Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  149  |  150  |  151  |  152  |  153  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| met walkingdead.

from LostSouls on 11/14/2018 12:35 AM

Dylan
Ik lachte. 'Succes.' zei ik en keek naar Bowie. 'Bedankt, ondanks dat je waarschijnlijk alles voor Roan doet en niet voor mij. Dankje.' zei ik tegen hem en liep naar boven waar ik mijn moeder al snel tegemoet liep. Ik ging in de deuropening staan. 'Mam.' zei ik alleen om haar om te doen draaien en keek zelf de kamer rond. Deze kamer werd niet meer gebruikt zover ik wist. Net als de kamer waar oom Bowie en tante Ana hadden geslapen.

Anastasia
Ik grijnsde en kreunde steeds harder. Uiteindelijk kon ik niet meer en kwam ik heerlijk klaar. Als hij onder de lakens verdwijnt voel ik al snel zijn tong mij heerlijk schoonmaken. Wat hield ik daar van. Als hij eenmaal klaar was kroop ik tegen hem aan. 'Denk je dat ze gelijk hebben?' vroeg ik aan Lorenzo en keek op naar hem.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/14/2018 12:11 AM

Dylan
Ik nam het glas van Roan aan en dronk ervan. Ik grijnsde als hij over Maddie begon. 'Ik ben al lang blij dat Maddie hier niet bij was.'zei ik en haalde een hand door mijn haar. 'Wat betreft mijn moeder. Ze is weer weggelopen. Ik denk niet dat ik haar nu zo een twee drie ga vinden. Ze had ook gewoon contact met mij kunnen zoeken. Dat heeft ze ook niet gedaan.'zei ik en kwam overeind. Ik liep naar Roan en fronste kort. 'Waar is Hailey überhaupt?' vroeg ik aan hem. Als ze hier nog was dan was ze denk ik allang naar beneden gekomen om zich ergens mee te bemoeien.

Anastasia
Ik kreunde in Lorenzo zijn oor. Ik genoot zeker van onze seks, maar ik kon het niet helpen om aan Bowie te denken. Hij is altijd mijn steun en toeverlaat geweest, totdat ik het niet meer aankon niet bij mijn kleine meisje te kunnen zijn. Ik zette mijn nagels in zijn schouders en hijgde in zijn oor. Natuurlijk wist ik ook wel dat nu Lor Millie weer had gezien dat hij nu echt niet mijn lichaam voor zich zag. Maar hier had ik vrede mee. We dachten beide aan een ander.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/13/2018 11:47 PM

Anastasia
Ik beet op mijn lip en liep naar Lorenzo en Bowie. Ik trok Lorenzo weg die ook klaar stond om Bowie een klap te verkopen. 'Waarom kan deze familie nooit normaal doen..' zuchtte ik zacht en keek naar Lorenzo. 'Kom, we vinden haar zelf wel. We hebben niemand nodig om ons eigen vlees en bloed te vinden.' zei ik en draaide hem richting de uitgang. Ik keerde me naar Roan en glimlachte zwak. 'Ik weet dat ik niet je favoriete persoon ben op dit moment en dat ik je een beetje verwaarloosd heb de afgelopen jaren. Maar ik wil dat je weet dat ik er vanaf nu voor je ben als je wilt. Je kunt me altijd bellen.'zei ik en streelde nog een keer over zijn wang. 'Ik hou van je, ondanks alles.'zei ik en liep het kasteel uit met Lorenzo. Ik keek nog een keer over mijn schouder naar Bowie en slikte. 

Dylan
Ik glimlachte als Roan het voor me op nam. Als we nog maar met 3 over zijn gebleven zuchtte ik en liet me in een stoel zakken. Ik haalde een hand over mijn gezicht en keek ze na door de deur. 'Wat een gezellige reünie.'zei ik tegen ze.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/13/2018 11:19 PM

Anastasia
'Ik denk dat Hailey zelf in staat is om te bepalen of ze haar ouders wilt ontmoeten. Je hebt haar al een keer eerder van me afgenomen in een zwak moment, Bowie. Dat laat ik je niet nog een keer doen.' siste ik naar hem en gooide het glas naast zijn hoofd tegen de muur kapot. 'Ik ben zo klaar met jouw gecommandeer. Waarom denk je dat ik bij je weg ben gegaan? Mijn leven is van mij en ik laat het zeker niet bepalen door jou.'zei ik tegen hem. Natuurlijk miste ik Bowie eigenlijk. Ik miste alles aan hem, zelf zijn koppigheid. Hij was mijn ware, maar we zaten nooit op een lijn dus het werkte gewoon niet. Met Lorenzo had ik het leuk. We hadden dezelfde doelen en waren het op elk vlak met elkaar eens.

Lorenzo
Ik keek Millie achterna en beet mijn kaken samen. Ik was toch wel blij haar nog gezien te hebben, al zou ik dat nooit toegeven. Ik heb altijd van haar gehouden en ik ging eraan kapot dat ze weg ging voor een fout wat ook de mijne is geweest. Als Bowie dat zegt over Dylan snuif ik minachtend. 'Denk je dat ik niet weet dat ik een slechte vader ben geweest? Dat heeft nooit betekend dat ik niet verdoms veel van hem hou, ja?! Jij hebt mijn zoon alleen maar onder je hoede genomen zodat je zo kon zorgen dat hij niet op de troon kwam, maar dat Bowie die kroon op zijn hoofd draagt.'

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/13/2018 10:41 PM

Lorenzo
Ik begin te lachen. 'En jij denkt dat mij dat iets doet? Lieve Millie, jij bent weggegaan van ons. Het interesseert me niet meer hoe dood ik voor jou ben aangezien je ook dood voor mij bent.'zei ik tegen haar en keek op als Dylan boos word. 'GENOEG!!' riep hij en keek iedereen een voor een serieus aan. 'Mogen we alsjeblieft zelf weten wie op de troon gaat zitten en wie ons gelukkig maakt?' vroeg hij geïrriteerd. Hij had een punt, maar het was al jaren dat nichten en neven met elkaar trouwden. Dit om afwijkingen in de familie te voorkomen. 'We willen het beste voor je Dylan.' zei ik tegen hem.

Dylan
'Jullie willen het beste voor jullie zelf. Wat Roan, Hailey en ik ervan vinden boeit niemand hier een ruk. Ik zal nooit maar dan ook echt nooit met Hailey samen komen, dus zet dat maar uit jullie hoofd. Roan houd van haar en ik hou van Maddie. Dit betekend niet dat ik koning van de hemel word want ik ben niet van plan om mijn gedrag te veranderen zodat ik in die plek van pure goedheid word geaccepteerd.' zei ik en zuchtte. 'Kijk nou eens naar jullie zelf. Roan regeert de hell prima. Ik heb geen behoefte om zijn plaats over te nemen en waarom zou ik?' zei ik en balde mijn handen tot vuisten.

Anastasia
Ik rolde mijn ogen als ik Maddie hoor. 'Je eigen zoon hoeft je niet eens als een moeder, wat doe je hier nog?'zei ik tegen haar en keek naar Dylan. Er was geen twijfel mogelijk over dat de kinderen het er niet mee eens zullen zijn. Ik vroeg me nog altijd af waar mijn dochter was. Aangezien ze niet met Lorenzo of Dylan was, betekende het dat ze niet in Moskou was bij hem. Ik liep naar Roan en glimlachte naar hem. 'Weet je waar je zusje is? Ze zou op zijn minst mee moeten discussiëren over haar toekomst.' zei ik.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/13/2018 10:06 PM

Anastasia
Als de servant met mijn drank eraan kwam nam ik een slokje. Ik kwam terug overeind als Dylan binnen kwam en glimlachte. 'Dylan, lieverd.' zei ik en bekeek hem. Het was vreemd iedereen zo volwassen te zien. Ik keek naar Roan en schudde mijn hoofd. 'Ik ben hier niet om haar van je af te nemen Roan. Al zou ik haar graag op de troon zien. Al zou ik haar überhaupt graag zien.' zei ik en keek op als Bowie mij verteld hoe ongelukkig ik wel niet moest zijn. 'Daar ben je altijd heel goed in geweest. Voor mij bepalen hoe ik me voel. Als jij me niet had gedwongen Hailey af te staan en je gewoon normaal tegen dat kind had kunnen doen als ze bij ons was gebleven, waren we nu een stuk gelukkiger geweest ja, maar daar was je te zwak voor.' beet ik hem toe en ik dronk mijn glas leeg. 'En even terug komend op onze zoon en zijn liefde voor mijn dochter. Deze hele familie bestaat uit incest. Dat is wat ons puur houd. Je weet hoe wij bij elkaar zijn gekomen.' zei ik en liep naar Roan toe. Als Hailey en Roan samenkwamen had ik beide kinderen op de troon, dat zou nog beter zijn dan alleen Hailey. Het enige nadeel is dat hun kinderen waarschijnlijk een menselijke kant krijgen van Roan. 

Dylan
'Ik weet wie je bent hoor, ondanks dat je nooit je gezicht hebt laten zien.'zei ik tegen Millie en zuchtte. Ik keek naar mijn oom en tante die de eerste kans die ze hadden meteen grepen om weer ruzie te maken. 'Misschien moeten we even plaats nemen in de vergaderzaal? Dan zit er tenminste nog een tafel tussen hun twee voor ze elkaar hier beginnen af te slachten waar nota bene hun kind bij staat.'zei ik. Voor Roan moest dit ook vreselijk zijn om zijn ouders zo te zien. Als ik achter me de stem van mijn vader weer hoor rolde ik mijn ogen. 'Kan er ook nog wel bij.' zei ik geërgerd.

Lorenzo
Als ik aankom bij het kasteel keek ik met een grote glimlach naar de familie. 'Wat een opkomst.'zei ik en keek naar mijn zoon die voor mij met zijn rug naar mij toe stond. Ik legde een hand op zijn schouder, maar hij trok zich meteen van me weg. Was te verwachten. Dat joch haat me al heel lang. Als ik mijn hoofd een kwartslag draai en Millie zie viel de glimlach meteen van mijn gezicht. Mijn blik werd koeltjes. 'Wat doe jij hier?' vroeg ik. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/13/2018 09:28 PM

Anastasia
'Wel, wel, wel.... Familie reunie?' vroeg ik met een grijns. 'Mijn favoriete ex man en schoonzus. Nou ja schoonzus. Dat kan ik niet zeggen aangezien je bent weggelopen van je zoon en je man.' zei ik en keek naar Roan. Ik glimlachte. Hij was echt volwassen geworden. 'My boy.' zei ik en liep naar hem toe. Ik nam zijn hoofd in mijn handen en bekeek hem goed. 'De afwezigheid van je vader heeft je goed gedaan zie ik.'zei ik en keek vervolgens met een uitdagende blik naar Bowie. 'Dus, waar is de rest? Mijn favoriete neefje/ stiefzoon? Deze familie word eigenlijk met de generatie verwarrender.'zei ik en ging op een stoel zitten met mijn benen gekruist. Ik vingerknipte naar een servant die bij de deur stond. 'Schenk me eens een goede Bourbon in lieverd.' 

Dylan
Na weer met mijn auto naar het kasteel te hebben gereden liep ik over de kiezels naar de voordeur die open stond. 'Ik haat deze familie.' zuchtte ik geïrriteerd. Als ik de deur binnen kwam keek ik rond. 'Wat een verassing. Je zou denken dat ouders er altijd voor je zullen zijn en wanneer je eindelijk opgeeft aan het idee dat je ze ooit nog terug zult zien staat de hele familie voor je neus.' zei ik en keek naar een vrouw die ik vaag herkende van vroeger en van de foto's. 'Goh wat een eer jou weer eens te zien verschijnen. Verassing dat je nog leeft, want erg spraakzaam naar je familie ben je niet.'zei ik tegen haar en keek vervolgens naar Roan. 'Ben je oké?' vroeg ik hem.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/12/2018 11:04 PM

Dylan
Ik beet op mijn lip en sloeg mijn armen om me heen. 'Ik weet het niet. Nu hoeft ze in iedergeval niet naar hem te zoeken.' zei ik tegen haar en drukte een kus op haar kruin. 'Ik kan misschien wel maar beter naar Roan gaan. Als zijn vader echt bij hem is heeft hij iemand nodig.' zei ik tegen haar en keek haar vervolgens aan.

Hailey
Als hij zelfs het sms'je negeert word ik woest. Ik kwam overeind en gooide schreeuwens mijn boekenkast van de ene kant van de kamer naar de andere kant. Al mijn hele leven word ik weggestopt, genegeerd. Ik ben voor niemand echt belangrijk. Niemand die 100% om me geeft en voor me zou sterven. Behalve Maddie, maar of dat altijd oprecht is geweest ben ik nu ook niet meer zeker van.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/12/2018 05:00 PM

Dylan
'Noem je prijs maar. Ik betaal alles ervoor om van jullie af te zijn.'zei ik tegen hem en keek hem na. 'Eikel.' mopperde ik nog. Wat hoopte ik dat hij een keer door iemand vermoord word. Ik zou het graag zelf proberen, maar van mij word het verwacht dus ze kijken wel uit. Ik haalde diep adem en nam Maddie haar hand vast en kneep er zachtjes in.

Hailey
Met de minuut dat ik geen bericht kreeg werd ik bozer en bozer. Heb ik serieus zo weinig voor hem betekend? Ik besloot zelf een bericht te sturen en nam mijn telefoon. - Je had toch gelijk. Er zit geen diepte in jou. Zoek maar een ander neukobject. - stuurde ik naar hem en gooide mijn telefoon verderop op mijn bed. Leuk dit. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/12/2018 03:35 PM

Dylan
'Dan ga je lekker naar je favoriete stiefzoon. Laat mij en vooral Maddie hierbuiten of ik zorg er zelf wel voor dat je Hailey niet meer zal vinden.' zei ik tegen hem en ik zag in mijn ooghoek dat mijn personeel in de deuropening stond, vol spanning te kijken. Ik draaide me naar ze toe. 'Hebben jullie geen werk te doen?' vroeg ik hen en keek vervolgens weer naar mijn vader. 'Je hebt je antwoord, nu vertrek en waag het niet om terug te komen.' beet ik hem toe.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  149  |  150  |  151  |  152  |  153  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page