Search for posts by Noah
First Page | « | 1 ... 13 | 14 | 15 | 16 | 17 ... 24 | » | Last
Search found 240 matches:
Re: ORPG//: Noah
from Noah on 01/04/2018 09:35 AMJason
Ik kijk naar haar als ze op mijn schoot gaat zitten en glimlach even. Ik haal een hand door mijn haar en bijt op mijn lip. Als ze op staat en mijn hand pakt sta ik ook op. "Ik... eh..." Ik wil haar echt niet met iemand anders zien.
from Noah on 01/04/2018 07:55 AMJason
Ik slik even en kijk naar haar "Oh sorry... Ashley" zeg ik. Ik knik en kijk naar Zack die me grijnzend aan zit te staren. Idioot. Ik glimlach als ze mijn handen op haar bovenbenen legt en kijk haar aan. Als ze grijnst lach ik zacht. Ondertussen zijn de meeste jongens alweer iets anders aan het doen. Ik breng mijn lippen naar haar oor en fluister "Je hoeft dit niet te doen"
from Noah on 01/03/2018 09:45 PMJason
Het was een redlijk rustige week en ik heb veel met Fayena aan school kunnen werken. Het is nu vrijdag avond en mijn vrienden geven een surprise party voor me waardoor ik vandaag niet naar Fayena kon gaan. Een paar jongens zitten de hele avond al raar te doen. Ze zeggen dat ze een verrassing voor me hebben, de idioten. Na een tijdje gaat de deurbel en ik mag niet opendoen vand die idioten. Ik schud lachend mijn hoofd en praat even met Zack. Gisteravond ging het niet helemaal goed met werk, we hebben het geld, maar ze waren daar niet bepaald blij mee. Een paar seconden later komen eerst de jongens binnenlopen en dan een beeldschoon meisje. Dat ik herken. "Fayena?" Vraag ik verbaasd.
from Noah on 01/03/2018 09:26 PMJason
Ik lach zacht en knik "Daar heb je gelijk in" zeg ik. Ik kijk haar aan en knik "Ik vind het ook wel lekker rustig hier, laten we maar hier blijven" zeg ik en glimlach even. "Jep, Zack. Dat was alles wel denk ik." Zeg ik tegen haar.
from Noah on 01/03/2018 09:20 PMJason
Ik lach zacht en zeg "Daar ben ik ondertussen ook achter ja" Ik haal mijn schouders op en kijk haar aan "Wat jij wilt. Oh ja, ik heb nog niet alles verteld. We hebben zegmaar altijd dezelfde partner om mee te werken en mijn partner is Zack, uit onze klas" zeg ik en kijk haar aan.
from Noah on 01/03/2018 09:12 PMJason
Ik lach zacht en schud mijn hoofd. "Hm, best een goed plan eigenlijk" zeg ik glimlachend. "Als twee niet genoev is weten we dat van tevoren en gaan we er met meer heen." Probeer ik haar gerust te stellen. Ik knik en zeg "Dat beloof ik"
from Noah on 01/03/2018 09:03 PMJason
Ik knik "Een heel stuk meer ja" ik lach zacht en vraag "En waar wil je dat ik de tijd vandaan haal om te sporten?" Ik schud lachend mijn hoofd. "Ik heb geen harnas nodig. We zijn altijd met minstens twee man, het is veilig... genoeg" zeg ik en glimlach klein.
from Noah on 01/03/2018 08:56 PMJason
Ik kijk haar aan en zeg "Iets meer" ik lach zacht en schud mijn hoofd. "Bedankt he" zeg ik lachend. Ik kijk haar aan en zeg "Nou de mensen naar wie ik ga maken het niet uit of je een ongeloofelijk knappe meid bent of een dikke ouwe man. Ze schieten je gewoon dood als je niet weet wat je aan het doen bent." Ik lach zacht en zeg "Ik weet niet of die outfits wel echt geschikt zijn" Ik lach zacht en zeg "omdat ik geld van hem moest hebben" ik knik "Ik zal voorzichtig doen, dat doe ik altijd" zeg ik.
from Noah on 01/03/2018 08:45 PMJason
Ik knik en kijk naar haar. "Ehm... Soms gaat het... Met wat geweld?" Zeg ik twijfelend. Ik weet niet zo goed hoe ik dit haar moet vertellen. Ik schud hard mijn hoofd en zeg "Nee, ik ga je niet vragen mij te helpen met mijn werk. Er is gisteravond nog op me geschoten." Dat laatste vliegt eruit en ik bijt op mijn lip. Misschien had ik dat niet moeten zeggen.
from Noah on 01/03/2018 08:37 PMJason
Ik lach zacht en knik "Oke, ik ben soms een beetje een slijmbal." Zeg ik lachend. Ik knik "Ja, honderd procent" Ik schud mijn hoofd en haal een hand door mijn haar. "Ik... eh... Het is niet bepaald... vreedzaam" zeg ik en bijt op mijn lip. Ik lach zacht en knuffel haar terug. "Ja, fijn" zeg ik zacht.