Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  148  |  149  |  150  |  151  |  152  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| met walkingdead.

from LostSouls on 11/16/2018 08:32 PM

Hailey
Ik lachte als hij zichzelf zo benoemd. 'Zorg maar dat je in vorm blijft king of seks, want hiervan wil ik als we later oud en verrimpeld zijn nog meer.' zei ik met een grijnsje. Als hij vraagt of hij beter is dan Dylan besloot ik hem te plagen. 'Nou... Dylan...' zei ik bedenkelijk maar schiet dan terug in de lach. 'Natuurlijk ben je beter dan Dylan. In elk onderdeel.' zei ik en drukte nog een zuigzoen op zijn borstkas.

Dylan
Als we thuis komen keek ik meteen naar het mooie gezichtje van Maddie. 'Ik eh... Ze blijft hier een tijdje als je het niet erg vind.' zei ik tegen Maddie en drukte een kus tegen haar lippen. 'Je hebt niks gemist. Beetje drama van mijn tante en mijn vader tegen mijn oom.'zei ik tegen Maddie. Natuurlijk was het wel heel wat, maar ik wou haar zo veel mogelijk buiten beschouwing laten.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/15/2018 10:27 PM

Hailey
Als hij klaarkomt op mijn bil grijnsde ik en liet me vallen op het bed. Ik keek naar hem en streelde langs zijn gezicht. Ik haalde een hand door mijn warrige haar. 'Het lukt je toch weer altijd he.' zei ik tegen hem, nog lichtelijk hijgend van de inspanning.

Dylan
Ik schudde mijn hoofd. 'Als hij het niet doet, doe ik het.' zei ik tegen haar en glimlachte als ik haar warme omhelzing voelde. 'Wil je bij ons blijven? In moskou? Ik heb kamers genoeg en dan kun je Maddie ontmoeten.' zei ik tegen haar en glimlachte zwakjes naar haar.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/15/2018 09:48 PM

Hailey
Als hij me hard neukt kreun ik op mijn hardst. 'FUCK ROAN!!' gil ik uit bij mijn 2e orgasme en hij bleef maar door gaan waardoor ik in het orgasme bleef hangen. Ik genoot echt intens van alles wat hij deed. Ook zijn harde petsen op mijn billen.

Dylan
'Waarom zou je je daar aan houden? Het gaat om jou leven mama. Niemand geeft zover ik weet om die Jace, anders hadden we wel geweten dat hij bestond.' zei ik tegen haar. Ik zuchtte. 'Waar is hij? Dan maak ik hem met mijn eigen handen af. Dan hoef jij je belofte aan hem niet te verbreken.'zei ik tegen haar.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/15/2018 08:18 PM

Hailey
'Het zou me niets verbazen als ze met rode oortjes mee luisteren.' zei ik met een grijnsje en kreunde als hij zich in me liet glijden. 'Je vult me zo goed op.' hijgde ik en greep de dekens onder mij vast. 

Dylan
'Wat maakt dat nou uit. Er is een optie dan moet je die optie aangrijpen!' zei ik. Wat maakte het uit dat het egoïstisch was als ze daardoor gewoon kon leven en bij haar familie kon zijn. Zoals het hoort.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/15/2018 07:56 PM

Dylan
'En nu?' vroeg ik haar. 'De oplossing die er toen was geweest kan er nu nog steeds zijn. Ik ga wel zoeken er is nog altijd een heks die mij niet uitkotst en die mij kan helpen.'zei ik tegen haar.  'Je bent eindelijk terug bij mij, ik kan je niet weer zomaar laten gaan.' zei ik en haalde een hand door mijn haar.

Hailey
Terwijl ik zijn naam uit kreun keek ik hem recht aan zodat hij kon zien wat hij met me deed. Mijn orgasme kwam steeds dichter en dichterbij totdat ik hier op mijn nachtkastje heerlijk klaar kwam. Ik wou niet weten wat mijn onderdanen moesten denken een verdieping lager.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/15/2018 07:01 PM

Hailey
Ik grijnsde breed en beet op mijn lip als hij dat zei. Ik hielp mezelf uit mijn slipje en trok mijn jurkje omhoog. Als ik eenmaal zijn tong voel kreunde ik en greep ik hard in het hout van het nachtkastje. Ik had nu met beide broers geneukt, maar ik kon wel vertellen wie ik het beste vond en hij zat nu tussen mijn benen.

Dylan
Ik keek vol onbegrip naar haar. 'Heeft pa nooit wat geprobeerd om het op te lossen? Een vloek kan verbroken worden.' zei ik tegen haar en legde mijn hand op die van haar die op mijn wang lag. Ik zuchtte en beet op mijn lip. 'Ik hou van Maddie, maar ik wil haar niet overhaasten. Ik was sowieso van plan haar ten huwelijk te vragen op de meest romantische manier, maar ik heb geen idee hoe en wanneer.'zei ik tegen haar.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/14/2018 10:32 PM

Hailey
Als hij dat doet beet ik in mijn lip. Ik draaide me om en keek in zijn ogen. 'Fuck ik haat je.'zei ik grijnzend en drukte mijn lippen tegen de zijne. Waarom kon ik mijn boosheid nooit doorzetten? Ik schoof zijn jas van zijn schouders en rukte zijn blouse open. Mijn lippen lieten een spoor achter van kusjes over zijn nu blote borstkas. Wanneer ik bij de rand van zijn broek kom doe ik mijn best daar een zuigzoen te zetten terwijl ik zijn riem losmaak.

Dylan
'Dit legt nog niet uit waarom dit de laatste keer is dat je hier kan zijn?'vroeg ik haar. Lichtelijk in paniek. Ik had haar eindelijk terug gevonden en dan zou ze weer gaan? Ik zou mezelf nooit vergeven dat ik haar zelf niet ben gaan zoeken. Ik heb nooit geluisterd naar iemand anders. Te diep in mijn eigen kant van het verhaal.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/14/2018 10:14 PM

Hailey
Ik zuchtte. 'Ik maak geen grapje Roan. Je schetste me zo af naar iedereen in je kasteel. Niet alleen Verschrikkelijke Max en Vincent maar ook het personeel.' zei ik boos en draaide me naar hem om. 'Zeg hier en nu dat je van me houd, anders mag je inderdaad een stomme geit zoeken tussen je werksters.' zei ik en keek naar hem. Dit was zijn moment om zijn oprechte gevoelens uit te spreken. Dit kon hij ook maar beter doen, want dit was zijn laatste kans.

Dylan
 'Wacht, wat bedoel je met laatste keer?' vroeg ik en fronste. 'Je zegt net dat je maar een paar dagen aan de andere kant bent?' vroeg ik. Ik snapte er niks meer van. 'Hoe kom je eigenlijk aan die vloek. Wat hebben ze gedaan om het te ontketenen?'

Anastasia
'Dat meen je niet, Lor.'zei ik tegen hem en zuchtte. 'En als je het wel meent. Ik wil hem niet dood hebben dus je houd je maar in. Hij is de vader van mijn kind en een goede oom voor jou Dylan. Je doet er alleen maar kwaad mee om hem om te leggen.' zei ik tegen hem en kwam overeind om me aan te kleden. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/14/2018 09:45 PM

Hailey
'Je toont me 0 respect. Behandeld me als een van je werksters. Ik ben niet zomaar een minnares die je bij je kunt roepen voor afleiding. Als je echt van me houd dan behandel je me zoals je Maria zou doen. Met een level van respect en je wuift me niet weg als een of andere slaaf die geen mening kan uitbrengen. Prima dat je mij niet als Lincoln wilt erkennen bij je personeel. Maar erken me op zijn minst als de vrouw waarvan je houd.'zei ik en kwam overeind van het bed. 'Als je dat niet kunt ben ik er klaar mee en kun je opzouten.' 

Dylan
Ik zuchtte eventjes. 'Als jij dus gewoon bij hem was gebleven had hij me niet zo behandeld.'zei ik tegen haar. 'Een man maakt nu eenmaal domme keuzes, als je echt van iemand houd dan sleep je ze door de gevolgen heen. Je laat ze niet in de steek. Ik kan het weten.' zei ik. Doelend op zowel Rose als Maddie. 'Waarom ben je mij niet eerder komen opzoeken. Er zijn dagen dat je gewoon hier bent, niet aan de andere kant.'zei ik. Ik beet op mijn lip als ze met koosnaampjes kwam. 

Anastasia
'Het is niet erg. Ik weet hoeveel ze voor je betekende. Net als dat Bowie dat voor mij doet.. deed.'zei ik en zuchtte even. 'Bowie heeft net als ons niks te willen. Als onze kinderen op deze manier gelukkig willen worden, moeten we ze dat gunnen. Zij zijn de generatie van nu. Zij doen er toe.' zei ik en slikte.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/14/2018 05:04 PM

Hailey
Als ik beneden getoeter hoor reageer ik niet. Laat hem maar lekker buiten staan. Ik zuchtte en merkte dat negeren geen zin had. Ik liep naar het raam en keek naar beneden. 'Jij bepaald niet of ik weg ga of niet. Ik ben officieel geen bedreiging meer voor jou troon dus tyf maar op met je gevangenschap.'zei ik en sloot mijn raam.

Dylan
Ik slikte en ging naast haar zetten. 'Begin vanaf het begin.'zei ik tegen haar en zuchtte even. Dit is de eerste keer dat ik open stond om het verhaal aan te horen van iemand anders haar kant.

Anastasia
Ik beet op mijn lip. 'Misschien moeten we het maar gewoon laten. Hailey vinden en haar onze zegen geven met Roan te trouwen. Ondanks dat het mijn kinderen zijn en ondanks dat Roan half mens is. Misschien brengt dit dan een stop dat die eeuwige familie oorlog.'

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  148  |  149  |  150  |  151  |  152  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page