Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 149 | 150 | 151 | 152 | 153 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG|| met walkingdead.
from walkingdead on 11/14/2018 12:02 AMRoan
Ik luisterde niet naar mijn moeder ik haten haar maar hield van haar. Ookal wist ik dat ze mij en mijn vader verwaarloosde.” Nou voor het eerst dat mijn pa naar iemand anders uithaalde dan ik.” Ik schonk een glas whisky in en gaf hem een proost ik moest mijn vader een beetje bedaren en gaf hem een glas.” Maak je niet zo een druk pa laat er maar ballen met zijn pa no offense Dylan.. vind ze toch leuker dan naar mij om kijken.” Zei ik zuchtend mijn vader zat ook fout voor het verbannen van Hailey.. maar ik snapte zijn woede wel het ging niet eens meer om Haikey maar om het gevoel te hebben dat hij mijn moeder kwijt zou raken er aan.” Dankjewel” zei mijn vader die zijn glas zo naar binnen slokte “moet je niet naar je moeder?” Vroeg ik aan Dylan “iedereen zegt dan wel dat ze je verbannen heeft maar dat is niet zo.” Zei mijn vader “ze heeft heel veel an dit drietal moeten pikken.” Zei hij met een klein glimlachje “wees in ieder gaval een beetje lief voor haar.. net als voor je kleine sexy engel.” Zei ik plagend.
Lorenzo
Ik zoende zacht met Anastasia mee maar mijn hoofd lag nog reeds bij Millie ze was de wereld voor mij geweest.. En toen ik haar zo zag staan miste ik alles aan haar en niet perse de seks. Maar gewoon hoe ze was behulpzaam heel schattig met Dylan liep ze dan te slapen in mijn kasteel we hadden een perfect leven kunne hebben als ik mijn pik niet in Anastasia had gestoken en nu deed ik het weer. Ik schoof mijn vriend bij haar naar binnen “je bent echt geil.” Zei ik zacht in haar oor “na jaren je niet geien te hebben.”
from walkingdead on 11/13/2018 11:37 PMBowie
''Jou zoon wilde niet eens op die troon komen,,'' zei ik tegen hem ''als je nog intresse in hem had.. had je dat geweten.'' Zei ik tegen Lorenzo ''je hebt je eigen gezin kapot gemaakt en het mijne ook en dan wil je dat ik jou woorden pik.'' Ik liep dichter naar hem toe ''ik ben misschien wel laterr in deze familie gekomen..maar dat betekend niet dat ik mijn eigen familie gewoon niet ram sla.'' Ik had last van losse handjes door stress geen seks en mijn emoties waren ook niet bepaald op orde.'' Dat je aan mijn nu ex vrouw kan zitten betekend niet dat ik niet uit mijn fel ga springen wanneer ik jou zie.''
Roan
''Pa kom op.'' Zei ik terwijl ik mijn hand op zijn schouder plaatste en hem wegtrok van mijn oom.'' Laat ma hem ballen,, ik heb de troon ik heb mijn zusje geen van beide krijgt haar te zien.'' Zei ik een beetje stoned ''en ik heb mijn beste vriend.'' Ik wees naar Dylan en nam nog een trekje ''ze is ergens veilig ver van hier.'' Zei ik terwijl ik me rug keerde tegen mijn moeder puur omdat ik medelijden had met Dylan en zijn ouders.
from walkingdead on 11/13/2018 11:03 PMRoan
Als Dylan dat zegt kom ik tot mezelf ik neem diep adem en stopte die bange Roan achter slot en grendel.'' Mijn zusje krig je nooit te zien'' zei ik simpel tegen mijn moeder ''ze is van mij maakt niet uit dat het jullie dochter is.. ze is mijn prinses mijn zusje en ik wil jullie kwade geesten niet om haar heen.'' Zei ik terwijl ik een sigaret opstak ''Dylan mag trouwen met wie hij wil.. maar niet met mijn Hailey.''
Millie
Als Anastasia dat zegt voel ik de woede in me borrelen ''als jullie me niet onder de grond hadden gestopt.. zou ik uberhaupt een moeder kunnen zijn voor mijn enige zoon.'' Kaatste ik terug als Roan dat zegt merk ik dat hij heel erg menselijk is.. zijn gevoelens bepeelde hem zo danig dat hij zelfs Dylan in bescherming nam.'' Je zal je dochter nooit zien en jij ook niet'''zei ik tegen Lorenzo ''over debielen gesproken.'' Ik liep kwaad weg en had nog maar weinig tijd en mijn tijd ging ik niet verspillen aan Lorenzo of Ana het deed me pijn dat ze zeiden dat ik was weggelopen.. ik was in princiepe dood gegaan voor deze familie.
Bowie
Ik keek Millie na en zag hoe Roan in verdedeging schoot over zijn kleine zusje.''Lorenzo hou maar je bek dicht want de laatste 6 jaar was je er niet eens voor die jongen.'' Ik keek kort naar Anastasia ''ik zei je toch je krijgt niks uit hem.. je dochter zal je nooit zien.. zolang je accepteerd dat je zoon half menselijk is en niet in de illusies van jou trapt.'' In mijn hoofd had ze me verraden voor Lorenzo en haar dochter maar in mijn hart was ze nog steeds de ware.
from walkingdead on 11/13/2018 10:30 PMBowie
Als ze dat zegt moet ik me proberen in te houden ''goh als jij benen had dicht gedaan was de familie alsnog puur.'' Het boeide me niet wat ze zei ''stop geen valse woorden in zijn hoofd Anastasia.. jij ziet liever Dylan en Hailey die troon overnemen dan een half menselijke kind dat op mij lijkt.'' Ik en Anastasia bleven maar voordurend ruzie maken over Roan totdat ze die affaire startte met Lorenzo die op het walgelijke idee kwam om Hailey op te sporen en haar te binden aan Dylan. Ik was misschien geen goeie man voor haar geweest maar ik zie nog liever iedereen dood gaan dan dat mijn zoon van de troon word afgekikkeld. Ana was die affaire sowieso gestart omdat het ook lorenzo's dochter was en met ze tweeen sta je natuurlijk sterker.
Maddie
''Mijn zoon gaat die troon niet op.'' Zei ik gelijk in verdedeging terwijl ik voor hem ging staan ''hij word de volgende koning van de hemel zodra hij verloofd is aan dat meisje.'' Ik negeerde Lorenzo ik had Dylan zoveel uit te leggen hij was mijn alles en het liefst zou ik hem nog 1 keer in mijn armen willen hebben ''ik ben misschien wel verbannen uit deze familie.. maar niemand beslist voor mijn zoon met wie hij trouwd.'' Ik keek Lorenzo recht in zijn ogen aan ''als jij dit toelaat om onze zoon te verbinden aan je dochter ben je nog doder dan dat je al was voor me.''
from walkingdead on 11/13/2018 09:53 PMMillie
Als ik de stem van mijn zoon hoor breek ik bijna in 2... de laatste keer dat ik zijn stem horde was toen ik afscheid nam van Lorenzo. Hij wist zeker niet dat ik zijn moeder was maar dat hoefde hij ook nog niet te weten ''ik ben Millie Lincoln en nee ik en deze familie zijn niet bepaald op 1 lijn.'' Ik keek verachtend naar Anastasia wtf is er met haar gebeurt en nu moest Lorenzo alleen nog komen en dan was de familie compleet.
Bowie
Ik keek snuivend naar Anastasia die aan mijn zoon kwam ''nu nog die waardeloze vader van je Dylan.'' Zei ik grimmig als ik en Dylan iets gemeen hadden was het de hekel die we deelde naar Lorenzo. Dylan was bijna net als mijn zoon voor me ondanks dat ik hem opgevoed had.
Roan
Ik keek mijn moeder aan met grote ogen ''mam.'' Zei ik zacht terwijl haar handen warm waren net als vroeger als ze me vasthield wanneer ik ziek was, Ik kon niet zeggen dat ik haar niet gemist had. Maar het voelde niet oké ''jullie komen allemaal zeker voor Hailey.. en proberen mijn leven te verpesten door haar van me af te nemen.'' Zei ik vooral richting mijn moeder mijn vader keek mijn moeder niet eens aan en blijkbaar mijn tante ook niet..'' je kan geen relatie startte of wat dan ook met je eigen bloed.. het is een vervloeking.'' Zei mijn vader ''het gaat zwaar tegen de principes van je moeder.. maar we weten allemaal hoe ongelukkig je nu bent Anastasia.'' Zei hij terwijl de liefde die hij voor deze vrouw had er uit was gezogen.
from walkingdead on 11/13/2018 09:12 PMMaddie
Als hij dat zegt knik ik ''ga maar.'' Zei ik tegen hem terwijl ik miijn lippen nog kort tegen de zijne drukte ''doe alsjeblieft niks doms ja ik wil je wel heel terug hebben.'' Zei ik nog tegen hem ''ik wil nog zoveel tussen de lakens mee maken.. dus denk er om.''
Bowie
''Alles is veranderd hier Millie.. ik ben gescheiden van Anastasia door dat kind die ze gebaard heeft met Lorenzo.'' Zei ik terwijl mijn pijn en verachting niet verdoofd kon worden. Eigenlijk was Hailey niet helemaal het probleem het probleem was dat Ana niet meer hetzelfde was zins ze haar had afgestaan.. ze kreeg Roan maar het was niet genoeg om de leegte in haar te vullen. Het zinde haar totaal niet dat Roan onze zoon was die ook aandacht nodig had. Millie schudde haar hoofd ''je bent gewoon jaloers.. omdat Ana altijd een zwakte voor haar kinderen zal blijven hebben bastaard of niet..'' Ze keek Roan aan ''het zou me niet boeien wie familie van me is want dat hoge pief gedoe is zo ouderwets.. ik bedoel hoe kunnen jullie mijn zoon in zo een tradionele familie laten opgroeien laat ze vrij zijn.'' Zei ze ''wij waren namelijk ook vrij toen we tieners waren en dat weet je.. jij neukte Ana Lorenzo sprong er verolgens op en daarna op mij.. dat is het leven.. en nu hebben we kinderen gebaart die nu door onze fouten moeten leiden.'' Ze mocht eigenlijk niet praten omdat ze er vroeger zwaar op tegen was.. maar door onze handelingen kon ze haar zoon niet zien opgroeien. Dus dit klonk nog wel ideaal uit haar mond het was tenslotte Millie Salmizno ''ben je niet bang dat Dylan of mijn oom je zal zien?'' Vroeg Roan terwijl ik me dat ook afvroeg.
from walkingdead on 11/12/2018 10:16 PMMaddie
Als hij in mijn hand knijpt knijp ik terug.''Wat bedoelt hij met Hailey?'' Vroeg ik zacht terwijl ik nu snapte waarom mijn familie me liever niet had met duivels.. je had ook zulke duivels als zijn vader die heel tradioneel waren. Ik trok hem tegen me aan ''je hebt gelijk laten we er ons maar beter niet mee bemoeien.''
Roan
'' Het boeit me fcking niet dat ik de troon hiermee verlies.'' Zei ik kwaad ''ik hou van haar als hoe ze is.. en al wilt ma haar op de troon zien dan laat ik dat ook gewoon toe... tenslotte gaf ze wel om mij als persoon en niet als een object.'' Zei ik laaiend terwijl mijn duivel was ontketend ik zag aan mijn vader dat hij zich niet meer gedeist kon houden en hij haalde al uit ''Bowie stop!'' Ik horde een stem die ik niet herkende en nog nooit van had gehoord een mooie vrouw stond in de deuropening ''ik breng je naar haar maar val niet je zoon aan hij is natuurlijk mijn zoons beste vriend.'' Zei ze met een knipoog terwijl ik schuin keek ''Millie salmizno lange tijd niet gezien zins je die jongen van je bij ons heb weg gedaan..waarom ben je hier?'' Ze nam diep adem ''ik heb niet lang maar ik ben hier voor de uitverkorene.. mijn zoon die een jaren lange oorlog gaat stoppen.. en ik mijn neefjes en nichtjes liever heel dan helemaal tradioneel vind je niet.'' Haar ogen waren intens groen net als die van Dylan en ze leek helemaal niet op een royal meer iemand die alle regels zou overtreden om te krijgen wat ze wilt.
from walkingdead on 11/12/2018 04:54 PMMaddie
Als zijn vader zo over me praat begrijp ik waarom Dylan liever niet met zijn vader geassocieerd word. Ik bleef achter Dylan schuilen en werd er bet wel bang van hoe hij naar me keek.
Lorenzo
“Ik kom wanneer ik wil want het is nog steeds mijn en je moeders erfgoed.” En besefte even dat ik over Millie begon.. Dylan kende zijn moeder niet maar wanneer ik over Millie begon werd alles een beetje wazig voor me.” Pas maar op met dat engeltje van je.. straks is ze ook niet zo veilig als je moeder” ik liep arrogant weg en besloot om langs huize Lincoln te gaan. Wie weet wat Bowie met die jongen van hem deed.
Roan
“Waarom laat je ma überhaupt vrij als je weet dat Hailey hier is.” Zei ik geïrriteerd tegen hem “door jou stomme kop is ze ontketend moest je perse op da misbaksel verliefd worden.” Vroeg hij geïrriteerd terwijl hij het over Hailey had “ze is mijn zusje en je kent er niet eens.” Zei ik tegen hem in terwijl niemand zo mocht praten over Hailey.”je verliest hier je macht mee weet je dat?”
from walkingdead on 11/12/2018 03:08 PMLorenzo
Ik grijnsde breed bij die brutale bek van mijn zoon ''ik kom niet persé voor jou als je dat denkt.. ik ben opzoek naar je zusje voordat Bowie haar vind.'' Ik keek verveelt naar mijn handen ''en ik zie dat je charmes een engeltje in huize lincoln hebben gebracht.'' Zei ik terwijl ik naar haar keek ''je weet toch dat zulke mensen als haar vijanden van de familie zijn.''
Ik doe na jou Roan weer ben effe snel tand asrts
from walkingdead on 11/12/2018 01:01 PMMaddie
Ik werd gapend wakker en ging een beetje overeind zitten waarna ik Dylan als een nachtengaaltje zag liggen slapen. Ik pinde mijn haar los en pakte mijn kamerjas van de vloer waarna ik overeind kwam en Dylan nog eventjes liet slapen. Ik liep de gang op en horde dat het kasteel druk was Dalia rende zo langs me heen terwijl ik haar bij haar arm vast greep ''hey waarom is het zo druk?'' Vroeg ik ''Dylan's vader is hier net aangekomen.'' Als ze dat zegt ren ik van de trap naar beneden en zie ik een bloedmooie man staan ergens in de 40 hij keek me recht aan..'' jij moet Maddie zijn'' zei hij zwak glimlachend terwijl ik niet wist hoe hij mijn naam kende.
Bowie
''Waar is mijn zoon?'' Vroeg ik Max terwijl ik ijskoud mijn zoons erfgoed binnen liep.'' In zijn kamer heer'' ik knikte en liep binnen ''waar is ze?'' Vroeg ik ''Wie?'' ''Hailey.''
Roan
Mijn ogen werden groot bij het zien van mijn vader ''wie is Hailey?'' Probeerde ik nog maar hij gaf me al snel een klap ''speel geen spelletjes met me Roan.. waar is ze?'' Mijn ogen werden rood maar ik probeerde me in te houden ''als je moeder haar vind.. zal ze je van de troon afstoten.. nu ze je niet eens meer als zoon ziet.'' Als hij dat zegt besef ik dat ik wat dingen voor Hailey had achtergehouden.. mijn moeder wilde dat Hailey op de troon kwam omdat ze is hertrouwd met Dylan's vader. Ze hield niet meer van mijn vader zoals vroeger en ze had me liever niet gekregen wetende dat ik half mens ben. Als ik werd afgezet door mijn moeder zou ik net als Dylan niks voorstellen behalve een deel van de koninklijke familie. Hailey zou dus trouwen met een vreemde en dan zou er een einde aan mijn goeie leventje komen.

Reply