En zoals vandaag is het prachtig weer en dan heb ik geen probleem met fietsen. Voor ik het weet ben ik al thuis. Ik rijd de oprit op en parkeer mijn fiets onder de carpoort, waarna ik naar binnen toe ga. We hadden nog geen huiswerk voor morgen, dus ga ik snel wat eten en dan kan ik daarna nog wat buiten in de zon gaan liggen.

Reply

Writer4ever

23, female

Level 16

Care Team

from Writer4ever on 04/21/2016 06:24 PM

Loïc
Ik begin te lachen wanneer ze me probeert uit te dagen, maar herhaal niet wat ik net zei. Inplaats daarvan kijk ik haar aan met een zwak lachje om mijn lippen. Ik sta op en ga een beetje dichter bij haar staan. "Dus... Vind je eigenlijk iemand leuk?" vraag ik zo nonchalant mogelijk. Terwijl wisselt mijn blik tussen in haar ogen kijken en links of rechts van me kijken. Het is echt verdomd moeilijk om haar te weerstaan als we alleen in een ruimte zijn en er niemand anders is en ze er zo prachtig uitziet. Ik betrap mezelf erop dat ik duidelijk nog niet over haar heen ben. In mezelf zucht ik, omdat ik van mezelf weet dat ik echt een sukkel ben door Kaat een soort van te gebruiken en dan gevoelens voor beiden te krijgen.

Reply

Writer4ever

23, female

Level 16

Care Team

Re: O || Forbidden Love

from Writer4ever on 04/20/2016 09:50 PM

Allison
Ik ben blij als het eindelijk pauze is. Ik heb nog liever les dan al dat gezaag over het hele schooljaar. Ik probeer zo onopvallend mogelijk mijn weg te banen door een hele massa mensen heen. Ik haat het dat er over in de gangen een grote troep mensen staat, waar je dan doorheen moet. Met een grote zucht kijk even om me heen als ik tussen de massa uit ben. Ik adem frisse lucht in en ga naar buiten. Onderweg zie ik de nieuwe leerkracht staan, spontaan verschijnt er een kleine glimlach om mijn lippen, maar ik loop gewoon door. Kate komt meteen naar me toe. "Heb je dat lekkerding al gezien?" vraagt ze en knikt naar de leraar die je door de glazen wand kan zien staan. Glimlachend knik ik. "Heb er al mee gepraat. Hij is een leeraar." "Dan meen je niet? Welk vak?" Op die vraag kan ik niet antwoorden, want dat wou hij niet zeggen, dus hef ik maar gewoon mijn schouders op.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  13  |  14  |  15  |  16  |  17  ...  25  |  »  |  Last

« Back to previous page